
De tandarts heeft begrip voor mijn angsten en heeft goede adviezen gegeven, ook op zo'n manier dat ik ze ook eindelijk op heb kunnen volgen. Met als resultaat eindelijk een paar keer op controle zonder gaatjes nu.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Yes! Dat is het doel, controles zonder gaatjes! Wat ontzettend fijn dat Jens u zo goed heeft kunnen helpen met uw angst en het verbeteren van uw mondgezondheid. Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Een groot aantal diverse specialismen onder 1 dak. Aardige en kundige tandartsen met een luisteren oor voor je problemen en/ of angsten. Ze zullen er alles aan doen om een vervelende behandeling zo snel en pijnloos mogelijk te laten verlopen. Ook aan de receptie is het contact goed. Keurige mails 2 dagen voor je behandeling zodat je het niet kan vergeten. Ook savonds en in het weekend behandelingen mogelijk.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Ook wil ik u bedanken voor uw complimenten. Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Gedisciplineerd/ schoon/ spreekt en luisterd duidelijk, tophygienste. Grt, W.Dawson
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Hartelijk bedankt voor uw complimenten ! Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Prettige behandeling gehad!
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Spoedzorg, netjes en snel afgehandeld. Ik ben zeer angstig, maar werd goed gerustgesteld. Ik heb mij na de behandeling ingeschreven.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Wat leuk om te lezen dat u zich ondertussen bij ons heeft ingeschreven na een spoed behandeling! Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Zeer prettig
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Good experience, clean clinic
Thank you so much for your kind words. We really appriciate that you took the effort to write a review about our pratice. Kind regards, Mondzorg Centrum Utrecht
Ik had een uitstekende ervaring bij de mondhygiënist.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Wat fijn dat u zo tevreden bent met de mondhygiëniste. Met vriendelijke groet, Sharon Blokzijl Mondzorg Centrum Utrecht
Hardi Mirza super tandarts en Milou Meere super mondhygiëniste!
Hij heeft mij van mijn ergste tandartsangst afgeholpen, hij is vriendelijk en kundig. Stelt mij gerust, verteld rustig wat hij gaat doen en vraagt tussendoor hoe het gaat. Een topper dus!
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Ook wil ik u bedanken voor uw complimenten, dat is natuurlijk uiteindelijk ons doel; mensen van hun angst af helpen en samen gaan voor een goede mondgezondheid. Met vriendelijke groet, Sharon Blokzijl Mondzorg Centrum Utrecht
Ik ben prima en accuraat geholpen.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Met vriendelijke groet, Sharon Blokzijl Mondzorg Centrum Utrecht
Ik was er voor een controle en de tandarts heeft in een korte periode mij duidelijk kunnen helpen en kunnen vertellen wat ik anders/beter kon doen.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Ook wil ik u bedanken voor uw complimenten. Fijn om te lezen dat u de tips van de tandarts heeft onthouden. Met vriendelijke groet, Sharon Blokzijl Mondzorg Centrum Utrecht
Alles was duidelijk, ik werd goed geholpen en er hangt een fijne sfeer.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Ook wil ik u graag bedanken voor uw complimenten. Fijn om te lezen dat alles u duidelijk was en dat u tevreden bent over onze praktijk. Met vriendelijke groet, Sharon Blokzijl Mondzorg Centrum Utrecht
Ik wordt goed voorgelicht en geholpen
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Ook wil ik u bedanken voor uw complimenten. Wij doen altijd ons best u zo goed mogelijk te helpen en ook door u goed voorlichting te geven over wat u zelf eventueel zou kunnen verbeteren. Zo kunnen we samen komen tot een goede mondgezondheid. Met vriendelijke groet, Sharon Blokzijl Mondzorg Centrum Utrecht
Ik heb mijn verstandskies laten trekken maar er zit nog steeds een stuk in, ik heb vrijdag met een andere tandarts afspraak om de rest eruit te laten trekken. En die tandarts gaat bevestigen dat jullie verkeerd hebben gehandeld en ik ga samen met hun een klacht indienen. Ik heb mijn advocaat op de hoogte gehouden van jullie gepruts en hij adviseert me om een zaak te beginnen en een schadeclaim indienen voor het slechte werk dat jullie hebben geleverd. Jullie zijn echt waardeloos en tot heel snel bij de rechter!!!!!! En bij deze doen ik weet een klacht in tot bij de rechter!!!
Wat vervelend om te lezen dat u zo ontevreden bent over de behandeling. Gezien u recensie anoniem is kan ik verder geen contact opnemen. Mocht u de klacht persoonlijk willen oplossen neemt u dan contact op met Mondzorg centrum Utrecht en vraag dan even naar Angelique Hermsen. Wij zijn bereid naar u verhaal te luisteren en wellicht onze kant toe te lichten. Wenst u dit niet dan zien wij de officiële klacht graag tegemoet. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, Met vriendelijke groet, Sharon Blokzijl Mondzorg Centrum Utrecht
na jaren lang angst voor de tandarts te hebben gehad Ben ik daar nu hellemaal van af
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. U bent van uw tandarts angst af, dat is het grootste compliment wat wij kunnen ontvangen. Hiervoor wil ik u hartelijk bedanken. Wat ontzettend fijn dat uw vertrouwen in de tandarts is hersteld. Met vriendelijke groet, Sharon Blokzijl Mondzorg Centrum Utrecht
Komt kappabel over, werkt vlot door.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Met vriendelijke groet, Sharon Blokzijl Mondzorg Centrum Utrecht
prima het kan niet beter!
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Ook wil ik u bedanken voor uw compliment! Marwa is inderdaad een topper. Altijd vriendelijk, secuur en professioneel! Met vriendelijke groet, Sharon Blokzijl Mondzorg Centrum Utrecht
Ntv
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Met vriendelijke groet, Sharon Blokzijl Mondzorg Centrum Utrecht
Als ik dit zorgcentrum vergelijk met mijn vroegere tandarts, dan is het een wereld van verschil. Ik was bijna toe aan een kunstgebit, maar hier wordt mijn verwaarloosde gebit weer helemaal in orde gemaakt. En dat gaat heel zorgvuldig en met een vriendelijke bejegening. Er is een model van mijn gebit gemaakt en de tandarts heeft overleg gepleegd met collega's over de beste manier om mijn gebit te restaureren. Ik heb daarover van tevoren heel veel informatie gekregen, ook over de financiele consequenties. Ik kan het MCU van harte aanbevelen.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Wauw! Wat moet het voor u ontzettend fijn zijn geweest toen u te horen kreeg dat er nog andere opties waren dan enkel een kunstgebit! Ik ben blij te lezen dat wij u hebben kunnen helpen uw eigen gebit te behouden. Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Sharon Blokzijl Mondzorg Centrum Utrecht
Op zich een nette praktijk met vriendelijke personeel. Enige min punt was gierige handschoenen gebruik. Mijn behandelaar ging twee keer de deur uit waarbij zij met de handschoenen de deurklink aanraakte. Of er daarbuiten nog iets werd aangeraakt kon ik niet zien. Daarna ging ze met de zelfde handschoenen verder in mijn mond werken. Naar mijn idee was het verlaten van de behandel kamer niet noodzakelijk maar hoe dan ook werden de handschoenen niet vervangen. Ik vind dat dat echt niet kan, ook als er geen extra corona gevaar was. Verder was behandeling zeer professioneel en naar tevredenheid.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Allereerst wil ik u natuurlijk bedanken voor uw complimenten. Betreft het handschoenen gebruik is dit absoluut niet volgens het protocol. U heeft helaas niet ingevuld welke behandelaar u die dag heeft gezien. Aangezien de beoordelingen anoniem zijn kan ik helaas niet achterhalen wie dit is geweest door te kijken naar de dag/tijdstip etc. Zou u zo vriendelijk willen zijn mij een berichtje te sturen met of de tijd en datum van de afspraak of uw geboortedatum en achternaam zodat ik dit kan uitzoeken en deze persoon hierop aan kan spreken? Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Sharon Blokzijl Mondzorg Centrum Utrecht
Prettige sfeer die zorgt dat je als patiënt op je gemak voelt.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Met vriendelijke groet, Sharon Blokzijl Mondzorg Centrum Utrecht
Goed
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Met vriendelijke groet, Sharon Blokzijl Mondzorg Centrum Utrecht
snel en veilig geholpen
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Met vriendelijke groet, Sharon Blokzijl Mondzorg Centrum Utrecht
Goed geholpen
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Met vriendelijke groet, Sharon Blokzijl Mondzorg Centrum Utrecht
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.