Filters

10

Positief

De hulp van Justiz heb ik als zeer positief ervaren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je Justiz aanbeveelt bij vrienden of bekenden?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke medewerker werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Mandy Claus
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Deskundig, betrokken en betrouwbaar
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). N.v.t.
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? N.v.t.
10

Justiz Letselschade zou ik een ieder aanraden

Omdat mijn werkgever de VRR niets voor mij deed na het bedrijfsongeval wat mij ambulancechauffeur tijdens mijn dienst overkwam en het Maasstad ziekenhuis waar het ongeval op hún terrein plaatsvond niets van zich liet horen, ik daardoor anderhalve maand uit de running was met privé grote gevolgen, was het noodzakelijk dat ik het ziekenhuis zelf maar aansprakelijk heb gesteld. Mr. E.M.V.Snellaars was degene die binnen Justiz Letselschade B.V. deze zaak in behandeling nam en voor ons een zeer bevredende schadevergoeding realiseerde. Correct informerend en voor de toekomst, indien er zich toch nog complicaties voor zouden doen, adviserend maakt dat wij zeer tevreden over het verloop en de afwikkeling. Proficiat !

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je Justiz aanbeveelt bij vrienden of bekenden?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke medewerker werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Emely Snelaars-Torrico
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) deskundig
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). alleen problemen gehad omdat wij post verstuurden i.p.v. digitale verzending
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? N.v.t.
10

zorgvuldig en effectief

het gaf me rust geholpen te worden door een deskundige, die vanuit ervaring met aandacht en redelijkheid een last wegnam in een toch al zware periode

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je Justiz aanbeveelt bij vrienden of bekenden?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke medewerker werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Mark Behlau
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) ja
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). ontbijt op bed???
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? bedankt
10

Super!

Ik ben erg blij met de hulp die Justiz aanbied. Ze zijn goed bereikbaar, ze denken in oplossingen en zijn zeer professioneel. Ik ben geholpen door Martijn Stolk. Martijn is erg behulpzaam en vriendelijk, hij helpt je met alle vragen en niks is te veel. Petje af!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je Justiz aanbeveelt bij vrienden of bekenden?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke medewerker werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Martijn Stolk
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Ik raad iedereen Martijn aan. Hij is echt de adviseur die ik ooit heb ontmoet.
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). Geen, alles is top.
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? N.v.t.
10

Fantastisch

Enorm goed geholpen door Mandy van Justiz Letselschade. De zaak was binnen 3 maanden afgewikkeld. Van alle communicatie werd ik meteen op de hoogte gehouden en overal bij betrokken. Heel erg bedankt voor de goede service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je Justiz aanbeveelt bij vrienden of bekenden?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke medewerker werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Mandy Claus
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Voor alle punten krijgt Mandy een dikke 10!
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). N.v.t.
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? N.v.t.
10

Perfect

Mijn ervaring is dat mv Snellars en Martijn Stolk is het beste letsel schade kantoor erg vriendelijk,werk ernstig zijn best te doen met hart. Kancelaria adwokacka jest najlepsza pracuja z sercem polecam wszystkim Zaneta Pawlicka POMOCNA DLON NL

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je Justiz aanbeveelt bij vrienden of bekenden?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke medewerker werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Emely Snelaars-Torrico
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Perfect
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). Egt niets veranderen eerlijk
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? Hoop lange goede hulp aan mensen in toekomt
10

Perfect

Mijn ervaring is dat mv Snellars en Martijn Stolk is het beste letsel schade kantoor erg vriendelijk,werk ernstig zijn best te doen met hart. Kancelaria adwokacka jest najlepsza pracuja z sercem polecam wszystkim Zaneta Pawlicka POMOCNA DLON NL

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je Justiz aanbeveelt bij vrienden of bekenden?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke medewerker werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Emely Snelaars-Torrico
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Perfect
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). Egt niets veranderen eerlijk
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? Hoop lange goede hulp aan mensen in toekomt
10

Perfect

Mijn ervaring is dat mv Snellars en Martijn Stolk is het beste letsel schade kantoor erg vriendelijk,werk ernstig zijn best te doen met hart. Kancelaria adwokacka jest najlepsza pracuja z sercem polecam wszystkim Zaneta Pawlicka POMOCNA DLON NL

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je Justiz aanbeveelt bij vrienden of bekenden?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke medewerker werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Emely Snelaars-Torrico
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Perfect
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). Egt niets veranderen eerlijk
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? Hoop lange goede hulp aan mensen in toekomt
10

Perfect

Mijn ervaring is dat mv Snellars en Martijn Stolk is het beste letsel schade kantoor erg vriendelijk,werk ernstig zijn best te doen met hart. Kancelaria adwokacka jest najlepsza pracuja z sercem polecam wszystkim Zaneta Pawlicka POMOCNA DLON NL

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je Justiz aanbeveelt bij vrienden of bekenden?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke medewerker werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Emely Snelaars-Torrico
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Perfect
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). Egt niets veranderen eerlijk
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? Hoop lange goede hulp aan mensen in toekomt
10

Perfect

Mijn ervaring is dat mv Snellars en Martijn Stolk is het beste letsel schade kantoor erg vriendelijk,werk ernstig zijn best te doen met hart. Kancelaria adwokacka jest najlepsza pracuja z sercem polecam wszystkim Zaneta Pawlicka POMOCNA DLON NL

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je Justiz aanbeveelt bij vrienden of bekenden?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke medewerker werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Emely Snelaars-Torrico
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Perfect
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). Egt niets veranderen eerlijk
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? Hoop lange goede hulp aan mensen in toekomt
10

Perfect

Mijn ervaring is dat mv Snellars en Martijn Stolk is het beste letsel schade kantoor erg vriendelijk,werk ernstig zijn best te doen met hart. Kancelaria adwokacka jest najlepsza pracuja z sercem polecam wszystkim Zaneta Pawlicka POMOCNA DLON NL

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je Justiz aanbeveelt bij vrienden of bekenden?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke medewerker werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Emely Snelaars-Torrico
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Perfect
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). Egt niets veranderen eerlijk
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? Hoop lange goede hulp aan mensen in toekomt
10

Perfect

Mijn ervaring is dat mv Snellars en Martijn Stolk is het beste letsel schade kantoor erg vriendelijk,werk ernstig zijn best te doen met hart. Kancelaria adwokacka jest najlepsza pracuja z sercem polecam wszystkim Zaneta Pawlicka POMOCNA DLON NL

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je Justiz aanbeveelt bij vrienden of bekenden?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke medewerker werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Emely Snelaars-Torrico
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Perfect
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). Egt niets veranderen eerlijk
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? Hoop lange goede hulp aan mensen in toekomt
10

Alle verwachtingen overtroffen

Was al 3 jaar bezig met verzekering tegenpartij om tot een wederzijds besluit te komen. Er werd door de tegenpartij nauwelijks adequaat gereageerd. Betalingen bleven uit en werd niet gereageerd. Wel steeds vragen om informatie. Toen kwam Justiz, wat een verademing. Neemt veel werk uit handen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je Justiz aanbeveelt bij vrienden of bekenden?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke medewerker werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Mandy Claus
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Super, op huisbezoek geweest en alles geïnventariseerd. Was heel betrokken en helder wat de mogelijkheden/gevolgen van iets zouden kunnen zijn.
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). N.v.t.
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? N.v.t.
10

Uitstekende goede hulp gehad

Wij zijn bijzonder goed geholpen , in het oerwoud van regels en over de vraag wat we precies moesten doen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je Justiz aanbeveelt bij vrienden of bekenden?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke medewerker werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Fabian Hensen
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Perfect
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). N.v.t.
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? N.v.t.
10

Geweldig

Geweldig geholpen in die 3 jaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je Justiz aanbeveelt bij vrienden of bekenden?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke medewerker werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Mark Behlau
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Zeer goed geholpen en mee geleefd Heel bijzonder
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). N.v.t.
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? N.v.t.
10

mijn zaak is prima behandeld

mijn zaak is tot volle tevredenheid behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je Justiz aanbeveelt bij vrienden of bekenden?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke medewerker werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Mark Behlau
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) deskundig
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). geen
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? geen
10

Geweldig

Ik ben uitermate te spreken over Mandy. Hoe ze ons geholpen heeft en bijgestaan. Ook ben ik uitermate te spreken hoe goed wij geïnformeerd worden. In één woord fantastisch.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je Justiz aanbeveelt bij vrienden of bekenden?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke medewerker werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Mandy Claus
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Voldeed in alle opzichten
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). N.v.t.
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? N.v.t.
10

Uitstekende ervaring met Justiz Letselschade B.V.

Vanaf het begin tot aan het eind heeft Justiz onze case met passie, informatie, actie, communicatie en wederzijds vertrouwen onze case perfect afgewerkt. Dit zou ons nooit gelukt zijn. Bij deze nogmaals dank !!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je Justiz aanbeveelt bij vrienden of bekenden?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke medewerker werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Mark Behlau
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Naar volle tevredenheid
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). N.v.t.
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? N.v.t.
10

Zeer betrokken en bekwaam

Wij zijn nu twee keer zeer deskundig en betrokken begeleid door Fabian. Hierdoor is een heftige periode van een auto-ongeluk positief afgesloten met een goede afhandeling met een tegenpartij.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je Justiz aanbeveelt bij vrienden of bekenden?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke medewerker werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Fabian Hensen
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Zeer betrokken en deskundig.
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). Zeer tevreden dus geen tips
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? N.v.t.
10

uitstekend

zeer deskundig afwikkeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je Justiz aanbeveelt bij vrienden of bekenden?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Hoe beoordeel je de rol van de verzekeraar / aansprakelijke partij in jouw zaak?
  • Door welke medewerker werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Emely Snelaars-Torrico
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) deskundig
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). geen
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? 0 Prinses Margrietstraat 20
  • Wat vond je van de rol van de verzekeraar / aansprakelijke partij in jouw zaak? betrouwbaar
10

Vind de begeleiding geweldig. Men is geduldig en kan zich plaatsen in je situatie

Ik voelde mij oprecht gesteund en men toonde heel veel begrip. De mate waarin men met mij meedacht is buiten gewoon. Duidelijk uitleg over de voor en tegens(tegenpartij) Dat ze zoveel mogelijk zullen proberen verantwoordelijkheid af te schuiven. Er zou een orgaan in het leven geroepen moeten worden(misschien is die er al)die toezicht houdt op dit onethisch gedrag van deze multinationals.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je Justiz aanbeveelt bij vrienden of bekenden?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Hoe beoordeel je de rol van de verzekeraar / aansprakelijke partij in jouw zaak?
  • Door welke medewerker werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Martijn Stolk
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Ik vind hem betrouwbaar, betrokken, deskundig, goed advies, dienstbaar
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). Dat ze niks hebben bereiken, heeft te maken met de opstelling vd tegenpartij
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? Zich goed blijven opstellen en wat mij betreft, excellent streven
  • Wat vond je van de rol van de verzekeraar / aansprakelijke partij in jouw zaak? rotzakken en zo min mogelijk verantwoordelijkheid nemen. Maffia
10

Fantastisch

Dat heb ik vanaf dag één zeer prettig ervaren. Ik ben heel goed begeleid geïnformeerd over mijn letselzaak door meneer Hensen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je Justiz aanbeveelt bij vrienden of bekenden?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Hoe beoordeel je de rol van de verzekeraar / aansprakelijke partij in jouw zaak?
  • Door welke medewerker werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Fabian Hensen
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Ja
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). Één woord fantastisch
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? Super blij dat ik zo goed ben geholpen door Fabian Hensen
  • Wat vond je van de rol van de verzekeraar / aansprakelijke partij in jouw zaak? Goed heel meegaat begripvol
10

Top advocaat!!!!!!!!

Goed behandeld door mijn advocaat alles ook netjes geregeld. Opvallend is dat deze advocaat heel veel verstand van het aanpakken van schadeletsel zaken. ZEKER EEN AANRADER.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je Justiz aanbeveelt bij vrienden of bekenden?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Hoe beoordeel je de rol van de verzekeraar / aansprakelijke partij in jouw zaak?
  • Door welke medewerker werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Martijn Stolk
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Voldoende betrokken
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). GEEN DOORGAAN ZO!!!
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? Geen!
  • Wat vond je van de rol van de verzekeraar / aansprakelijke partij in jouw zaak? HEEL SCHEINHEILIG VERTROUW ZE NIET EN LACH SEKER NIET MEE MAAR DENK GOED NA VOORDAT JE WAT ZEGT
10

Goed

Het contact met de heer Behlau heb ik als erg prettig en professioneel ervaren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je Justiz aanbeveelt bij vrienden of bekenden?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Hoe beoordeel je de rol van de verzekeraar / aansprakelijke partij in jouw zaak?
  • Door welke medewerker werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Mark Behlau
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Deskundig en betrouwbaar
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). N.v.t.
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? N.v.t.
  • Wat vond je van de rol van de verzekeraar / aansprakelijke partij in jouw zaak? Niet betrokken en voelde me niet serieus benen.
10

Uitstekende ervaring!

Het moment dat ik ze aan de lijn kreeg gaven ze mij al het vertrouwen dat het goed zou komen en ik me geen zorgen hoefde te maken. Contact verliep soepel. Altijd beschikbaar en hadden op elke vraag wel een antwoord! Ik raad het iedereen aan

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je Justiz aanbeveelt bij vrienden of bekenden?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Hoe beoordeel je de rol van de verzekeraar / aansprakelijke partij in jouw zaak?
  • Door welke medewerker werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Emely Snelaars-Torrico
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Een topvrouw!
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). N.v.t.
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? N.v.t.
  • Wat vond je van de rol van de verzekeraar / aansprakelijke partij in jouw zaak? N.v.t.

Bedrijfsgegevens

Orteliuslaan 850

3528BB Utrecht

0615200378

[email protected]

Over Justiz Letselschade B.V.

Justiz verleent rechtshulp aan slachtoffers van letselschade in Nederland. Wij beantwoorden vrijblijvend al jouw vragen en helpen je kosteloos om jouw letselschade op de aansprakelijke partij te verhalen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.