Prettige ervaring!

Vond de persoonlijke benadering en het goed met je meedenken erg prettig, er wordt voldoende tijd voor je vrij gemaakt. Je bent bij Stijn een klant en geen nummer. Heb er een goed gevoel aan overgehouden.

Super service

Erg klantvriendelijk en top service. Uitermate tevreden over de manier waarop je hier behandeld wordt. Een echte aanrader van goed advies en een vriendelijke en respectvolle benadering.

Prima service bij afleveren maar ook later

Bij de aankoop en aflevering zijn we heel goed geholpen. Goede afspraken en prima bedden. Onze bedden zijn nu een paar jaar oud; onlangs ging een van motors kapot en Stijn heeft deze motor vervangen; het viel misschien niet meer onder de garantie maar hij zou dat in orde maken met de fabriek. Prima service!

Prima service en advies

Er werd veel tijd uitgetrokken toen we de eerste keer in de winkel waren en wilde afstappen van een waterbed naar ander type bed. Goede uitleg en service en alles volgens afspraak geleverd

Zeer prettige en vlotte service.

Om 16.00 uur in de winkel komen melden dat de thermostaat van mijn waterbed stuk was en om 18.30 uur was het euvel thuis verholpen.

Geweldige service

Bij de aanschaf zijn we goed geholpen. Na enige jaren hadden we wat problemen met de elektrische motors van de bedbodems. Stijn zocht het snel voor ons uit en er bleek vanuit de fabrikant een probleem te zijn met de motors en alles werd keurig, snel en kosteloos vervangen. Wat ook handig is, is dat ik beddengoed per e-mail kan bestellen en dit dan gratis naar me thuis toe wordt gestuurd. Kortom, wij zijn erg tevreden.

Een Aanrader

Een maand geleden hebben wij na een persoonlijk advies op maat een elektrisch verstelbare boxspring gekocht, met een hoog comfortniveau voor een goede prijs. Wij slapen zorgeloos en worden perfect fit wakker.

Fantastische service

Wij hebben enkele maanden geleden onze nieuwe m-line boxspring gekocht. Wat een verademing om niet zomaar losgelaten te worden in de winkel en te merken dat ze tijd voor je maken. We zijn een hele tijd in de winkel geweest en zijn niet opgejaagd. Er werd heel vriendelijk en duidelijk advies gegeven. En we hebben op ons gemak de keuze voor ons nieuwe bed kunnen maken. De levering kon ook in overleg, aangezien nog niet precies bekend was wanneer we de sleutel van ons huis zouden krijgen. Super bedankt voor alle goede service die jullie bieden!

Zo'n service vind je nergens!

De lekkage van ons waterbed werd dezelfde dag nog gerepareerd! Waar vind je die service nog. Ons nieuwe bed kopen we zeker weer bij Stijn's Slaapstudio!

Uitstekende service

Twee jaar geleden bij Stijn een elektrisch verstelbaar boxspring combinatie gekocht waar we heel tevreden over zijn. Nu haperde aan een kant de elektrische verstelbare hoogte-instelling. Door Stijn is op zeer korte termijn het motertje vervangen. Geheel kosteloos! Dat noemen wij nog eens service.

Zeer tevreden over boxspringcombinatie

Ruim 6 maanden geleden hebben we bij Stijn´s Slaapstudio een boxspringcombinatie gekocht met een Matrair talalay-latex Select matras. Matras uit een stuk 180 x 200 cm. We hebben gewacht met het geven van een review, omdat we het nieuwe bed eerst wilde ervaren. Het nieuwe bed bevalt ontzettend goed.. We hebben hiervoor een waterbed gehad, maar de Matrair lucht matras doet hiervoor niet voor onder. Gewoon een geweldig comfortabel bed. We zijn ook zeer te spreken over de wijze waar op we geadviseerd zijn en de tijd die daarvoor werd ingeruimd. We hebben de verschillende type bedden/matrassen kunnen proberen die binnen ons budget lagen, zonder dat er ook maar iets aan ons werd opgedrongen. Zo wil je het hebben als klant. Samenvattend, Fijne advisering, prima klant gevoel met als resultaat een geweldig comfortabel bed.

Het lek snel gedicht!

Indertijd heb ik mijn waterbed niet bij hen gekocht maar toen er een lek bleek te zijn werd het door SlaapstudioStijn snel en vakkundig gedicht. Dat noem ik nog eens service! Marian Nuenen

Super!!

Snel geholpen door Stijn nadat we de verwarmingsplaat van het waterbed kapot hadden. We konden diezelfde avond weer in een heerlijk warm bed!!!

Goede service en advies, vriendelijk geholpen!

Bij Stijn slaapstudio is de klant nog echt koning, je krijgt goed advies en men neemt alle tijd voor je. Bij je thuis komen opmeten of het wel past, ook geen probleem. Voor mij de eerste keer dat ik bij Stijn slaapstudio een bed heb gekocht, gewoon goed! Wat wil je nog meer! Dus zoek je een bed, ga naar Stijn, he krijgt geen spijt.

Kwaliteit op alle fronten

In zo’n 15 jaar tijd al meerdere malen matrassen gekocht voor onszelf, kinderen en ouders. Altijd uitstekend en vriendelijk geholpen in de winkel en service tot aan huis. Prima zaak.

Uitstekend advies

Nadat we jaren geleden een waterbed gekocht te hebben bij Stijn hoefden we nu niet lang na te denken waar we ons nieuwe bed zouden kopen. De goede service die we altijd hebben gehad en het goede advies dat we hebben gekregen heeft er nu ook weer voor gezorgd dat we een heel goed bed hebben gekocht waarin we heerlijk slapen. Wat ook gezegd moet worden is dat de adviseur zeker alle tijd neemt om een bed samen met de klant te zoeken wat echt past bij de behoefte. Echt top !!

Vriendelijk, goede service, snelle reakties, kennis van zaken

Dit is de 2e keer dat ik een bed heb gekocht hier. Ben erg tevreden over de kwaliteit en service. Bij ons nieuwe elektrisch verstelbaar bed ging heel snel het onderframe kapot. Deze werd meteen dezelfde dag vervangen. Ook ging de topper krullen aan het hoofdeind. Nadat ik een mail had verstuurd, kreeg ik ook gelijk dezelfde dag een antwoord met een oplossing. Heel fijn.

Zeer snelle service

Toen ik belde voor een krakend geluid bij het omhoog bedienen van het voeteneinde van ons bed werd ik zeer vriendelijk behulpzaam geholpen en zijn ze dezelfde dag nog gekomen om ons probleem te verhelpen. Ik vind dit service !! wij hebben het bed al ruim 4 jaar.

Kwaliteit en deskundig advies, team Stijn.

Onze aankoop is een succes mede door het deskundige advies en de kwaliteit van Stijns assortiment.

Matrair: het ideale matras met perfecte service!

Ik heb al ruim 4 jaar een heerlijk 2-persoons matras (4 luchtzakken) van Matrair. Vorig jaar was de schuimlaag afdekking van het luchtmatras wat ingescheurd. Deze is kosteloos vervangen met een betere onderlaag zodat het probleem zich niet meer voor zal doen. Nu begonnen de luchtzakken druk te verliezen. Na 1 telefoontje met Stijn werden alle zakken ongezien gratis vervangen door nieuwe. Ze werden de volgende dag al per post thuis bezorgd! Perfecte service! Ik wil gelijk even aangeven waarom ik Matrair zo goed vind. Ook voor mijn kinderen en voor in de caravan heb ik Matrair gekocht. Vroeger hadden we waterbedden (ook van Stijn), hebben we lang van gedaan, maar ik vond het toch veel onderhoud en gedoe met verhuizingen. Om toch het "waterbedgevoel" enigszins te behouden was Matrair de beste oplossing (goed geadviseerd). De hardheid van het matras is immers in 20 stapjes in te stellen, zelfs apart voor schouder en heup gedeelte. Zo kun je het later altijd nog aanpassen aan veranderende wensen. Daardoor blijft het comfort constant, terwijl dat van een gewoon matras door veroudering achteruit gaat. Tevens voelt het in de winter snel warm aan vanwege de luchtkern. Verder vind ik het veel hygiënischer, kinderen plassen soms nog in bed en bij Matrair kun je heel makkelijk het gedeelte boven de waterdichte luchtzak afritsen en in de wasmachine doen.

Eindelijk weer fijn slapen !

Zeer prettig en professioneel geholpen in de mooie winkel in Nuenen. Geen verkoop praatje maar alle ruimte en tijd om eens goed rond te kijken en verschillende bedden/ matrassen te proberen. Zeer goede service en ook de levering was perfect. Service op basis van vertrouwen vonden wij uitzonderlijk fijn en kunnen slaapstudio Stijn iedereen aanbevelen.

(H)eerlijke zaak met vakkennis en ouderwetse persoonlijke service.

Eerlijk advies voor een moeilijke slaper maar met super resultaat! Service is geweldig maar het bed is nog beter. Super team, bedankt.

Je bent echt klant bij Stijn!

Als kant wordt er naar je geluisterd. Geen grote stappen, snel thuis, maar een afgewogen advies. Natuurlijk hangt er dan wel een iets hoger prijskaartje aan, maar je ligt ongeveer één derde deel van je leven in bed en dus moet het dan wel perfect zijn. En dat wordt door Stijn's slaapmode absoluut geleverd.

Snelle en vriendelijke service met de juiste prijs en kwaliteit

We hebben al 3 keer een lekkage gehad van ons waterbed. Als dit de 1e keer gebeurd dan ga je google-en naar een bedrijf dat je hierbij kan helpen en toen kwam ik uit bij Slaapstudio Stijn. Vanwege de snel te maken afspraak, een schappelijke prijs en vooral ook het goed repareren van de lekkage heb ik ook de 2e en 3e keer direct gebeld met Slaapstudio Stijn. De positieve ervaringen waren wederom hetzelfde: Snel, vriendelijk, en juiste prijs en kwaliteit.

Deskundig advies en uitstekende service

Sandra en Stijn zijn perfectionistische vakmensen. Zij geven deskundig advies, ze zijn zeer klantvriendelijk, ze leveren bijzonder professionele dienstverlening, excellent vakmanschap en vakkundige nazorg.

Over Slaapstudio Stijn

PAK JE SLAAP! Ieder mens is uniek en iedereen heeft een eigen slaapstijl ontwikkeld. Het samenstellen van je persoonlijke slaapoplossing gaat daarom veel verder dan pasvormscans of het eindeloos testen van bedden. Het is als het aanmeten van een maatpak; zorgvuldig jouw ideale slaapoplossing creëren met vakkennis, productspecialismen en onafhankelijk advies.