Geen goede voorlichting over omvormers

Alles op Groen doet veel goed, de installatie is netjes opgeleverd en het hele traject verliep soepel. Alleen bleek na ingebruikname dat de output van de panelen gemaximeerd is door de omvormers, waardoor ik op zonnige niet al te warme dagen een behoorlijk deel van de opbrengst mis. Hierover is vooraf niets gecommuniceerd, en achteraf had dit voorkomen kunnen worden met iets duurdere omvormers (10/15 euro per omvormer). Omdat dit echt een vak specialistisch dingetje is had ik van Alles op Groen betere info vooraf verwacht. Achteraf viel hier niets meer aan te doen.

• Kennis en vakkundigheid

Goede informatie, plaatsing keurig en goed!

Goede informatie vooraf. Afspraken worden goed nagekomen. Plaatsing netjes en alles weer keurig achtergelaten. Aardige mensen, alles in overleg!

• Kennis en vakkundigheid

Helpt je snel en vakkundig aan mooie panelen (incl SVN-lening)

Eind 2019 een gesprek gehad met Ruben en besproken wat onze mogelijkheden waren. Helaas was onze gemeente traag met het openzetten van de duurzaamheidslening, maar daar was alle begrip voor. Zodra het kon direct alles in gang gezet, en daarna zeer snel de zonnepanelen op het dak laten leggen.

• Kennis en vakkundigheid

Flexibele partij, denkt goed mee en monteurs leveren net werk af

Positief

• Kennis en vakkundigheid

Goede bereikbaarheid, snelle en professionele afhandeling van zaken

Ik vind de duidelijkheid en de goede uitleg van het hele proces en de ondersteuning in dat geheel uitstekend voor elkaar

Dikke prima!

Goed advies goede begeleiding en goede opvolging! Gewoon helemaal tevreden!

Mooi geregeld

Mooi geregeld, goed advies

Prettig bedrijf

Goede communicatie en een keurige afronding ook administratief. Duidelijk een aanrader als je een stap wilt zetten in het vergroenen van je energieverbruikt.

• Kennis en vakkundigheid

Zeer goede service en kundig personeel. Snelle reactie bij vragen.

Snelle installatie na goedkeuring offerte. Bij vragen krijg je meteen reactie. Goede service, vriendelijk en kundig personeel.

Deskundig en klantgericht

Alles op Groen blinkt uit in heldere communicatie en goede planning. We zijn vriendelijk en professioneel geholpen. Een verandering aan de installatie (verplaatsing van een paneel) enkele weken na oplevering was geen enkel probleem, zonder bijkomende kosten. Tevredenheid van de klant heeft men hoog in het vaandel. De uitvoerende installateur maakte een gehaaste indruk, maar heeft de klus uiteindelijk goed geklaard. Ik kan Alles op Groen zeker aanbevelen.

• Kennis en vakkundigheid

Snel, vriendelijk en keurig gelegd

Prettig adviesgesprek en binnen maand lagen de panelen op het dak. Het overleg op de plaatsingsdag hebben we erg gewaardeerd en de afwerking is heel netjes.

• Kennis en vakkundigheid

Prettig contact en correct beantwoorden van vragen.

Duidelijke uitleg over het geheel. Prima levering en toelichting.

duidelijk en snelle service

Na contact opgenomen te hebben hadden we snel een gesprek. Dit was een fijn en duidelijk gesprek en wij besloten ervoor te gaan. Na nog wat aanpassingen groen licht gegeven, en vrij snel afspraak voor het leggen van de zonnepanelen. Bedrijf die dit uitvoeren ook zeer professioneel en klantvriendelijk. Al met al erg goede ervaring!

• Kennis en vakkundigheid

Alles perfect geregeld vanaf 1e gesprek tot installatie !

Prettige communicatie en snelle installatie van de 10 zonnepanelen. Ben zeer tevreden en kan Alles op Groen iedereen aanbevelen.

• Kennis en vakkundigheid

Plezierige aanbieders met een goede uitleg en installateur

De aangeboden zonnepanelen met apparatuur heeft ons doen besluiten voor de firma Alles op Groen te kiezen. Vakkundige installatie en goede uitleg. Als min punt hebben wij ervaren dat het geheel vrijblijvend zal zijn, maar men kwam al met een kant en klare offerte binnen.

Topservice

Duidelijke, heldere uitleg bij het eerste gesprek. Vragen werden direct beantwoord en de adviseur dacht mee. Montage van de panelen kon op korte termijn en was snel gerealiseerd, de monteur werkte ontzettend hard en hield ook nog eens netjes rekening met de tuin.

• Kennis en vakkundigheid

Beste Sanne, Een 10! Goed om te horen. Vriendelijke groeten, Ruben Kapteijn Adviseur Zonnepanelen

Goede advies op maat

• Kennis en vakkundigheid

Beste Wikash, Bedankt voor de hoge waardering! Fijn om te horen! Vriendelijke groeten, Johan van Eeken Adviseur Zonnepanelen

Prima geregeld!

Vanaf het eerste contact tot en met de installatie van onze zonnepanelen hebben we prettig contact gehad met de medewerkers van Alles op groen. Offerte was duidelijk en de installatie was goed gepland en netjes uitgevoerd. Medewerkers zijn deskundig en de benadering is heel correct!

• Kennis en vakkundigheid

Beste Kees, Dank je wel voor de lovende woorden. Vriendelijke groeten, Ruben Klapwijk Adviseur Zonnepanelen

Alles was naar wens geïnstalleerd, zelfs de app.

De resultaten worden prima aangegeven op de app en alles werkt zoals het hoort.

• Kennis en vakkundigheid

Beste Paula, Kijk eens aan! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Vriendelijke groet, Ruben Kapteijn Adviseur Zonnepanelen

Geen 5* Om dat ik het toch wel lastig vond om alle formulieren in een keer te snappen!

Zoals gezegd, formulieren invullen vond ik lastig ook met het verzenden van foto’s etc.. Verder alles perfect geregeld.

• Kennis en vakkundigheid

Uitstekend geholpen van offerte tot plaatsing

Na een jaar wou ik ook op mijn andere dak zonnepanelen hebben. Met Alles op Groen alles langs gelopen en tot we zeker wisten dat we de juiste opstelling konden realiseren tot en met de plaatsing werd ik goed geholpen. Erg blij met wat ik nu heb liggen en hoe de plaatsing tot stand kwam

• Kennis en vakkundigheid

Beste Dick, Goed om te horen dat je zo tevreden bent! Dat hoor ik graag. Vriendelijke groet, Gert-Jan Smit Adviseur Zonnepanelen

Duidelijke informatie over het proces

De informatie over alle stappen, die ondernomen moesten worden, was heel duidelijk. Deskundige medewerkers. Prima gedaan!

Vriendelijke benadering, goede voorlichting

Prettig contact met medewerker. Zo ook met de installateurs. Het werk is netjes afgeleverd.

• Kennis en vakkundigheid

Deskundig bedrijf dat goed met zijn klant communiceert en afspraken nakomt.

Persoonlijk contact is belangrijk: via advies aan huis, mailwisseling en telefoongesprekken. Principes van duurzaamheid wordt ook door medewerker uitgedragen. Prijsstelling is hoger.

Over Alles op Groen

Alles Op Groen is een jong groeiend bedrijf met enthousiasme voor duurzaamheid en passie voor mensen. In alles wat wij doen willen wij u tevreden en enthousiast maken. Wij zijn het bedrijf gestart omdat we een bijdrage willen leveren aan de verduurzaming van de wereld. We willen hier voor lange termijn in investeren en ons aan verbinden. We heten ‘Alles op Groen’. Dat was u misschien al opgevallen ;-). We willen namelijk alles op groen. We zijn gestart met zonnepanelen en hebben inmiddels hybride warmtepompen en energie toegevoegd. Maar er zal meer volgen. Wij blijven innoveren en zoeken naar nieuwe, betaalbare en toegankelijke oplossingen. Alles om u te helpen verder te verduurzamen.