prima, goede voorlichting,

Ervaring was goed, alles was goed geregeld,

Is goed

Tevreden

• Kennis en vakkundigheid

deskundig personeel welke de montage uitvoerden

Het leg plan ter plaatse gewijzigd vanwege niet voorzien probleem. In overleg keurig opgelost

• Kennis en vakkundigheid

Keurig en compleet verzorgd!

Het persoonlijk advies was goed en terzake kundig. Alles werd uitgebreid besproken en toegelicht. De zonnepanelen zijn netjes geplaatst en de bekabeling loopt keurig over het platte dak. Er werd meegedacht over de aansluiting in de meterkast zodat er geen storende kabels over de muur lopen.

• Kennis en vakkundigheid

Goed meedenken, dito service en prima product!

In het voortraject wordt goed meegedacht en de installatie verloopt soepel en goed.

Volledig geregeld

Prima geregeld. Ook de installateurs hebben prima werk geleverd.

• Kennis en vakkundigheid

Prettig, duidelijk en enthousiast bedrijf.!

Goede voorlichting gehad in een prettige sfeer. Betrokken en deskundig. Voelde direct goed. Afhandeling door installateurs: Snel en correct.

• Kennis en vakkundigheid

Alles naar onze wens afgehandeld

Goede communicatie

• Kennis en vakkundigheid

Goed en duidelijk geholpen!

Wij hebben sinds kort zonnepanelen bij AllesOpGroen. De informatie vooraf was erg duidelijk en er werd voor ons de tijd genomen. Dit merkten we ook bij de vervolgstappen van de aanvraag. We kregen veel begeleiding hierbij en antwoord op iedere vraag die we hadden.

• Kennis en vakkundigheid

Duidelijke communicatie en goede service.

Communicatie vooraf was duidelijk en de service ter plekke en achteraf hebben we als goed ervaren.

Goede kwaliteit

Prettig gesprek, duidelijke offerte, korte tijd tussen opdracht en installatie

Deskundig advies

Goede voorlichting, ook over de montage. Alles is gelopen zoals vooraf afgesproken,.

• Kennis en vakkundigheid

We hebben een zeer goede ervaring gehad met Alles op Groen!

Het eerste en ook latere contact was prettig en ongedwongen. De informatieverstrekking is steeds goed en duidelijk geweest. De installatie was snel en vakkundig, vriendelijke mensen.

• Kennis en vakkundigheid

Goede ervaring, goede duidelijke, eerlijke voorlichting. Er werd antwoord gegeven op al onze vragen.

• Kennis en vakkundigheid

Energiek bezig met zonne-energie.

De service is goed, de uitleg duidelijk. Ook neemt de organisatie de tijd voor de klant en leveren ze maatwerk af.

Van A tot Z fijn geholpen

Meedenkend, servicegericht en altijd bereid om vragen te beantwoorden. De jongens die de zonnepanelen hebben geïnstalleerd ook erg vakkundig, vriendelijk en meedenkend.

Goede voorlichting - goede uitvoering

Goed verhaal van de adviseur. Dringt niets op maar vertelde een realistisch verhaal. De installatie werd gedaan door een ander partij, wat van tevoren ook was verteld. Dat is prima. Helaas waren de installateurs niet goed bij machte om hun verhaal te doen in het Nederlands. De installatie werd wel goed gedaan, maar qua communicatie was dit niet optimaal. Er wordt goed materiaal gebruikt tegen een billijke prijs en is Alles op Groen ook zeker aan te bevelen.

Persoonlijke aandacht

Goede installatie

Prima advies gehad

Ik heb heel goed advies gehad. Contact met het kantoor is ook prettig. Plaatsing verliep ook netjes. Alles keurig volgens planning uitgevoerd.

• Kennis en vakkundigheid

Alles naar tevredenheid afgehandeld ondanks een verlate aanvang van de werkzaamheden

• Kennis en vakkundigheid

goed georganiseerd en netjes geholpen

Door Maarten Versteeg goed op weg geholpen en goed advies gegeven

• Kennis en vakkundigheid

Zeer correct behandeld en afspraak is afspraak.

behandeling is heel voorkomend en direct. gemaakte afspraken worden nagekomen.

• Kennis en vakkundigheid

Er wordt goed overleg gepleegd bij montage.

Bij vragen krijg je direct een duidelijk antwoord.

Goed geïnformeerd en duidelijkheid

Ik wacht nog op de app en straks het terugkrijgen van de belasting. Maar tot op heden is alles goed verlopen.

• Kennis en vakkundigheid

Mijn ervaring met Alles op groen is prima/uitstekend.

prima/uitstekend

Over Alles op Groen

Alles Op Groen is een jong groeiend bedrijf met enthousiasme voor duurzaamheid en passie voor mensen. In alles wat wij doen willen wij u tevreden en enthousiast maken. Wij zijn het bedrijf gestart omdat we een bijdrage willen leveren aan de verduurzaming van de wereld. We willen hier voor lange termijn in investeren en ons aan verbinden. We heten ‘Alles op Groen’. Dat was u misschien al opgevallen ;-). We willen namelijk alles op groen. We zijn gestart met zonnepanelen en hebben inmiddels hybride warmtepompen en energie toegevoegd. Maar er zal meer volgen. Wij blijven innoveren en zoeken naar nieuwe, betaalbare en toegankelijke oplossingen. Alles om u te helpen verder te verduurzamen.