Leuke lessen

Goede instructeur

Erg leuk

Ik vindt het heel leuk. Er wordt ook echt op jou gelet en gelijk stil gezet als je valt

Goede begeleiding tijdens de lessen!

Goed materiaal en goed advies

• Van welke service heeft u binnen SkiRun gebruik gemaakt? Verhuur van wintersportmateriaal

Zeer persoonlijke en prettige service en lessen.

Er wordt een goede service verleent op het gebied van verhuur, onderhoud en het aanbieden van zowel ski als snowboardlessen.

• Van welke service heeft u binnen SkiRun gebruik gemaakt? Ski- en/of snowboardles, Onderhoudswerkplaats voor uw ski's of snowboard, Verhuur van wintersportmateriaal

Vakkundig

Goeie service en goed advies over welke onderhoudsbeurt het best geschikt was voor kijk skies

Vriendelijk en proffesioneel

De sfeer is prettig en de medewerkers vriendelijk.

Super les

Onze kinderen hebben 12 x les gehad op de rollerbaan. Eenmaal op wintersport konden ze direct mee de berg op. Goede technieken aangeleerd. Aardige leraren. Zou het zo weer doen.

Er wordt goed de tijd voor je genomen. Alle verhuurde spullen zijn netjes en staan ingepakt voor je klaar.

• Van welke service heeft u binnen SkiRun gebruik gemaakt? Ski- en/of snowboardles, Verhuur van wintersportmateriaal

prima ski's, keurig afgesteld en fijn contact met verhuurder

Het huren gaat op een prettige manier. Ski's type worden afgestemd op het ski nivo van de huurder. Bij ophalen staan de ski's keurig in een ski tas klaar.

Gevarieerdere ski lessen

Leuke lessen voor de kinderen. Door de wisseling van de leraar. Maakte de meiden mooi stappen

De verhuur is prima tot perfect

Alles was bij de verhuur prima geregeld en het materiaal is van goede kwaliteit. Alleen had ik één oude skiset vd verhuur overgenomen en bij het brengen vd skischoen voor het afstellen vd bindingen bleken deze skies niet meer aanwezig te zijn maar verkocht aan iemand anders. Dat was wel even een grote domper. Dus kon ik evengoed een set gaan huren.

Prettige sfeer

Even snel 3 lessen geboekt, dat was het moeilijkste want via de website kan je niet tegelijk voor 2 personen boeken. En ik wilde samen met mijn man op de zelfde tijden. Dus dit is misschien een verbeterpuntje. Verder was het heel gezellig en leerzaam. Wij doen het volgend seizoen weer.

Goed materiaal

Goede skie, tevreden over materiaal

Prima kunnen skien.

Ik heb goed MN schoenen kunnen uitproberen. Daar was ik voor gekomen. Jammer dat ik niet Kon Komen tot parallel skien. Maar dat geeft niet zo erg.

Prima geslepen.

Prima en snel.

Supergoeie lessen!

Ik heb heel veel geleerd in best korte tijd. Het zijn echt leuke, afwisselende lessen waar je wat aan hebt.

Prima skies materiaal gehuurd blij mee

Helemaal super, ik kon de ski's en schoenen de dag van tevoren halen, goede kwaliteit, en na de vakantie weer retour. Vriendelijke service, zeker voor herhaling vatbaar!

zeer goed

Schoenen gehuurd. Deze mocht ik eerst testen op de baan, was er erg blij mee. Ophalen en terug brengen was zo gedaan.

Geweldig me gedacht!

Het was fijn dat ik de mogelijkheid kreeg om de schoenen aan te laten passen aan mijn voeten! De lessen waren een hele fijne wekelijkse training!

goed uitgevoerd en op afgesproken tijd weer klaar (alleen vlg x graag de stickers verwijderen)

• Van welke service heeft u binnen SkiRun gebruik gemaakt? Onderhoudswerkplaats voor uw ski's of snowboard

Prima geslepen en gewaxed

Snelle goede service

Goed en vriendelijk

Over SkiRun

SkiRun, dé indoorskischool uit de kop van Noord-Holland. U kunt onder andere bij ons terecht voor ski- en snowboardlessen, onderhoud aan uw eigen wintersportmateriaal, verhuur van skimateriaal en het op maat laten maken van inlegzolen! Al met al een goede voorbereiding op uw wintersportvakantie.