
Fijn geholpen. Mijn enorme angst werd begrepen en ik had niet het gevoel dat ik me ‘aanstelde’. Ik voelde me erg op mijn gemak.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Wat fijn om te lezen dat u zich als angstpatiënt zich op uw gemak voelde bij ons in de stoel. Dit is namelijk niet makkelijk met angst voor de tandarts! Dank u wel voor uw vertrouwen in onze tandartspraktijk. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Prima
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Ondanks veel tandproblemen zijn bijna alle tanden en kiezen behouden !
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Wat ontzettend fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Uit uw reactie kan ik lezen dat u dit niet had verwacht. Wat fijn dat wij, samen met u, hebben kunnen werken aan een betere mondgezondheid. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Intake gehad. Nog nooit zo'n zorgvuldige tandarts die zo precies alles vastlegde. Geduldig, gaf uitleg waar nodig, en bood me zelfs een begroting aan voor een bepaalde behandeling! Openingstijden zijn ook zeer eigentijds: 7 dagen, en soms ook avonduren. Vooralsnog 5 reeten.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Ook wil ik u bedanken voor uw prachtige complimenten. Ik zal deze zeker doorgeven aan ons team. Wij doen enorm ons best om onze patiënten de best mogelijke zorg aan te bieden. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
ivm spoedgeval via eigen tandarts (gesloten) bij MCU terecht gekomen. Mijn ervaring met MCU is dat zij patientgericht zijn, bekwaam en vriendelijk de patient te woord staan.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Wat ontzettend fijn dat wij u konden helpen wanneer uw eigen tandarts dat niet kon. Ook wil ik u hartelijk bedanken voor uw complimenten. Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Goede begeleiding
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Prima dame achter de balie, wist ook veel (uiteraard) over het gebit. En was super vriendelijk. Tandarts Jens is uitermate deskundig, vriendelijk en meelevend.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Ook wil ik u bedanken voor uw complimenten. Ik zal deze doorgeven aan ons team. Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Goed.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Ben zeer tevreden bij de mondzorgcentrum
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Heel goed geholpen, alles naar wens voor de klant.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Aardige tandarts tijd voor kort leuk gesprek.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Snelle, klantvriendelijk, helder behandeling!
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Werd goed geholpen en de, professionaliteit van de praktijk is gewoon top!
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Bedankt voor uw complimenten! Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Mooie praktijk, schoon en erg vriendelijk personeel
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Ook wil ik u bedanken voor uw complimenten! Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Nogmaals ik ben geholpen door professionele tandarts en haar assistent.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Al mijn bezoeken aan Mondzorgcentrum Utrecht zijn positief verlopen. De medewerkers zijn heel vriendelijk en professioneel en geven mij het gevoel dat er goed voor mij gezorgd wordt. In verband met de corona-uitbraak werden er diverse extra maatregelen genomen om het risico van besmetting zo klein mogelijk te maken. Zo was de hele behandelruimte schoongemaakt met alcohol vlak voordat ik binnenkwam. Dit was een geruststellend idee.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Ook wil ik u bedanken voor uw complimenten. Wij maken altijd de kamer tussen elke patiënt door volledig schoon met alcohol, maar i.v.m. het corona virus zijn wij nu extra alert en nemen wij ook de deurklinken, deuren etc. mee. Zeker in deze onzekere tijd vinden wij het belangrijk om er alles aan te doen dat onze patiënten en ook wij zelf, zo veilig mogelijk in de praktijk kunnen zijn. Fijn om te horen dat het u ook is opgevallen! Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Helaas niet gewacht of de verdoving heeft ingewerkt. Meteen gestart, na een tweede verdoving, aangegeven om te stoppen, tijdens het drukken op het spuitje werd het er uit gehaald. Mijn rechterkant mond zat onder verdovingspul en heb dit moeten slikken. De assistente ging heel grof om met de spullen in mijn mond, helaas weet ik de naam van de tandarts niet. Voor de rest ben ik goed behandeld. Weet helaas naam van e tandarts niet maar ze had een accent. Heb dus een naam gekozen Mvg,
Geachte heer/mevrouw, Wat ontzettend vervelend om te lezen dat u zo'n nare ervaring heeft gehad bij ons in de praktijk. Dat is absoluut niet de bedoeling. Aangezien u de naam niet meer weet, zou ik dit wel graag achterhalen. Zou u mij misschien iets meer informatie willen toesturen? Uw recensie is anoniem achtergelaten waardoor ik helaas niets kan inzien. Zou u mij uw geboortedatum, naam en datum van de afspraak willen sturen? Dan ga ik hier achteraan voor u. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Sharon Blokzijl Mondzorg Centrum Utrecht
Goed
Prima behandeling
Vlotte, vriendelijke en deskundige behandeling. Ik weet alleen niet meer hoe ze heet.
Was al een tijdje niet meer bij de tandarts geweest plus daarbij ook een angst voor tandartsen. Ik ben zeer goed geholpen en alles werd duidelijk uitgelegd!
Ik kwam met angst voor de tandarts, en ga nu met een prettiger gevoel. Een tandarts van jonge leeftijd en aardige assistentes. Ruime openingstijden en goed beschikbare agenda's.
Ik wil u hartelijk bedanken dat u de tijd heeft genomen om een waardering over ons te schrijven. Dat wordt enorm gewaardeerd! Wat fijn om te lezen dat u na een bezoekje aan onze tandarts Sjoerd toch met een gerust gevoel naar de tandarts kunt gaan. Wij vinden het altijd erg belangrijk dat u zich op uw gemak voelt. Met vriendelijke groet, Sharon, Mondzorg Centrum Utrecht
Zelf ben ik altijd al wat angstig geweest voor de tandarts. Daardoor heb ik jarenlang geen tandarts bezocht. Nadat er stukje van mijn kies afbrak, moest ik dit wel door een tandarts laten repareren. Daar ben ik toen opgevangen door drs. Adamouli. Zij was vriendelijk, wist me prima op mijn gemak te stellen, nam de tijd voor me en legde goed uit wat er ging gebeuren. Ze heeft me toen goed geholpen; Geen pijn, geen klachten achteraf. Ondanks dat ik nog altijd opzie tegen een tandartsbezoek, laat ik me graag door haar helpen.
Ik wil u hartelijk bedanken dat u de tijd heeft genomen om een waardering over ons te schrijven. Dat wordt enorm gewaardeerd! Wat fijn om te lezen dat u dankzij Dimitra toch weer naar de tandarts kunt gaan! Met vriendelijke groet, Sharon, Mondzorg Centrum Utrecht
Vriendelijk en snel geholpen dus..,,,,prima!!
Ik wil u hartelijk bedanken dat u de tijd heeft genomen om een waardering over ons te schrijven. Dat wordt enorm gewaardeerd! Met vriendelijke groet, Sharon, Mondzorg Centrum Utrecht
Ik ga altijd naar Jens omdat ik zeer angstig ben voor de tandarts. Jens heeft dit echter helemaal weg kunnen krijgen bij mij en sindsdien lig ik altijd rustig op de stoel!
Ik wil u hartelijk bedanken dat u de tijd heeft genomen om een waardering over ons te schrijven. Dat wordt enorm gewaardeerd! Jens is inderdaad altijd erg goed met angstpatiënten. Hij is rustig, neemt zijn tijd en maakt duidelijke afspraken. Wat ontzettend goed om te horen dat u helemaal over uw angst heen bent! Dat is het grootste compliment dat u een tandarts kunt geven! Met vriendelijke groet, Sharon, Mondzorg Centrum Utrecht
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.