
Goed
Ik wil u hartelijk bedanken dat u de tijd heeft genomen om een waardering over ons te schrijven. Dat wordt enorm gewaardeerd! Met vriendelijke groet, Sharon, Mondzorg Centrum Utrecht
Super fijn dat ze 7 dagen open zijn
Ik wil u hartelijk bedanken dat u de tijd heeft genomen om een waardering over ons te schrijven. Dat wordt enorm gewaardeerd! Met vriendelijke groet, Sharon, Mondzorg Centrum Utrecht
Heb vorige keer een afspraak gehad met iemand die geen Nederlands kan praten. En betaal voor niks een consult want voor de vorige keer hadden ze me ook telefonisch alles kunnen uitleggen
Wat vervelend om te lezen dat u zo ontevreden bent, aangezien uw recensie anoniem is verzonden kan ik helaas niet voor u nakijken waar het precies om gaat. Zou u mij hier meer over kunnen vertellen zodat ik kan nakijken wat er precies fout is gegaan? Helaas is het wel altijd zo dat een consult geld kost. Dit is niet gratis. Ook kunnen wij telefonisch niet een consult afgeven aangezien de telefoon wordt behandeld door een balie assistente en wij geen gok willen wagen met uw gezondheid. De tandarts of mondhygiëniste dient altijd eerst te kijken naar het probleem. Ik hoop van u te horen. Met vriendelijke groet, Sharon Blokzijl Mondzorg Centrum Utrecht
Goed.
Ik wil u hartelijk bedanken dat u de tijd heeft genomen om een waardering over ons te schrijven. Dat wordt enorm gewaardeerd! Met vriendelijke groet, Sharon, Mondzorg Centrum Utrecht
2 kronen geplaatst. Alles stap voor stap uitgelegd. Ook tijdens de behandeling regelmatig even contact hoe het gaat. Daarna de definitieve kronen geplaatst op een moment dat het voor mij goed uitkwam. In 1 woord heel fijn en deskundig geholpen door tandarts van der slik. Ook erg prettig geholpen door assistente en secretaresse.
Ik wil u hartelijk bedanken dat u de tijd heeft genomen om een waardering over ons te schrijven. Dat wordt enorm gewaardeerd! Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over ons team. We doen uiteraard ons uiterste best u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Sharon, Mondzorg Centrum Utrecht
Vriendelijk, duidelijke uitleg en rustig.
Ik wil u hartelijk bedanken dat u de tijd heeft genomen om een waardering over ons te schrijven. Dat wordt enorm gewaardeerd! Met vriendelijke groet, Sharon, Mondzorg Centrum Utrecht
Veel beter dan mijn vorige tandarts.
Ik wil u hartelijk bedanken dat u de tijd heeft genomen om een waardering over ons te schrijven. Dat wordt enorm gewaardeerd! Hartelijk bedankt voor uw compliment! Zal het zeker doorgeven aan het team. Met vriendelijke groet, Sharon, Mondzorg Centrum Utrecht
Zeer oncomfortabele behandelstoel en dito banken in de wachtruimte. Zeer lang moeten wachten zonder notificatie. (ALLE KEREN) Balie verkeer onaangenaam. Medewerkers vriendelijk maar het werk moet anders gestructureerd worden. Als in deze praktijk wat meer de puntjes op i gezet worden komt het helemaal goed!
Ik wil u hartelijk bedanken dat u de tijd heeft genomen om een waardering over ons te schrijven. Dat wordt enorm gewaardeerd! Ik wil u hartelijk bedanken voor de aandachtspunten. Hier kan ik zeker wat mee en zal ik zeker mee aan het werk gaan. Kunt u mij misschien meer vertellen over uw ervaring met de balie? Met vriendelijke groet, Sharon, Mondzorg Centrum Utrecht
De mensen zijn vriendelijk.Afspraak altijd snel te maken door lekkere lange openingstijden.Behandelingruimte is netjes,en wordt altijd netjes overlegd,uitgelegd en geïnformeerd.
Ik wil u hartelijk bedanken dat u de tijd heeft genomen om een waardering over ons te schrijven. Dat wordt enorm gewaardeerd! Ook wil ik u bedanken voor uw complimenten. Ik zal deze doorgeven aan mijn collega's. Met vriendelijke groet, Sharon, Mondzorg Centrum Utrecht
Voelde me wel oke ondanks mijn tandarts angst .
Ik wil u hartelijk bedanken dat u de tijd heeft genomen om een waardering over ons te schrijven. Dat wordt enorm gewaardeerd! De tandarts is natuurlijk zelden leuk om naartoe te gaan, wel ben ik blij te lezen dat u, ondanks uw angst zich oke voelt. Het belangrijkste is dat u wel gaat en het vertrouwen weer kunt opbouwen. Met vriendelijke groet, Sharon, Mondzorg Centrum Utrecht
Ik was altijd als de doods voor de tandarts maar heb inmiddels meerdere behandelingen ondergaan bij de beste mensen van dit zorgcentrum en ze doen het altijd vol kunde. Ook voor mijn beugel was ik hier snel en professioneel verder geholpen.
Ik wil u hartelijk bedanken dat u de tijd heeft genomen om een waardering over ons te schrijven. Dat wordt enorm gewaardeerd! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze services, wij doen enorm ons best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Sharon, Mondzorg Centrum Utrecht
Telefonisch contact was heel fijn. Ik kwam binnen en vond het allemaal heel eng. Ben gerust gesteld door de vrouw bij de balie. Achteraf nog telefonisch contact gehad voor een afspraak.
Ik wil u hartelijk bedanken dat u de tijd heeft genomen om een waardering over ons te schrijven. Dat wordt enorm gewaardeerd! Ik ben blij te lezen dat onze receptioniste u zo heeft kunnen geruststellen. Met vriendelijke groet, Sharon, Mondzorg Centrum Utrecht
Mijn ervaringen zijn goed.
Ik wil u hartelijk bedanken dat u de tijd heeft genomen om een waardering over ons te schrijven. Dat wordt enorm gewaardeerd! Met vriendelijke groet, Sharon, Mondzorg Centrum Utrecht
Zowel de ervaringen met de mondhygiënist als de tandarts ervaar ik als prettig en professioneel. Ze geven de juiste aandacht en goed advies.
Ik wil u hartelijk bedanken dat u de tijd heeft genomen om een waardering over ons te schrijven. Dat wordt enorm gewaardeerd! Met vriendelijke groet, Sharon, Mondzorg Centrum Utrecht
Op gebeld dat ik een afspraak had, en waar ik was. (6 maanden geleden een afspraak gemaakt met de vraag of ik nog een reminder kon krijgen zoals altijd.) Was thuis want ik wist niet meer dat ik een afspraak had, normaal altijd 2 dagen van te voren een reminder van het front desk via de mail helaas dit keer niet, dus een boete. Jammer want er werd ook bekent dat de reminder niet was verzonden Maar toch een boete werd mij verteld, maar er zou wel een melding worden van gemaakt Verder is de tandarts praktijk wel aan te raden.
Ik wil u hartelijk bedanken dat u de tijd heeft genomen om een waardering over ons te schrijven. Dat wordt enorm gewaardeerd! Wat vervelend om te lezen dat u geen reminder van ons heeft ontvangen. We zijn inderdaad bezig geweest met het achterhalen waar dit door kwam. Wel is het zo dat u natuurlijk zelf verantwoordelijk bent voor uw afspraken en dat het sturen van een email ter herinnering een service is die wij onze patiënten geven, geen bevestiging. Met vriendelijke groet, Sharon, Mondzorg Centrum Utrecht
Is goed
Ik wil u hartelijk bedanken dat u de tijd heeft genomen om een waardering over ons te schrijven. Dat wordt enorm gewaardeerd! Met vriendelijke groet, Sharon, Mondzorg Centrum Utrecht
Professioneel en vriendelijk.
Ik wil u hartelijk bedanken dat u de tijd heeft genomen om een waardering over ons te schrijven. Dat wordt enorm gewaardeerd! Met vriendelijke groet, Sharon, Mondzorg Centrum Utrecht
Ik ben altijd erg bang voor de tandarts geweest, had traumatische ervaringen uit het verleden. Nadat ik de eerste keer bij deze tandarts behandeld was, behoort de trauma tot het verleden, en mag ik zonder angst gaarne elke toekomstige behandelingen tegemoet zien. Ik sluit niet uit dat andere krachten ook een rol spelen of hebben gespeeld.
Ik wil u hartelijk bedanken dat u de tijd heeft genomen om een waardering over ons te schrijven. Dat wordt enorm gewaardeerd! Wat ontzettend fijn om te lezen dat wij u van uw angst af hebben kunnen helpen. Dat is een enorm compliment voor mijn collega's. Met uw waardering helpt u andere mensen met hun zoektocht naar een tandarts die hun kan helpen met hun angst. Hiervoor onze dank! Met vriendelijke groet, Sharon, Mondzorg Centrum Utrecht
Fijne praktijk, snel contact en afspraken te maken. Nemen goed de tijd voor je. Maar 1 puntje; lange wachttijden voor je aan de beurt bent. Maar dit verschilt ook per keer.
Ik wil u hartelijk bedanken dat u de tijd heeft genomen om een waardering over ons te schrijven. Dat wordt enorm gewaardeerd! Betreft de wachttijden, daar zijn wij druk mee bezig. Wij proberen uitloop altijd zoveel mogelijk te voorkomen maar helaas hebben wij niet alles in de hand. Met vriendelijke groet, Sharon, Mondzorg Centrum Utrecht
Ik ben gekomen als een cliënt die angstig was, ik heb het vertrouwen bij MCU weer terug gekregen.
Ik wil u hartelijk bedanken dat u de tijd heeft genomen om een waardering over ons te schrijven. Dat wordt enorm gewaardeerd! Wat fijn om te lezen dat u dankzij Armin Parsen uw vertrouwen in de tandarts weer terug heeft. Dit is een enorm groot compliment! Met vriendelijke groet, Sharon, Mondzorg Centrum Utrecht
Mijn ervaring met de tandarts Nemen goed de tijd voor Luisteren goed naar wat je aangeeft Helpen je goed stellen je zeer op je gemak
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze services! Mocht u toch onverhoopt ergens tegenaan lopen horen wij graag van u. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Wanneer je een afspraak hebt en krijgt te horen dat de behandeling van de patient, die onder behandeling is, vijf minuten uitloopt, is dat vanzelfsprekend, maar wanneer het vervolgens VEERTIG minuten uitloopt is dat hoogst ergelijk.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Ik heb zojuist gesproken met Armin en zijn assistente en Armin gaf aan dat dit soms helaas voorkomt maar altijd persoonlijk zijn excuses aanbied in de kamer. Wij werken met mensen wat er voor zorgt dat wij uitloop niet altijd kunnen beheren waardoor wij soms 5 minuten verwachten en het helaas langer wordt dan dat. Hiervoor bieden wij wel altijd onze excuses aan omdat wij weten dat u er ook niet op zit te wachten om uw tijd door te brengen in de wachtkamer. U geeft aan erg ontevreden geweest te zijn over de balie dame die op dat moment aanwezig was. Zou u mij hier meer over kunnen vertellen? Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
This is a good clinic with friendly people and knowledgeable staff....my 1 problem is their billing system can be confusing....
Thank you for your review about our clinic and our specialist Peter Kalden. I'm sorry to hear that you find our billing system confusing. Did you try their website or tried calling them on: 036 2031 900? Kind regards, Mondzorg Centrum Utrecht
De mondhygiëniste heeft mijn gebit weer als nieuw gemaakt, snel en vakkundig, en pijnvrij. Ze beantwoordde al mijn vragen geduldig en vriendelijk. Heel prettige ervaring, zoals altijd bij haar.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Weet u toevallig nog om welke mondhygiëniste het ging? Ik zou uw mooie complimenten graag willen overbrengen aan de desbetreffende dame! Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
prettig, ben zelf erg zenuwachtig / angstig voor behandelingen. mevrouw Al Hassani houdt hier goed rekening mee
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Ik heb uw recensie zojuist door Marwa laten lezen en ze wilt u vriendelijk bedanken voor uw complimenten. Ze doet altijd enorm haar best en het doet haar heel erg goed te lezen dat het ook gezien en gemerkt wordt. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.