
Grondig, zorgvuldig en vriendelijk
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Na het trekken van een kies kreeg ik een ontsteking. Ivm afwezigheid van tandarts kon ik pas na het weekend terecht. Dat een andere tandarts obv dossier geen advies kon geven over antibiotica vond ik niet zo goed. Blijkbaar was er alleen pijnstillend mogelijk.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Ik schrik een beetje van uw bericht. Zou u mij kunnen beantwoorden met uw geboorte datum en naam? Ik wil hier graag meer van weten en intern erachteraan gaan waarom u niet z.s.m. bent gezien. Wel ben ik blij te lezen dat u over het algemeen wel tevreden bent over ons als bedrijf. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Zeer vriendelijke dames aan de balie. Kundig personeel en altijd tijd om het een en ander uit te leggen indien nodig.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Wat leuk om te lezen dat u ons balie team complimenteert! Vaak gaan de beoordelingen enkel over de behandelaars terwijl de balie dames ook een groot aandeel zijn in het bedrijf. De dames doen altijd enorm hun best om ervoor te zorgen dat iedereen met een goed gevoel de praktijk binnen komt en ook met een goed gevoel de praktijk weer verlaat. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Tot nu toe heb ik alleen maar goeie behandelingen bij jullie gehad met professionele tandartsen en mondhygiëniste
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent over ons team. Wij doen ook altijd ons uiterste best om elke afspraak plezierig te laten verlopen. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Prettige ervaring, zover het prettig kan zijn als iemand met zen handen in je mond is natuurlijk :). Voor maar ook vooral tijdens de procedure werd er steeds verteld wat de tandarts ging doen/ aan het doen was in plaats van je te behandelen als een object dat gerepareerd moet worden. Kortom zeer tevreden over het service, en professionaliteit! Enige minpuntje vond ik dat er meerdere afspraken waren alvorens er over kon worden gegaan tot "actie". Maar dat ligt ook deels aan mijn afwachtende houding /mijn niet realistische verwachtingen, Ook vond ik fijn dat er mij werd gevraagd of ik een voorkeur had voor een bepaalde arts. Niets ten nadele van de andere artsen, maar vond het wel fijn om een keuze te hebben hierin i.v.m. een lichte voorkeur.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze tandarts. Ons team bestaat uit meerdere specialisten en wij vinden het erg belangrijk dat onze patiënten zich op hun gemak voelen bij hun behandelaar. Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Ik kon snel terecht met mijn hulpvraag als nieuwe klant, maar ze hadden me niet vantevoren laten weten dat ik ruim 20 euro moest betalen voor avondbehandeling.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Vervelend om te lezen dat u hier niet over bent ingelicht. Echter is het zo dat een avond en/of weekendtarief nooit in rekening wordt gebracht bij onze eigen patiënten. Dit wordt enkel in rekening gebracht bij een spoedbehandeling of wanneer iemand bij ons komt omdat zijn eigen tandarts/orthodontist niet beschikbaar is en ze toch op korte termijn geholpen willen worden. Een avond/weekend tarief wordt dan ook standaard berekend door praktijken en/of mondzorg poli's. Mocht u toch een intake afspraak hebben gehad, zou u dan contact met ons willen opnemen? U kunt dan vragen naar Sharon. Dan ga ik hier voor u achteraan. Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Ik kon snel terecht, een dag na mijn telefoontje maarliefst. De tandarts is zeg maar echt niet mijn ding, maar ik werd bij binnenkomst gerust gesteld en met geduld geholpen. Super blij met het resultaat, professioneel en vakkundig met schoonheid als ideaal.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Wat een ontzettend mooie complimenten. Wat fijn dat u zo snel geholpen kon worden en dat u zo tevreden bent over ons team van specialisten. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Je wordt hier altijd vriendelijk en heel deskundig geholpen. Ik kom uit een ander deel van de stad, maar ik heb de reis er graag voor over om hier patiënt te zijn.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Ook wil ik u bedanken voor uw mooie woorden. Wat ontzettend leuk om te lezen dat u bereid bent te reizen voor onze specialisten! Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Zoals altijd kom ik vrolijk bij het Mondzorgcentrum Utrecht vandaan. Mijn afspraken zijn altijd op tijd, al het personeel is ontzettend vriendelijk en opgewekt en de "service" is professioneel en snel. Zelfs in tijden van corona voel ik me volledig op mijn gemak hier.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Ik wil u ook bedanken voor uw ontzettend mooie woorden. Wij hebben een ontzettend leuk en hecht team en het doet me dan ook heel erg goed om te lezen dat dit te merken en te zien is. Wij doen ontzettend ons best om veilig te werk te gaan, zeker in deze corona tijden. Fijn te lezen dat u zich veilig en op uw gemak voelt bij ons in de praktijk. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Naar de tandarts gaan doe je niet als hobby, maar bij het MCU proberen ze het zo aangenaam mogelijk voor je te maken. Je wordt vriendelijk te woord gestaan, men houdt rekening met de cliënt, er is goed en duidelijk overleg, als cliënt word je gehoord en at last but not at least: goede behandeling en resultaat. Van mij mogen er betere behandelstoelen komen. Met vriendelijke groeten, Cecile Peek
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Ik wil u bedanken voor uw mooie woorden. Wij doen altijd ons uiterste best om uw bezoek bij ons mondzorg centrum zo goed en positief mogelijk te laten verlopen. We beseffen het maar al te goed dat naar de tandarts gaan niet iedereen zijn hobby is! Uw opmerking over de behandelstoelen zal ik meenemen. Ik wil u bedanken voor uw feedback. Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Prima! Snel geholpen en duidelijke uitleg over hoe ik poetsen kan verbeteren
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Wij proberen altijd zoveel mogelijk samen te werken met onze patiënten. Dit betekend dat wij altijd proberen u zo goed mogelijk uit te leggen wat u zelf kunt doen om uw mondgezondheid te verbeteren en alle behandelingen met u bespreken zodat u volledig op de hoogte bent van de huidige staat van uw gebit. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Altijd aardig en houd goed rekening met de patiënt
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent over onze mondhygiëniste Marwa. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Al jaren komen we met ons gezin bij deze tandartsenpraktijk. Over het algemeen zijn we erg tevreden. Er is weleens verschil van inzicht geweest maar ook dat is netjes opgelost. Er wordt deskundig meegedacht en we vinden de sfeer prettig en het personeel erg vriendelijk en geduldig. Al met al aan te bevelen!
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Wat fijn om te lezen dat u en uw gezin al jaren met plezier bij ons in de praktijk komen. Wij doen altijd ons best om elk bezoek zo prettig mogelijk te laten verlopen. Ook fijn om te lezen dat, ondanks het verschil van inzicht, u vooral bent blijven communiceren met ons. Zo kunnen we samen tot een oplossing komen en zaken uitspreken. Ik wil u ook nog bedanken voor uw aanbeveling. Daar zijn wij erg blij mee! Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Vakkundig, heel begripvol ook voor iedereen met angst en super met kinderen
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service. Wij doen altijd ons best om jong en oud zich op hun gemak te laten voelen in de praktijk. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
fijne tandarts mondhygiëniste
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over ons team, bedankt! Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Als ernstige angstpatiënt met een traumatisch tandartsverleden kwam ik binnen. Al na een enkel bezoek aan de tandarts en daarna ook aan de mondhygiënist waren al mijn angsten als sneeuw voor de zon verdwenen. Ik ben en blijf hier een trouwe patiënt.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Wauw! Wat ontzettend fijn dat wij u van uw angst af hebben geholpen. Dat is voor een zorgverlener het grootste compliment wat ze kunnen ontvangen! Ik liet uw berichtje lezen aan Marwa en die straalde van oor tot oor. Ze vond het jammer dat het anoniem was verzonden, ze had u graag bedankt voor uw lieve woorden, dus bij deze, bedankt! Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
zowel de tandarts als de mondhygiëniste zij top mensen
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Dank u wel voor uw complimenten! Dat wordt enorm gewaardeerd. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Mondhygiëniste was erg vriendelijk en heeft goed geluisterd, echt een topper! De aller eerste afspraak bij de tandarts een vrouw, voelde ik me niet lekker niet op m’n gemak en gespannen. Ik zou graag een andere tandarts willen in het vervolg. Voor de rest tot nu toe 2 afspreken achter de rug en ben tevreden.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze mondhygiëniste. Helaas is uw review anoniem dus ik kan u niet bellen om uw tandarts samen met u te wijzigen. U kunt ten alle tijden bij de balie dames aangeven dat u liever een andere tandarts wilt zien. Samen met u kan de receptioniste een andere tandarts aan u koppelen waar u zich prettiger bij zal voelen. Ook mag u mij hierover mailen als u dat prettiger vindt, dat kan door dit bericht te beantwoorden. Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Ben altijd met veel zorg en aandacht geholpen, ben ook blij dat ik hier ben gekomen als klant
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. En wij zijn blij dat u bij ons bent gekomen, dank u vriendelijk voor uw mooie beoordeling! Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Goed geregeld en vriendelijk
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Wat een ontzettend mooie beoordeling. Fijn dat u zo tevreden bent over onze Marwa, ze doet altijd haar uiterste best om elke behandeling zo prettig mogelijk te laten verlopen. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Voor de derde keer geweest en drie keer top geholpen.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Wat een mooie beoordeling, dank u vriendelijk. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Ik ben heel erg tevreden met mijn behandeling en de ook met de receptioniste Nesrin! Top team!
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Dank u vriendelijk voor uw complimenten. Nisrine is inderdaad een topper. Wij zijn enorm blij dat ze na al die jaren nog steeds met plezier bij ons werkzaam is. Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Net als vorige keren, uitstekend geholpen door deze tandarts.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Men staat voor het geleverde werk.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de behandelingen van dhr. Mirza. Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
ik ben tevreden met mijn mondhygiënist goede behandeling nooit lang Wachten voor je afspraak
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze mondhygiëniste. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.