Ze snapt het!

Carlijn had snel in de gaten wat mijn behoefte is en kan snel schakelen.

Pro-actief , sociaal , empathie en kennis van zaken

Carlijn is een sociaal persoon die kennis heeft van zaken heeft. Ze heeft empathie en is zeer proactief in zaken. Erg prettig mee samen gewerkt in deze zaak. Voor mij een goed keuze geweest.

• Betrokkenheid

Een zeer reële kijk op zaken, betrokken, naast ook goed meedenken in verschillende situaties..

Carlijn neemt ruim de tijd om goed uit te vragen en beslagen ten ijs te komen. Je merkt en voelt haar betrokkenheid, wat bijdraagt aan het vertrouwen om ook echt gemeenschappelijk een zaak aan te gaan. Er worden geen belofte gedaan die niet waar gemaakt kunnen worden. Reële kijk op hoe iets kan verlopen is wat Carlijn heel duidelijk vooraf communiceert. Tijdens een zitting zie je dan ook iemand die met een aanstekelijke gedrevenheid de belangen van haar client verdedigd. Ik zou Carlijn aan iedereen tussen mijn familie, vrienden en kennissen adviseren! Zonder twijfel.

• Betrokkenheid

Carlijn Rouwet is een meest vriendelijke vrouw die je alles duidelijk uitlegt zodat het voor iederee

zeer betrokken en duidelijk in uitleg en zeer vriendelijk.

Gedecideerde doorpakker

Ik heb Carlijn leren kennen als een echte doorpakker. Iemand die knopen doorhakt en mij hielp om knopen door te hakken. Ik vind haar resultaatgericht en servicegericht. Ze komt afspraken na en is reageert snel op schriftelijke vragen. Haar deskundigheid en efficiency maakt dat je nooit het gevoel krijgt dat de declaratie opgedreven wordt.

• Betrokkenheid

Perfecte, snelle en persoonlijke behandeling

Zeer betrokken en persoonlijke benadering. Duidelijk en transparant. Snelle en duidelijke verslaglegging. Al met al heel positief gevoel overgehouden aan een toch moeilijk onderwerp.

Inlevend, begripvol, kundig.

Voldoende bereikbaarheid en altijd bereid om in concrete zin mee te denken. Deskundigheid naar mijn idee goed. Als client proef je de betrokkenheid.

Prettig, recht door zee

Laag drempelig.

• Betrokkenheid

Attent,meedenkend en zeer goede service

Attent, meedenkend en zeer goede service

goed en resoluut,

twee talig;met mijn woorden te zeggen niet alleen advocatentaal. vriendelijk,kundig en als het nodig is ook dingen doen wat misschien niet mag,maar is soms ook nodig anders kom je niet verder

• Betrokkenheid

Duidelijk, correct en meedenkend maar vooral flexibel.

Ik heb de begeleiding bij mijn scheiding als zeer goed en persoonlijk ervaren. Om rekening te houden met mijn werk in de transportsector heb ik bijna elke afspraak 's avonds kunnen houden. Aangezien ik nog nooit eerder een juridisch geschil heb gehad had ik een hoop (stomme) vragen en heb ook vaak standpunten veranderd, desondanks ben ik elke keer opnieuw serieus te woord gestaan. Bij een eventueel vervolg van mijn scheiding of een ander zakelijk geschil zal ik zonder twijfel weer bij Carlijn Rouwet Advocatuur terug komen. M.v.g Sjoerd Versteeg

Helder en duidelijk advies

Snel en duidelijk advies , Eerlijk en betrokken zelf buiten werktijd hulp en advies via mail of whatsApp.

Zeer goede communicatie

Goed advies en pakt door. Communiceert goed over voortgang en plan van aanpak hoe te handelen.

• Betrokkenheid

Zeer professioneel en vakbekwaamd met duidelijk advies

Was een zeer lastige en emotionele tijd waar Carlijn mij erg goed geholpen heeft en mij van vertrouwen en goed en duidelijk advies voorzag.

• Betrokkenheid

Ik wordt geweldig door hun geholpen Beter kan het niet

Over Carlijn Rouwet Advocatuur

Carlijn Rouwet is advocaat familierecht en staat voor deskundig en begrijpelijk juridisch advies. Door dit te combineren met duidelijke en toegankelijke communicatie weet u waar u aan toe bent en kunt u de juiste afweging maken.