Scherp, helder en adequaat.

Carlijn heeft met haar deskundigheid en scherpe blik mij enorm geholpen. Ze geeft goed advies, communiceert helder en pakt de problemen adequaat aan.

• Betrokkenheid

Prettige samenwerking en heldere communicatie

Carlijn heeft mij erg goed geholpen in een kwestie met mijn ex-partner betreffende mijn dochter. Zij is erg deskundig, goed bereikbaar, prettige informele manier van communiceren en gaat ook snel en doortastend te werk. Geeft van te voren goed aan wat de mogelijke te doorlopen stappen zijn. Alles is naar tevredenheid verlopen.

Betrokken, betrouwbaar en professioneel

Carlijn is deskundig en een fijne mediator. Er is haar alles aan gelegen om partijen er samen uit te laten komen. Uiteraard ligt het dan nog aan partijen hoe hier mee om te gaan. Ze is helder in haar communicatie en laat zich niet beïnvloeden door emoties.

• Betrokkenheid

Vriendelijke vrouw met empathisch vermogen en dossier kennis.

Een juridische vakvrouw met inlevingsvermogen. Betrokken en altijd bereikbaar voor advies.

Deskundig en vriendelijk

Dit was de eerste maal voor mij dat ik de hulp heb ingeroepen van een advocaat. De periode is van relatief korte duur geweest om dat ik na 2 maanden een mogelijkheid zag om mijn kwestie anders dan via juridische weg op te lossen. Maar in die periode heb ik Carlijn wel ervaren als iemand die helder communiceert, en doortastend te werk gaat.

• Betrokkenheid

Een persoonlijke en zeer professioneel deskundige advocate

Carlijn heeft mij zeer deskundig en professioneel geholpen. Ze denkt na over alle mogelijke scenario's en verliest daarbij niet de persoonlijke touch uit het oog. Kortom een persoonlijke en zeer professioneel deskundige advocate.

• Betrokkenheid

Topadvocaat, zeer vriendelijk en recht door zee

Zeer vriendelijke advocate die adequaat handelt en zeer snel in communicatie treedt bij vragen.

• Betrokkenheid

Persoonlijk betrokken en toont begrip voor de situatie

Ik ervaar Carlijn als een vriendelijke betrokken en deskundige advocaat. Komt op voor de belangen van haar cliënt. goed bereikbaar en komt haar afspraken na.

• Betrokkenheid

Naar volle tevredenheid zijn mijn belangen behartigd.

Prettige, kundige gesprekspartner. Door een communicatief zakelijk en efficiënte aanpak blijven de kosten binnen de perken. Prima transparantie omtrent de verrichtte werkzaamheden.

• Betrokkenheid

Prompte reactie en heldere informatie

De zaak die ik voorbracht is binnen de Nederlandse wet zinloos. Een hard gelag schreef ze begripvol. Ik waardeer haar eerlijkheid en snelheid van reageren.

Alles netjes afgewikkeld

Wij zijn goed geadviseerd en alles netjes afgewikkeld

• Betrokkenheid

Carlijn heeft mij ontzettend goed geholpen bij mijn scheiding.

Carlijn heeft mij ontzettend goed geholpen bij mijn scheiding. Ze is betrokken, deskundig, kan zaken begrijpelijk uitleggen, denkt creatief mee. Ze is goed bereikbaar, kan veelal snel afspraken maken, reageert snel. Uitstekende communicatie. Ik vond het erg prettig met haar samen te werken.

• Betrokkenheid

Superfijne samenwerking met verrassend goed resultaat

Carlijn heeft mijn verhaal goed aangehoord en mijn behoefte in hulp prima aangevoeld. Daarna zeer professioneel opgepakt en mij uitstekend begeleid door het proces. Met een resultaat dat beter is dan ik had verwacht. Mijn dank is enorm!

• Betrokkenheid

Professioneel maar toch familiair.

Mijn ervaring is zeer positief! Er wordt uitgebreid tijd genomen voor uitleg en daardoor krijg je advies op maat. Ook in lastige situaties is er altijd tijd en aandacht voor een passende oplossing. Er wordt goed meegedacht en voorbereid op toekomstige plannen. Alles van A tot Z komt aan bod. Zo ook de minder leuke dingen, geen onverwachte zaken.

• Betrokkenheid

Deskundig advies omtrent scheiding gehad. Fijne communicatie.

• Betrokkenheid

Prettig in contact en handelt snel.

Deze advocaat is prettig en meedenkend in contact. Doet haar best om handelingen te versnellen waar dat mogelijk is. Wij zijn tevreden.

• Betrokkenheid

Carlijn Rouwet geeft een heldere en eerlijke uitleg en is zeer behulpzaam.

Zeer behulpzaam, en geeft een eerlijke en heldere uitleg! Geeft goede raad, weet waar ze over spreekt, en ik zal zeker voor haar kiezen als ik in de toekomst nog eens rechtshulp nodig heb. Zeer dankbaar!

• Betrokkenheid

Mijn ervaring met Carlijn is alleen maar positief.

Carlijn is makkelijk bereikbaar, deskundig in voor mijn geval alimentatierecht, begrijpelijke taal, staat open voor jouw inbreng en is gewoon prettig in de samenwerking.

• Betrokkenheid

We voelden ons gehoord maar bovenal gesteund

Gelukkig hebben we nooit eerder echt met de rechtbank te maken gehad, maar Carlijn heeft ons erg duidelijke uitleg gegeven. Geen vraag was te gek en ondanks dat de tegenpartij procedeerde op toevoeging, wat het gevoelsmatig een oneerlijke strijd maakt, heeft Carlijn ons enorm gesteund. We voelden ons begrepen, gehoord, maar bovenal geholpen. Carlijn weet exact wat ze doet en is eerlijk over kansen en mogelijkheden. De communicatie verloopt erg prettig, ze doet wat ze belooft. Zeker een aanrader!

deskundig

Carlijn is zeer kundig, reageert altijd snel en pakt de zaken snel op. Ook voor vragen staat ze altijd open. Het is altijd fijn om met haar samen te werken.

• Betrokkenheid

zoals je van een goede advocaat mag verwachten

snel, betrokken en goed advies

Snel, duidelijk en concreet

Carlijn is goed bereikbaar, denkt mee. Een deskundige entoegankellijke advocaat. Blij met onze samenwerking

• Betrokkenheid

Carlijn is een hele fijne advocate, die je echt goed helpt. Ik raad haar dan ook echt aan.

Top-advocaat, deskundig, duidelijk, persoonlijk

Ik heb het contact met Carlijn als zeer prettig ervaren. Ze is deskundig, duidelijk, en betrokken. Carlijn reageerde altijd snel op mijn vragen en was goed bereikbaar.

Mijn ervaring was goed

Ze is netjes betrokken en correct en behulpzaam

Over Carlijn Rouwet Advocatuur

Carlijn Rouwet is advocaat familierecht en staat voor deskundig en begrijpelijk juridisch advies. Door dit te combineren met duidelijke en toegankelijke communicatie weet u waar u aan toe bent en kunt u de juiste afweging maken.

Over Advocaatscore.nl