Competent

Prima overleg voorafgaand aan de plaatsing naar aanleiding van de duidelijke offerte. Vervolgens is het werk uitgevoerd door twee enthousiaste installateurs. Met andere woorden: wij zijn zeer tevreden over "Alles op Groen"!

• Kennis en vakkundigheid

Volledig ontzorgd over op zonnepanelen

Het plaatsen van zonnepanelen zonder dat je er erg in hebt, snel, netjes en goed.

• Kennis en vakkundigheid

Prettig en duidelijk advies.

Denkt mee met de klant

Prima!

Ik kan alleen maar positief zijn. Heel geduldige en uitgebreide informatie gehad. Ik ben goed bij de hand genomen, dat wilde ik ook. Ik heb vertrouwd en dat was in goede handen.

Alles prima geregeld!

Tijdens het hele traject van offerte tot levering heel prettig contact gehad met de medewerkers van Alles op Groen en ook goed en terzake kundige geinformeerd. Ook meer dan tevreden over de installatie door New Solar, harde werkers die onverstoorbaar doorpakken en van wanten weten. Kortom combinatie Alles op Groen en New Solar wordt door ons van harte aanbevolen. Alleen jammer dat de 5% extra projectkorting niet kon worden gehaald😀

Erg tevreden.

Vriendelijk, duidelijk, netjes gewerkt en alles doet het naar behoren.

• Kennis en vakkundigheid

Prettig en snel handelen zonder de klant onder druk te zetten.

Door persoonlijk klant te benaderen hebben wij een adviseur van Alles op Groen langs laten komen. De adviseur heeft de situatie bij ons bekeken en gezamenlijk kwamen wij tot de conclusie dat wij 12 zonnepanelen met 12 micro- omvormers konden laten monteren op ons huis en carport. Aangezien wij een huis hebben zonder kruipruimte moest de installateur er wel voor zorgen dat de aansluiting in onze meterkast in orde kwam zonder boren of breken en dat is gelukt. De installateur heeft ook de bedrading Kerrigan netjes niet zichtbaar voor derden weggewerkt. Wij zijn zeer tevreden over Alles op Groen en Installateursbedrijf Kerhof uit Rhenen.

• Kennis en vakkundigheid

Het is allemaal goed gegaan

De plaatsing is goed gegaan, en de contacten waren ook goed.

• Kennis en vakkundigheid

Zeer goede service en netjes geplaatst

Deskundig advies en er wordt met je meegedacht. Er wordt goed uitgelegd hoe de aanvraag verloopt en hoe de formulieren afgehandeld moeten worden. Het plaatsen was binnen een ochtend zeer vakkundig gedaan.

Professionele aanpak.

Communicatie 1 op 1 en per mail is uitstekend. De Monteur(s) zeer professioneel en snel met het plaatsen van de panelen. M.n. de creatieve oplossing naar de meterkast. Deze gaat met een aparte groep op zolder en de bestaande kabel van de wasdroger (die ook een eigen groep heeft in de meterkast) naar de meterkast. Hierdoor werd voorkomen om een kabel langs de regenpijp en onder het huis door naar de meterkast te leggen. TOP!

• Kennis en vakkundigheid

Goed advies en flexibele instelling

Na het eerste gesprek snel een goed en duidelijk advies gehad. Voordat de installatiedatum er was een goede schouw gedaan waardoor we een goede oplossing hebben gevonden voor de kabel. De installerende partij waren vakbekwaam en dachten mee tijdens de installatie door de panelen op een mooiere manier neer te leggen.

plezierg

Snel geplaatst .Kon goed overleggen met de monteurs.Netjes gewerkt.Weinig klachten.Al met al tevreden.

Prima gedaan, aardige monteurs

Heel fijn. Zeer aardige monteurs.

• Kennis en vakkundigheid

Prima voorlichting en installatie.

Bij de voorlichting werden mijn vragen duidelijk beantwoord. Na mijn opdracht werden de panelen op zeer korte termijn geplaatst en op een voorzichtige wijze zodat er geen schade aan het dak ontstond. Ook telefonisch kreeg ik meteen een duidelijk antwoord.

• Kennis en vakkundigheid

Goed advies, prettige contacten. Goed communicatie

• Kennis en vakkundigheid

Prima contact, goed geregeld.

perfect geregeld

Niets op aan te merken,snel gewerkt,leuke gasten

Prettige samenwerking en begeleiding

de installatiemonteurs werkten zeer efficiënt en snel. alles is perfect verlopen.

• Kennis en vakkundigheid

Snel, netjes en alles volgens afspraak

Na het 1e gesprek werd het allemaal snel geregeld. 'k Zag tegen de werkzaamheden op, maar daar is geen reden voor geweest. Binnen 1 dag waren de zonnepanelen geplaatst. Alles netjes gemonteerd en bekabeld en de monteurs waren prettige gasten. De teruggave van de BTW is ook geregeld. Mijn complimenten zoals er gewerkt en het geregeld is.

• Kennis en vakkundigheid

Efficiente, persoonlijke en vakbekwame aanpak van begin tot eind!

Goede voorlichting en efficiente afwerking. Plaatsing ook bizonder efficient gedaan. Prettige, persoonlijke benadering van alle medewerkers. Ga zo door!

uitstekend, snel, vriendelijk, deskundig

doen wat je belooft. deskundig, persoonlijk advies en snel gewerkt en geplaatst. uitermate tevreden.

prima bedrijf

Goede voorlichting, duidelijke offerte, prima installatiepersoneel, goede afspraken.

Net bedrijf

Gewoon weinig op aan te merken. Prima geregeld en netjes afgehandeld.

prima, goede voorlichting,

Ervaring was goed, alles was goed geregeld,

Is goed

Tevreden

Over Alles op Groen

Alles Op Groen is een jong groeiend bedrijf met enthousiasme voor duurzaamheid en passie voor mensen. In alles wat wij doen willen wij u tevreden en enthousiast maken. Wij zijn het bedrijf gestart omdat we een bijdrage willen leveren aan de verduurzaming van de wereld. We willen hier voor lange termijn in investeren en ons aan verbinden. We heten ‘Alles op Groen’. Dat was u misschien al opgevallen ;-). We willen namelijk alles op groen. We zijn gestart met zonnepanelen en hebben inmiddels hybride warmtepompen en energie toegevoegd. Maar er zal meer volgen. Wij blijven innoveren en zoeken naar nieuwe, betaalbare en toegankelijke oplossingen. Alles om u te helpen verder te verduurzamen.