Hun hebben veel kennis

De letselschadeadvocaat die ik gehad heb Was meegaand en heeft vele gesprekken gevoerd met tegenpartij goede kennis en ook zakelijk. Wat ik vervelend vond als je wat opstuurde was ik onzeker dat goed was kreeg ik nooit bevestiging Maar misschien ben ik ouderwets als iemand wat aan mijn stuur bevestigd altijd maar ik heb er maar bij neergelegd en als niet goed was kreeg ik wel te horen Ik heb ook van jullie stijl veel geleerd Naar het ongeval hebben jullie gedaan dit kon ik totaal niet bij hebben Daar ben jullie dankbaar voor

• Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz? N.v.t.
  • Hoe waarschijnlijk is het dat je Justiz aanbeveelt bij vrienden of bekenden?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Martijn Stolk
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Eerst Mark Behau was slecht Later Martijn Stolk die was meer ervaring en zakelijk en menselijk hele fijne ervaring en zeer goede communicatie
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). Rekening houden met cliënt
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? N.v.t.

Door iemand die ervaring had met Justiz, heb ik het hele traject zeer positief ervaren.

Ik ben blij dat ik het advies heb opgevolgd om hulp in te roepen van Justiz. Vanaf het eerste telefoontje tot het sluiten van het dossier, heb ik het gevoel gehad dat ik niet alleen stond, werd goed geïnformeerd over het traject, hebben mij ontzorgd door hun expertise en deskundig door Mark en Emely. De begeleiding in alles was uitstekend. Ik zou Justiz bij iedereen aanraden, mocht je in situatie terecht komen soortgelijk, omdat ik het anderen deze adequate hulp ook gun.

• Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Emely Snelaars-Torrico
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Ik heb beiden M.Behlau en E.Snellaars-Torrico als betrouwbaar, deskundig, dienstbaar en zeer betrokken ervaren
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). Vind het goed zoals het is
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? Ik heb geen vragen of opmerkingen

Very good

I had an accident. Ms. Claus took over my case and supported with all process and explanations needed.

• Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Mandy Claus
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Very involved, reliable and trustful, helpful , knowledgeable
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). N.v.t.

Zeer meedenkend kantoor

Absolute doorbijters en denken aan alles!

• Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Mandy Claus
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) een doorbijter

Geweldig geholpen

Een super ervaring gehad. Super fijne medewerkers, je krijgt snel antwoord op je vragen. Alle medewerkers gebruiken hun kennis en kunde. Super bedankt voor alles het afgelopen jaar!

• Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Martijn Stolk
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Goed

perfecte dienstverlening

bij elke stap betrokken. volhardend.

• Hoe waarschijnlijk is het dat je Justiz aanbeveelt bij vrienden of bekenden?
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen? N.v.t.
  • Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? N.v.t.
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) deskundig, dienstbaar

Boven mijn verwachtingen

Deskundig en betrokken, heeft mij veelzijdig advies en hulp gegeven.

• Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt? N.v.t.
  • Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Mandy Claus
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Deskundig en betrokken.

Wordt goed te woord gestaan en gelijk actie

• Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) N.v.t.

Deskundig advies en fijne communicatie.

De samenwerking/contact met Fabian was vanaf het begin helder en prettig. De plan van aanpak was tijdens het intakegesprek uitgebreid besproken. Wij gingen vol goede moed het traject in. De communicatie was per mail duidelijk en snel. Het was voor beide partijen een constructieve mailwisseling. We hebben het tijdens het hele traject ervaren als zijnde to-the-point. Uiteindelijk is onze casus met een goed resultaat afgesloten, dankzij de deskundige hulp, zorgvuldigheid en nauwgezetheid van Fabian. Dank Fabian voor je inzet. Wij zijn zeer tevreden gestemd !!!

• Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Fabian Hensen
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Betrokken, betrouwbaar en deskundig
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? Geen

Betrouwbaar, correct, zorgvuldig.

Heel prettig in contact, duidelijke informatieverstrekking. Nauwkeurig en meedenkend. Zeer aan te bevelen.

• Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Martijn Stolk
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Absoluut

GEWELDIG

Eerste keer een ongeluk gehad, waar moest ik beginnen? Ik had hier helemaal geen verstand van, tot iemand mij vertelde over Justiz. Contact opgenomen en Martijn Stolk wou direct helpen en heeft vanaf dag 1 tot het sluiten van de dossier altijd zijn best gedaan, altijd bereikbaar en vooral ook erg vriendelijk en betrouwbaar. Je kunt echt merken dat Martijn Stolk dit werk doet, om mensen echt te helpen. Ik zal onze samenwerking nooit vergeten. Bedankt voor alles!!

• Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Martijn Stolk
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Martijn Stolk is erg professioneel, een echte doorzetter. Hij wilt het beste voor je.

Ik heb alle hulp gekregen van de heer Martijn Stolk. Goed geholpen. Goede communicatie. Zeer vriendelijk. Alle informatie gekregen . Goed bereikbaar. Ben zeer tevreden met de hulp.

• Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Martijn Stolk
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). Voor mij was alles perfect heb geen aanvullingen hierop.

Positief

De hulp van Justiz heb ik als zeer positief ervaren.

• Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Mandy Claus
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Deskundig, betrokken en betrouwbaar

Justiz Letselschade zou ik een ieder aanraden

Omdat mijn werkgever de VRR niets voor mij deed na het bedrijfsongeval wat mij ambulancechauffeur tijdens mijn dienst overkwam en het Maasstad ziekenhuis waar het ongeval op hún terrein plaatsvond niets van zich liet horen, ik daardoor anderhalve maand uit de running was met privé grote gevolgen, was het noodzakelijk dat ik het ziekenhuis zelf maar aansprakelijk heb gesteld. Mr. E.M.V.Snellaars was degene die binnen Justiz Letselschade B.V. deze zaak in behandeling nam en voor ons een zeer bevredende schadevergoeding realiseerde. Correct informerend en voor de toekomst, indien er zich toch nog complicaties voor zouden doen, adviserend maakt dat wij zeer tevreden over het verloop en de afwikkeling. Proficiat !

• Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). alleen problemen gehad omdat wij post verstuurden i.p.v. digitale verzending

zorgvuldig en effectief

het gaf me rust geholpen te worden door een deskundige, die vanuit ervaring met aandacht en redelijkheid een last wegnam in een toch al zware periode

• Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Mark Behlau
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) ja
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). ontbijt op bed???
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? bedankt

Ik ben erg blij met de hulp die Justiz aanbied. Ze zijn goed bereikbaar, ze denken in oplossingen en zijn zeer professioneel. Ik ben geholpen door Martijn Stolk. Martijn is erg behulpzaam en vriendelijk, hij helpt je met alle vragen en niks is te veel. Petje af!!

• Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Martijn Stolk
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Ik raad iedereen Martijn aan. Hij is echt de adviseur die ik ooit heb ontmoet.
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). Geen, alles is top.

Enorm goed geholpen door Mandy van Justiz Letselschade. De zaak was binnen 3 maanden afgewikkeld. Van alle communicatie werd ik meteen op de hoogte gehouden en overal bij betrokken. Heel erg bedankt voor de goede service!

• Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Mandy Claus
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Voor alle punten krijgt Mandy een dikke 10!

Mijn ervaring is dat mv Snellars en Martijn Stolk is het beste letsel schade kantoor erg vriendelijk,werk ernstig zijn best te doen met hart. Kancelaria adwokacka jest najlepsza pracuja z sercem polecam wszystkim Zaneta Pawlicka POMOCNA DLON NL

• Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Perfect
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). Egt niets veranderen eerlijk
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? Hoop lange goede hulp aan mensen in toekomt

Alle verwachtingen overtroffen

Was al 3 jaar bezig met verzekering tegenpartij om tot een wederzijds besluit te komen. Er werd door de tegenpartij nauwelijks adequaat gereageerd. Betalingen bleven uit en werd niet gereageerd. Wel steeds vragen om informatie. Toen kwam Justiz, wat een verademing. Neemt veel werk uit handen.

• Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Mandy Claus
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Super, op huisbezoek geweest en alles geïnventariseerd. Was heel betrokken en helder wat de mogelijkheden/gevolgen van iets zouden kunnen zijn.

Over Justiz Letselschade B.V.

Justiz verleent rechtshulp aan slachtoffers van letselschade in Nederland. Wij beantwoorden vrijblijvend al jouw vragen en helpen je kosteloos om jouw letselschade op de aansprakelijke partij te verhalen.