Als een warm bad - eerlijk, helder en op tijd!

Eerlijk en open advies vooraf, heldere communicatie tijdens het traject en alles netjes volgens afspraak. Ook de nazorg is perfect voor elkaar! Wij genieten nog elke dag van deze prettige ervaring en de voordelen van zonne-energie!

Van begin tot eind prima!

Vanaf het moment dat Maarten Versteeg hier de situatie kwam bekijken tot de plaatsing van de panelen liep alles goed georganiseerd, invulformulieren met uitleg erbij en een goede uitéénzetting van het te lopen traject. Alles op Groen hield steeds een vinger aan de pols. Prima. Het bedrijf waar Alles op Groen mee samenwerkt, Kerkhof, deed ook prima werk. Alles netjes en efficient. Van 8.30 uur tot 11.30 uur werkten ze met z'n vieren hard(een koffie tussendoor natuurlijk). Ze verrichtten heel goed en net werk. Kortom, proficiat Alles op Groen!

snelle en goede afhandeling van de bestelling

Alles goed geregeld van offerte tot en met oplevering van de zonnepaneleninstallatie!

Vakkundige snelle werkers

De werkzamheden zijn snel en overeenkomstig mijn wensen uitgevoerd. De mondeling verstrekte toelichting op de werking van de apparatuur was kort maar heel duidelijk.

Goede service en de zonnepanelen werken uitstekend

De panelen zijn in een middag geïnstalleerd, ondertussen alweer een jaar geleden, en werken nog steeds prima.

Positief

Goed geholpen

Prettige ervaring

Prettig adviesgesprek. Waar vele van de vragen beantwoord konden worden. Ook de montage ging snel en soepel. Enig minpuntje was dat de monteurs geen ethernetkabel mee hadden. Dat was wel afgesproken.

Goed en behulpzaam personeel.

Ben goed geïnformeerd door jullie medewerker Ruben Klapwijk. En heb toen besloten om de zonnepanelen door jullie te laten plaatsen.

Over Alles op Groen

Alles op groen is een jong groeiend bedrijf met enthousiasme voor duurzaamheid en passie voor mensen. In alles wat wij doen willen wij u tevreden en enthousiast maken. Wij zijn het bedrijf gestart omdat we een bijdrage willen leveren aan de verduurzaming van de wereld. We willen hier voor lange termijn in investeren en ons aan verbinden. We heten ‘Alles op Groen’. Dat was u misschien al opgevallen ;-). We willen namelijk alles op groen. We zijn gestart met zonnepanelen en hebben inmiddels hybride warmtepompen en energie toegevoegd. Maar er zal meer volgen. Wij blijven innoveren en zoeken naar nieuwe, betaalbare en toegankelijke oplossingen. Alles om u te helpen verder te verduurzamen.