Geweldige service

Enkele weken terug had ik een nieuw matras gekocht. Jammer genoeg had ik een verkeerde hardheid gekozen. Na een paar onrustige nachten heb ik Stijn gebeld en het probleem verteld. Ik kon een ander matras uitkiezen dat is nu weer omgeruild en kan ik weer heerlijk slapen. GEWELDIG zoals de service is een DIKKE PLUIM

Geweldig.

Wat een service. Super.

De service is uitstekend en je wordt vriendelijk en deskundig geholpen

Wij zijn al jaren klant van Slaapstudio Stijn. Nu gekozen voor Pullman Silverline pocketmatrassen. Deskundig geholpen.

Snelle, goede service

Thermostaat van ons waterbed was kapot. Stijn kwam deze dezelfde dag nog vervangen. Heerlijk deze snelle, goede service! Dank je Stijn!

Wij zijn geweldig geholpen!

Nieuwe bedbodems, matrassen en kussens gekocht dit na een fijn en goed advies waarbij de tijd geen rol speelde. Toen een van de kussens en matrassen het toch niet bleek te zijn werd dit zonder problemen opgelost. Kortom een geweldige service waarbij Stijn Slaapstudio heel goed met ons mee gedacht heeft.

Uit stekende service

Afstandsbediening defect,s, morgens gebeld s,avonds storing opgelost door motor en bediening te vervangen Dat is nog een service daar kunnen veel zaken nog iets van leren Een dikke duim voor Stijn

Professioneel en plezierig

Hier zowel bedden als dekbedden gekocht. Je krijgt in de winkel zeer deskundig advies, waarbij ook goed naar jouw wensen wordt geluisterd. Ook de after-service is prima. En dit alles op een uitermate vriendelijke wijze. Perfect!

goede en snelle service

wij hebben ons derde waterbed in 23 jaar en als er iets kapot is aan ons waterbed bellen we naar Stijn en hij komt het meteen dezelfde dag maken.hij is altijd vriendelijk en staat meteen voor je klaar.ben echt blij met hem.

Vriendelijke lui leveren goede kwaliteit

Rustig luisterend kwam de eigenaar tot een advies. We zijn tevreden met het gekochte product (twee latex matrassen) en de snelle levering en plaatsing.

Super service

Ca 15 jaar geleden waterbed gekocht bij Stijn. Afgelopen zondag ging het bed lek. Op zondag via whatsapp contact gelegd, maandag ochtend 9.30 uur gerepareerd!! Mijn inziens een toonbeeld van wat Service inhoud!!

Kundig advies afgestemd op onze wensen!

Al twee bedden gekocht bij Stijn. Zeer tevreden over de plaatsing en snel geleverd. Vriendelijk en luistert naar de klant.

Super service

Ook na 7 jaar staat Stijn gewoon voor me klaar als mijn elektrische bedbodem niet meer doet wat hij moet doen. Dezelfde dag nog, op zaterdag, komt hij het probleem oplossen, terwijl de garantie al verlopen was. Super service en een vriendelijk woord, waar vind je het nog? Nou, bij slaapstudio Stijn !!!!!! (-;

Design en deskundigheid vind je bij Slaapstudio Stijn in Nuenen.

Voor het eerst sinds jaren eindelijk weer eens goed kunnen slapen op een boxspring van Slaapstudio Stijn in Nuenen. Voor een deskundig advies adviseer ik Slaapstudio Stijn in Nuenen. Praatjes vullen geen gaatjes bij Stijn en Sandra bij Slaapstudio Stijn in Nuenen.

KLASSE !!!

Wat een fantastische service, Een lek in (lucht)matras, in één week verholpen, vervangen, geen kosten berekend. Stijn heeft perfecte service verleend en is (buiten werktijd) gekomen om een nieuw luchtelement in onze matras te plaatsen. SUPER. We zijn enorm tevreden en zullen Stijn Slaapstudio aan iedereen aanbevelen.

Deskundig en klantvriendelijk bedrijf

Stijn is een ervaringsdeskundige die prettig in de omgang is met zijn klanten en hier ook voor klaar staat.. Er is veel keuze in bedden maar ook in bedtextiel. Goede kwaliteit.

uitstekend

geweldige service, uitstekend geholpen

top service!

Al lang op zoek naar een goed hoofdkussen, iedere keer weer last van mijn nek. Uiteindelijk naar Slaapstudio Stijn gegaan en een uitstekend advies gekregen. Proefkussen mee om te proberen; het was meteen een uitstekende keuze. Had ik veel eerder moeten doen!

Uistekende service en goed advies

Wij hebben vannacht heerlijk geslapen op onze nieuwe matrassen. Uistekende service en goede adviezen van Slaapstudio Stijn. Wij zijn zeer tevreden, bedankt hiervoor!!

Sandra en Stijn luisteren naar wat wij willen en adviseren goed.

al veel vaker een bed een kussen of beddengoed gekocht. We komen al jaren bij Sandra en Stijn. Ook nu weer goed geholpen en hebben we een fijn nieuw matras gekocht.

Echt een super service van Viking en Slaapstudio Stijn

Op 23 oktober 2019 is door Slaapstudio Stijn een boxspring geleverd.Wij waren blij met de zorgvuldige aflevering van de boxspring. Helaas kregen wij in mei 2020 problemen met de boxspring, Na een gedegen onderzoek van Slaapstudio Stijn, heeft Stijn de oorzaak van het probleem gevonden en dit probleem samen met de Fabriek in Zweden opgelost! Dit is echt een super service van Viking en Slaapstudio Stijn!

Prima voorlichting en service

Ruim 9 jaar geleden kocht ik,na een uitvoerige voorlichting , mijn Matrair matras. Nu ik toch weer een vraag had, over het bedieningssysteem, stonden zij de zelfde avond bij mij thuis, om het eens goed uit te leggen. Is dit service, ja natuurlijk.

Verrassende service

Van de Eastborn matrassen die ik al meer dan 10 jaar had, waren de kernen toe aan vervanging. Slaapstudio Stijn gaf deskundig advies en ze zijn op de fabriek vervangen. Als extra zijn ook de "binnenspiegels" van de tijk vervangen. Dit werd door Eastborn als service gezien. Complimenten voor zowel Slaapstudio Stijn als voor Eastborn. Dank daarvoor. Wij slapen weer heerlijk.

Fijne zaak, fijne mensen en fijne service

Wij wisten niet goed welk zomerdekbed het beste bij ons zou passen. We hebben er 2 kunnen testen en hierdoor uiteindelijk een goede keus kunnen maken. Super fijn en we zijn er heel blij mee.

Ongekende service

Heden lek in ons waterbed dat wij vele jaren geleden gekocht hebben bij Stijn. Dezelfde dag gerepareerd. Gevraagd naar de kosten; goede klanten stuur ik geen rekening!! Service die je nergens meer tegenkomt tegenwoordig Een 10 is te weinig voor deze zaak. Harrie en Christianne Stiphout

Echt een goed klantgevoel, top service !

Afgelopen zaterdag wat onhandig de matrassen gekeerd en door een lat van de bodem gezakt, Kreeg direct een nieuwe mee uit een showmodel. Geen twijfels, geen kosten, geen wachten op bestelling,... meteen. Top dus !

Over Slaapstudio Stijn

PAK JE SLAAP! Ieder mens is uniek en iedereen heeft een eigen slaapstijl ontwikkeld. Het samenstellen van je persoonlijke slaapoplossing gaat daarom veel verder dan pasvormscans of het eindeloos testen van bedden. Het is als het aanmeten van een maatpak; zorgvuldig jouw ideale slaapoplossing creëren met vakkennis, productspecialismen en onafhankelijk advies.