Prima club, klantgericht

Overduidelijk deskundig en ervaren, maar even belangrijk is dat ze dat combineren met een benadering waarin de vraag van de klant centraal staat. Realistisch verhaal over te verwachten opbrengsten, meedenken, snelle en keurige uitvoering.

• Kennis en vakkundigheid

Alles werd snel en netjes afgewerkt

alles in in korte tijd geregeld en geinstalleerd

• Kennis en vakkundigheid

Snelle levering en service.

Goede voorlichting. Goed werk

Goede voorlichting. Goed werk.

Snel

Snelle plaatsing vakkundig

• Kennis en vakkundigheid

Direct contact, zinnig advies, snelle levering en goed resultaat.

Meteen het eerste contact na afspraak verliep in een plezierige sfeer. Zonder gevoel van verplichting. Afspraken werden vervolgens nagekomen, en ook bij vergissingen werd snel gecorrigeerd.

• Kennis en vakkundigheid

Goede advisering en goede service tijdens en na plaatsing Zonnepanelen

De adviseur schetste een helder beeld van de mogelijke opties van Zonnepanelen voor onze garage en het Zuid/Oost-dak van ons huis. Alleen de plaatsing van zonnepanelen op ons dak was een goede optie. De adviseur nam ook alle tijd om alle vragen bij de offertes te beantwoorden. Binnen twee weken na de acceptatie van de offerte werd er begonnen met de plaatsing van de zonnepanelen. De technici die zonnepanelen installeerden hebben ook goed overlegd toen er keuzes gemaakt moesten worden voor de loop van kabels naar de meterkast. Na de plaatsing heeft de office-medewerker goed geholpen bij de aanvraag bij de BTW teruggave en snel vragen beantwoord over de werking van de Communicatie module.

• Kennis en vakkundigheid

Goede offerte, meedenken en prima realiseren van de overeenkomst

De intake en advisering waren prettig en flexibel. De montage van de panelen gebeurde prima door aardige (ondanks het hondenweer) monteurs. En passant werd de groepenkast vervangen door een iets grotere, zonder bijbetaling.

• Kennis en vakkundigheid

Prettige professionele en eerlijke service

Vriendelijke personen met kennis van zaken. Aanbeveling zonnepanelen werd niet te rooskleurig afgeschilderd, maar gewoon feitelijk geadviseerd (op het oosten is gewoon minder voordelig dan op t zuiden)

Prima verlopen

Wij zijn gewoon tevreden over alles

Snel en efficiënt geregeld

Ook goede betaalbare offerte.

• Kennis en vakkundigheid

goede voorlichting, sterke voorbereiding en excellente uitvoering!

Van begin (nadenken over zonnepanelen en duurzaamheid) tot eind (plaatsen en zorgen dat het werkt) van het proces hebben wij een goede begeleiding ervaren. Veel zaken worden je uit handen genomen, zoals het contact met Stedin, de energieleverancier en het terugvragen van de BTW. Het team wat de panelen plaatste was goed op elkaar ingespeeld. Zij kwamen zelfs terug omdat het hen niet lekker zat dat in onze meterkast niet direct alles op groen stond. Opnieuw het dak op en twee panelen losgemaakt en opnieuw gekoppeld. Klasse!

Vriendelijk en vlot contact

Contact is zeer goed. Echter was het vooraf berekende aantal zonnepanelen niet te plaatsen op het dak. (Ivm Corona alleen contact op afstand) dus uiteindelijk minder panelen maar wel goed afgehandeld.

• Kennis en vakkundigheid

Goede ervaring met dit project

Goede uitleg over dit project, goede uitvoering en heel goede back Office ondersteuning. Kabelplaatsing leidde tot strips in de kamer helaas

Alles ging makkelijk

Prettige samenwerking. We hadden een oud dak, is beter om dan wat meer dan 5 pannen reserve te hebben.

Goed geregeld

Alles goed doorgenomen en duidelijk besproken Alles vlot geregeld Snelle montage met vakmensen

Met één woord geweldig

Goede uitleg Fijne installatie Met één woord Geweldig Groetjes een tevreden Klant

Vakwerk geleverd

Naast het vaktechnisch prima geleverde product is er in de communicatie e.e.a. niet soepel verlopen. Dit heeft te maken met de afstemming tussen de werkzaamheden van het bedrijf zelf en de elektricien. Op het moment dat mijn echtgenote informatie vroeg wanneer de elektricien de aansluiting zou afronden, zou zij daar (diezelfde dag) over teruggebeld worden. Dit liet echter op zich wachten.

Goede producten, geweldige installatie

Het advies was zeer duidelijk en goed met zeer veel kennis van zaken. Echter zouden er zeven panelen passen, maar dat bleken er later maar vijf te zijn. Jammer dat de adviseur had vergeten de maten van het dakkapel te noteren. De installatie verliep erg goed en netjes, vakkundige mensen. ze stonden echter voor 13:00 uur maar waren er om 10:00 uur. Dit was in eerste instantie goed gemeld, maar in de definitieve mail stond de foute tijd. Nou ja, we waren toch thuis. Nog even problemen gehad met mijn account voor de app, maar dat is keurig opgepakt door de servicedesk. Email met hoe en wat te doen en BTW teruggave en registreren zijn zeer goed. Alle vragen worden duidelijk beantwoord. Top Deze review komt mischien wat negatief over, maar ik meld deze puntjes als ter verbetering. ben ik tevreden? Jazeker. Goede panelen, goede installatie en goede servicedesk. een 8 vanwege de puntjes advies en communicatie.

Super service!

Super service vanuit Alles op Groen! Ook complimenten aan de jongens die de panelen hebben geïnstalleerd, echt vakwerk!

• Kennis en vakkundigheid

helder gesprek, geen "poeha"

Zie titel

Snel en keurig geregeld.

Na een zeer slechte ervaring met het bedrijf Enie (via vereniging Eigen huis). Alles snel en keurig geregeld. Tot nu toe zeer tevreden.

• Kennis en vakkundigheid

Snelle montage en prima werking.

Goede voorlichting, montage en uitleg

Top geregeld

Snel en keurig geregeld blij mee

Over Alles op Groen

Alles Op Groen is een jong groeiend bedrijf met enthousiasme voor duurzaamheid en passie voor mensen. In alles wat wij doen willen wij u tevreden en enthousiast maken. Wij zijn het bedrijf gestart omdat we een bijdrage willen leveren aan de verduurzaming van de wereld. We willen hier voor lange termijn in investeren en ons aan verbinden. We heten ‘Alles op Groen’. Dat was u misschien al opgevallen ;-). We willen namelijk alles op groen. We zijn gestart met zonnepanelen en hebben inmiddels hybride warmtepompen en energie toegevoegd. Maar er zal meer volgen. Wij blijven innoveren en zoeken naar nieuwe, betaalbare en toegankelijke oplossingen. Alles om u te helpen verder te verduurzamen.