• Kennis en vakkundigheid

Heldere afspraken, snelle installatie.

Er was veel op korte termijn mogelijk. De installatie ging snel en professioneel. Communicatie was helder.

• Kennis en vakkundigheid

Ze hebben me overtuigd dat zonnepanelen ook voor ons lonend is!

Omdat ons dak niet optimaal op de zon staat en we ook geen zonnepanelen aan de voorkant willen, had ik de hoop opgegeven, totdat Johan van Alles op Groen mij benaderde om eens te komen praten. De, in totaal toch 9, panelen zijn op dakkappellen en uitbouw geplaatst en werken inmiddels ca. 6 weken naar volle tevredenheid; Zelfs die "ene', op een niet optimale plek vanwege gedeeltelijke schaduw van het huis, doet het beter dan gedacht!

Keurig werk en snel!!

Ondanks slechte weersvoorspelling kwamen er wel 2 ploegen,om de installatie af te maken voordat de storm zou losbarsten. En gelukt!!

Als prettig ervaren

n.v.t.

Vakkundig en vlot geregeld

Fijn en vlot geregeld. Vooraf duidelijke informatie en een zeer snelle, nette en fijne installatie.

• Kennis en vakkundigheid

Transparante informatie, goede ondersteuning en prima installatie.

Ik werd enthousiast door de duidelijke voorlichting. Vervolgens ben ik indien nodig goed ondersteund bij de aanvraag. De installatie verliep erg goed. Nu iedere dag blij als de zon schijnt.

zeer netjes geplaatst

prima monteurs. Netjes en vriendelijk. Top

Duidelijk, snel

Na 1 telefoon gesprek, kregen we al snel een bezoek aan huis. Goede uitleg en samen een mooi plan gemaakt. Binnen 2 weken werd dit plan ook gerealiseerd. Super snelle en nette service

vakkundige service-gerichte leverancier

goede, transparante en complete offerte. En correcte info over de planning. Goede monteurs, helemaal tevreden!

helemaal top !!

prettig en eerlijk !

Prima service en installatie

goede voorlichting, persoonlijke aandacht, op tijd geleverd, goede installatie, keurig personeel

Meer dan goed

Goede informatie Prima service en nazorg

Alles god geregeld

Fijn gesprek gehad, helder advies. Toen bleek dat ons garage dak net te klein was om de voorgestelde optelling te realiseren, kwamen er twee alternatieven. Ook plaatsen verliep snel en personeel was vriendelijk. Enigste minpuntje was dat de monteur niet onder de vloer wilde ivm vochtige kruipruimte. Maar dat is uiteindelijk ook in goede harmonie opgelost

Top!!

Goed advies, snelle en vakkundige plaatsing en afwikkeling zoals afgesproken.

• Kennis en vakkundigheid

Helder advies en professionele montage

Als je zonnepanelen overweegt, ga dan naar Alles op Groen

zeer tevreden

vanaf offerte stadium tot en met plaatsen van de panelen, alleen maar lof. De monteurs zijn zeer bekwaam en werken netjes. AEG panelen met micro-omvormers, een aanrader.

Exceeding Expectations!

Met ''Alles Op Groen'' kan ik nu volledig zeggen een erg goede keuze te hebben gemaakt voor het installeren van zonnepanelen. Wij hadden de keuze gemaakt om zonnepanelen te overwegen, maar waar begin je dan? Welke panelen, welk systeem, hoe zal de installatie verlopen? Ik was al erg tevreden over het advies en de communicatie, maar nu ook over de installatie. Zeer vakkundig en professioneel team hebben goed werk afgeleverd. De extra uitdaging lag bij ons in het kabelplan van de panelen naar de meterkast, dit is volledig uitgevoerd zoals we in de adviesronde hadden besproken. (zeer vakkundig) Wil je een goed en eerlijk product/systeem, vakkundig uitgevoerd en opgeleverd dan zou ik zeker ''Alles Op Groen'' aanraden.

• Kennis en vakkundigheid

Goed advies en goede aftersales

We hebben 15 zonnepanelen en een hybride warmtepomp nu 16 maanden in gebruik en zijn heel tevreden.

komen afspraken na.

Vanaf het begin zijn de afspraken en toezeggingen nagekomen. Telefonisch goed bereikbaar en zeer behulpzaam.

Alles op Goed

Van begin tot eind zijn we goed begeleid bij de aanschaf en plaatsing van onze zonnepanelen. We zijn daarom erg tevreden over de service van Alles op Groen.

Tevreden!

Over de voorlichting, communicatie en installatie kunnen we alleen maar positief zijn.

prima communicatie en montage

prima te communiceren met de mensen op kantoor en montage was in mijn ogen ook professioneel en snel

• Kennis en vakkundigheid

installatie goed aangebracht/ duidelijk afspraken

ook na installatie met wat opstart problemen snel en goed afgehandeld

• Kennis en vakkundigheid

Prettige en betrokken organisatie.

Zowel in de voorgesprekken, als de verdere afhandeling tot en met de oplevering een fijn traject. Het begon met een kop koffie en het bekijken van de lokale situatie, en het werd afgerond met een kop koffie met de vriendelijke installateurs. Er was een duidelijk verschil ten opzichte van een grote landelijke partij. Persoonlijker contact, als klant bekend bij zowel verkoper als planner als administratie. En ook in technisch advies een kundige partij. Na een mooi traject staat er een compleet nieuwe stoppenkast, met 16 panelen op het dak. De app geeft direct prachtig inzicht in wat er opgewekt wordt op het dak.

Over Alles op Groen

Alles Op Groen is een jong groeiend bedrijf met enthousiasme voor duurzaamheid en passie voor mensen. In alles wat wij doen willen wij u tevreden en enthousiast maken. Wij zijn het bedrijf gestart omdat we een bijdrage willen leveren aan de verduurzaming van de wereld. We willen hier voor lange termijn in investeren en ons aan verbinden. We heten ‘Alles op Groen’. Dat was u misschien al opgevallen ;-). We willen namelijk alles op groen. We zijn gestart met zonnepanelen en hebben inmiddels hybride warmtepompen en energie toegevoegd. Maar er zal meer volgen. Wij blijven innoveren en zoeken naar nieuwe, betaalbare en toegankelijke oplossingen. Alles om u te helpen verder te verduurzamen.