Waar klant nog koning is.....

Na het bezoeken van verschillende grote 'beddenketens', kwam ik per toeval bij Slaapstudio Stijn terecht. Wat een verademing! Ik ontmoette in Stijn een hardwerkende middenstander met passie voor zijn eigen bedrijf; geen verkooppraatjes of flauwe fratsen, maar waar je geholpen wordt met de nog beleefde en klantvriendelijk bejegening van weleer. Stijn weet als geen ander, hoe belangrijk nachtrust is om overdag optimaal te kunnen functioneren. In een gesprek zoekt hij samen met jou, wat er nodig is en of er eventueel (rug-) klachten zijn, en hoe er de beste oplossing en het best passende matras gevonden kan worden. Daarbij gaat hij nét zo lang door totdat je als klant totaal tevreden bent. Daarnaast komt hij zijn afspraken heel nauwkeurig na, levert op tijd, plùs levert zelf af, geeft kortom een heel goede service. En dat alles met een lach en een prettig contact. Ik slaap weer als een roosje! Met dank aan Slaapstudio Stijn!

Lekker slapen

We zijn heel tevreden met het nieuwe box spring bed en het advies van Slaapstudio Stijn. We waren bang dat het ineens heel anders zou zijn, want we hadden tot nu toe nog geen box spring bed. Vooral hadden we twijfels dat we ook de juiste kussens kunnen vinden. Ik ben namelijk wat gevoelig voor nek klachten. Nou, het bed werd op tijd geleverd en door Stijn zelf opgebouwd, en sinds dat moment is het heerlijk lekker slapen. Geen nek klachten. Alles top. Heerlijk ! Zelfs mijn moeder (77 jaar) kon heel goed slapen in het nieuwe bed. Slaapstudio Stijn? Aanrader!

helder contact, goede voorlichting, geweldige service

Een fijne winkel met deskundig personeel. Verder geen gepreek. Echt een aanrader voor toekomstige klanten. Ons raken ze niet meer kwijt.

Stijn is klantvriendelijk en neemt de tijd voor je.

Zomaar op een middag binnen gelopen op zoek naar een goed matras. Stijn is zeer klantvriendelijk en geduldig en luisterde goed naar mijn wensen. Nieuw matras besteld en binnen 4 weken bezorgd door Stijn zelf. Dank je wel Stijn. Ik kan nu weer heerlijk slapen.

Gehoord en gezien … zo voelt het bezoek aan de slaapstudio . Onze wensen zijn meer dan uitgekomen bij het gekozen bed . Dank hiervoor

Prima persoonlijke service.

Zo’n 20 jaar na aankoop van supere luchtveringsmatrassen komt Stijn een lek repareren op ons nieuwe adres in Den Bosch. Dat noem ik service van het hoogste niveau!

Deskundig advies zonder druk. Slapen nu weer prima. Levering als afgesproken en oude matrassen afgevoerd.

Beste advies in zowel slaapcomfort als design

Wij zijn naar Slaapstudio Stijn gegaan vanwege de ruim 25 jaar ervaring. Voor ons stond het beste slaapcomfort voorop, maar we wilden niet toegeven in design. Sandra en Stijn hebben ons perfect geadviseerd met hun indrukwekkende vakkennis. Dit resulteerde in het juiste boxspring merk en de beste matras. De korte lijnen met de leverancier gaven ons de perfecte keuze in stoffen. Daarnaast heerlijk maatwerk beddengoed laten maken, wat perfect past bij de stoffering. Alles is mogelijk bij Slaapstudio Stijn! Nu inmiddels enkele weken een zalige nachtrust. Zzzzzzzzz

Onmiddellijk werd aktie ondernomen en bezoek aan huis gebracht na vraag over mijn matras. Dat is nog eens service!

Top bedrijf, top service

Wij hebben 2,5 jaar geleden bij Stijn naar volle tevredenheid een geweldig bed gekocht, wat aan alle verwachtingen voldoet. Afgelopen week in de ochtend gebeld dat ons elektrische bed niet meer omhoog of omlaag ging. Dezelfde middag stond Stijn hier op de stoep en heeft het direct opgelost. Slaapstudio Stijn verdiend een warme douche!

Je voelt je echt gezien als klant

Stijn is erg klantgericht en neemt de tijd voor je. Geeft goed advies en is vlot met levering en installatie. Ook toen er nog wat aangepast moest worden aan het bed en het contact met de fabrikant op een gegeven moment wat traag verliep is Stijn hier achteraan gegaan voor ons. Dit bespoedigde alles. Hij stond echt voor ons klaar.

Zo zou het overal moeten zijn.

Wij hebben bij Slaapstudio Stijn twee nieuwe matrassen gekocht. In alle rust hebben we tekst en uitleg gekregen wat in hun ogen het beste voor ons zou kunnen zijn. Vervolgens zijn we deze in de zaak gaan uitproberen. Om de juiste keuze te kunnen maken werden meerdere matrassen op het bed gelegd om het onderlinge verschil zelf te voelen. Nadat we een keuze hadden gemaakt werden ook verschillende kussens aangedragen om de combinatie matras en kussen te beoordelen en een keuze te maken. Ze hebben ook zorggedragen om nieuwe onderdelen voor onze bestaande verstelbare lattenbodems, die we gaan hergebruiken, aan te leveren. Ook de levering was binnen de afgesproken termijn. Al met al zijn wij zeer tevreden.

Geweldig!!

We zijn echt super goed geadviseerd en geholpen. Stijn en Sandra weten waar ze over praten en bieden daarnaast een super goede service!! Het bed (boxspring) slaapt heerlijk. We hebben nog nooit in zo’n goed bed geslapen!

prima geholpen

zeer behulpzaam, actieve reactieven zeer bereidwillig om te helpen!!!!!

Zeer goed.

Mijn bevindingen met Slaapstudio Stijn zijn zeer goed. Na vele jaren van slechtslapen en wakker worden met rugklachten kwam ik bij Slaapstudio Stijn terecht. Na een vakkundig advies besloot ik om te kiezen voor een duurdere oplossing. Een luchtbed verstelbaar in vele standen bracht de oplossing. Direct na het eerste gebruik verdwenen de klachten. Nu na vijf jaren gebruik naar alle tevredenheid, ontdekte ik een storing in het systeem. Meteen Stijn om advies gevraagd. Korte tijd later kwam hij het probleem thuis opsporen. Er werd meteen een nieuw luchtreservoir besteld. Na levering werd het onderdeel gemonteerd en was alles weer bij het oude. Over onkosten werd niet gesproken en behoorde bij de service zoals hij mij duidelijk wist te maken. Kortom goede klantvriendelijkheid en goede service. Een aanrader voor iedere potentiële klant. Rinie in Mierlo

Bijzonder prettig!

Een magische ervaring was het bij Stijn en Sandra in hun slaapstudio. 2 keer komen proefliggen en beide keren tot tranen toe geroerd. Eindelijk een matras gevonden dat bij mij past, dat mij draagt. Stijn heeft ons echt heel fijn geholpen, hij neemt alle tijd en aandacht om samen te onderzoeken wat goed voelt. Zoek je naar passend en persoonlijk advies, dan is deze winkel een echte aanrader! Nogmaals bedankt

Kwaliteit en professionaliteit

Een tijdje terug een bed gekocht bij Stijns slaap studio. Ik kan Nu zeggen het fijnste bed waar ik ooit in heb geslapen. De service was professioneel en prettig. Afspraken werden perfect nagekomen! Aanrader

Wederom enorm tevreden!

Wij hebben in het verleden hier onze boxspring gekocht en waren toen al enorm tevreden. Inmiddels was het tijd voor een nieuw topdekmatras incl. beddengoed. Dus zonder twijfel zijn wij direct weer naar Slaapstudio Stijn gegaan. Goed advies gekregen aan de hand van onze wensen en daarna vlot een keuze kunnen maken. Wij waren onze kortingsbon van onze vorige aankoop per ongeluk kwijtgeraakt maar dit was geen enkel probleem. Die werd alsnog verrekend, geweldig! We hebben ietsje langer moeten wachten op het matras omdat de fabrikant van het matras een vergissing met de maatvoering had gemaakt. Kan gebeuren, werden wij keurig van op de hoogte gebracht. Een paar weken daarna kregen wij alsnog onze nieuwe spullen geleverd. We slapen er heerlijk op! De oude topper werd mee retour genomen, erg fijn. Wanneer wij weer iets nodig hebben op het gebied van bedden/slapen gaan wij zeker weer naar Slaapstudio Stijn!

Geweldige vriendelijke ondernemer

Telefonische en mail contact gehad over nieuwe waterbed zakken! Stijn heeft ons perfect geholpen en eerder als verwacht waren de waterzakken al binnen. Stijn is ze zelf komen verwisselen met onze oude zakken. En even het bed op een andere plek was niet te veel gevraagd! Top Stijn! Super service

Dankbaar!

Voor mij is het kiezen van het ultieme matras een best wel stressvolle onderneming. Na 4 verschillende matrassen in 20 jaar had ik nog steeds niet het juiste matras gevonden. Door mijn reuma bleek ik toch iedere keer net niet de juiste keuze voor mijn lijf te maken. Op naar weer een nieuw matras. Bij slaapstudio Stijn kreeg ik niet alleen kundig advies maar ook voor het eerst het vertrouwen dat het nu toch echt een keertje ging lukken. Na 2 pogingen is het inderdaad gelukt om het ultieme matras voor mij te vinden! 3x Is scheepsrecht! Voor het eerst sinds jaren heb ik het gevoel dat mijn lijf in de ochtend uitgerust wakker wordt. Zelfs de stram- en stijfheid in de ochtend (kenmerkend voor mensen met reuma) is nagenoeg weg. Grote dank aan Sandra en Stijn voor de geweldige service in mijn zoektocht naar het juiste matras. Ik ben zo ontzettend blij met mijn nieuwe clima comfort matras! Uitgerust wakker worden was voor mij geen vanzelfsprekend tot nu. Chapeau voor jullie service!

Een werkelijk uitstekende service !

Mijn ervaring bij Slaapstudio Stijn is in 1 woord geweldig. Een zeer goede uitleg over matrassen. De service na de aankoop is uitermate klantvriendelijk en zeer meedenkend. Ik heb nog nooit bij een bedrijf zulke zeer goede service gehad. Een pluim voor de ondernemer Stijn!

Zeer zeer goed

Zeer goed geholpen ook uitleg. Netjes alles afgeleverd. En ik slaap geweldig goed. Alles naar wens 100%. Bedankt voor alles. Met vriendelijke groet A.Zillekens

Service kwaliteit en betrouwbaar!

20 jaar mijn eerste boxspring gekocht. Was zeer tevreden over alles. Kwaliteit en service is geweldig. Slapen top dus weer alles hetzelfde gekocht, fijne zaak en goede mooie spullen.

goede service

We zijn in de winkel ontzettend fijn geholpen en hebben goed advies gekregen, We hebben het matras een tijdje geprobeerd, mijn man sliep heerlijk maar ik niet kon wennen. Stijn heeft zonder problemen het matras omgeruild voor een iets hardere. Daarmee was het probleem opgelost en nu slapen we allebei goed. super goed service!!!!

Gezamenlijk het perfecte bed uitgezocht.

We kwamen eigenlijk alleen voor nieuwe matrassen. Dat we uiteindelijk met een geheel nieuw bed met toebehoren zijn weggegaan, zegt al heel veel. Eerst heeft Stijn goed geluisterd naar onze wensen en hij had toen al een idee welk matras het beste bij ons zou passen. Na een aantal matrassen geprobeerd te hebben, bleek dit te kloppen. Hierbij een fijne lattenbodem uitgezocht met een prachtig mooi ledikant. Bij de levering een aantal weken later, heeft Stijn samen met mijn man het bed in elkaar gezet. We genieten er nu een kleine twee maanden van en ik sta ‘s ochtends op zonder rugpijn. Een heerlijk bed, waar je het liefste de hele dag in blijft liggen. Slaapstudio Stijn is echt een aanrader als je op zoek bent naar een nieuw bed, beddengoed, matras, kussen of wat dan ook. Dankjewel voor jullie fijne service.

Over Slaapstudio Stijn

PAK JE SLAAP! Ieder mens is uniek en iedereen heeft een eigen slaapstijl ontwikkeld. Het samenstellen van je persoonlijke slaapoplossing gaat daarom veel verder dan pasvormscans of het eindeloos testen van bedden. Het is als het aanmeten van een maatpak; zorgvuldig jouw ideale slaapoplossing creëren met vakkennis, productspecialismen en onafhankelijk advies.