
Deskundigheid en vlotheid. Prima ga zo door.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Goede service, vriendelijk, mooi schoon gemaakt, heldere uitleg.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
corona veilig en prima tandenverzorging, vriendelijke ontvangst en nieuwe afspraak.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Hartelijk bedankt voor uw mooie complimenten. Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Geen verdere opmerkingen
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
The staff bend over backwards to help you feel comfortable and welcome. They always send an email reminding you not to forget an appointment. The clinic is a well organized and sanitary environment where you are made to feel as a person and not just a number The staff take the time to answer all questions with a confident knowledgeable maner. The treatment rooms are well equipped and the staff take sanitation very seriously. I have no real complaints except to say...who likes the dentist and the treatments...but it's all a part of life and of growing up.
Wow! I don't know what to say about this review accept: Thank you. We really appriciate the effort. We hope to see you again in the clinic. Kind regards, Mondzorg Centrum Utrecht
Je wordt op een persoonlijke manier behandeld en de medewerkers zijn kundig. Praktijk ziet er modern uit en er hangt een fijne sfeer.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Goede service, en vriendelijk personeel. Voelt vertrouwd en goed
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Sinds ik naar deze praktijk ben overgestapt ben ik nog nooit zo goed geholpen. Duidelijk en behulpzaam.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Ook wil ik u enorm bedanken voor uw complimenten! Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
prettige behandeling voor iets wat niet mijn favoriete bezigheid is
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Geen favoriete bezigheid, dat begrijp ik heel goed. Maar gelukkig wel een fijne tandarts! Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Persoonlijk, professioneel en deskundig
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Geschrokken van de prijs en er werd om 20min later begonnen en 25min behandeling gerekend terwijl het net aan 15min was.
Met mijn angsten wordt rekening gehouden en ze zoeken net zo lang tot er een werkbare oplossing is. Met respect voor mij als cliënt
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Wat fijn om te lezen dat u samen met uw tandarts een manier heeft gevonden om toch geholpen te kunnen worden. Hoe gaat dat nu? Is de angst al verminderd? Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Prima praktijk met vaak andere artsen, maar altijd goed behandeld en de laatste technieken, ga zo door!
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Hartelijk bedankt voor uw complimenten! Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Dd mondhygiëniste staat open voor vragen, ontzorgt en verzorgt de mond.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Wat ontzettend fijn dat u zo tevreden bent. Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Mondhygiënist en tandarts bezocht, doen hun werk kundig. Wachttijd is kort, zowel voor een afspraak als in de wachtruimte. Luisteren ook naar je wensen en beantwoorden vragen, zowel over je gebit als over kosten.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Wat fijn dat u zo tevreden bent over onze behandelaren. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Ontzettend aardig personeel en je merkt dat ze weten waar ze mee bezig zijn. Na meerdere vervelende behandelingen te hebben gehad bij vorige tandartsen is dit een verademing.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze medewerkers. Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
I've been coming to this Surgery for a few years now. Always efficient, friendly and well handled.
Thank you for your kind words. We really appriciate the effort you took to write a review about our practice. Kind regards, Mondzorg Centrum Utrecht
Je wordt vriendelijk behandeld, van receptie t/m behandeling. Ook de vervelende mededeling, dat Mustafa vertrekt, werd prettig gebracht.
Heel erg fijn ook de tandarts vriendelijk, duidelijk en erg lief!
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Fijne tandarts, zeer duidelijk richting de patiënt zowel qua kosten als het beantwoorden van eventuele vragen van de patiënt. De tandarts is misschien wat aan de prijs (niet goedkoop) maar tandartsen zijn in het algemeen niet goedkoop en deze tandarts is het zeker waard.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Ook wil ik u bedanken voor uw complimenten. De tandarts is inderdaad niet goedkoop. Alle tandartstarieven in Nederland zijn wettelijk vastgesteld door de NZA. Het fijne hiervan is dat alle kosten volledig transparant zijn en de ene tandarts niet duurder is dan de andere tandarts. Enkel techniekkosten ( wat door het lab gemaakt dient te worden) kunnen verschillen. Maar ook daar mogen tandartsen enkel de prijzen doorvoeren die de praktijk hier ook voor betaald. Hier komt dus geen percentage bovenop. Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Ik ging hierheen om te bleken. Op de site en aan de telefoon werd het heel anders omschreven dan hoe het daadwerkelijk ging. Allereerst moet ik happen in een soort klei om een bitje te maken zodat ik thuis nog verder zou kunnen bleken. Niet heel prettig dat happen maar ja wie mooi wil zijn moet pijn lijden. Kunnen zij ook niks aan doen. Vervolgens haalde de mondhygienist wat tandsteen weg en dat was het. Mijn gebit werd dus niet eerst beoordeeld op vullingen, kronen etc. Daarna hing ze polijsten maar schoot een aantal keer uit totdat er zelfs polijst materiaal in mijn haar belandde. Omg dacht ik gaat dit wel goed komen? Voorzichtig vroeg ik of ze dit wel eens eerder had gedaan. Haar antwoord was ja. Daarna plaatste ze heel onhandig het siliconen bitje wat er voor zorgt dat je tanden blootliggen. Ze maakte een foto met haar mobiele telefoon. Lekker hygiënisch dacht ik in de Corona tijd. Het bleken an sich is vooral een lange zit in een niet comfortabele houding en je kan niks meer vragen want je bent door het bitje wat je in hebt onverstaanbaar. Wellicht in het vervolg handig om te vragen of de patiënt nog vragen heeft alvorens je het bitje plaatst. Na 4x 15 min bleken onder de lamp. Werd alles verwijderd. En vergat ze een na foto te maken. Toen ik haar daar op attendeerde zei ze : “oh ja hlm vergeten” En daar kwam haar mobiele telefoon weer te voor schijn. Ze gaf me wat bleekspuitjes voor thuis maar geen bitje want het bitje was mislukt. Daar moest ik dan een keer voor terug komen. Toen ik vroeg om korting als ik dan dat bitje maar zou laten (want nog een keer terug komen is vrij onhandig qua locaties en 3 kinderen thuis) werd mij duidelijk gemaakt dat korting echt niet tot de opties behoorde. Vervolgens vertelde ze mij 1 week alleen witte producten te eten. Op hun site staat 24 uur. Nergens op internet vind ik 1 week. Zet dan ook 1 week op je site. Dan het resultaat. Eerste uur dacht ik echt wauw! Maar 4dgn later zie ik geen verschil.
Heldere aanpak en duidelijk communicatie!
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Bedankt voor uw complimenten. Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
De man van een dame die 2 verstandskiezen was getrokken ging volledig uit zijn plaat. I.p.v. deze man apart te nemen kon iedereen getuige zijn van deze onverkwikkelijke gebeurtenis. Voor zover ik dit kan beoordelen lag de schuld bij de man vanwege de taalproblemen van zijn vrouw. Verder werd ik door een tandarts geholpen die ik niet kende. Raar dat je bij vertrek van je eigen tandarts daarvan niet in kennis wordt gesteld. Bovendien werd ik na de nodige wachttijd i.t.t. de gemaakte afspraak eerst geholpen door de mondhygieniste en daarna door de tandarts i.p.v. andersom.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Wat vervelend om te lezen dat u hier getuige van ben geweest. Deze situatie had inderdaad anders opgelost kunnen worden. Ik wil u enorm bedanken voor uw feedback. Juist van zulk soort beoordelingen kunnen we leren. Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Prima onthaald. De behandeling was op professionele wijze vobracht
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Mondhygiënist is in 15 min klaar. En worft vooraf nog 15min gebabbeld en ook de prijs wordt in rekening gebracht. En zo krijg ik een rekening van 100 euro. Ik vind dit wel veel te extreem. Een praatje kan gemaakt worde maar niet met de bedoeling om het ook in rekening te brengen.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Helaas zijn alle beoordelingen van patiëntenvertellen.nl anoniem dus ik kan niet meekijken naar de declaratie. Vervelend dat u het gevoel heeft dat er teveel gedeclareerd wordt. Heeft u dit ook al aangegeven bij uw behandelaar? Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.