Filters

2

Zeer slecht lijkt op een oplichters bende

Als je wat besteld. En langer moet wachten en het dan annuleert. Dan spreek je 2 medewerkers In een tijdsbestek van een week en dan er nog door douwen en het geld achter houden of anders gezegd. Nie bestellen even veder kijken.

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe ervaart u onze website?
  • Hoeveel sterren geeft u onze service?
  • Hoe heeft u onze klantenservice ervaren?

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag, Wat ontzettend vervelend dat je dit als dusdanig ervaart! Het is zeker niet onze bedoeling alsnog je geannuleerde bestelling op te sturen. Door een foutje met 2 verschillende bestellingen met een bijna zelfde achternaam is per ongeluk de verkeerde order geannuleerd en uw order verzonden. Dit hebben wij telefonisch al getracht aan u duidelijk te maken. We hebben u verzocht en doen dit bij deze nogmaals uw order te weigeren als de bezorgdienst bij u langs komt. Als dit niet lukt halen we het pakket kosteloos weer bij u op. Uiteraard krijgt u meteen uw geld terug zodra het pakketje bij ons is! Met vriendelijke groet, Pieter

10

Doen wat ze zeggen., goede service

Goed advies over welke valbescherming ik kon gebruiken, goed advies over de maat. Vriendelijke mensen waar ik ook vervolgvragen aan kon stellen. Beloofden niet te veel over de levertijd, waren reeël over wanneer ik het kon verwachten. En die dag kwam het ook op tijd binnen. Deze leverancier beveel ik aan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u onze website?
  • Hoeveel sterren geeft u onze service?
  • Hoe heeft u onze klantenservice ervaren?
10

top sevice

vragen per mail snel beantwoord en goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u onze website?
  • Hoeveel sterren geeft u onze service?
  • Hoe heeft u onze klantenservice ervaren?
10

Zelden zulke positieve ervaring gehad met een bedrijf

Kort en bondig. Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Chapeau!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u onze website?
  • Hoeveel sterren geeft u onze service?
  • Hoe heeft u onze klantenservice ervaren?
10

Snelle en correcte service

Correcte prijzen, snelle service. De responsefunctie op mijn vraag per mail was snel effectief en correct.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u onze website?
  • Hoeveel sterren geeft u onze service?
  • Hoe heeft u onze klantenservice ervaren?
10

uitermate tevreden

heel goed contact met de medewerker aan de telefoon en bestelling naar volle tevredenheid ontvangen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u onze website?
  • Hoeveel sterren geeft u onze service?
  • Hoe heeft u onze klantenservice ervaren?
10

Vriendelijk-duidelijk op iedere vraag

Bij het zoeken naar een inverter generator kwam ik toevallig op de ITCPower GG65EI wat voor mij helemaal een ongekend merk was,doch er robuust en degelijk uitzag.Na vele vragen via mail werd mij steeds duidelijk en vriendelijk geantwoord door Henkjan of Pieter.Hebben van een fietsweekend,bezoek aan Doornheintools en generator meegebracht.Word gebruikt voor 2 grote professionele vijverbeluchters(debiet;220m³/u, wel met eco pompen van elk 1000watt)+met regelmaat verlichting en huishoudtoestellen,hogedrukreiniger enz.Wel verdeelt over de 3 stopcontacten en nog ver onder de max belasting van 6000W.De opbouw van het toegevoegde aantal wattage is trouwens zeer eenvoudig af te lezen op het display.Is zeer zuinig en stil door het aangepaste toerental.Bij het openen vande zijpanelen dewelke zijn afgewerkt met gelijddempend materiaal,zie je dat er een degelijke zware motor in zit(stevige silent blokken)Mag je zeker vergelijken met concurrerende top merken,maar dan veel duurder.(overprijst)Afstandbediening gaat zeer vlot(2 maal duwen voor start) Super tevreden. Bedankt Doornheintools;Henkjan en Pieter voor het gestelde vertrouwen,en tot later,

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u onze website?
  • Hoeveel sterren geeft u onze service?
  • Hoe heeft u onze klantenservice ervaren?
10

Super snelle correcte service

Ik had een accu voor een boormachine van mijn zoon besteld. Deze bleek niet te werken. Na een uiterst correcte medewerker telefonisch te hebben gesproken moest ik het retourformulier invullen. Een paar uur later kreeg ik al reactie dat er direct een nieuwe accu opgestuurd werd. Een dag later had ik een nieuwe, goed werkende, accu in huis. Grote Klasse!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u onze website?
  • Hoeveel sterren geeft u onze service?
  • Hoe heeft u onze klantenservice ervaren?
1

Onbetrouwbare leveringstijden

Wat een onbetrouwbaar bedrijf. Uit de andere reviews blijkt dat bestellingen 9 van de 10 keer goed gaan, maar vaak ook niet. Het bedrijf heeft blijkbaar zelf niks op voorraad maar bestelt bij leveranciers. Voorafgaand aan mijn bestelling had ik nog expliciet gevraagd wat de levertijd was, en die was 3-5 dagen exclusief verzending. Op de vijfde dag (maandag) nog geen leveringsbevestiging dus gebeld. Mijn product zou donderdag geleverd worden werd mij 100% verzekerd, net op tijd want ik had 'm op vrijdag. nodig. Op woensdag echter nog steeds geen leveringsbevestiging dus donderdag weer gebeld. Nee, product werd pas vrijdag bij Doornheintools zelf geleverd. Oh, de leverdatum was blijkbaar versprongen (waar ze je niet van op de hoogte stellen). Kortom: je bent volledig afhankelijk van wanneer zij zelf iets binnenkrijgen en wanneer dat is dat weten ze niet. Uiteindelijk de klantenservice zo ver gekregen dat het product via een andere leverancier via een koerier geleverd zou worden. Die zou 's ochtends komen, maar dat werd natuurlijk 's middags waardoor ik de elektricien alsnog opnieuw heb moeten inplannen met alle kosten van dien. Dit is geen webshop, maar een casino want ze gokken met levertijden en de klant is de dupe. Wees dan eerlijk als je niet zeker weet wanneer iets geleverd wordt, maar alle verantwoordelijkheid wimpelen ze af. Hier iets kopen heeft alleen zin als het je niet uitmaakt wanneer je het geleverd krijgt. Ik bestel hier nooit meer.

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe ervaart u onze website?
  • Hoeveel sterren geeft u onze service?
  • Hoe heeft u onze klantenservice ervaren?
10

Superbetrouwbaar en uitstekende service!!

Ik kocht vorig jaar een grasmachiene bij doornheintools aan een zeer goede prijs. Er was iets misgegaan bij de leverancier waardoor de grasmaaier beschadigd was. Zonder moeite kreeg ik een nieuwe opgestuurd. Overlaatst was er een riem gesprongen en na 1 email hebben ze direct voor vervoer gezorgd om de machiene op te pikken, te herstellen en terug te leveren. Geweldige service en ik weet 1 ding zeker, als ik nog iets nodig heb in de toekomst dan koop ik het zowizo bij doornheintools want van ons krijgen ze een 11 op 10 !!!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u onze website?
  • Hoeveel sterren geeft u onze service?
  • Hoe heeft u onze klantenservice ervaren?
10

geweldige service.

Kan er veel over zeggen, maar is niet nodig. Service is gewoon geweldig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u onze website?
  • Hoeveel sterren geeft u onze service?
  • Hoe heeft u onze klantenservice ervaren?
9

Kwaliteit tools aan scherpe prijs met snelle en goede service.

10 dagen na mijn bestelling was mijn order nog niet verstuurt waardoor ik mij zorgde maakte dat mijn tool niet voor mijn klus geleverd zou worden, ook wou ik het leveradres nog laten wijzigen. Pieter wist mij te zeggen dat de Milwaukee kit dat ik bestelt had vertraging had opgelopen waardoor ze deze niet konden versturen, MAAR hij kon deze nog wel zelf samenstellen in het magazijn waardoor mijn bestelling dezelfde dag nog verstuurd was. Super Tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u onze website?
  • Hoeveel sterren geeft u onze service?
  • Hoe heeft u onze klantenservice ervaren?
10

Erg snel geleverd

Eerlijk bedrijf die lekker snel leverd, ben er helemaal blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u onze website?
  • Hoeveel sterren geeft u onze service?
  • Hoe heeft u onze klantenservice ervaren?
10

Perfecte service, ze lieten mij niet in de kou staan!

Erg goede service, ik schrijf normaal nooit een reactie maar ik ben bijzonder goed geholpen door Pieter van Doornheintools. Ik heb een B&B met een kachel van Doornheintools en die was helaas defect geraakt, en dit hebben ze super snel geregeld zodat mijn gasten niet in de kou zaten. Ze snapte het probleem en regelde dit super snel zodat ik geen problemen had met de verhuur, het probleem is verholpen onder garantie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u onze website?
  • Hoeveel sterren geeft u onze service?
  • Hoe heeft u onze klantenservice ervaren?
10

Top winkel. Alle gereedschappen beschikbaar

Prettig en professioneel

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u onze website?
  • Hoeveel sterren geeft u onze service?
  • Hoe heeft u onze klantenservice ervaren?
8

Het geleverde product was zeer gunstig geprijsd, en zag er netjes uit.

Vorige week heb ik een persluchtketel besteld bij Doornheintools. Afgelopen woensdag is de persluchtketel geleverd, het geleverde product zag er netjes uit. Wat voor mij de doorslag gaf om bij deze winkel te bestellen! was de gunstige prijs en er kwamen geen verzend kosten bij.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u onze website?
  • Hoeveel sterren geeft u onze service?
  • Hoe heeft u onze klantenservice ervaren?
10

Super snelle levering

Prima zo hoort het te wezen.goed bedrijf

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u onze website?
  • Hoeveel sterren geeft u onze service?
  • Hoe heeft u onze klantenservice ervaren?
9

Helemaal prima verzorgd

Wat luchtgereedschap besteld. Dat werd gedropshipped door de leverancier waardoor er geen track en trace voorradig was. Dat is gek in deze tijd van internet bestellingen. Ik werd echter wel degelijk via de mail op de hoogte gehouden. Zaterdagavond besteld. Woensdag in huis. Prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u onze website?
  • Hoeveel sterren geeft u onze service?
  • Hoe heeft u onze klantenservice ervaren?
10

Vriendelijke mensen en de beste service

Kwaliteit en service staat voorop !

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u onze website?
  • Hoeveel sterren geeft u onze service?
  • Hoe heeft u onze klantenservice ervaren?
9

Correcte afhandeling van de bestelling

Ondanks dat er een verkeerd product is geleverd hebben ze snel het juiste product nagestuurd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u onze website?
  • Hoeveel sterren geeft u onze service?
  • Hoe heeft u onze klantenservice ervaren?
2

Zeer teleurgesteld!

Ik heb op 09.12.2020 een bestelling geplaatst en ik wacht nog steeds op de levering of zelfs op wat informatie. Je hebt mijn geld, maar ik heb geen levering!

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe ervaart u onze website?
  • Hoeveel sterren geeft u onze service?
  • Hoe heeft u onze klantenservice ervaren?
10

Doornhein staat garant voor haar klant!

Doornhein levert kennis, levert kwaliteit, ze staan je professioneel te woord en doen altijd net dat extra beetje wat je elders mist. Doornhein staat aan de kant van de klant!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u onze website?
  • Hoeveel sterren geeft u onze service?
  • Hoe heeft u onze klantenservice ervaren?
10

Sympathieke en accurate begeleiding bij aankoop. Ik beveel Dornheintools graag aan.

Sympathieke en accurate begeleiding bij aankoop. Ik beveel Dornheintools graag aan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u onze website?
  • Hoeveel sterren geeft u onze service?
  • Hoe heeft u onze klantenservice ervaren?
2

érg traag

Infrarood paneel besteld, betreffend paneel bleek niet leverbaar te zijn. Dit stond niet op de site vermeld. Paneel werd na een aantal weken geleverd. Het werd inde oorspronkelije doos geleverd zonder extra bescherming of breekbaar sticker. Paneel was scheef, aan doos was te zien dat het ingedrukt was. Haast een maand moeten wachten totdat we ons bedrag terug gestort hadden gekregen op onze rekening. Meerdere malen moeten mailen over de aanstaande levering net als het terug storten van het bedrag. Kreeg steeds welgemeende excuses, maar had op een vlotter afhandeling gehoopt en natuurlijke intact infrarood paneel.

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe ervaart u onze website?
  • Hoeveel sterren geeft u onze service?
  • Hoe heeft u onze klantenservice ervaren?
3

Slechte aansprakelijkheid en weinig respect voor klanten

Na 7 dagen wachttijd van levering van mijn artikels die beloven ze doen in 1-2 werkdagen neem ik contact met Doorhneintools. Telefoon antwoord halve dag niet, na 6 pogingen probeer ik Whatsapp met dezelfde resultaat. Ook op Facebook, ook op formulier op website. Eindelijk door een andere Whatsappnummer chat ik met medewerker die zegt dat moet hij nog aanvraag doen bij Senco over mijn artikels. Pas nadien zal hij mij verwittigen per email. Manier van communiceren vind ik erg, leveringstermijn vind ik te lang, daarom wil ik mijn bestelling annuleren en kopen deze in andere webwinkel. Goede raad - niet doen de zaken met deze firma, kan in web vinden genoeg goede leveranciers. Enige pluspunt - ze hebben wel snel mijn geld teruggestort. Maar blijven tot nu uitleggen over ongeluk van mijn bestelling die hebben ze niet gestuurd, voorraad niet gecontroleerd en aanvraag bij fabrikant niet ingediend. Ook mij 8 dagen niet verwittigd over veranderen van status van mijn bestelling

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ervaart u onze website? N.v.t.
  • Hoeveel sterren geeft u onze service? N.v.t.
  • Hoe heeft u onze klantenservice ervaren? N.v.t.

Over Doornheintools

Doornheintools is begonnen in 2010 als Webshop voor de bouw en industrie, na twee jaar kleinschalig bezig te zijn geweest hebben wij in Januari 2014 onze nieuwe Webshop gelanceerd met meer dan 10.000 producten van diverse gerenommeerde merken. Onze Webshop heeft een groot assortiment. Hierop kunt u snel en gemakkelijk gedetailleerde productinformatie opvragen en uw bestelling plaatsen. Uw bestelling wordt dan direct in behandeling genomen en in de meeste gevallen is alles binnen 1-2 werkdagen binnen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd