Betere hulp hand ik niet kunnen krijgen

Ik heb heel blij met de hulp die ik heb gekregen. Door de jaren heen ben ik altijd goed geholpen, ik kreeg altijd snelle reactie, passende advies en Fabian en Mark hadden overal kennis van.

• Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Fabian Hensen
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Heel betrokken en ook heel vertrouwd.
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). N.v.t.
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? N.v.t.

Snelle communicatie, alles is er duidelijk weergegeven en verwoord. Ik had het volle vertrouwen.

De ervaring met Justiz letselschade heb ik als zeer positief ervaren. De communicatie was snel en helder, de mails waren overzichtelijk en voor een leek duidelijk te begrijpen. Was er iets niet duidelijk dan werd dit telefonisch of met beeldbellen verhelderd. Natuurlijk waren er factoren waardoor het proces vertraagt werd maar op Justiz kon ik altijd rekenen! Ook als mijn belangen behartiger zelf niet beschikbaar was kan ik op een collega terugvallen(Die ook op de hoogte was van mijn dossier en het verloop daarvan). Ik raad Justiz Letselschade zeker aan.

• Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Martijn Stolk
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Absoluut betrokken en deskundig, Martijn heeft veel geduld en kwam op mij betrouwbaar over. Martijn was er volledig voor mij.
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). Dit is de eerste keer dat ik een belangen behartiger heb ingeschakeld, ik kan geen verbeterpunten opnoemen.
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? Fijn bureau! Betrouwbaar en kundig personeel.

Goed geregeld

Justiz heeft mijn letselschadeprocedure de afgelopen 3,5 jaar vanaf begin tot eind op een professionele manier gevolgd. Wanneer ik zelf niet in staat was, of vergeten was te reageren op een van hun berichten herinnerden zij mij op rustige en geduldige wijze aan hun eerdere berichten. Het overgaan tot sluiten van het dossier gebeurde pas op het moment dat mijn casus daar ook echt klaar voor was, en werd op geen enkele manier eerder geforceerd. Het inschakelen van Justiz heeft mij veel administratie en communicatie met de tegenpartij uit handen genomen, waar ik zelf geen verstand van had en waar ik zelf ook niet aan toe was geweest. Zonder Justiz was mijn casus zeer waarschijnlijk niet op deze wijze afgerond. Al met al zeer tevreden met hun service!

• Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Emely Snelaars-Torrico
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Emely was naar mijn idee erg betrokken bij mijn casus en heeft dit op professionele wijze aangepakt en afgerond
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). Eventueel jaarlijks of halfjaarlijks telefonisch gesprek ter beoordeling van de stand van zaken, en samen kijken welke vergoedingen eventueel nog van toepassing zouden zijn. Soms is het lastig om te beoordelen wat je zelf nog nodig hebt, zeker als het gaat om zaken voor de toekomst.

Nemen alles uit handen

Door het ongeval en een jaar lang zelf met de tegenpartij te moeten communiceren, kwam Justiz op mijn pad. Zij hebben echt alle communicatie voor mij richting de tegenpartij gedaan. Gaven mij ook veel adviezen wat wel/niet te doen in bepaalde situaties. Het contact verliep ook erg prettig.

• Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Vakkundig en goed betrokken
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? Bedankt voor de steun

Vriendelijke, adequate hulp met gewenste uitkomst

Erg tevreden over de afhandeling van mijn zaak door Justiz Letselschade. Heldere uitleg, klantvriendelijk en adequate hulp.

• Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Martijn Stolk
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Deskundig, vriendelijk, heldere communicatie
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). Af en toe duurde het wat langer tot ik iets hoorde over resultaten of voortgang van de zaak.

Goede begeleiding van begin tot eind

Goede begeleiding van begin tot eind. Mocht er ooit nog iets voordoen dan zullen wij ze zeker weer om juridische bijstand vragen.

• Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Mark Behlau
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Zeer goed

Ik ben goed geholpen erg tevreden.

• Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Fabian Hensen
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Goed

Heb de zaak laten overnemen van ANWB naar Justiz. Alles prima opgelost is aanzienlijke tijd.

• Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Mark Behlau
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Prima

Een hele goede ervaring.

Justiz heeft ons op een hele prettige manier geholpen. Wij zijn erg tevreden en blij met het resultaat.

• Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Mark Behlau
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) betrokken en kundig.

Super deskundig, snelle reacties, strijdlustig.

Nou had eerst een super slechte ervaring met mijn oude advocaat (niet bij Justiz letselschade). Ben ik hier terecht gekomen door de goede verhalen van kenissen. En wat hebben zij gelijk! Super deskundig, al bel je ze nemen ze op ongeacht of ze het druk hebben. Super behulpzaam. Ik ben erg te vreden met hoe alles is verlopen. Ik zal iedereen Mw. Snellaars aanraden!!

• Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Mw. Snellaars is zeker betrokken geweest in mijn zaak meer dan betrokken!!

Martijn Stolk is de beste advocaat doe ik ooit heb gehad!

Zeer prettige contact gehad met deze advocaat!

• Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Martijn Stolk

Hij wist waar hij het over had, erg deskundig

Ben erg tevreden, heb goed advies gekregen.

• Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Fabian Hensen

Zeer prettige en professionele hulp

Ik ben erg prettig geholpen. Het contact was altijd heel duidelijk en vriendelijk.

• Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Fabian Hensen
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Heel vriendelijk en kundig

Hij is betrouwbaar, professional en bekwaam in zijn vak.

Mark is zeer betrokken geweest bij het schade letsel proces. Ik kreeg bij Mark een betrouwbaar en goed gevoel. Hij is zeer professional en komt altijd zijn afspraken na en heeft mij daarnaast ook gerust gesteld. Zelf ervaarde ik dit als zeer positief en prettig. Je kon merken dat hij ook daadwerkelijk professioneel in zijn vak is. Hij heeft veel geduld en laat je ook weten waar je aan toe bent.

• Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Mark Behlau
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Ja zeer betrokken, zie hierboven mijn recensie.

Deskundig, ervaren, menselijk.

Case duurde door persoonlijke omstandigheden jaren langer dan verwacht. Casemanager bij Justiz Letselschade hield voortdurend vinger aan de pols. Koppelde terug waar nodig. Gaf goed advies. Naar voller tevredenheid reëel afgehandeld.

• Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Mark Behlau
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Betrokken, betrouwbaar, deskundig.
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). Geen verbeterpunt.
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? Geen vragen. Alleen dank en respect voor geduld.

Professionele en betrokken jurist die tijd neemt om dingen uit te leggen.

Justiz heeft mij gedurende de zaak goed begeleidt. De communicatie ging erg soepel en vlot. Het contact richting mij dan wel richting de tegenpartij was altijd professioneel. De adviezen waren niet altijd zoals ik ze wilde horen, maar dit werd elke keer met een gedegen argumentatie onderbouwd. De jurist nam de tijd om antwoorden te geven op alle vragen die ik had. Dat hielp mij om de zaak vanuit een ander (juridisch) perspectief te kunnen zien.

• Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Martijn Stolk
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Dhr. Stolk is een betrokken en ervaren jurist met verstand van zaken. Hij nam de tijd om antwoorden te geven op alle vragen die ik had en om uit te leggen hoe verschillende zaken juridisch in elkaar zitten. Dat heeft mij geholpen om de zaak vanuit een ander perspectief te kunnen zien. De rustige en kalme uitstraling dragen ook bij aan het vertrouwen. Kortom, ik was erg blij met dhr. Stolk als jurist.

Uitstekende

Ik ben met Martijn heel goed geholpen met de schade vergoeding . Hij heeft alles goed geregeld en hij naam met mijn altijd contact op als er iets was en andersom ook staat gewoon klaar voor je ook met vragen .nogmaals gewoon goed ik zou hem iedereen aanraden voor hulp .

• Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Martijn Stolk
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Betrokken en deskundig
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). Ik zou zeggen gewoon zo door gaan hoe hij Martijn ons heeft geholpen
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? Helemaal geen was gewoon goed

Begripvol, vakkundig en meedenkend

Mijn zaak is ontzettend goed opgepakt door Justiz. Ondanks de onzekerheid, hebben ze mijn zaak aangenomen en zeer goed met mij meegedacht. Bij vakanties/verlof van mijn specialist werd mijn zaak goed overgenomen door zijn collega's. De client staat centraal bij Justiz. Het is een ontzettend fijne en vakkundige organisatie, precies waar je als client precies behoefte aan hebt.

• Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Fabian Hensen
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Vakkundig en betrokken

Professionele hulp bij letselschade

Twee keer een beroep gedaan op de service van Justiz. Beide keren werd ik fantastisch geholpen. Er wordt aan je gedacht en met je meegedacht om tot een gepaste oplossing te komen voor iedereen. Martijn Stolk heeft mijn laatste zaak behandeld. Hij heeft de gave om je meteen een vertrouwd gevoel te geven. Hij houdt van koffie (mijn type mens) en communiceert duidelijk en krachtig. In Amerika zouden ze zeggen: he's got your back. Dat gevoel heb ik bij Martijn. Een professional op zijn veld.

• Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Martijn Stolk

Goed geholpen en meer dan tevreden

Ben zeer tevreden, en zal het zeker aan andere mensen aanbevelen.

• Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Fabian Hensen

Onmogelijke opgave maar netjes gedaan

Had alle hoop opgegeven het schip was aan het zinken aan Justiz voor gelegd duidelijk verhaal verteld ze zijn de strijd aangegaan en gewonnen gewoon geweldig had niets te verliezen je moet wel geduld hebben en laat de vak mensen hun werk doen. Ze gaan de zaak bekijken als ze er geen brood in zien beginnen ze er niet aan. Mijn dank is groot.

• Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Mark Behlau
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Ja hij heeft gedaan wat die kon
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). Iets sneller reageren
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? Geweldig gedaan

Super goed geholpen

2 en half jaar terug een motorongeluk gehad. Mn elleboog en pols gebroken. Door schuld van een bestuurder van n busje ben ik opzoek gegaan naar een letsel jurist. Uitgekomen bij Justiz. Martijn Stolk die daar werkt heeft mij geholpen. Eerst met een gesprek thuis en later goed bereikbaar via mail en telefoon. Heeft door Allianz; de verzekeraar vd tegenpartij wel lang geduurd voor ik mn uitkering kreeg. Martijn Stolk heeft een groot bedrag kunnen eisen van Allianz. Al met al echt super tevreden over contact, afhandeling en tussentijds op de hoogte houden. Echt!!! Een aanrader!!! Mvg René

• Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Martijn Stolk
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) N.v.t.

Uitstekend Zeker een aanrader.

Ik heb echt een hele goede,positieve ervaring met Justiz.B.V.Ik ben snel geholpen iedere mailtje,appje of belletje werd direct geholpen.Ik heb mij nooit alleen of in de steek gelaten gevoeld.De heer Martijn heeft echt bij mijn ingewikkelde zaak iedere keer achter mij gestaan en mij duidelijke adviezen gegeven.Ik ben echt de heer Martijn dankbaar natuurlijk ook zijn andere bij betrokken collega,s.Ik heb in mijn leven mischien zoals meeste hier vervelende zaken gehad bij zulke zaken heb je hulp nodig van iemand die weet waar hij/zij over heeft dit is de juiste adres.Ik heb mij gewoon thuis gevoeld.Justiz.B.V levert echt gewoon serieuze prof werk af,ze zoeken alles voor je uit.Ik ben blij met resultaten ik raad ook al mensen om mijn heen die zulke vervelende situatie zitten contact met Justiz.bv op te nemen hier luisteren ze tenminste naar je en je vragen worden zo snel beantwoord dat je niet met vraagtekens thuis zit te wachten.

• Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Martijn Stolk
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) De heer Martijn was zeker voldoends betrokken,100000% betrouwbaar hij ondersteunt je zeker.Deskundig oplossend denkt gewoon met jou mee.
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). Ik vind dat alles uitstekend goed gaat.Ik zie dat ze prof werk leveren Teamwork

Ik heb mij heel veilig gevoeld bij Justiz Letselschade B.V.

Door nalatigheid van derden had ik mijn schouder gebroken. Ik heb deze partij direct aansprakelijk gesteld. Ik wist echter niet hoe nu verder. Justiz Letselschade wist dit echter wel! Na een prettige persoonlijke kennismaking, heb ik hen direct in de arm genomen. Gedurende het gehele traject waren de contacten professioneel, warm en betrokken. Alles is mij uit handen genomen en Justiz heeft met verve mijn belangen behartigd. Mijn zaak is door de hulp van Justiz succesvol afgerond en in mijn geval, zeker boven mijn eigen verwachting. Ik ben Justiz hiervoor zeer erkentelijk. Ik hoop Justiz in de toekomst nooit meer nodig te hebben maar mocht iemand in dezelfde omstandigheden komen, dan beveel ik Justiz zeer aan.

• Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Mark Behlau
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Betrouwbaar/betrokken/deskundig/dienstbaar

Betrouwbare bedrijf!

Ik vond het heel prettig om met jullie samen te werken.

• Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Fabian Hensen
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Klantvriendelijke, betrouwbaar.

Over Justiz Letselschade B.V.

Justiz verleent rechtshulp aan slachtoffers van letselschade in Nederland. Wij beantwoorden vrijblijvend al jouw vragen en helpen je kosteloos om jouw letselschade op de aansprakelijke partij te verhalen.