Zeer fijn geholpen

Heel prettig in het contact en de communicatie, waardoor ik heerlijk slaap op een top matras! Blij mee!

Goede service en communicatie

Naar aanleiding van melding over matras snelle actie en communicatie gedurende de afhandeling

Topservice!!

Met lood in m'n schoenen belde ik Stijn nadat ik merkte een verkeerde keuze gemaakt te hebben voor het geleverde bed en matras. Na flink wat puzzelen kwam er een voorstel op tafel waarin we ons beiden konden vinden en inmiddels tot volle tevredenheid uitgevoerd is. Het bed ligt heerlijk en Stijn maakt waar wat hij zegt: " ik ga voor 100% klanttevredenheid"

je voelt je direct op je gemak omdat Sandra of Stijn alle tijd voor je vrij maken om een supergoed a

Vanaf begin bij aankoop tot levering van het bed zo fijn geholpen. Super!

Super!

We zijn ontzettend goed geholpen en het bed ligt heerlijk. De service is van begin tot eind super netjes!

Vakman, gedreven en behulpzaam

We slapen, na wat aanpassingen, inmiddels heerlijk in ons nieuwe bed! Stijn is een echte vakman en staat voor wat hij verkoopt. Staat open voor kritiek en verbetering en blijft z’n best doen tot het ons helemaal naar tevredenheid was. Goede service Stijn!

Lekker slapen mede door een geweldige service

Alleen maar positieve, zeer goede, ervaringen. Denken zeer goed met je mee en de service is subliem.

steekt boven alle andere bedden verkopers uit

slaapstudio stijn wij zijn goed voorgelicht uit stekende service wij kunnen het iedereen aanraden ze weten waar ze het over hebben

Super service

Door brute kracht zelf een van de poten van ons fijne nieuwe bed dol en stuk gedraaid voor een verhuizing. Niet zo slim natuurlijk maar Stijn heeft een nieuwe poot besteld bij de leverancier en hij kwam met een collega de boel fixen. Viel nog niet mee maar keurig opgelost! En helemaal niets in rekening gebracht! Bedankt voor de goede service!!

Helemaal tevreden

Kan ik nog wat toevoegen aan een 10? Helemaal tevreden over het vakmanschap en de hulp van Stijn, waardoor de keuze voor een nieuw bed plotseling niet meer zo moeilijk was. En ook helemaal tevreden over de service toen de verkeerd gekozen pootjes zonder enige kosten vervangen werden. Als je een nieuw bed nodig hebt, ga eerst bij Stijn en Sandra kijken.

TOP SERVICE !!!!!!

'S ochtends gebeld en 's avond was de thermostaat van ons waterbed vervangen zodat we weer heerlijk warm konden slapen. De garantietermijn was net verstreken en hier is zeer coulant mee omgegaan. Wij zijn zeer gecharmeerd van deze service en Stijn wordt door ons warm aanbevolen.

GEWELDIG!!!

Vanmorgen (op zaterdag) gebeld voor een lek in het waterbed, na een lange dag (voor hem) toch nog gekomen om 19.00 uur. Geweldige service.

Het vakmanschap en service zijn super!

Als je een vraag hebt en belt krijg je altijd een antwoord waar je wat aan hebt. Je merkt dat Stijn zeer deskundig is. Is er toch onverhoopt een probleem(pje) dan wordt dat snel en vakkundig opgelost.

Kan u deze SSS aanbevelen

Niks als lof, van begin tot eind !

Zeer tevreden!

Goed advies van Sandra onder het genot van koffie en thee, Prima communicatie en netjes geplaatst door Stijn. We zijn erg blij met het nieuwe bed en liggen prinsheerlijk in het Viking Royal Box spring !

Super geholpen

uitstekende service.

Topservice!

Onze matrassen gaven na levering een chemische geur af. Na enkele maanden dit bij Stijn gemeld. Ik werd serieus genomen, vond de oorzaak van het probleem en leverde 2 nieuwe matrassen. Topservice!

Top!!

Zo'n 8 jaar geleden kochten wij ons bed bij Stijn's slaapstudio. Er deed zich een probleem voor met het verstelbare voeteneinde. Een telefoontje en Stijn kwam persoonlijk de zaak inspecteren. En binnen 2 weken heeft hij alles weer keurig in orde gemaakt en ook nog zonder ons kosten in rekening te brengen. Dat is wat je noemt topservice!

Chapeau voor Sandra en Stijn

Onlangs voor mijn hoogbejaarde moeder een nieuw matras aangeschaft. Sandra neemt de tijd voor je,denkt goed mee en geeft je prima advies in een prettige, ongedwongen sfeer. Stijn heeft keurig netjes de nieuwe matras geleverd en de oude weer meegenomen, en geeft goede tips. Sympathieke mensen, weten waar ze over praten. Als wij zelf weer nieuwe matrassen o.i.d. nodig hebben gaan we zeker ook naar hun toe. Chapeau !

Proffesioneel en volle aandacht!

Bij eerste afspraak een hartelijk ontvangst, met koffie en een goed luisterd oor. Vervolgt met een rustige en duidelijkeuitleg van diverse lattenbodems en matrassen. Dit hebben wij als zeer vakkundig ervaren. Tijd speelde voor ons gevoel geen rol, hun stijl en moto was; er moet een juiste keuze gemaakt worden. Afspraken werden zeer correct na gekomen. Warm aan te bevelen!

Topbedrijf en topservice!!!

Hier kunnen veel bedrijven iets van leren. Stijn is pas tevreden als de klant 100% tevreden is, geen moeite is hem teveel. Wij kunnen iedereen van harte aanraden zich door Stijn te laten adviseren en met een gerust hart een aankoop te doen. Zeker weten dat dit geweldig bevalt. Stijn nogmaals bedankt voor al je goede zorgen en service!!!

Geweldig!!!

We kennen Stijn nu al ongeveer 20 jaar. En het maakt niet uit wanneer je belt.. altijd vriendelijk en er wordt meteen een oplossing gezocht voor ons waterbed.. laatst het verwarmingselement kapot.. komt Stijn gewoon donderdagavond maken!! Echt top!!!!

Goed advies en perfecte service!

Stijn heeft ons vanaf het begin van objectief en deskundig advies gezien en neemt hier alle tijd voor! Hierdoor hebben wij een bed gevonden wat perfect bij onze wensen past en zelfs bezorging en installatie in Amsterdam was geen probleem. Kortom, aan iedereen aan te raden!

Fantastisch

Mijn Nieuwe Matras! Ik vlei me op je neer en krijg een zacht ontvangst ik voel me geborgen en gedragen je leidt me door de nacht en je geeft me nieuwe kracht ik ben helemaal in mijn sas met mijn nieuwe matras!

Goede snelle uitmuntende service.

Bellen en je wordt vriendelijk te woord gestaan.. Snel een afspraak gemaakt en de service is uitstekend. Aanrader 1e klas!

Over Slaapstudio Stijn

PAK JE SLAAP! Ieder mens is uniek en iedereen heeft een eigen slaapstijl ontwikkeld. Het samenstellen van je persoonlijke slaapoplossing gaat daarom veel verder dan pasvormscans of het eindeloos testen van bedden. Het is als het aanmeten van een maatpak; zorgvuldig jouw ideale slaapoplossing creëren met vakkennis, productspecialismen en onafhankelijk advies.