met deze kussen slaap ik in een keer door.

ik had al een silvana support kussen, maar die was versleten. ik had nog een nieuwe hoofdkussen liggen (voor mijn man). neem ik die, maar helaas het verschil is wel heel groot. dus een nieuwe gekocht. weer heerlijk geslapen

Nachtrust verbeterd

Na een aantal goedkope matrassen en flink wat rugpijn toch maar eens naar een speciaalzaak gegaan. Het was zeker de moeite en het geld waard!

Voorteffelijk!

Er waren wat problemen met ons bed waar zelfs de fabrikant niet uit kwam. Stijn heeft zelf een oplossing bedacht en laten uitvoeren die het probleem tot onze volle tevredenheid heeft opgelost. Hulde voor de service, het vakmanschap en het ontzettend plezierige team Sandra/Stijn.

Een spontane maar vooral prettige ervaring bij aanschaf van een boxspring.

Wij kwamen voor een kapotte afstandsbediening van ons bed maar gingen naar huis met een nieuwe boxspring. Ondanks dat we ons al langere tijd aan het oriënteren waren wilde we eerst kijken of we een oplossing konden vinden voor de defecte afstandsbediening. Ook waren wij er nog niet over uit of we weer nieuwe matrassen wilden aanschaffen of een boxspring. Eenmaal in de zaak bij Sandra en Stijn werden we enthousiast van hetgeen we zagen staan aan mogelijkheden m.b.t. een boxspring. Sandra had alle tijd om ons goed, deskundig en met humor te adviseren. Door de vrijblijvende werkwijze raakten wij steeds enthousiaster en besloten we spontaan het een en ander eens wat serieuzer te gaan bekijken en een prijsopgave te vragen. Zowel wij als Sandra hebben hier ruimschoots de tijd voor genomen en uiteindelijk besloten we tot aankoop over te gaan. Het voelde goed, dus waarom niet! Na 3 maanden wachten kwam ons nieuwe bed en vanaf dag één zijn wij enthousiast over de aanschaf. De levering en de plaatsing verliep prima en voorspoedig, ook kregen wij hulp bij het naar beneden brengen van ons oude bed. Na slechts 1 nacht wennen aan het nieuwe matras slapen wij prima en staan wij zonder klachten weer op en dat was voorheen wel het geval. Dit betekent dat het een goed besluit is geweest om een boxspring van HML bedding aan te schaffen, maar ook dat wij goed geadviseerd zijn. Wij zagen na plaatsing dat er een oneffenheid in het matras zat en na een telefoontje is het op dezelfde dag nog hersteld. Een prima service dus. Wij ervaren de samenwerking met Sandra en Stijn als persoonlijk en prettig en zijn blij dat wij daar terecht zijn gekomen. Wij kunnen anderen aanraden daar naar toe te gaan.

Top service

Lekkage waterbed dezelfde dag nog gerepareerd. Wat een service !

Klant is koning bij Slaapstudio Stijn!

Zeer klantvriendelijk en goed advies. Ook nadat er een probleem bleek te zijn met mijn nieuwe Matrair-matras, werd dat binnen zeer korte tijd door Stijn opgelost.

heerlijk

Bij Stijn een waterbed aangeschaft. Speciaal even gewacht om te kijken of het advies ook in de praktijk klopte. Het is fantastisch. We slapen als 60 jarigen heerlijk in ons nieuwe bed. En als je een vraag hebt staat Stijn meteen klaar om het ter plekke te beoordelen en op te lossen.

Eindelijk goed slapen.

Na goed advies heb ik een goed instelbare lattenbodem gekocht met een topmatras. Het duurde even voordat ik met mijn fibromyalgie de lattenbodem goed had ingesteld maar nu slaap ik sinds vele jaren weer goed! Dat maakt zo’n groot verschil voor overdag!! Super!

Top Service!

Prima waterbedden service. Perfecte en snelle oplossing en vervanging bij lekkage.

slaapstudio stijn is top!!

Wij zijn al zo'n 20 jaar klant bij slaapstudio Stijn. We hebben onlangs ons derde matras gekocht. Het was even wennen maar we slapen weer perfect en onze lijven zijn zeer tevreden. Goed (vooral eerlijke) adviezen en een uitstekende service! Wij blijven bij Stijn!!

Eindelijk heerlijk pijnloos slapen

Afgelopen november ons bed besteld op advies van onze fysiotherapeut naar Stein doorverwezen vanwege de goed ervaringen. Al jaren klachten en was heel bang om weer voor de 3x een bed aan te schaffen omdat de vorige 2 bedden mijn problemen niet had opgelost, en het laatste bed was echt verschrikkelijk. Had rug maar vooral erge nekklachten. Jaren fysiotherapie om het dragelijk te houden. Inmiddels is het bed twee weken gelden geleverd. We zijn super blij! wat is slapen toch lekker, als dat in een goed bed kan. Zo bang geweest of het nu wel goed kwam naar al deze dure maar niet goede ervaring. Als je op zoek bent naar een goed bed en goede service/advies dan ben je bij slaapstudio Stijn aan het juiste adres. We zij zo blij en de service is geweldig, bedankt vanuit Middelbeers

Staan voor je klaar!

7 Jaar geleden onze boxspring gekocht bij slaapstudio Stijn. Ook vandaag stond Stijn weer voor ons klaar om ons te helpen. Herbed begon te kraken. Binnen een paar dagen kwam hij langs en heeft het probleem verholpen. Top service!

Afspraak is afspraak

Een groot aantal jaren had ik rugklachten. Diversen leveranciers hebben mij door de jaren heen geadviseerd en een nieuw bed geleverd. De rugpijn bleef en 's morgens werd ik wakker van rugklachten. Bij toeval kwamen we bij Slaapstudio Stijn terecht. Op een prettige wijze werd ik geadviseerd. In december 2018 werd de koop gesloten van een heerlijk verstelbaar elektronisch luchtbed. De mededeling van Stijn; voortaan lekker slapen en als er iets niet naar de zin is bellen! Nu twee jaar later (dec. 2020) kon het bed niet meer versteld worden. Zoals afgesproken direct Stijn gebeld. Hij was bereid om nog dezelfde dag te komen en het defect gratis te herstellen. Dat vind ik grote klasse. Stijnslaapstudio krijgt van mij een dikke 10. En ..... nu twee jaar later nog steeds afspraak is afspraak. Ik raad iedereen aan om ook een afspraak te maken.

Superservice!!

Het verwarmingselement van ons waterbed was kapot. 's Middags een berichtje gestuurd naar Stijn en nog dezelfde avond een nieuwe geplaatst terwijl de lockdown voor de deur stond. Hartstikke bedankt Stijn!!

Topservice

De afstandbediening van ons 14 jaar oude Eastborn bed bleek stuk, Stijn wilde dezelfde avond al komen maar dat was voor ons geen optie. Afspraak gemaakt en het probleem was snel verholpen door een nieuwe afstandbediening te plaatsen, als service ook nog. Echt een zaak om aan te bevelen, wij gaan nooit ergens anders meer.

Overtreffende trap van FANTASTISCH !!! SUBLIEM

Dure matrassen elders gekocht. Bleken veel te hard te zijn, waardoor lichamelijke klachten ontstonden. Stijn heeft ons probleem opgelost. Hij adviseerde ons om er toppers op te leggen. Verschillende toppers uit mogen proberen en de laatst gekozen nog om mogen ruilen. Wij zijn nu klachtenvrij. Ik kan Stijn Slaapstudio van HARTE AANBEVELEN en mochten wij in de toekomst nog ooit iets op bedden/slaapgebied aan willen schaffen is er voor ons maar 1 winkel!!!!! Chapeau.

Geweldige service en Heerlijk slapen

Stijn luistert naar je, waardoor we, na 34 jaar geslapen te hebben in een waterbed, we nu Heerlijk slapen in onze Eastborn!

Topservice

Al járenlang tot volle tevredenheid klant bij Stijn en zo óók enkele van mijn familieleden. Problemen , áls die er al zijn , worden snel en deskundig opgelost en als ik de reviews lees is deze service hier standaard. Ik kan deze specialist op slaapgebied alleen maar aanraden.

Goed en prettig geholpen

Bij het kiezen van een matras kreeg ik direct informatie over de verschillende mogelijkheden. Vriendelijke ontvangst met koffie of iets anders. Volledige aandacht voor mij. Snelle afhandeling van opbouw en afbraak van bed. Helemaal goed!

Geweldige service

Enkele weken terug had ik een nieuw matras gekocht. Jammer genoeg had ik een verkeerde hardheid gekozen. Na een paar onrustige nachten heb ik Stijn gebeld en het probleem verteld. Ik kon een ander matras uitkiezen dat is nu weer omgeruild en kan ik weer heerlijk slapen. GEWELDIG zoals de service is een DIKKE PLUIM

Geweldig.

Wat een service. Super.

De service is uitstekend en je wordt vriendelijk en deskundig geholpen

Wij zijn al jaren klant van Slaapstudio Stijn. Nu gekozen voor Pullman Silverline pocketmatrassen. Deskundig geholpen.

Snelle, goede service

Thermostaat van ons waterbed was kapot. Stijn kwam deze dezelfde dag nog vervangen. Heerlijk deze snelle, goede service! Dank je Stijn!

Wij zijn geweldig geholpen!

Nieuwe bedbodems, matrassen en kussens gekocht dit na een fijn en goed advies waarbij de tijd geen rol speelde. Toen een van de kussens en matrassen het toch niet bleek te zijn werd dit zonder problemen opgelost. Kortom een geweldige service waarbij Stijn Slaapstudio heel goed met ons mee gedacht heeft.

Uit stekende service

Afstandsbediening defect,s, morgens gebeld s,avonds storing opgelost door motor en bediening te vervangen Dat is nog een service daar kunnen veel zaken nog iets van leren Een dikke duim voor Stijn

Over Slaapstudio Stijn

PAK JE SLAAP! Ieder mens is uniek en iedereen heeft een eigen slaapstijl ontwikkeld. Het samenstellen van je persoonlijke slaapoplossing gaat daarom veel verder dan pasvormscans of het eindeloos testen van bedden. Het is als het aanmeten van een maatpak; zorgvuldig jouw ideale slaapoplossing creëren met vakkennis, productspecialismen en onafhankelijk advies.