Filters

10

Geweldig geholpen

Een super ervaring gehad. Super fijne medewerkers, je krijgt snel antwoord op je vragen. Alle medewerkers gebruiken hun kennis en kunde. Super bedankt voor alles het afgelopen jaar!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je Justiz aanbeveelt bij vrienden of bekenden?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke medewerker werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Martijn Stolk
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Goed
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). N.v.t.
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? N.v.t.
10

perfecte dienstverlening

bij elke stap betrokken. volhardend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je Justiz aanbeveelt bij vrienden of bekenden?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen? N.v.t.
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke medewerker werd jouw zaak bij Justiz behandeld? N.v.t.
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) deskundig, dienstbaar
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). N.v.t.
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? N.v.t.
10

Boven mijn verwachtingen

Deskundig en betrokken, heeft mij veelzijdig advies en hulp gegeven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je Justiz aanbeveelt bij vrienden of bekenden?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt? N.v.t.
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke medewerker werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Mandy Claus
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Deskundig en betrokken.
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). N.v.t.
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? N.v.t.
7

Goed

Wordt goed te woord gestaan en gelijk actie

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je Justiz aanbeveelt bij vrienden of bekenden?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke medewerker werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Emely Snelaars-Torrico
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) N.v.t.
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). N.v.t.
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? N.v.t.
10

Deskundig advies en fijne communicatie.

De samenwerking/contact met Fabian was vanaf het begin helder en prettig. De plan van aanpak was tijdens het intakegesprek uitgebreid besproken. Wij gingen vol goede moed het traject in. De communicatie was per mail duidelijk en snel. Het was voor beide partijen een constructieve mailwisseling. We hebben het tijdens het hele traject ervaren als zijnde to-the-point. Uiteindelijk is onze casus met een goed resultaat afgesloten, dankzij de deskundige hulp, zorgvuldigheid en nauwgezetheid van Fabian. Dank Fabian voor je inzet. Wij zijn zeer tevreden gestemd !!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je Justiz aanbeveelt bij vrienden of bekenden?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke medewerker werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Fabian Hensen
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Betrokken, betrouwbaar en deskundig
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). Geen
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? Geen
10

Betrouwbaar, correct, zorgvuldig.

Heel prettig in contact, duidelijke informatieverstrekking. Nauwkeurig en meedenkend. Zeer aan te bevelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je Justiz aanbeveelt bij vrienden of bekenden?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke medewerker werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Martijn Stolk
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Absoluut
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). N.v.t.
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? N.v.t.
10

GEWELDIG

Eerste keer een ongeluk gehad, waar moest ik beginnen? Ik had hier helemaal geen verstand van, tot iemand mij vertelde over Justiz. Contact opgenomen en Martijn Stolk wou direct helpen en heeft vanaf dag 1 tot het sluiten van de dossier altijd zijn best gedaan, altijd bereikbaar en vooral ook erg vriendelijk en betrouwbaar. Je kunt echt merken dat Martijn Stolk dit werk doet, om mensen echt te helpen. Ik zal onze samenwerking nooit vergeten. Bedankt voor alles!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je Justiz aanbeveelt bij vrienden of bekenden?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke medewerker werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Martijn Stolk
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Martijn Stolk is erg professioneel, een echte doorzetter. Hij wilt het beste voor je.
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). N.v.t.
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? N.v.t.
10

Uitstekend

Ik heb alle hulp gekregen van de heer Martijn Stolk. Goed geholpen. Goede communicatie. Zeer vriendelijk. Alle informatie gekregen . Goed bereikbaar. Ben zeer tevreden met de hulp.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je Justiz aanbeveelt bij vrienden of bekenden?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke medewerker werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Martijn Stolk
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). Voor mij was alles perfect heb geen aanvullingen hierop.
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? N.v.t.
10

Positief

De hulp van Justiz heb ik als zeer positief ervaren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je Justiz aanbeveelt bij vrienden of bekenden?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke medewerker werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Mandy Claus
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Deskundig, betrokken en betrouwbaar
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). N.v.t.
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? N.v.t.
10

Justiz Letselschade zou ik een ieder aanraden

Omdat mijn werkgever de VRR niets voor mij deed na het bedrijfsongeval wat mij ambulancechauffeur tijdens mijn dienst overkwam en het Maasstad ziekenhuis waar het ongeval op hún terrein plaatsvond niets van zich liet horen, ik daardoor anderhalve maand uit de running was met privé grote gevolgen, was het noodzakelijk dat ik het ziekenhuis zelf maar aansprakelijk heb gesteld. Mr. E.M.V.Snellaars was degene die binnen Justiz Letselschade B.V. deze zaak in behandeling nam en voor ons een zeer bevredende schadevergoeding realiseerde. Correct informerend en voor de toekomst, indien er zich toch nog complicaties voor zouden doen, adviserend maakt dat wij zeer tevreden over het verloop en de afwikkeling. Proficiat !

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je Justiz aanbeveelt bij vrienden of bekenden?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke medewerker werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Emely Snelaars-Torrico
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) deskundig
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). alleen problemen gehad omdat wij post verstuurden i.p.v. digitale verzending
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? N.v.t.
10

zorgvuldig en effectief

het gaf me rust geholpen te worden door een deskundige, die vanuit ervaring met aandacht en redelijkheid een last wegnam in een toch al zware periode

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je Justiz aanbeveelt bij vrienden of bekenden?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke medewerker werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Mark Behlau
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) ja
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). ontbijt op bed???
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? bedankt
10

Super!

Ik ben erg blij met de hulp die Justiz aanbied. Ze zijn goed bereikbaar, ze denken in oplossingen en zijn zeer professioneel. Ik ben geholpen door Martijn Stolk. Martijn is erg behulpzaam en vriendelijk, hij helpt je met alle vragen en niks is te veel. Petje af!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je Justiz aanbeveelt bij vrienden of bekenden?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke medewerker werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Martijn Stolk
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Ik raad iedereen Martijn aan. Hij is echt de adviseur die ik ooit heb ontmoet.
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). Geen, alles is top.
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? N.v.t.
10

Fantastisch

Enorm goed geholpen door Mandy van Justiz Letselschade. De zaak was binnen 3 maanden afgewikkeld. Van alle communicatie werd ik meteen op de hoogte gehouden en overal bij betrokken. Heel erg bedankt voor de goede service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je Justiz aanbeveelt bij vrienden of bekenden?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke medewerker werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Mandy Claus
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Voor alle punten krijgt Mandy een dikke 10!
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). N.v.t.
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? N.v.t.
10

Perfect

Mijn ervaring is dat mv Snellars en Martijn Stolk is het beste letsel schade kantoor erg vriendelijk,werk ernstig zijn best te doen met hart. Kancelaria adwokacka jest najlepsza pracuja z sercem polecam wszystkim Zaneta Pawlicka POMOCNA DLON NL

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je Justiz aanbeveelt bij vrienden of bekenden?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke medewerker werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Emely Snelaars-Torrico
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Perfect
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). Egt niets veranderen eerlijk
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? Hoop lange goede hulp aan mensen in toekomt
10

Perfect

Mijn ervaring is dat mv Snellars en Martijn Stolk is het beste letsel schade kantoor erg vriendelijk,werk ernstig zijn best te doen met hart. Kancelaria adwokacka jest najlepsza pracuja z sercem polecam wszystkim Zaneta Pawlicka POMOCNA DLON NL

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je Justiz aanbeveelt bij vrienden of bekenden?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke medewerker werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Emely Snelaars-Torrico
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Perfect
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). Egt niets veranderen eerlijk
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? Hoop lange goede hulp aan mensen in toekomt
10

Perfect

Mijn ervaring is dat mv Snellars en Martijn Stolk is het beste letsel schade kantoor erg vriendelijk,werk ernstig zijn best te doen met hart. Kancelaria adwokacka jest najlepsza pracuja z sercem polecam wszystkim Zaneta Pawlicka POMOCNA DLON NL

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je Justiz aanbeveelt bij vrienden of bekenden?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke medewerker werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Emely Snelaars-Torrico
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Perfect
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). Egt niets veranderen eerlijk
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? Hoop lange goede hulp aan mensen in toekomt
10

Perfect

Mijn ervaring is dat mv Snellars en Martijn Stolk is het beste letsel schade kantoor erg vriendelijk,werk ernstig zijn best te doen met hart. Kancelaria adwokacka jest najlepsza pracuja z sercem polecam wszystkim Zaneta Pawlicka POMOCNA DLON NL

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je Justiz aanbeveelt bij vrienden of bekenden?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke medewerker werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Emely Snelaars-Torrico
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Perfect
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). Egt niets veranderen eerlijk
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? Hoop lange goede hulp aan mensen in toekomt
10

Perfect

Mijn ervaring is dat mv Snellars en Martijn Stolk is het beste letsel schade kantoor erg vriendelijk,werk ernstig zijn best te doen met hart. Kancelaria adwokacka jest najlepsza pracuja z sercem polecam wszystkim Zaneta Pawlicka POMOCNA DLON NL

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je Justiz aanbeveelt bij vrienden of bekenden?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke medewerker werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Emely Snelaars-Torrico
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Perfect
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). Egt niets veranderen eerlijk
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? Hoop lange goede hulp aan mensen in toekomt
10

Perfect

Mijn ervaring is dat mv Snellars en Martijn Stolk is het beste letsel schade kantoor erg vriendelijk,werk ernstig zijn best te doen met hart. Kancelaria adwokacka jest najlepsza pracuja z sercem polecam wszystkim Zaneta Pawlicka POMOCNA DLON NL

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je Justiz aanbeveelt bij vrienden of bekenden?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke medewerker werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Emely Snelaars-Torrico
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Perfect
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). Egt niets veranderen eerlijk
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? Hoop lange goede hulp aan mensen in toekomt
10

Perfect

Mijn ervaring is dat mv Snellars en Martijn Stolk is het beste letsel schade kantoor erg vriendelijk,werk ernstig zijn best te doen met hart. Kancelaria adwokacka jest najlepsza pracuja z sercem polecam wszystkim Zaneta Pawlicka POMOCNA DLON NL

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je Justiz aanbeveelt bij vrienden of bekenden?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke medewerker werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Emely Snelaars-Torrico
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Perfect
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). Egt niets veranderen eerlijk
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? Hoop lange goede hulp aan mensen in toekomt
10

Alle verwachtingen overtroffen

Was al 3 jaar bezig met verzekering tegenpartij om tot een wederzijds besluit te komen. Er werd door de tegenpartij nauwelijks adequaat gereageerd. Betalingen bleven uit en werd niet gereageerd. Wel steeds vragen om informatie. Toen kwam Justiz, wat een verademing. Neemt veel werk uit handen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je Justiz aanbeveelt bij vrienden of bekenden?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke medewerker werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Mandy Claus
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Super, op huisbezoek geweest en alles geïnventariseerd. Was heel betrokken en helder wat de mogelijkheden/gevolgen van iets zouden kunnen zijn.
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). N.v.t.
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? N.v.t.
10

Uitstekende goede hulp gehad

Wij zijn bijzonder goed geholpen , in het oerwoud van regels en over de vraag wat we precies moesten doen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je Justiz aanbeveelt bij vrienden of bekenden?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke medewerker werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Fabian Hensen
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Perfect
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). N.v.t.
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? N.v.t.
10

Geweldig

Geweldig geholpen in die 3 jaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je Justiz aanbeveelt bij vrienden of bekenden?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke medewerker werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Mark Behlau
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Zeer goed geholpen en mee geleefd Heel bijzonder
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). N.v.t.
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? N.v.t.
10

mijn zaak is prima behandeld

mijn zaak is tot volle tevredenheid behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je Justiz aanbeveelt bij vrienden of bekenden?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke medewerker werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Mark Behlau
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) deskundig
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). geen
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? geen
10

Geweldig

Ik ben uitermate te spreken over Mandy. Hoe ze ons geholpen heeft en bijgestaan. Ook ben ik uitermate te spreken hoe goed wij geïnformeerd worden. In één woord fantastisch.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je Justiz aanbeveelt bij vrienden of bekenden?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke medewerker werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Mandy Claus
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Voldeed in alle opzichten
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). N.v.t.
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? N.v.t.

Bedrijfsgegevens

Orteliuslaan 850

3528BB Utrecht

0615200378

[email protected]

Over Justiz Letselschade B.V.

Justiz verleent rechtshulp aan slachtoffers van letselschade in Nederland. Wij beantwoorden vrijblijvend al jouw vragen en helpen je kosteloos om jouw letselschade op de aansprakelijke partij te verhalen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.