Filters

10

Een hele goede ervaring.

Justiz heeft ons op een hele prettige manier geholpen. Wij zijn erg tevreden en blij met het resultaat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Mark Behlau
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) betrokken en kundig.
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). N.v.t.
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? N.v.t.
10

Super deskundig, snelle reacties, strijdlustig.

Nou had eerst een super slechte ervaring met mijn oude advocaat (niet bij Justiz letselschade). Ben ik hier terecht gekomen door de goede verhalen van kenissen. En wat hebben zij gelijk! Super deskundig, al bel je ze nemen ze op ongeacht of ze het druk hebben. Super behulpzaam. Ik ben erg te vreden met hoe alles is verlopen. Ik zal iedereen Mw. Snellaars aanraden!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Emely Snelaars-Torrico
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Mw. Snellaars is zeker betrokken geweest in mijn zaak meer dan betrokken!!
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). N.v.t.
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? N.v.t.
10

Martijn Stolk is de beste advocaat doe ik ooit heb gehad!

Zeer prettige contact gehad met deze advocaat!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Martijn Stolk
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Deskundig
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). N.v.t.
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? N.v.t.
10

Hij wist waar hij het over had, erg deskundig

Ben erg tevreden, heb goed advies gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Fabian Hensen
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Ja
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). N.v.t.
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? N.v.t.
9

Zeer prettige en professionele hulp

Ik ben erg prettig geholpen. Het contact was altijd heel duidelijk en vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Fabian Hensen
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Heel vriendelijk en kundig
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). N.v.t.
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? N.v.t.
10

Hij is betrouwbaar, professional en bekwaam in zijn vak.

Mark is zeer betrokken geweest bij het schade letsel proces. Ik kreeg bij Mark een betrouwbaar en goed gevoel. Hij is zeer professional en komt altijd zijn afspraken na en heeft mij daarnaast ook gerust gesteld. Zelf ervaarde ik dit als zeer positief en prettig. Je kon merken dat hij ook daadwerkelijk professioneel in zijn vak is. Hij heeft veel geduld en laat je ook weten waar je aan toe bent.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Mark Behlau
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Ja zeer betrokken, zie hierboven mijn recensie.
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). N.v.t.
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? N.v.t.
10

Deskundig, ervaren, menselijk.

Case duurde door persoonlijke omstandigheden jaren langer dan verwacht. Casemanager bij Justiz Letselschade hield voortdurend vinger aan de pols. Koppelde terug waar nodig. Gaf goed advies. Naar voller tevredenheid reëel afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Mark Behlau
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Betrokken, betrouwbaar, deskundig.
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). Geen verbeterpunt.
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? Geen vragen. Alleen dank en respect voor geduld.
10

Professionele en betrokken jurist die tijd neemt om dingen uit te leggen.

Justiz heeft mij gedurende de zaak goed begeleidt. De communicatie ging erg soepel en vlot. Het contact richting mij dan wel richting de tegenpartij was altijd professioneel. De adviezen waren niet altijd zoals ik ze wilde horen, maar dit werd elke keer met een gedegen argumentatie onderbouwd. De jurist nam de tijd om antwoorden te geven op alle vragen die ik had. Dat hielp mij om de zaak vanuit een ander (juridisch) perspectief te kunnen zien.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Martijn Stolk
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Dhr. Stolk is een betrokken en ervaren jurist met verstand van zaken. Hij nam de tijd om antwoorden te geven op alle vragen die ik had en om uit te leggen hoe verschillende zaken juridisch in elkaar zitten. Dat heeft mij geholpen om de zaak vanuit een ander perspectief te kunnen zien. De rustige en kalme uitstraling dragen ook bij aan het vertrouwen. Kortom, ik was erg blij met dhr. Stolk als jurist.
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). N.v.t.
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? N.v.t.
10

Uitstekende

Ik ben met Martijn heel goed geholpen met de schade vergoeding . Hij heeft alles goed geregeld en hij naam met mijn altijd contact op als er iets was en andersom ook staat gewoon klaar voor je ook met vragen .nogmaals gewoon goed ik zou hem iedereen aanraden voor hulp .

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Martijn Stolk
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Betrokken en deskundig
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). Ik zou zeggen gewoon zo door gaan hoe hij Martijn ons heeft geholpen
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? Helemaal geen was gewoon goed
10

Begripvol, vakkundig en meedenkend

Mijn zaak is ontzettend goed opgepakt door Justiz. Ondanks de onzekerheid, hebben ze mijn zaak aangenomen en zeer goed met mij meegedacht. Bij vakanties/verlof van mijn specialist werd mijn zaak goed overgenomen door zijn collega's. De client staat centraal bij Justiz. Het is een ontzettend fijne en vakkundige organisatie, precies waar je als client precies behoefte aan hebt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Fabian Hensen
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Vakkundig en betrokken
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). N.v.t.
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? N.v.t.
10

Professionele hulp bij letselschade

Twee keer een beroep gedaan op de service van Justiz. Beide keren werd ik fantastisch geholpen. Er wordt aan je gedacht en met je meegedacht om tot een gepaste oplossing te komen voor iedereen. Martijn Stolk heeft mijn laatste zaak behandeld. Hij heeft de gave om je meteen een vertrouwd gevoel te geven. Hij houdt van koffie (mijn type mens) en communiceert duidelijk en krachtig. In Amerika zouden ze zeggen: he's got your back. Dat gevoel heb ik bij Martijn. Een professional op zijn veld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Martijn Stolk
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Absoluut
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). N.v.t.
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? N.v.t.
10

Goed geholpen en meer dan tevreden

Ben zeer tevreden, en zal het zeker aan andere mensen aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Fabian Hensen
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Zeer goed
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). N.v.t.
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? N.v.t.
10

Onmogelijke opgave maar netjes gedaan

Had alle hoop opgegeven het schip was aan het zinken aan Justiz voor gelegd duidelijk verhaal verteld ze zijn de strijd aangegaan en gewonnen gewoon geweldig had niets te verliezen je moet wel geduld hebben en laat de vak mensen hun werk doen. Ze gaan de zaak bekijken als ze er geen brood in zien beginnen ze er niet aan. Mijn dank is groot.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Mark Behlau
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Ja hij heeft gedaan wat die kon
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). Iets sneller reageren
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? Geweldig gedaan
10

Super goed geholpen

2 en half jaar terug een motorongeluk gehad. Mn elleboog en pols gebroken. Door schuld van een bestuurder van n busje ben ik opzoek gegaan naar een letsel jurist. Uitgekomen bij Justiz. Martijn Stolk die daar werkt heeft mij geholpen. Eerst met een gesprek thuis en later goed bereikbaar via mail en telefoon. Heeft door Allianz; de verzekeraar vd tegenpartij wel lang geduurd voor ik mn uitkering kreeg. Martijn Stolk heeft een groot bedrag kunnen eisen van Allianz. Al met al echt super tevreden over contact, afhandeling en tussentijds op de hoogte houden. Echt!!! Een aanrader!!! Mvg René

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Martijn Stolk
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) N.v.t.
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). N.v.t.
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? N.v.t.
10

Uitstekend Zeker een aanrader.

Ik heb echt een hele goede,positieve ervaring met Justiz.B.V.Ik ben snel geholpen iedere mailtje,appje of belletje werd direct geholpen.Ik heb mij nooit alleen of in de steek gelaten gevoeld.De heer Martijn heeft echt bij mijn ingewikkelde zaak iedere keer achter mij gestaan en mij duidelijke adviezen gegeven.Ik ben echt de heer Martijn dankbaar natuurlijk ook zijn andere bij betrokken collega,s.Ik heb in mijn leven mischien zoals meeste hier vervelende zaken gehad bij zulke zaken heb je hulp nodig van iemand die weet waar hij/zij over heeft dit is de juiste adres.Ik heb mij gewoon thuis gevoeld.Justiz.B.V levert echt gewoon serieuze prof werk af,ze zoeken alles voor je uit.Ik ben blij met resultaten ik raad ook al mensen om mijn heen die zulke vervelende situatie zitten contact met Justiz.bv op te nemen hier luisteren ze tenminste naar je en je vragen worden zo snel beantwoord dat je niet met vraagtekens thuis zit te wachten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Martijn Stolk
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) De heer Martijn was zeker voldoends betrokken,100000% betrouwbaar hij ondersteunt je zeker.Deskundig oplossend denkt gewoon met jou mee.
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). Ik vind dat alles uitstekend goed gaat.Ik zie dat ze prof werk leveren Teamwork
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? N.v.t.
9

Ik heb mij heel veilig gevoeld bij Justiz Letselschade B.V.

Door nalatigheid van derden had ik mijn schouder gebroken. Ik heb deze partij direct aansprakelijk gesteld. Ik wist echter niet hoe nu verder. Justiz Letselschade wist dit echter wel! Na een prettige persoonlijke kennismaking, heb ik hen direct in de arm genomen. Gedurende het gehele traject waren de contacten professioneel, warm en betrokken. Alles is mij uit handen genomen en Justiz heeft met verve mijn belangen behartigd. Mijn zaak is door de hulp van Justiz succesvol afgerond en in mijn geval, zeker boven mijn eigen verwachting. Ik ben Justiz hiervoor zeer erkentelijk. Ik hoop Justiz in de toekomst nooit meer nodig te hebben maar mocht iemand in dezelfde omstandigheden komen, dan beveel ik Justiz zeer aan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Mark Behlau
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Betrouwbaar/betrokken/deskundig/dienstbaar
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). Geen
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? Geen
9

Betrouwbare bedrijf!

Ik vond het heel prettig om met jullie samen te werken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Fabian Hensen
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Klantvriendelijke, betrouwbaar.
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). N.v.t.
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? N.v.t.
10

Je wordt er netjes en respect vol geholpen!

Ik ben zeer tevreden. Met de hulp die ik mocht ontvangen van jullie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Mark Behlau
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Heeft zijn zaak goed behandeld
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). N.v.t.
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? N.v.t.
9

Heel erg fijn en duidelijk

Aangezien dit toch voor de meeste mensen nieuw is en schrikken ben ik erg blij geweest met de duidelijk uitleg en de tijd die er genomen word voor je.(zelfs als ze op vakantie gaan word dit goed geregeld)

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Martijn Stolk
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Deskundig en duidelijk
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). N.v.t.
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? N.v.t.
10

Zeer deskundig, daadkrachtig en geduldig waarbij klantbelang voorop staat.

Martijn Stolk van Justiz heeft mij vanaf ons eerste contactmoment een vertrouwd gevoel gegeven. Zonder zijn hulp en doorzettingsvermogen was ik persoonlijk helemaal vastgelopen in de gemeentelijke bureaucratie. Het belang van de klant staat altijd voorop waarbij het commercieel belang van Justiz geen rol speelt. Echt super goed geholpen met uiteindelijk positief resultaat. Heel erg bedankt,

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Martijn Stolk
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Zeer betrokken, vasthoudend en geduldig
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). Vanuit mijn samenwerking geen tips. Ik ben uitmuntend geholpen.
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? N.v.t.
9

Heb de service ervaren als persoonlijk, prettig, betrouwbaar en professioneel.

Altijd heeft Mark voor mij klaar gestaan wanneer ik vragen had. Door een onverwacht auto ongeluk heb ik wel gevoeld dat ik in mijn recht stond en alle mogelijke therapieën kom proberen om me beter te voelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Mark Behlau
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Mark heeft ervoor gezorgd dat ik me gesteund voelde, was altijd bereikbaar en erg betrokken bij mijn dossier.
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). N.v.t.
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? N.v.t.
10

Zeer betrokken !

Martijn heeft mij enorm geholpen, ondersteund en zeker gemotiveerd in deze lastige periode. Hij heeft het uiterste inzet getoond en bedank hem hierbij enorm !

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Martijn Stolk
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Uiteraard!
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). N.v.t.
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? N.v.t.
8

nauwkeurig, klantgericht en luisterend oor

Ik heb een prettige ervaring met Justiz, M. van Behlau. Hij heeft mij 3x geholpen en alles voortvarend en nauwkeurig met oog voor de klant en goede suggesties.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Mark Behlau
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) betrokken, deskundig, oog voor de klant en zijn verhaal en zet de extra stap
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). als het lang duurt toch klant bellen/mailen om te laten weten dat je er meebezig bent maar afhankelijk bent van anderen waardoor het soms vertraging oploopt.
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? geen
1

Slecht

Na mijn slechte ervaring bij Drost in Hengelo ben ik gaan zoeken naar een andere belangenbehartiger. Vervolgens ben ik via internet bij Justiz terecht gekomen. Kwam snel achter dat hij niet transparant was en dat ik sommige correspondentie tussen het verzekeringsmaatschappij en Justiz zelf moest opvragen. Mijn mening is dat de belangen behartigt van de verzekeringsmaatschappij en zichzelf, zodanig dat hij goed bij hun in de picture pictures staat. Met zijn vaderschapsverlof was er geen vervanger voor mijn vragen. Zogenaamd zou dan er een collega zijn die dat wel zou wel moeten doen. Heer Stolk is zelf wel een nette man en beleefd.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Martijn Stolk
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Niet betrouwbaar
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). Transparanter in alle communicatie
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? Heb er spijt van

Reactie van het bedrijf

Beste heer Kurt, Zoals ook ingesproken op uw voicemail, spijt het mij enorm via de review op Klantenvertellen.nl van u te vernemen dat u niet tevreden bent met onze dienstverlening. Ik heb u niet meer kunnen bereiken en u heeft niet meer gereageerd op mijn e-mail van 22-01-2021. Ik wil daarom graag publiekelijk op uw review reageren. Ik ben in de veronderstelling dat ik u – gegeven de omstandigheden en gelet op de discussie over de bijzondere aspecten van uw zaak en goed geluisterd hebbend naar uw uitdrukkelijke wens om zonder verdere discussie en onderzoek tot een regeling te komen – een maximaal resultaat voor u heb behaald in uw zaak. U heeft als klacht dat ik niet voldoende transparant ben geweest in de communicatie met de verzekeraar en dat u deze correspondentie zelf bij moest opvragen. Deze klacht begrijp ik niet. Ik heb u steeds deelgenoot gemaakt van alle correspondentie met de verzekeraar en heb zelfs ook steeds uit eigen beweging alle telefoonnotities bij de gesprekken met de verzekeraar met u gedeeld. Ik heb u ook steeds meegenomen in de beweegredenen van de verzekeraar bij de beoordeling van uw claim, zodat u kon kiezen welke koers er in uw zaak gevaren zou kunnen worden. Het was duidelijk dat u een lastige zaak had en dat dit een heel lange adem van u zou vergen als we zouden doorgaan met de discussie. Dat wilde u niet. Het spijt mij ook dat u de indruk hebt dat ik vooral bezig ben geweest om mijzelf goed in de picture te zetten bij de verzekeraar. Niets is minder waar. Ik wijs u er nog eens op dat ik steeds uw belangen naar voren heb gebracht in de communicatie met de verzekeraar. Verder beklaagt u zich erover dat er tijdens mijn afwezigheid geen vervanging was geregeld. Dat is niet correct. Tijdens mijn afwezigheid / vakanties hebt u contact gehad met mijn collega’s en heeft mijn secretaresse ook nog eens telefonisch contact gezocht met de verzekeraar om ‘druk op de ketel’ te houden. Ik vind het spijtig te vernemen dat u dit kennelijk anders hebt ondervonden. Tot slot geeft u aan dat ik niet betrouwbaar ben. Uiteraard trek ik mij dat ook persoonlijk aan. Ik hoop echter dat u inziet dat ook ik / Justiz flink op de door ons gemaakte kosten heeft moeten inleveren om voor u een regeling mogelijk te maken. Daarin heb ik uw uitdrukkelijke wensen centraal gesteld en daarmee getoond voor u een eerlijk en goed belangenbehartiger te zijn. Bovendien heb ik voor u geregeld dat ook de nog openstaande nota van Drost door de verzekeraar zou worden afgehandeld, zodat u hierover niet meer wordt lastig gevallen. Ik meen dat onze betrokkenheid en betrouwbaarheid voldoende doorklinken in alle acties die door ons zijn ondernomen. Ik vind het jammer dat u dit niet zo ervaren heeft, maar kan dat nu de zaak al is geregeld niet meer anders maken. Ik hoop dat het bovenstaande u alsnog wat milder stemt in de beoordeling van Justiz Letselschade en ik zou het uiteraard bijzonder op prijs stellen als u uw beoordeling nog in positieve zin zou willen aanpassen. Maar vooral wens ik u toe dat u in de toekomst niet nogmaals in een letselschadezaak betrokken hoeft te zijn. Ik wens u nogmaals een goede gezondheid en het allerbeste voor de toekomst! Met vriendelijke groet, Martijn Stolk | NIVRE Register-Expert

10

Top

Ik heb alleen maar positieve ervaringen. Zeer deskundig, Zeer snel in het beantwoorden van vragen en ook zeer snelle terug koppeling over het hoe en wat betreffende je schade. Geeft ook heel goed advies in hoe en wat te doen. Gewoon Top dus !!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Mark Behlau
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) zeer deskundig en snel in handelen.
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). N.v.t.
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? N.v.t.

Over Justiz Letselschade B.V.

Justiz verleent rechtshulp aan slachtoffers van letselschade in Nederland. Wij beantwoorden vrijblijvend al jouw vragen en helpen je kosteloos om jouw letselschade op de aansprakelijke partij te verhalen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd