prettige benadering en vakkundige installatie

Het persoonlijke contact nav de offerte heb ik als zeer prettig ervaren. Niet opdringerig en duidelijke uitleg. De prijs was goed vergeleken met twee andere offertes. De installatie verliep snel en vlekkeloos. De hulp bij het installeren van de app was fijn. Momenteel loopt de BTW-teruggave procedure. Die lijkt ook soepel te verlopen. Ik kan alleen nog niets zeggen over de opbrengst van de panelen, want ze liggen er nu pas een maand op. Tot op heden ben ik wel erg tevreden.

Goed geregeld

Prima geregeld allemaal. Stap voor stap uitgelegd wat ik moest doen. Dit heb ik als prettig ervaren. Vriendelijke, klantgerichte mensen.

• Kennis en vakkundigheid

De vertegenwoordiger was eerlijk en netjes goed uitgelegd en de monteurs waren vrindelijk en netjes keurig alles opgeruimt alles was goed

• Kennis en vakkundigheid

Goede voorlichting, begeleiding en afhandeling

Dit is wat ik in een zin heb aangegeven, spreekt voor zich.

prettige communicatie

Het was een aantal keer heen en weer mailen om tot de juiste offerte te komen. Hierdoor heeft het allemaal langer geduurd dan nodig voordat de panelen op het dak lagen. Manier van communicatie is goed en prettig. Ook bedrijf dat de panelen geïnstalleerd heeft werkt netjes.

• Kennis en vakkundigheid

Mijn is goed met Alles op Groen.

Het advies was goed en niet opdringerig. Voor de rest is alles goed geplaatst alleen de monteurs lieten vieze vlekken op twee zonnepanelen zitten met het verhaal het regent wel schoon, dus niet daarom heb ik de ramenwassers gevraagd om deze panelen schoon te maken.

Klantvriendelijk en duidelijk.

Mijn ervaring is dat er duidelijk gecommuniceerd werdt . Afspraken werden goed nagekomen. De installateur van de installatie werkte netjes.

Correcte levering en afhandeling

• Kennis en vakkundigheid

Deskundig advies en vriendelijk personeel

Bij het advies werd ik goed op de hoogte gesteld van de mogelijkheden en wat het plaatsen van zonnepanelen betekent. De installatie ging heel snel en mannen die het werk uitvoerden werkten professioneel en waren heel vriendelijk.

• Kennis en vakkundigheid

Heldere communicatie, prima geregeld.

Wij overwogen een uitbreiding van de PV-panelen op het dak. Na contact te hebben gehad met diverse partijen toch gekozen voor "Alles op Groen", deze denken gewoon goed met de consument mee. De kosten van de PV-panelen inclusief plaatsen vielen ons mee. Ten opzichten van een aantal andere offertes misschien iets duurder, maar er wordt meegedacht en naar de wensen geluisterd van de consument, tevens wordt door "Alles op Groen" de BTW-teruggave geregeld. een aantal dagen nadat de offerte was getekend, is de installatie afspraak gemaakt. De installateur was netjes op tijd en hebben keurig werk geleverd. Tijdens installatie is er nog even overleg geweest hou wij de installatie wilden hebben op de aangewezen locatie.

• Kennis en vakkundigheid

Alles op Groen, gewoon doen!

Prima voorbereidend gesprek (met kennis van zaken, luisterend naar onze wensen en reëel m.b.t. de opbrengst) en naar alle tevredenheid geïnstalleerd door een gerenommeerd installatiebedrijf. Wij zijn nu nog blijer als de zon schijnt!

• Kennis en vakkundigheid

Hele prettige ervaring van begin van het traject tot de plaatsing en alle administratie eromheen. Zorgvuldig, snelle reacties en vriendelijk. Ook goeie ervaring met het bedrijf wat de panelen plaatste . Snel en netjes en zo esthetisch mogelijk.

Prachtig werk afgeleverd

Van advies tot aan plaatsing en oplevering was dikke prima. Klein minpuntje: Er werd ook zonder te vragen van de tuin van de andere buren gebruikgemaakt, dit was eigenlijk niet de bedoeling. Gelukkig was niemand boos ;) Maar stel dat er iets fout gaat dan worden wij er ook op aangekeken en we hebben nu nog goed contact met de buren. Houden we graag zo :)

• Kennis en vakkundigheid

Van begin tot eind is alles goed verlopen

Vanaf het eerste contact t/m de plaatsing van de zonnepanelen door alles op groen, is alles goed verlopen. De communicatie met SVN voor het verkrijgen van een duurzaamheidslening ging erg moeizaam.

Prettig

Ik heb goed contact gehad met 2 medewerkers. Ze waren erg behulpzaam en geduldig!

Keurig geholpen

Vriendelijke adviseur, duidelijk en daadkrachtig. Inschatten blijft moeilijk, maar we hebben nu 17 zonnepanelen op het dak liggen en we zijn er blij mee.

Wij zijn zeer tevreden

. Het plaatsen van de zonnepanelen werd perfect uitgevoerd, exact op de afgesproken datum.

Snel en keurig!

Goede voorlichting.,

Goed.

Duidelijke informatie. Afspraken worden nagekomen. Plaatsing was prima. Wel een opmerking over de service en efficiëncy van SVN. Die is onder de maat. Ingewikkeld om alles mis in te vullen. Uploaden wat niet werkt. Geen reactie op vragen. Lange wachttijden.

• Kennis en vakkundigheid

Duidelijk advies, goede service, nette afhandeling

Wist vooraf niets van zonnepanelen, paar offertes gedaan. Alles op groen had duidelijke uitleg met goed voorstel en zaten er bovenop. Aanleg super verlopen en verdere afhandeling met btw teruggave loopt prima zonder er veel werk aan te hebben. Nu 1,5 maand klaar.alles werkt prima.

• Kennis en vakkundigheid

Van A tot Z fantastsch geregeld!!!

Van uitleg, bij huisbezoek, tot plaatsing van de zonnepanelen, alles was goed geregeld. Financieel duidelijke uitleg. Plastsing was binnen enkele uren gebeurd. We hebben al heel veel profeit van de zonnepanelen gehad de afgelopen weken. Top!!!!!

• Kennis en vakkundigheid

Wij zijn zeer tevreden over het plaatsen van de zonnepanelen

De afspraken werden goed nagekomen en de communicatie was duidelijk. Vakkundige en vriendelijke werknemers die hun uiterste best deden voor het beste resultaat.

• Kennis en vakkundigheid

Duidelijk, eerlijk en helder advies, prima offerte

Er werd alle tijd genomen om onze vragen, eisen en wensen te bespreken. Gedurende het hele traject werden we prima op de hoogte gehouden. Plaatsing op afgesproken tijd en binnen halve dag was de boel actief.

• Kennis en vakkundigheid

Als een warm bad - eerlijk, helder en op tijd!

Eerlijk en open advies vooraf, heldere communicatie tijdens het traject en alles netjes volgens afspraak. Ook de nazorg is perfect voor elkaar! Wij genieten nog elke dag van deze prettige ervaring en de voordelen van zonne-energie!

Van begin tot eind prima!

Vanaf het moment dat Maarten Versteeg hier de situatie kwam bekijken tot de plaatsing van de panelen liep alles goed georganiseerd, invulformulieren met uitleg erbij en een goede uitéénzetting van het te lopen traject. Alles op Groen hield steeds een vinger aan de pols. Prima. Het bedrijf waar Alles op Groen mee samenwerkt, Kerkhof, deed ook prima werk. Alles netjes en efficient. Van 8.30 uur tot 11.30 uur werkten ze met z'n vieren hard(een koffie tussendoor natuurlijk). Ze verrichtten heel goed en net werk. Kortom, proficiat Alles op Groen!

Over Alles op Groen

Alles Op Groen is een jong groeiend bedrijf met enthousiasme voor duurzaamheid en passie voor mensen. In alles wat wij doen willen wij u tevreden en enthousiast maken. Wij zijn het bedrijf gestart omdat we een bijdrage willen leveren aan de verduurzaming van de wereld. We willen hier voor lange termijn in investeren en ons aan verbinden. We heten ‘Alles op Groen’. Dat was u misschien al opgevallen ;-). We willen namelijk alles op groen. We zijn gestart met zonnepanelen en hebben inmiddels hybride warmtepompen en energie toegevoegd. Maar er zal meer volgen. Wij blijven innoveren en zoeken naar nieuwe, betaalbare en toegankelijke oplossingen. Alles om u te helpen verder te verduurzamen.