Uitstekende totaalervaring voor aanleg zonnepanelen.

Alles op groen kwam zeer positief over en is een sympathiek initiatief. Het advies was deskundig en kwam prettig over. Het was positief dat het gesprek online kon plaatsvinden. Hierin werd de tijd genomen om alle vragen te beantwoorden. De gemaakte afspraken zijn uitstekend nagekomen. Alleen heeft het lang geduurd dat de panelen geplaatst konden worden, deels vanwege de bouwvakvakantie, maar ook omdat er ruim de tijd genomen is om afspraken te maken met onze buren, die tegelijkertijd zonnepanelen wilden aanschaffen. Het is tot slot heel prettig dat alle zaken, zoals aanvraag btw teruggave, uit handen genomen werden.

• Kennis en vakkundigheid

Van advies tot installatie van de zonnepanelen is alles prima verlopen

Plezierig doch zakelijk adviesgesprek, kort daarna de offerte ontvangen. De installatie van de zonnepanelen vond plaats binnen 4 weken. Correcte communicatie via email en telefoon.

• Kennis en vakkundigheid

Goed. Netjes geïnformeerd ook in deze rare Corona tijd. De gesprekken waren in de 1E golf

Soepel en flexibel

Uiteindelijk hebben we er voor gekozen nog wat panelen bij te plaatsen bij wat we al hadden. Eerste keer van contact tot contract liep soepel. Tweede keer eveneens. Data voor installatie zijn in goede overeenstemming vastgezet. Al met al tevreden.

We zijn erg tevreden

Het adviesgesprek was prima net als de offerte. Niet persé de goedkoopste wel goede kwaliteit zowel in de materialen als de plaatsing

Professioneel, betrokken en duidelijk

Zeer prettige ervaring. Wij vonden het heel fijn dat men flexibel was in het maken van een passende afspraak. Wij hebben echt het gevoel dat Alles op groen een extra stap voor ons wilde zetten

• Kennis en vakkundigheid

Zeer betrokken, geïnteresseerde medewerkers en persoonlijk advies

De medewerkers van Alles op Groen hebben uitgebreid de tijd genomen om ons door de diverse offertes heen te loodsen. Tegenoffertes werden van deskundig advies en context voorzien. De huisbezoeken (schouw) waren zeer prettig, waarbij een persoonlijke "touch" niet ontbrak. Uitgangssituatie en wensen zijn in detail doorgenomen, met als resultaat een advies op maat. Er was vanaf het eerste moment een "klik" wat de communicatie erg makkelijk maakte. Wij zijn enorm tevreden met het gehele traject en het uiteindelijke resultaat!

• Kennis en vakkundigheid

Goed advies en nette plaatsing

Uitgebreide informatie vooraf, goede communicatie via de mail, behulpzaam en plaatsing ging helemaal volgens de afspraak.

• Kennis en vakkundigheid

Uitstekende voorlichting en plaatsing.

Na een goed gesprek en onze goedkeuring is er prima werk geleverd.

• Kennis en vakkundigheid

Nemen met alles de tijd en werken netjes.

Eerst de verkoper die bij ons oude huis kwam nam netjes de tijd en legde alles goed uit. En toen hij opnieuw bij ons nieuwe huis kwam nam hij voor alles de tijd en was goed duidelijk. En de monteurs waren leuke jongens die meedachten en ook heel netjes werkte. Dus wij zijn blij met onze panelen

top!

In eerste instantie vonden we een fysiek gesprek aan huis tijdrovend in onze drukke gezinsagenda, mede doordat veel bedrijven de offerte direct via de mail aanbieden. Maar we zijn erg blij dat we het gedaan hebben (op advies van een andere klant); wat was dit verhelderend, overzichtelijk, transparant en duidelijk! We wisten wat voor een product we uiteindelijk op de offerte hadden staan en waarom. Er werd direct gekeken wat er waarom wel/niet haalbaar was. Het plaatsen van de zonnepanelen verliep vervolgens soepel. Er werd prettig, duidelijk en pro-actief gecommuniceerd. Al met al vol lof en zeker aan te bevelen!!

• Kennis en vakkundigheid

Goede voorlichting en snelle en nette montage

De eerste ervaring was met de voorlichter, die heeft na zijn uitleg geen vraag voor ons overgehouden. Na een datum afgesproken te hebben gebeurde de plaatsing snel en netjes.

• Kennis en vakkundigheid

Alles prima en volgens afspraak.

Fijne en duidelijke communicatie en een persoonlijk gesprek en advies wordt erg gewaardeerd. Plaatsing van de zonnepanelen was op korte termijn mogelijk. Alles netjes geïnstalleerd en afgewerkt.

Zeer goed.

Zeer goed en prettig contact .

Zeer tevreden.

Uitgebreide mondelinge informatie vooraf. Duidelijke schriftelijke informatie. Vriendelijke en enthousiaste medewerkers. Snel en goed geïnstalleerde panelen. Kleine lokale organisatie die betrouwbaar en deskundig overkomt.

Alles volgens afspraak verlopen

Goede ervaringen met Alles op Groen

• Kennis en vakkundigheid

Alles zeer correct gedaan, mooie installatie, snelle service!

Fijn bedrijf, bereikbaar, duidelijk, correct, hoge standaard van werk en service. Kan ze van harte aanbevelen!

• Kennis en vakkundigheid

Snel en goed geregeld en geplaatst

Snelle service. Alles wordt uit handen genomen tot aan de BTW teruggave toe.

Alles keurig geregeld

Communicatie is netjes, alles volgens afspraak geregeld, vakkundige montage en geen addertjes onder het gras.

• Kennis en vakkundigheid

Bovenal regeert de tevredenheid.

Prima keurige eerste kennismaking met de adviseur Johan. Nam de tijd om alles door te nemen en ook later in contact te blijven. Tijdens de installatie bleek echter, dat niet alles wat besproken was, ook op die wijze kon worden uitgevoerd. Mijn advies zou zijn om de adviseurs eens een dagje te laten inkijken bij de installatie. Overigens bleek het een hele klus te zijn om de bedrading binnenshuis te houden. Was aanvankelijk ook door mij verkeerd ingeschat qua ruimte, maar met gezamenlijke inspanning is het toch gelukt. Super. Nu draait het allemaal als een tierelier.

Goed geregeld!

Goed geregeld!

Vakkundig en helder!

Prettige en heldere communicatie.

Ze doen wat ze zeggen

Goed contact en uitgebreid advies. Niet de goedkoopste maar wel betrouwbaar, ze doen wat ze zeggen (beloven) en er wordt netjes gewerkt.

Goede service, fatsoenlijk personeel

Alles op Groen heeft bij mij 14 zonnepanelen geplaatst. In eerste instantie waren het er 12, maar last minute besloten er toch 14 te doen. Was geen enkel probleem. Alles is zonder problemen verlopen. Prettig contact met Maarten Versteeg en nette en fatsoenlijke monteurs bij plaatsing.

• Kennis en vakkundigheid

Goede adviezen en plaatsing snel en keurig uitgevoerd

Goede adviezen, goede afstemming, snelle plaatsing en snel toegang tot app om te volgen hoeveel energie is opgewekt!

Over Alles op Groen

Alles Op Groen is een jong groeiend bedrijf met enthousiasme voor duurzaamheid en passie voor mensen. In alles wat wij doen willen wij u tevreden en enthousiast maken. Wij zijn het bedrijf gestart omdat we een bijdrage willen leveren aan de verduurzaming van de wereld. We willen hier voor lange termijn in investeren en ons aan verbinden. We heten ‘Alles op Groen’. Dat was u misschien al opgevallen ;-). We willen namelijk alles op groen. We zijn gestart met zonnepanelen en hebben inmiddels hybride warmtepompen en energie toegevoegd. Maar er zal meer volgen. Wij blijven innoveren en zoeken naar nieuwe, betaalbare en toegankelijke oplossingen. Alles om u te helpen verder te verduurzamen.