Eindelijk weer fijn slapen !

Zeer prettig en professioneel geholpen in de mooie winkel in Nuenen. Geen verkoop praatje maar alle ruimte en tijd om eens goed rond te kijken en verschillende bedden/ matrassen te proberen. Zeer goede service en ook de levering was perfect. Service op basis van vertrouwen vonden wij uitzonderlijk fijn en kunnen slaapstudio Stijn iedereen aanbevelen.

(H)eerlijke zaak met vakkennis en ouderwetse persoonlijke service.

Eerlijk advies voor een moeilijke slaper maar met super resultaat! Service is geweldig maar het bed is nog beter. Super team, bedankt.

Je bent echt klant bij Stijn!

Als kant wordt er naar je geluisterd. Geen grote stappen, snel thuis, maar een afgewogen advies. Natuurlijk hangt er dan wel een iets hoger prijskaartje aan, maar je ligt ongeveer één derde deel van je leven in bed en dus moet het dan wel perfect zijn. En dat wordt door Stijn's slaapmode absoluut geleverd.

Snelle en vriendelijke service met de juiste prijs en kwaliteit

We hebben al 3 keer een lekkage gehad van ons waterbed. Als dit de 1e keer gebeurd dan ga je google-en naar een bedrijf dat je hierbij kan helpen en toen kwam ik uit bij Slaapstudio Stijn. Vanwege de snel te maken afspraak, een schappelijke prijs en vooral ook het goed repareren van de lekkage heb ik ook de 2e en 3e keer direct gebeld met Slaapstudio Stijn. De positieve ervaringen waren wederom hetzelfde: Snel, vriendelijk, en juiste prijs en kwaliteit.

Deskundig advies en uitstekende service

Sandra en Stijn zijn perfectionistische vakmensen. Zij geven deskundig advies, ze zijn zeer klantvriendelijk, ze leveren bijzonder professionele dienstverlening, excellent vakmanschap en vakkundige nazorg.

Goed advies ; Prima bedden ; Uitstekende service .

Het is al weer acht jaar geleden dat wij onze bedden en matrassen bij Slaapstudio Stijn gekocht hebben en we hebben nog geen dag spijt gehad van deze investering . Integendeel : We hebben al die jaren voortreffelijk kunnen slapen om s' ochtends goed uitgerust de nieuwe dag aan te vangen . De twee keer in al die jaren dat de semi-automatische hoogte-instelling aan één kant een kleine hapering vertoonde was de service uiterst snel en doelmatig te noemen . Kortom : wij zijn uitermate tevreden en kunnen Slaapstudio Stijn bij iedereen van harte aanbevelen .

Goede persoonlijke service

Na een lange zoektocht naar een nieuw matras kwam ik toevallig uit bij Stijn’s slaapstudio. Op een zaterdagochtend heeft Stijn mijn lighouding op allerlei matrassen bekeken in combinatie met een aantal kussens. Daarna heeft hij een advies gegeven over de juiste combinatie en dat heb ik overgenomen. Ik kreeg de mogelijkheid het matras om te ruilen mocht het toch niet bevallen. Dit is niet nodig geweest. Het matras werd thuis afgeleverd. Mijn electrisch verstelbare bedbodem werkte niet meer en die heeft Stijn ook nog voor me gerepareerd. Ik slaap nu weer prima en raad Stijn’s Slaapstudio aan iedereen aan.

Goed advies. En nadat na enkele jaren een verwarming van het waterbed kapot ging, kon ik dit kosteloos omruilen.

Service is klasse

Het is inmiddels een half jaar geleden, dat we nieuwe matrassen kochten bij Slaapstudio Stijn, waar we nog steeds heel blij mee zijn. We zijn super tevreden over de vakkundigheid, klantvriendelijkheid en top service, die je niet vaak tegenkomt! We bevelen dit betrouwbare bedrijf met liefde en plezier aan iedereen aan!!!!!

Luisterend oor

Wij kwamen bij Slaapstudio Stijn nadat we eerder een matras bij Beter Bed hadden gekocht. Bij BB waren we voor ons gevoel opgescheept met een bed dat de verkoper graag wilde verkopen. Bij Stijn hadden we meteen al het gevoel dat er maatwerk geleverd wordt en er geluisterd werd naar onze slaapwensen. Nog elke dag plezier van!

Serieus goede service !!!!

Hoeveel service wil je hebben. Dit begint al bij de aankoop van je bed. Advies= goed Meedenken= goed, kopje koffie = goed. Tot hier had ik met mevrouw te maken. Daarna de installatie door mijnheer Stijn. Ik kan het niet korter schrijven= GOED. Goede service, goede uitleg ik slaap weer heerlijk !!! Waarvoor dank.

Persoonlijk & uitstekende service!

Stijn & collega hebben me uitstekend van advies gediend bij een probleem met mijn waterbed. Zelfs even langskomen op huisadres om te zien wat er aan de hand was, was geen probleem. Allemaal gratis en voor niks. Hartelijk dank voor deze snelle & professionele service.

Geweldige Service !

Toen mijn eerste waterbed een lekkage kreeg was Stijn meteen bereid om dit te repareren. Het waterbed dat ik daarna bij hen kocht werd snel geleverd en geïnstalleerd. Bij de twee verhuizingen heb ik daarna ook Stijn ingeschakeld, want een waterbed verhuizen kun je beter door een vakman laten doen. Mijn huidige waterbed is aan vervanging toe en daarvoor ga ik zeker weer naar Slaapstudio Stijn toe.

Ben zeer tevreden over slaapstudio Stijn

Wij zijn zeer tevreden over ons nieuwe Pulmann matras Het ligt lekker en we kunnen weer heerlijk slapen Fijne zaak,die slaapstudio Stijn

Enorm geholpen door Stijn!

Wij zijn ontzettend geholpen bij het maken van een goede keuze. Nieuwe matrassen, nieuw bed, welke matrassen? Stijn heeft ons fantastisch geholpen. Wij hebben hierdoor een hele goede keuze kunnen maken en het bed ligt fantastisch! Ik zou het zo weer over doen. Ze dringen niks aan, zijn erg open & heel duidelijk in hun verhaal.

Topservice

Super tevreden over de service van Slaapstudio Stijn. Ze staan altijd voor je klaar en geen vraag is te moeilijk.

Goede service!!

Geen enkele vraag is teveel, vlug antwoord en ze weten meteen wat je bedoeld. Vriendelije eigenaar en personeel. Meedenkend in oplossingen. Gewoon TOP! Als beddenzaak zeker aan te bevelen, ze weten waar ze het over hebben

Heel meedenkend en oplossingsgericht!

Stijn kan zich goed inleven in de klant en luistert goed. Daarnaast is de service (thuis) erg fijn. Hij komt het matras bij ons thuis bezorgen. Ideaal!

Stijn zijn service is zo fantastisch. Heb je een probleem met je waterbed probeert hij het zo snel mogelijk op te lossen. Ik ben zeer tevreden over de service👍👍

Zeer goede service

Zeer professioneel, altijd bereid te helpen, zelfs als je een probleem met je waterbed hebt op zondag.

Ontspannen en vertrouwd met een fijne service

Pas geleden overgestapt van waterslapen naar een boxspring. Hier kregen we een uitgebreid advies waar we meteen mee aan de slag konden. Ook prettig was de overzichtelijke showroom met veel informatie, fijne verkoper. Bij het genot van het kopje koffie hebben we uiteindelijk een keuze gemaakt waar we heel tevreden mee zijn. De levering was tot slot keurig op tijd, kortom: heel tevreden. Fam Segers

Een winkel met fijn, vakkundig en vriendelijk personeel gecombineerd met goede prijs/kwaliteit!

Op dit gebied is Slaapstudio Stijn echt de beste. Het is een winkel met fijn, vakkundig en vriendelijk personeel, gecombineerd met goede prijs/kwaliteitverhouding. Ik zocht een bed met accessoires met een bepaald budget en zijn samen tot een goede oplossing gekomen. Echt een aanrader!

Heel goed totaal consept

Vriendelijke en open mensen verstand van het product wat ze verkopen

Prettig en professioneel

Top service en top bed! Alles volgens afspraak geleverd!

Goede service en super tevreden met ons bed.

Wij zijn heel goed geholpen in de winkel. Samen tot de beste keuze voor ons gekomen. Heel goed gevoel toen we buiten stapten. En dat gevoel is er nog steeds. Zijn dolblij met ons bed. Naast dat het erg mooi is slapen we er ook heerlijk op. Mijn man is zijn rugpijn kwijt.

Over Slaapstudio Stijn

PAK JE SLAAP! Ieder mens is uniek en iedereen heeft een eigen slaapstijl ontwikkeld. Het samenstellen van je persoonlijke slaapoplossing gaat daarom veel verder dan pasvormscans of het eindeloos testen van bedden. Het is als het aanmeten van een maatpak; zorgvuldig jouw ideale slaapoplossing creëren met vakkennis, productspecialismen en onafhankelijk advies.