Kwaliteit tools aan scherpe prijs met snelle en goede service.

10 dagen na mijn bestelling was mijn order nog niet verstuurt waardoor ik mij zorgde maakte dat mijn tool niet voor mijn klus geleverd zou worden, ook wou ik het leveradres nog laten wijzigen. Pieter wist mij te zeggen dat de Milwaukee kit dat ik bestelt had vertraging had opgelopen waardoor ze deze niet konden versturen, MAAR hij kon deze nog wel zelf samenstellen in het magazijn waardoor mijn bestelling dezelfde dag nog verstuurd was. Super Tevreden!

Erg snel geleverd

Eerlijk bedrijf die lekker snel leverd, ben er helemaal blij mee.

• Hoe heeft u onze klantenservice ervaren?

Perfecte service, ze lieten mij niet in de kou staan!

Erg goede service, ik schrijf normaal nooit een reactie maar ik ben bijzonder goed geholpen door Pieter van Doornheintools. Ik heb een B&B met een kachel van Doornheintools en die was helaas defect geraakt, en dit hebben ze super snel geregeld zodat mijn gasten niet in de kou zaten. Ze snapte het probleem en regelde dit super snel zodat ik geen problemen had met de verhuur, het probleem is verholpen onder garantie.

Top winkel. Alle gereedschappen beschikbaar

Prettig en professioneel

• Hoe heeft u onze klantenservice ervaren?

Het geleverde product was zeer gunstig geprijsd, en zag er netjes uit.

Vorige week heb ik een persluchtketel besteld bij Doornheintools. Afgelopen woensdag is de persluchtketel geleverd, het geleverde product zag er netjes uit. Wat voor mij de doorslag gaf om bij deze winkel te bestellen! was de gunstige prijs en er kwamen geen verzend kosten bij.

Super snelle levering

Prima zo hoort het te wezen.goed bedrijf

Helemaal prima verzorgd

Wat luchtgereedschap besteld. Dat werd gedropshipped door de leverancier waardoor er geen track en trace voorradig was. Dat is gek in deze tijd van internet bestellingen. Ik werd echter wel degelijk via de mail op de hoogte gehouden. Zaterdagavond besteld. Woensdag in huis. Prima.

• Hoe heeft u onze klantenservice ervaren?

Vriendelijke mensen en de beste service

Kwaliteit en service staat voorop !

• Hoe heeft u onze klantenservice ervaren?

Correcte afhandeling van de bestelling

Ondanks dat er een verkeerd product is geleverd hebben ze snel het juiste product nagestuurd.

Zeer teleurgesteld!

Ik heb op 09.12.2020 een bestelling geplaatst en ik wacht nog steeds op de levering of zelfs op wat informatie. Je hebt mijn geld, maar ik heb geen levering!

• Hoe heeft u onze klantenservice ervaren?

Doornhein staat garant voor haar klant!

Doornhein levert kennis, levert kwaliteit, ze staan je professioneel te woord en doen altijd net dat extra beetje wat je elders mist. Doornhein staat aan de kant van de klant!

• Hoe heeft u onze klantenservice ervaren?

Sympathieke en accurate begeleiding bij aankoop. Ik beveel Dornheintools graag aan.

érg traag

Infrarood paneel besteld, betreffend paneel bleek niet leverbaar te zijn. Dit stond niet op de site vermeld. Paneel werd na een aantal weken geleverd. Het werd inde oorspronkelije doos geleverd zonder extra bescherming of breekbaar sticker. Paneel was scheef, aan doos was te zien dat het ingedrukt was. Haast een maand moeten wachten totdat we ons bedrag terug gestort hadden gekregen op onze rekening. Meerdere malen moeten mailen over de aanstaande levering net als het terug storten van het bedrag. Kreeg steeds welgemeende excuses, maar had op een vlotter afhandeling gehoopt en natuurlijke intact infrarood paneel.

• Hoe heeft u onze klantenservice ervaren?

Slechte aansprakelijkheid en weinig respect voor klanten

Na 7 dagen wachttijd van levering van mijn artikels die beloven ze doen in 1-2 werkdagen neem ik contact met Doorhneintools. Telefoon antwoord halve dag niet, na 6 pogingen probeer ik Whatsapp met dezelfde resultaat. Ook op Facebook, ook op formulier op website. Eindelijk door een andere Whatsappnummer chat ik met medewerker die zegt dat moet hij nog aanvraag doen bij Senco over mijn artikels. Pas nadien zal hij mij verwittigen per email. Manier van communiceren vind ik erg, leveringstermijn vind ik te lang, daarom wil ik mijn bestelling annuleren en kopen deze in andere webwinkel. Goede raad - niet doen de zaken met deze firma, kan in web vinden genoeg goede leveranciers. Enige pluspunt - ze hebben wel snel mijn geld teruggestort. Maar blijven tot nu uitleggen over ongeluk van mijn bestelling die hebben ze niet gestuurd, voorraad niet gecontroleerd en aanvraag bij fabrikant niet ingediend. Ook mij 8 dagen niet verwittigd over veranderen van status van mijn bestelling

• Hoe ervaart u onze website? N.v.t.
  • Hoeveel sterren geeft u onze service? N.v.t.

Geweldig bedrijf

De bestelling goed en vlot ontvangen

super!

Snelle levering, goed contact.

Uitstekende service en deskundigheid

Voor een renovatieproject voor twee huizen in een bosgebied in de Belgische Ardennen hadden we een stille maar krachtige generator nodig die tevens via ATS aansluitbaar was op ons systeem met zonnepanelen gekoppeld aan opslag in batterijen. Henkjan heeft deskundig advies gegeven en Pieter heeft zelfs ‘s avonds terug gebeld om te verzekeren dat het transport goed zou gaan. Onze locatie is moeilijk te vinden. Het transport kwam netjes aan. Pluim voor dit bedrijf! Groot Jo Douven

• Hoe heeft u onze klantenservice ervaren?

Super service. Doe zo verder !!!!

Heb grasmaaier gekocht. Bij het uitpakken zag ik 2 kleine beschadigingen. Even email gestuurd en dan hebben ze diezelfde dag nog een nieuwe opgestuurd. Super-service waarvoor dank !!!! Jullie verdienen echt een 10/10.

• Hoe heeft u onze klantenservice ervaren?

Fijn bedrijf, waarin service kwaliteit en zorg hoog zijn.

Na het zoeken naar een verticuteermachine kwam ik door de scherpe prijs bij Doornheintools terecht. Keuze van machines was divers, na bestellen stond binnen een aantal dagen mijn machine in huis. Documentatie was in het engels, na een mailtje kreeg ik keurig een Nederlandse documentatie verstuurd, geweldig toch.

Klantvriendelijk mailcontact gehad

Prima bedrijf naar mijn idee.

• Hoe heeft u onze klantenservice ervaren?

heel tevreden over de behandeling en afhandeling.

prima, klantgericht

• Hoe heeft u onze klantenservice ervaren?

Zeer vlotte en correcte afhandeling.

Professioneel materiaal aan zeer scherpe prijzen. Er wordt zeer vlug gereageerd op mails met vragen of opmerkingen.

Bereikbaar en behulpzaam

Telefonisch bereikbaar, eerlijk en behulpzaam. En als alles goed gaat, eerder geleverd dan verwacht. Top!

• Hoe heeft u onze klantenservice ervaren?

Mooi product en prima service

Generator GG5000F gekocht. Zeer nette bouwkwaliteit, eenvoudige start en de grote uitlaad demper op dit aggregaat scheelt echt een stuk tov de standaard "potjes" die er meestal op zitten. De generator werd getest en gevuld met olie geleverd, perfecte service! Ook in het aankoop traject wordt je goed geholpen en ook bij lastige vragen wordt de tijd genomen. Kortom: erg tevreden!

Deskundige verkoopafdeling

Deskundig en geduldig advies, kwaliteitsgereedschap, prima garantieregeling en snelle verzending.

Over Doornheintools

Doornheintools is begonnen in 2010 als Webshop voor de bouw en industrie, na twee jaar kleinschalig bezig te zijn geweest hebben wij in Januari 2014 onze nieuwe Webshop gelanceerd met meer dan 10.000 producten van diverse gerenommeerde merken. Onze Webshop heeft een groot assortiment. Hierop kunt u snel en gemakkelijk gedetailleerde productinformatie opvragen en uw bestelling plaatsen. Uw bestelling wordt dan direct in behandeling genomen en in de meeste gevallen is alles binnen 1-2 werkdagen binnen.