
Ik heb zelf een eerste gesprek (intake) gehad en vond het naar mijn mening een zeer fijne gesprek, waarbij een uitgebreide controle werd gedaan. Ik ben geen fan van tandartsen, maar heb hier toch een fijn gevoel aan overgehouden. Alle medewerkers waren zeer vriendelijk en laagdrempelig edoch zeer professioneel.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Wat fijn om te lezen dat u onze services zo postief heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Beste zorg die ik ooit had!!!
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Ik heb uw boodschap zojuist aan Marwa doorgegeven en ze straalde van top tot teen. Aangezien de beoordeling onbekend is weet ze niet wie u bent, maar wel wilt ze u hartelijk bedanken voor uw compliment. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Van de balie tot de specialisten ervaar ik mijn komst altijd als erg prettig. Door kundige professionals word ik altijd op een meedenkende en warmhartige wijze geholpen.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Ik zal uw complimenten doorgeven aan het team! Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
goed
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
vriendelijk
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Ik heb uitstekende ervaring met zowel de tandarts, de mond hygeniëst en de mensen die de afspraken maken. Zeer vriedenlijk en bekwaam team.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Hartelijk bedankt voor uw complimenten! Ik zal deze doorgeven aan het gehele team. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
.
Hartelijk bedankt voor uw positieve review over onze mondhygiëniste Milou Meere, dit wordt zeker op prijs gesteld! Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Ik heb mijn tanden bij Milou gereinigd en gebleekt. Super tevreden en zag er erg natuurlijk uit.
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten voor onze mondhygiëniste Milou Meere. Wat goed om te horen dat u zo tevreden bent over uw eindresultaat van de bleeksessie. Wij hopen dat u nog een lange tijd volop mag genieten van uw mooie witte glimlach! Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Ik was behoorlijk bang van de tandarts. Maar bij deze tandarts werd ik zeer op mijn gemak gesteld. Ik moest noodgedwongen tanden laten trekken nadat er 2 tanden waren afgebroken. Ook de tand technicus is zeer bekwaamd en leverd goede service
Ik kan me goed voorstellen dat het moeilijk voor u was om naar de tandarts te gaan op het moment dat u tanden afbraken. Wat ontzettend fijn om te lezen dat u toch gerust bent gesteld en dat ze u goed hebben kunnen helpen. Ik wil u bedanken voor het schrijven van deze recensie en ik wil u ook hartelijk bedanken dat u ons in vertrouwen heeft genomen om u te helpen. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Ik kwam voor het trekken van twee kiezen, verdoving nauwelijks gevuld en kiezen waren er ontzettend snel uit. Top!
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
heel fijn
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Een keurig nette praktijk. Afspraak maken erg gemakkelijk. Wordt op de afgesproken tijd geholpen. Deskundig en vriendelijk personeel. Wordt verteld wat er gedaan gaat worden.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Ik zal uw complimenten doorgeven aan het team! Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
prima
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Na een mindere ervaring bij mijn tandarts in Amsterdam ben ik overgestapt naar MCU. Wat een lieve, vriendelijke en professionele tandartsen werken hier! Ik heb niet het beste gebit en ook nogal wat angst maar ik kreeg oprecht het idee dat ze mij begrepen en mij hiermee willen helpen, op de manier die ik prettig vindt. Persoonlijk, duidelijk en direct.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
heel goed goede ervaring ermee. en de telefooniste misreken is heel goed en je kan er mee goed uitleggen en ze heeft menselijke ervaringen en makelijk te bereiken ga zo door
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Zeer prettige praktijk, waar je altijd terecht kunt. Bijzonder vriendelijke benadering van receptie tot tandarts.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Hartelijk bedankt voor uw mooie complimenten. Ik zal uw boodschap overbrengen aan het team! Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Warm welkom, aandacht voor de persoon, super vriendelijk en snel geholpen.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Tandarts heeft mij prettig geholpen, in de avond beschikbaar wat echt top is. Wat voor mij nog een verbetering zou zijn is direct schoonmaken zoals bij de mondhygenienste. Ik weet niet meer wie mij geholpen heeft maar zou graag bij dezelfde terugkomen volgende keer
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Helaas maakt de tandarts inderdaad niet direct schoon, dit is echt het werk van een mondhygiëniste. Wij horen nog wel eens dat "oude" tandartsen dit wel direct doen, helaas is dit naar onze mening niet de juiste manier van werken en zien wij bij sommige patiënten die dit jarenlang zo hebben gehad, grote problemen. Een tandarts zit 6 jaar lang op school om te leren over het gebit en dan voornamelijk onze tanden en kiezen. Een mondhygiëniste zit 4 jaar lang op school om te leren over het tandvlees. Zoals u wellicht begrijpt, heeft een mondhygiëniste daarom ook meer kennis over uw tandvlees en de juiste wijze van behandelen. Dit is waarom wij er voor kiezen om de gebitsreiniging bij de specialist (mondhygiënist) uit te laten voeren en niet door de tandarts. Uiteraard willen wij voor u als patiënt, niets anders als het beste. Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Niet teveel nonsens aan je mond. Goede uitleg en duidelijke en rustige tandarts die veel geduld heeft en kundig is.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. U geeft aan minder tevreden te zijn over de termijn waarop u de afspraak kon maken, zou u zo vriendelijk willen zijn mij te laten weten wat hier de reden van is? Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Al jaren klant, dusver één negatieve ervaring gehad omdat ik naderhand, ondanks toezegging van de tandarts, toch bij moest betalen. Dusver nog geen klachten over de kwaliteit van de behandelingen gehad. Verder altijd positief. Uitstekende bereikbaarheid (ook in het weekend), vriendelijk personeel.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Hartelijk bedankt ook voor uw feedback. Helaas is het zo dat wij ongeveer kunnen zien wat de verzekering wel of niet vergoed en hier proberen wij uiteraard rekening mee te houden, absolute zekerheid kunnen wij hier nooit over geven. Wij zijn namelijk vooral bezig met zorgverlenen en u op de beste manier te helpen met uw mondgezondheid. Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
mijn bezoek aan de tandarts/mondhyg/orthodontist ervaar als klantvriendelijk. Ik word altijd welkom geheten en er wordt duidelijk uitgelegd wat de behandelaar gaat doen.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Ik ben erg tevreden over mondzorgcentrum Utrecht. Er zijn ruime mogelijkheden om afspraken te maken en alle medewerkers zijn erg vriendelijk.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Er wordt gelogen en aan de kant geschoven als of je niks waard bent. En daar word vervolgens op internet gedaan alsof de patiënt gek is en dat hij liegt. Toen mijn kruk brak heeft niemand mij geholpen. Ik ben zelf op de stoel gaan zitten. En een van de dames achter de bali was niet eens binnen toen er wat gebeurde. Maar er wordt toch niet naar de cliënt geluisterd. Want jullie mening is gebaseerd op wat jullie vinden. De service en menselijkheid is ver te zoeken. Dat mijn kruk brak is niemand schuld. Maar dat er schijnheilig over gelogen wordt vind ik heel erg triest
Wij vinden het erg vervelend dat u zo ontevreden bent over uw bezoek bij ons in de praktijk. Helaas was dit bezoek voor beide partijen zeer onprettig, iets wat wij altijd proberen te voorkomen. Iedereen beleefd een ervaring op zijn eigen manier. Het is vervelend dat u ons uitmaakt voor leugenaars, en ons onmenselijk vindt. Mijn collega heeft u wel degelijk proberen te helpen maar u heeft op een erg onprettige duidelijke manier aangegeven hier niet van gediend te zijn. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
De overschrijving van praktijk ging erg soepel en ik ben erg goed geinformeerd door balie en tandarts. Het was een fijne eerste kennismaking
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Telefoonetiquette onvoldoende. Incorrecte telefoontechnieken zoals 'een klein momentje'. Ondanks dat de telefoniste erop is gewezen gaf ze aan er niks mee te gaan doen. Erg jammer en afbreuk aan professionalisme.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Hartelijk bedankt voor uw feedback omtrent de telefoonetiquette. Dit is bij ons bekend en gaan wij binnenkort mee aan de gang. We zijn bezig met een workshop te organiseren voor de dames. Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.