Filters

10

Een betere juridische bijstand had ik me niet kunnen wensen.

Door de betrokkenheid van de letselschade jurist werd mijn zaak adequaat opgepakt. Uiteindelijk ben ik erg goed geholpen is mijn zaak afgerond. De juridische bijstand die mij werd aangeboden heeft voor mij veel rust gebracht omdat ik het vertrouwen had in Justiz. Zelf had ik dit nooit kunnen bewerkstelligen en ben ik blij met de aangeboden hulp en zorg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke medewerker werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Mark Behlau
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Erg fijn, heel open en transparant. Goed luisterend oor en toont veel empathie.
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). N.v.t.
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? N.v.t.
10

Absoluut een aanrader !

INKTZWART Dat was de dag dat onze dochter van 7 jaar een ernstig verkeersongeval overkwam. Ze liep hierbij blijvend hersenletsel op. Kort na deze gebeurtenis zijn wij in aanraking gekomen met een schaderegelaar. Hiermee is een begin gemaakt om de schade , in breedste zin , in kaart te brengen. Echter de expertise en voortvarendheid lieten te wensen over. Totdat Justiz vorig jaar deze zaak overnam. Met hun aanpak en deskundigheid hebben zij onze zaak tot een zeer goed einde weten te brengen. Met onze dochter ( nu 27 jr. ) gaat het gelukkig weer goed en financieel hoeft zij zich voor de toekomst geen zorgen te maken. Onze oprechte dank hiervoor aan Justiz en haar team ! Fam. van Dijk Juli 2019

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke medewerker werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Mark Behlau
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Alle lof
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). Ga op deze voet verder.
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? Een prima team !!
10

Deskundig en vriendelijk

Het is heel fijn om in een stressige en vervelende tijd een deskundig en empathisch persoon achter/naast je te hebben die opkomt voor jouw rechten. Ik voelde me echt geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke medewerker werd jouw zaak bij Justiz behandeld? N.v.t.
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) N.v.t.
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). N.v.t.
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? N.v.t.
9

Deskundig, vriendelijk en snel geholpen

Betreft mijn moeder, die met spoed is geopereerd aan een gat in haar darm. Wij vermoedden, dat er een inschattingsfout was gemaakt, waardoor zij op het randje van de dood heeft gezweefd. Gelukkig heeft zij het wel overleefd. Uiteindelijk is gebleken dat er toch geen (inschattings)fout gemaakt. Omdat er uitgebreid en deskundig is uitgelegd waarom de desbetreffende arts hier niets aan had kunnen doen en dit ook niet had kunnen inschatten van te voren, hebben wij hier nu vrede mee. Wij hebben binnen een dag deze reactie mogen ontvangen, waardoor we ook niet langer dan nodig in spanning hebben gezeten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier). N.v.t.
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke medewerker werd jouw zaak bij Justiz behandeld? N.v.t.
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Zeer deskundig
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). N.v.t.
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? N.v.t.
10

perfecte service

altijd een luisterend oor en zoekende naar oplossingen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier). N.v.t.
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke medewerker werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Martijn Stolk
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) zeer betrokken
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). N.v.t.
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? N.v.t.
10

Goede, duidelijke en heldere communicatie

Ik heb schade gehad door een ongeluk met mijn auto. Ik ben geholpen door Martijn. Ik werd duidelijk geholpen, het proces en alle bijbehorende stappen werden goed van te voren uitgelegd. Ik wist waar ik aan toe was en waar ik terecht kon met vragen. Ook als er even geen nieuws was werd ik betrokken bij het gehele proces en dat vond ik erg prettig. Vooral het vele en duidelijke communiceren is me erg goed bevallen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke medewerker werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Martijn Stolk
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Zeer betrokken, voelde vertrouwd en zeker kennis van zaken!!
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). Ga vooral zo door!! Hou de communicatie van nu vast want dat is echt een meerwaarde van het bedrijf!
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? N.v.t.
10

Goed

Ik wordt goed op de hoogte gehouden bij jullie als er iets gebeurt of verander en altijd bereikbaar en ook de uitleg over wat er moet gebeuren .gewoon top compleet aan de HR Martijn Stolk

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke medewerker werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Martijn Stolk
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Ja
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). Eerlijk zou het eigenlijk niet weten het gaat goed zo
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? Ik eigenlijk niks gewoon zo door blijven gaan denk ik ook de eerlijkheid
9

Open, eerlijk en transparant

Zeer fijne en prettige samenwerking. Je wordt goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke medewerker werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Martijn Stolk
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) betrouwbaar, deskundig, dienstbaar
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). N.v.t.
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? N.v.t.
9

Zeer kundig, vriendelijk, betrouwbaar

Twee keer een zaak gehad bij Justiz. Zeer tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke medewerker werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Martijn Stolk
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Zeer kundig, vriendelijk, betrouwbaar
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). N.v.t.
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? N.v.t.

Bedrijfsgegevens

Orteliuslaan 850

3528BB Utrecht

0615200378

[email protected]

Over Justiz Letselschade B.V.

Justiz verleent rechtshulp aan slachtoffers van letselschade in Nederland. Wij beantwoorden vrijblijvend al jouw vragen en helpen je kosteloos om jouw letselschade op de aansprakelijke partij te verhalen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.