Fijn bedrijf, waarin service kwaliteit en zorg hoog zijn.

Na het zoeken naar een verticuteermachine kwam ik door de scherpe prijs bij Doornheintools terecht. Keuze van machines was divers, na bestellen stond binnen een aantal dagen mijn machine in huis. Documentatie was in het engels, na een mailtje kreeg ik keurig een Nederlandse documentatie verstuurd, geweldig toch.

Klantvriendelijk mailcontact gehad

Prima bedrijf naar mijn idee.

• Hoe heeft u onze klantenservice ervaren?

heel tevreden over de behandeling en afhandeling.

prima, klantgericht

• Hoe heeft u onze klantenservice ervaren?

Zeer vlotte en correcte afhandeling.

Professioneel materiaal aan zeer scherpe prijzen. Er wordt zeer vlug gereageerd op mails met vragen of opmerkingen.

Bereikbaar en behulpzaam

Telefonisch bereikbaar, eerlijk en behulpzaam. En als alles goed gaat, eerder geleverd dan verwacht. Top!

• Hoe heeft u onze klantenservice ervaren?

Mooi product en prima service

Generator GG5000F gekocht. Zeer nette bouwkwaliteit, eenvoudige start en de grote uitlaad demper op dit aggregaat scheelt echt een stuk tov de standaard "potjes" die er meestal op zitten. De generator werd getest en gevuld met olie geleverd, perfecte service! Ook in het aankoop traject wordt je goed geholpen en ook bij lastige vragen wordt de tijd genomen. Kortom: erg tevreden!

Deskundige verkoopafdeling

Deskundig en geduldig advies, kwaliteitsgereedschap, prima garantieregeling en snelle verzending.

• Hoe heeft u onze klantenservice ervaren?

meedenkend, snel antwoord via whatsapp en zeer behulpzaam!

Er ging iets fout bij mijn bestelling, die ik midden in de corona-lockdown deed. Echter dit probleem werd zo goed opgepakt door dit bedrijf, dat ik niet zou twijfelen om er een volgende keer weer iets te bestellen!

Klantvriendelijk en servicegericht

Scheppach HBS261 besteld. Ivm COVID-19 en mogelijk leveringsachterstand is er door Doornheintools gebeld. Levertijd 2-4 weken. Toch besteld en binnen een week bericht dat het werd geleverd. Bezorgservice (GLS) kan nog wat leren van Doornheintools. Bij levering was er niemand thuis dus pakket bezorger vertrok weer zonder iets achter te laten. Gebeld met Doornheintools en deze hebben het keurig opgepakt en snel geregeld. Service aan de telefoon is helemaal prima. Klasse!!!!!!!

Meer dan geweldig.

Het personeel heeft me meer dan nodig geholpen, omdat ze voor mij persoonlijk ook nog iets voor me hebben gedaan, ongevraagd, zelf aangeboden.

perfect!!

buigijzer 15mm met rol besteld,volgende dag geleverd,en tussendoor goed op de hoogte gehouden,perfecte levering.gekocht met vertrouwen,en kom zeker terug!deze service komt niet veel voor,blij!

supersnelle service, prima product

Smiddags gechat of er een trekpons op voorraad was, 2 dagen levertijd, kon ik goed mee leven. Volgende dag al in huis! Helemaal prima!

• Hoe heeft u onze klantenservice ervaren?

Duidelijke website, fijn telefonisch contact en snelle en goede levering

Afgelopen zaterdag telefonisch contact gehad, zelfs na sluitingstijd. Goed advies gekregen door een vriendelijke meneer, die ook echt de tijd voor me nam. Maandag de werkschoenen besteld via Bol.com, en dinsdag al in huis. Een volgende keer zal ik jullie zeker weer raadplegen.

• Hoe heeft u onze klantenservice ervaren?

Weet ik nog niet , product nog niet ontvangen

Zie hierboven

• Hoe heeft u onze klantenservice ervaren? N.v.t.

Beste Klant, Uw review begrijp ik. We hebben geprobeerd uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Dit hebben we in 2 werkdagen voor u gerealiseerd. Op 6 april (na het weekend) is de bestelling aan u verzonden. Echter geeft PostNL bij uw zending aan dat deze vertraagd is omdat het erg druk is. Dat kunt u zien bij de track and trace code die u heeft ontvangen. Helaas valt dit buiten onze macht. Wanneer het druk is bij PostNL blijft uw bestelling bij hen in het distributiecentrum liggen. Inmiddels zie ik dat uw bestelling bij u is geleverd. Zou u dan nog eens kunnen kijken naar uw review? Alvast vriendelijk dank! Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Pieter van Doornheintools.nl

Lange leveringstijd

Mijn bestelling is er nog niet[besteld op 7 april en het is nu 11 april] en de bestelling is al twee maal vertraagd en vandaag nog een vertraging. De leveringsdatum is nu 14 april. Waarschijnlijk gaat men 'corona' als wapen gebruiken, maar daar ben ik het dan mee oneens. Dit heb ik niet vaak meegemaakt. Volgende keer een andere leverancier? Fijne paasdagen gewenst!

• Hoe ervaart u onze website? N.v.t.
  • Hoeveel sterren geeft u onze service? N.v.t.
  • Hoe heeft u onze klantenservice ervaren? N.v.t.

Beste Klant, Dank voor uw review. Ik kan uw reactie goed begrijpen. Echter hebben we uw bestelling op 9 april aan u verzonden middels PostNL. Hiervan heeft u een track and trace code ontvangen. Zij geven aan het pakket pas vandaag (14 april) aan u te leveren. Hier kunnen wij helaas niets aan doen of veranderen en ligt volledig buiten onze macht. Het schijnt enorm druk te zijn bij alle pakketbezorgers in ons land omdat veel via internet wordt geshopt. Daardoor zullen leveringen waarschijnlijk vertraging oplopen. Ik hoop dat u begrijpt dat we onze best hebben gedaan uw bestelling snel aan u te leveren maar dat dit door externe factoren helaas niet altijd lukt. Met vriendelijke groet, Pieter van Doornheintools.nl

Alles klopte. Moeite gedaan om een lastig object goed te verpakken. De vertraging van twee dagen was te wijten aan drukte bij PostNL.

• Hoe heeft u onze klantenservice ervaren? N.v.t.

Ik heb mijn stelling netjes verpakt en optijd ontvangen. Vertrouwelijk bedrijf.

Heel erg goed

Goed duidelijke communicatie en afhandeling klein klachtje (deukje in de compressor) zeer goed gecompenseerd.

Sprakeloos

Waar maak je dat nog mee. Mooie apparatuur. Scherpe prijzen. Het lef om nette aanbiedingen te doen. Supersnelle service. Juiste keuze van vervoerder. Keurige verpakking. Alles compleet, startklaar en werkend. Letterlijk vrijdag besteld, maandag geleverd. Levertijd 12:10 uur, grasmaaien 12:15 uur. Onder de indruk, aanrader. Zowel de machine als de winkel.

• Hoe heeft u onze klantenservice ervaren?

Top service, professioneel en vriendelijk

Contact via de mail, meedenkend, vriendelijke en snelle service!

• Hoe heeft u onze klantenservice ervaren?

Producten prima kwaliteit, levering volgens afspraak

De bedrukte hesjes zijn van prima kwaliteit en werden keurig volgens afspraak toegezonden. Met deze hesjes als visitekaartje van ons bedrijf durven wij onze mensen de straat op te sturen.

Koper

Meer als alleen een site om te kopen Zeer goede service

• Hoeveel sterren geeft u onze service?

Uitstekende en snelle service.

Reageert snel en volgt de levering nauwgezet op. De klant wordt hier in de watten gelegd.

prima service en meedenkend

Ik had een lamp die wegens een defect vervangen moest worden. Dit werd uitstekend opgelost!

• Hoeveel sterren geeft u onze service?

Correcte en snelle verwerking, levering van stratenmakershamer (Rotterdamsmodel)

De stratenmakershamer (Rotterdams model) is een solide prettig in de hand liggende hamer. De hamer is direct op de dag van bestellen door Doornheintools netjes ingepakt en verzonden. Voordat de track en trace van de transporteur wordt gestart, wordt je al op de hoogte gesteld van de status door Doornheintools.

Over Doornheintools

Doornheintools is begonnen in 2010 als Webshop voor de bouw en industrie, na twee jaar kleinschalig bezig te zijn geweest hebben wij in Januari 2014 onze nieuwe Webshop gelanceerd met meer dan 10.000 producten van diverse gerenommeerde merken. Onze Webshop heeft een groot assortiment. Hierop kunt u snel en gemakkelijk gedetailleerde productinformatie opvragen en uw bestelling plaatsen. Uw bestelling wordt dan direct in behandeling genomen en in de meeste gevallen is alles binnen 1-2 werkdagen binnen.