Snelle levering en goed contact met de klantenservice.

Snelle levering en goed contact met de klantenservice. Daarnaast een aantrekkelijke prijs in verhouding tot andere leveranciers.

Uitstekend.

Geïnformeerd over een product en kreeg een duidelijk antwoord. Wat ze beloven, komen ze na! Je krijgt heel snel een antwoord op jouw vragen.

• Hoe heeft u onze klantenservice ervaren?

Een goede ( persoonlijke) communicatie en snelle levering. Een bedrijf waar ik ook in de toekomst zaken mee wil doen. Top!

TOP!

Zeer tevreden, binnen de 24uur levering van benzine grasmaaier, zoals beloofd. Het product zelf is ook top

• Hoe ervaart u onze website?
  • Hoeveel sterren geeft u onze service? N.v.t.

Zeer snelle garantie service

De slang van wandslangenbox van 1 jaar oud rolde niet meer op. E-mail gestuurd naar Doornheimtools en gevraagd of dit te repareren was. Hr.Doornheim heeft contact gezocht met de leverancier. Hieruit bleek dat er een nieuwe wandslangenbox geleverd ging worden. Binnen 4 werkbare dagen nieuwe wandslangenbox thuis gestuurd gekregen.

Correcte aftersales

Grote machine besteld, levering rechtstreeks vanuit fabrikant. Transport/levering liep niet helemaal van een leien dakje, maar goede support en opvolging van het team. Na levering bleek er een issue te zijn met de machine. Wederom heeft het team het nodige gedaan om het probleem te verhelpen. Er kan altijd iets verkeerd lopen, maar belangrijk is hoe dit opgenomen/afgehandeld wordt. Daar heeft Doornheintools zeker een positieve indruk achtergelaten. Het gaat hen duidelijk niet enkel over de verkoop, maar ook de service en klantentevredenheid.

• Hoe ervaart u onze website? N.v.t.
  • Hoe heeft u onze klantenservice ervaren?

Product klopt met beschrijving, levertijd is exact

Na aankoop van een compressor Airpress ben ik juist geïnformeerd en voldoet het product aan de verwachting. Betrouwbare webwinkel waar je gerust kan kopen.

Snel en correct.

Eerste contact, maar snel en correct geholpen.

• Hoe heeft u onze klantenservice ervaren? N.v.t.

Tig lasapparaat goed aangekomen, en goede nazorg

Goede verzorging en aflevering.

helemaal goed.

de compressor werd voor een eerlijke prijs verkocht en zeer snel geleverd.

• Hoe heeft u onze klantenservice ervaren? N.v.t.

Sportieve reactie na latere levering

Nette prijzen, goede service en als het een keer iets langer duurt, wordt mijn telefoontje sportief opgepakt. Zeker aan te bevelen!

snelle levering

Milwaukee boormachine gekocht. Binnen 2 dagen geleverd. Echter miste er een onderdeeltjes. Hiervoor gebeld en binnen 2 dagen opgelost en toegestuurd gekregen. Goede service .

Niet aan te raden

Bestelling geplaatst 5 dagen geleden. Geen enkele reactie vanuit webshop. Zal een case bij PayPal aanmaken om mijn geld terug te voorderen

• Hoe heeft u onze klantenservice ervaren?

Super snel geleverd en een goede aftersales.

Super snel geleverd en een goede aftersales. Kwaliteits producten voor een eerlijke prijs.

Uitstekend gehandeld!

Ketel was niet leverbaar alternatief gekozen en keurig verekend.

• Hoe ervaart u onze website? N.v.t.

Zeer slechte sevice

Kachel besteld, kapotte geleverd. 2 weken moeten wachten op een nieuwe, ook die weer kapot. Nu gaan ze weer weet ik wat overleggen maar een oplossing voor de klant is kennelijk van ondergeschikt belang. Echt nooit meer iets hier bestellen.

• Hoe heeft u onze klantenservice ervaren?

Zeer slecht lijkt op een oplichters bende

Als je wat besteld. En langer moet wachten en het dan annuleert. Dan spreek je 2 medewerkers In een tijdsbestek van een week en dan er nog door douwen en het geld achter houden of anders gezegd. Nie bestellen even veder kijken.

• Hoe heeft u onze klantenservice ervaren?

Goedemiddag, Wat ontzettend vervelend dat je dit als dusdanig ervaart! Het is zeker niet onze bedoeling alsnog je geannuleerde bestelling op te sturen. Door een foutje met 2 verschillende bestellingen met een bijna zelfde achternaam is per ongeluk de verkeerde order geannuleerd en uw order verzonden. Dit hebben wij telefonisch al getracht aan u duidelijk te maken. We hebben u verzocht en doen dit bij deze nogmaals uw order te weigeren als de bezorgdienst bij u langs komt. Als dit niet lukt halen we het pakket kosteloos weer bij u op. Uiteraard krijgt u meteen uw geld terug zodra het pakketje bij ons is! Met vriendelijke groet, Pieter

Doen wat ze zeggen., goede service

Goed advies over welke valbescherming ik kon gebruiken, goed advies over de maat. Vriendelijke mensen waar ik ook vervolgvragen aan kon stellen. Beloofden niet te veel over de levertijd, waren reeël over wanneer ik het kon verwachten. En die dag kwam het ook op tijd binnen. Deze leverancier beveel ik aan.

top sevice

vragen per mail snel beantwoord en goede service

• Hoe heeft u onze klantenservice ervaren?

Zelden zulke positieve ervaring gehad met een bedrijf

Kort en bondig. Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Chapeau!!

Snelle en correcte service

Correcte prijzen, snelle service. De responsefunctie op mijn vraag per mail was snel effectief en correct.

uitermate tevreden

heel goed contact met de medewerker aan de telefoon en bestelling naar volle tevredenheid ontvangen!

Vriendelijk-duidelijk op iedere vraag

Bij het zoeken naar een inverter generator kwam ik toevallig op de ITCPower GG65EI wat voor mij helemaal een ongekend merk was,doch er robuust en degelijk uitzag.Na vele vragen via mail werd mij steeds duidelijk en vriendelijk geantwoord door Henkjan of Pieter.Hebben van een fietsweekend,bezoek aan Doornheintools en generator meegebracht.Word gebruikt voor 2 grote professionele vijverbeluchters(debiet;220m³/u, wel met eco pompen van elk 1000watt)+met regelmaat verlichting en huishoudtoestellen,hogedrukreiniger enz.Wel verdeelt over de 3 stopcontacten en nog ver onder de max belasting van 6000W.De opbouw van het toegevoegde aantal wattage is trouwens zeer eenvoudig af te lezen op het display.Is zeer zuinig en stil door het aangepaste toerental.Bij het openen vande zijpanelen dewelke zijn afgewerkt met gelijddempend materiaal,zie je dat er een degelijke zware motor in zit(stevige silent blokken)Mag je zeker vergelijken met concurrerende top merken,maar dan veel duurder.(overprijst)Afstandbediening gaat zeer vlot(2 maal duwen voor start) Super tevreden. Bedankt Doornheintools;Henkjan en Pieter voor het gestelde vertrouwen,en tot later,

Super snelle correcte service

Ik had een accu voor een boormachine van mijn zoon besteld. Deze bleek niet te werken. Na een uiterst correcte medewerker telefonisch te hebben gesproken moest ik het retourformulier invullen. Een paar uur later kreeg ik al reactie dat er direct een nieuwe accu opgestuurd werd. Een dag later had ik een nieuwe, goed werkende, accu in huis. Grote Klasse!

Onbetrouwbare leveringstijden

Wat een onbetrouwbaar bedrijf. Uit de andere reviews blijkt dat bestellingen 9 van de 10 keer goed gaan, maar vaak ook niet. Het bedrijf heeft blijkbaar zelf niks op voorraad maar bestelt bij leveranciers. Voorafgaand aan mijn bestelling had ik nog expliciet gevraagd wat de levertijd was, en die was 3-5 dagen exclusief verzending. Op de vijfde dag (maandag) nog geen leveringsbevestiging dus gebeld. Mijn product zou donderdag geleverd worden werd mij 100% verzekerd, net op tijd want ik had 'm op vrijdag. nodig. Op woensdag echter nog steeds geen leveringsbevestiging dus donderdag weer gebeld. Nee, product werd pas vrijdag bij Doornheintools zelf geleverd. Oh, de leverdatum was blijkbaar versprongen (waar ze je niet van op de hoogte stellen). Kortom: je bent volledig afhankelijk van wanneer zij zelf iets binnenkrijgen en wanneer dat is dat weten ze niet. Uiteindelijk de klantenservice zo ver gekregen dat het product via een andere leverancier via een koerier geleverd zou worden. Die zou 's ochtends komen, maar dat werd natuurlijk 's middags waardoor ik de elektricien alsnog opnieuw heb moeten inplannen met alle kosten van dien. Dit is geen webshop, maar een casino want ze gokken met levertijden en de klant is de dupe. Wees dan eerlijk als je niet zeker weet wanneer iets geleverd wordt, maar alle verantwoordelijkheid wimpelen ze af. Hier iets kopen heeft alleen zin als het je niet uitmaakt wanneer je het geleverd krijgt. Ik bestel hier nooit meer.

Over Doornheintools

Doornheintools is begonnen in 2010 als Webshop voor de bouw en industrie, na twee jaar kleinschalig bezig te zijn geweest hebben wij in Januari 2014 onze nieuwe Webshop gelanceerd met meer dan 10.000 producten van diverse gerenommeerde merken. Onze Webshop heeft een groot assortiment. Hierop kunt u snel en gemakkelijk gedetailleerde productinformatie opvragen en uw bestelling plaatsen. Uw bestelling wordt dan direct in behandeling genomen en in de meeste gevallen is alles binnen 1-2 werkdagen binnen.