Snelle goede service

Mijn ski,'s waren snel en zeer goed gewaxt en geslepen ondanks dat ik laat was.

Goede snowboard onderhoud

Vlak voor de wintersport nog even mijn snowboard weggebracht voor een onderhoudsbeurt (waxen en slijpen). Alles was netjes op tijd klaar.

professioneel, deskundig, goed

Mijn ski's zijn weer perfect geslepen, zien er weer piekfijn uit! Ook de Boot Doc inleg zolen voelen lekker aan. Dus ik ben weer zeer te spreken over Piet en zijn team! Ga zo door!

• Van welke service heeft u binnen SkiRun gebruik gemaakt? Onderhoudswerkplaats voor uw ski's of snowboard, Producten van Boot Doc

Vlotte en voordelig ski onderhoud

Net onze twee skies opgehaald. Ze zijn gewaxt en geslepen. Voor een zeer schappelijke prijs. Zeer tevreden over de resultaten.

Glijden als een malle!!!

Prima onderhoud skies

Netjes zijn de skies weer up to date

Goed om te horen. We zien u graag volgende seizoen weer terug.

Leuke lessen

Goede instructeur

Ons hele team is enthousiast en de leraren zijn goed opgeleid en getraind. Fijn om te horen dat u dat ook zo ervaren heeft.

Erg leuk

Ik vindt het heel leuk. Er wordt ook echt op jou gelet en gelijk stil gezet als je valt

Bedankt. Fijn dat je de lessen leuk vindt en de leraar de aandacht goed verdeeld en alert is op wat er gebeurd. Dat is uiteraard ons streven om te blijven doen.

Goede begeleiding tijdens de lessen!

Fijn om te horen dat je de lessen als positief hebt ervaren.

Goed materiaal en goed advies

• Van welke service heeft u binnen SkiRun gebruik gemaakt? Verhuur van wintersportmateriaal

Fijn dat je hebt kunnen genieten van goed materiaal tijdens je wintersportvakantie.

Zeer persoonlijke en prettige service en lessen.

Er wordt een goede service verleent op het gebied van verhuur, onderhoud en het aanbieden van zowel ski als snowboardlessen.

• Van welke service heeft u binnen SkiRun gebruik gemaakt? Ski- en/of snowboardles, Onderhoudswerkplaats voor uw ski's of snowboard, Verhuur van wintersportmateriaal

Bedankt voor uw positieve review voor al onze afdelingen

Vakkundig

Goeie service en goed advies over welke onderhoudsbeurt het best geschikt was voor kijk skies

Bedankt voor je review. We blijven ons best doen om al het materiaal goed te beoordelen en onze klanten de juiste onderhoudsbeurt aan te raden.

Vriendelijk en proffesioneel

De sfeer is prettig en de medewerkers vriendelijk.

Fijn om te horen dat je onze sfeer en vriendelijkheid zo positief hebt ervaren.

Super les

Onze kinderen hebben 12 x les gehad op de rollerbaan. Eenmaal op wintersport konden ze direct mee de berg op. Goede technieken aangeleerd. Aardige leraren. Zou het zo weer doen.

Fijn om te horen dat jullie profijt hebben gehad van de lessen. Altijd welkom om opnieuw lessen te volgen volgend seizoen.

Er wordt goed de tijd voor je genomen. Alle verhuurde spullen zijn netjes en staan ingepakt voor je klaar.

• Van welke service heeft u binnen SkiRun gebruik gemaakt? Ski- en/of snowboardles, Verhuur van wintersportmateriaal

Fijn om te horen dat je onze service positief beoordeelt.

prima ski's, keurig afgesteld en fijn contact met verhuurder

Het huren gaat op een prettige manier. Ski's type worden afgestemd op het ski nivo van de huurder. Bij ophalen staan de ski's keurig in een ski tas klaar.

Bedankt! We blijven ons best doen om het materiaal in top conditie en netjes in tassen mee te geven.

Gevarieerdere ski lessen

Leuke lessen voor de kinderen. Door de wisseling van de leraar. Maakte de meiden mooi stappen

Bedankt voor uw reactie. Fijn om te horen dat de meiden genoten hebben van de lessen en goede vorderingen hebben gemaakt.

De verhuur is prima tot perfect

Alles was bij de verhuur prima geregeld en het materiaal is van goede kwaliteit. Alleen had ik één oude skiset vd verhuur overgenomen en bij het brengen vd skischoen voor het afstellen vd bindingen bleken deze skies niet meer aanwezig te zijn maar verkocht aan iemand anders. Dat was wel even een grote domper. Dus kon ik evengoed een set gaan huren.

Wij betreuren het nog steeds zeer dat het zo gelopen is, maar we hopen dat je alsnog tevreden was over de verhuur!

Prettige sfeer

Even snel 3 lessen geboekt, dat was het moeilijkste want via de website kan je niet tegelijk voor 2 personen boeken. En ik wilde samen met mijn man op de zelfde tijden. Dus dit is misschien een verbeterpuntje. Verder was het heel gezellig en leerzaam. Wij doen het volgend seizoen weer.

Goed om te horen dat de lessen gezellig en vooral ook leerzaam waren. Het reserveringssysteem zal aankomend seizoen weer op een paar punten verbeterd worden maar telefonisch of per e-mail reserveren is altijd mogelijk.

Goed materiaal

Goede skie, tevreden over materiaal

Fijn om te horen dat je hebt kunnen genieten van goed materiaal op je vakantie. We zien je graag volgend seizoen terug.

Prima kunnen skien.

Ik heb goed MN schoenen kunnen uitproberen. Daar was ik voor gekomen. Jammer dat ik niet Kon Komen tot parallel skien. Maar dat geeft niet zo erg.

Hopelijk zien we je dan snel nog een keer terug voor een nieuwe poging om tot parallel te komen.

Prima geslepen.

Prima en snel.

Fijn om te horen. Graag tot volgende keer.

Supergoeie lessen!

Ik heb heel veel geleerd in best korte tijd. Het zijn echt leuke, afwisselende lessen waar je wat aan hebt.

Wat fijn om te horen dat je de lessen als positief ervaart en al veel geleerd hebt in korte tijd.

Prima skies materiaal gehuurd blij mee

Bedankt en graag tot volgend seizoen.

Helemaal super, ik kon de ski's en schoenen de dag van tevoren halen, goede kwaliteit, en na de vakantie weer retour. Vriendelijke service, zeker voor herhaling vatbaar!

Fijn om te horen. We zien je graag volgend seizoen weer terug.

J.J.P. Oudweg 8 1703DE Heerhugowaard

Over SkiRun

SkiRun, dé indoorskischool uit de kop van Noord-Holland. U kunt onder andere bij ons terecht voor ski- en snowboardlessen, onderhoud aan uw eigen wintersportmateriaal, verhuur van skimateriaal en het op maat laten maken van inlegzolen! Al met al een goede voorbereiding op uw wintersportvakantie.