
Prettige ervaring. Snel geholpen, tandarts begreep mij heel goed.
De tandarts luisterd naar mijn argumenten. Daar ben ik zeer blij mee. De tandtechnicus daar in tegen is zeer eigenwijs. De mondhygieniste is een schatje
tandarts drukt mening door. moet een aantal behandelingen dit jaar nog uit laten voeren terwijl mijn budget al zwaar op is. receptioniste daarentegen heel begripvol en vertelde dat ik de afspraken mag uitstellen.
Goede ervaring zoals altijd. Helaas wel wat langer moeten wachten dan vooraf besproken. Maar de vriendelijke receptioniste maakt dat zoals altijd met haar vrolijke voorkomen meer dan goed. Behandeling was wel wat pijnlijk maar goed.. Had ook niet verwacht dat het een walk in the park zou zijn.
Aardige tandartsen en assistentes, nemen de tijd voor je en luisteren naar je.
Als je binnenkomt word je vriendelijk begroet. Het is fijn dat men je kent. Dat maskt dat ne je geen nummer voelt. Verder denken ze met je mee en zijn ze goed in wat ze doen.
Makkelijk om een afspraak te aken op een tijd die mij ook uitkomt, korte wachttijd, vriendelijk personeel. Gaf na afloop, op mijn vraag daarover, een heldere uitleg over de behandeling
Ik ben weer in het weekend goed en snel geholpen ! Ik ben daar al paar keer geweest in het weekend terwijl mijn tandarts niet werkte of afwezig was en heb nooit verdere complicaties gehad etc.
.
In augustus had ik een afspraak bij Mondzorgcentrum Utrecht. De tandarts zei dat ik een worterkanaal behandeling nodig had, en gaf mij een quote van rond de 800 euro voor de totale behandeling. Ik vond het vreemd, want ik had amper pijn. Ik ging vervolgens naar mijn familie tandarts in Amersfoort. Hij zei dat ik geen wortelkanaal behandeling nodig had, enkel nieuwe vulling. Dus mijn mening is dat de tandarts erg onervaren is en geen goed advies geeft. Ze wil alleen maar geld verdienen.
Ik ben met pijnklachten langs de arts geweest en deze heeft mij goed en snel geholpen.
Door dat ik onregelmatig werk is het soms moeilijk om een afspraak te plannen.ik zelf werk nooit op zondag dus vind het prettig dat ik ook op zondag terecht kan .
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Wat fijn dat wij u toch kunnen helpen met uw drukke bestaan! Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
rustige duidelijke uitleg
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Ze helpen je goed
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Ik vind het geen prettige ervaring en zou zeker nooit meer terug gaan en raad jullie zeker af . Tandarts en mondhygiënisten geweest. Tandarts was heel onpersoonlijk en rafelde het een beetje af zonder uitleg. Vervolgens bij de mondhygienisten ook alleen naar mijn tanden gekeken en er was geen tijd meer om wat te doen dus moest ik een vervolg afspraak maken . Ik was 10 minute laat voor mijn afspraak bij de tandarts ik was nieuw en kon het niet goed vinden dus werd de volgende klant geholpen begrijpelijk en moest ik wachten geen probleem. Geld afgegaan van de zorgverzekering voor precies niks. Super slechte ervaring echt nooit meer! Ook duidelijk meteen aangegeven dat ik uitgeschreven wilde worden !
Wat vervelend om te lezen dat u zo ontevreden bent over onze praktijk en medewerkers. Het nadeel van een combinatie afspraak is dat de afspraken op elkaar zijn afgestemd, dus bent u laat voor de een, dan bent u ook te laat voor de ander en kunnen beide behandelaren helaas niet meer uitvoeren en doen wat de bedoeling was. Uiteraard is het vervelend als u de locatie niet kunt vinden, maar ik vind het wel jammer te lezen dat u dan zo weinig begrip heeft dat beide partijen niet de tijd voor u kon nemen die hiervoor was gereserveerd. Wij hopen dat u nu bij een tandarts bent waar u zich wel gehoord voelt. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Ik ben prima geholpen tijdens de controle door de tandarts. Ze heeft duidelijke adviezen gegeven over wat ik kan verbeteren aan de dagelijkse gebitsverzorging. Ook heldere uitleg gekregen bij de foto's die gemaakt zijn. De behandeling begon ook op het afgesproken tijdstip.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Ook wil ik u bedanken voor uw complimenten. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze tandartspraktijk. Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Prettig
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Gewoon goed beter dan mijn vorige tandarts.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Betrof aanmeting van bovengebit door tandtechnicus. Hij besprak vooraf wat hij ging doen, hield rekening met mijn angst en werkte zorgvuldig. Enige nadeel is dat hij maar 2 ochtenden per week op het MCU is.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Ze zijn erg vriendelijk en professioneel. Ze willen graag meedenken en nemen de tijd voor iedere patiënt. Ik vind het erg fijn dat ze ook in weekenden en avonden geopend zijn.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Op maandagavond belde ik met spoed naar deze tandarts, mijn verstandskies had voor een enorme ontsteking gezorgd en ik liep tegen de muur op van de pijn. Woensdag eind van de middag kon ik pas terecht terwijl ik met spoed belde...? De ontsteking was zo groot dat het eerst met Antibiotica geslonken moest worden voordat ze ‘m eruit konden halen. Intussen kreeg ik te horen dat het raar was dat ik nooit naar een mondhygiënist zou gaan, dat ik veel tandplak en tandsteen had én een gaatje had, terwijl ik 3 a 4 weken daarvoor nog netjes op een halfjaar controle gegaan was bij mijn eigen tandarts en die heeft alles netjes schoongemaakt, ik heb überhaupt nog nooit gaatjes gehad. Nu wil ik dat natuurlijk best geloven, maar de manier waarop dat verteld werd was een beetje neerbuigend. Toen ik de kamer uit was en de receptioniste sprak, zei ze dat ik voor het trekken van de kies pas ruim een maand later terecht kon. En dat bij een spoed tandarts? Ik kon binnen een week bij mijn eigen tandarts terecht voor een spoedplekje om de kies te laten trekken, die heeft nog naar het gaatje gekeken en ze zei dat het geheel minimaal was, en meer kwaad zou doen dan goed als ze ‘m nu zou boren. Dat is misschien een kwestie van 2 meningen, maar de manier waarop is me helaas in Utrecht niet echt goed bevallen.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Ook wil ik u bedanken voor uw feedback omtrent de benadering en de lange wachttijd. Helaas zijn alle reviews anoniem en kan ik niet met u meekijken of hier een specifieke reden voor was dat u zo lang moest wachten. Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Goeie klanten service
Altijd vriendelijke, geen lange wachttijden, fijne tandartsen en assistenten.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Dank u vriendelijk voor uw complimenten. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over ons. Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
ik ben de moeder van Nancy Vermeulen mijn dochter heeft een verstandelijke handicap dus ik vul alles in. De tandarts is heel erg vriendelijk voor mijn dochetr en stelt haar helemaal op haar gemak. dus helemaal fantatisch.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Wat ontzettend fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze medewerkers. Wij vinden het enorm belangrijk dat zowel kinderen als ouders zich bij ons op hun gemak voelen. Dat maakt de behandelingen en afspraken voor beide partijen een stukje leuker. Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Netjes van te voren herinnerd aan de afspraak. Ter plaatse alles perfect geregeld.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Mondzorg Centrum Utrecht
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.