samen komen is een begin,samen praten is vooruitgang,samenwerken is een succes.

Met recht kan ik zeggen dat de samenwerking met Carlijn een mooi avontuur is geweest, mijn gedachten tijdens de procedure zijn meermaals door haar gecorrigeerd en in een ander daglicht geplaatst wat zeer verhelderend is gewwest en mijn mindset heeft gewijzigd. Dat is ook haar rol.Haar kennis is zeer waardevol gebleken en heeft mij zeer geholpen de toekomst met vertrouwen tegemoet te kunnen zien. Hartelijk dank Carlijn voor jou niet aflatende gecommiteerde wijze woorden en uitleg van de verschillende procedures. Het was een feest om met je te mogen werken,aanvoelend en profesioneel gecombineerd .Top nogmaals Dank.

prima advocate

prima advocate, doet ook aan mediation.

• Betrokkenheid

Kom mij geen betere advocaat wensen

Advocaten kantoor is goed bereikbaar. De communicatie is zeer goed en werken heel vakkundig. Heel fijn in omgang en kan iedereen dit advocaten kantoor aanbevelen .

• Betrokkenheid

Carlijn weet heel goed een balans te vinden tussen persoonlijk en zakelijk zijn. Is erg betrokken en ervaren.

Deskundig, betrokken, prettige persoonlijkheid

Carlijn heeft mij van A tot Z uitstekend bijgestaan. Empathisch en betrokken, maar ook professioneel en objectief. Leidend zonder dwingend te zijn. Communiceert uitstekend. Een hele fijne samenwerking. Ik kan Carlijn aan iedereen aanbevelen.

• Betrokkenheid

Zeer kundig en betrokken professional!

Snelle, efficiënte en duidelijke communicatie , erg prettig in de omgang, geeft je vertrouwen. Deskundig en professioneel advies. Zeer goede kennis van zaken, actueel en ervaren! Scherp! Zeer betrokken wat ik enorm gewaardeerd heb.

• Betrokkenheid

Prima advies en tevreden met het eindresultaat.

Goed en deskundig advies heb ik ervaren met Carlijn Rouwet,luisterd oor en zeer tevreden over deze vakvrouw.

• Betrokkenheid

Bijzonder prettig in omgang, kundig, scherp, vastberaden en vertaald het voortreffelijk

Bijzonder fijn samen gewerkt met Carlijn, ze is bijzonder prettig in de omgang, luisterd goed, kundig, scherp en vertaald het voortreffelijk. Een absolute aanrader!!

• Betrokkenheid

Transparant, heldere taal, daadkrachtig en oplossingsgericht, zo heb ik Carlijn ervaren. Zij is mijn 3de advocaat in een scheidingsprocedure en doorzag meteen de situatie en de mogelijkheden! Zij heeft het voor elkaar gekregen om in een korte periode tot een acceptabele oplossing te komen voor beide partijen

• Betrokkenheid

Gegeven de corona maatregelen is het persoonlijk contact beperkt gebleven en de afhandeling een "administratieve" zaak gebleven. Feit is dat er een uitspraak ligt van de rechtbank waar partijen en in het bijzonder mevr. ILP Wennekes haar handtekening voor heeft gezet. Dat biedt perspectief voor de toekomst. Waarbij zij zich de verplichting heeft opgelegd om werkaanvaarding tot noodzaak is vastgelegd. En dit proces onomkeer is aangegaan. Ook dank je Carlijn voor jouw inzet. Voor jouw als advocaat naar mijn inzicht een touroperator toch? Met vriendelijk groet, Wim Leushuis.

Snel, helder en duidelijk

Ik zat in een crisissituatie en had heel snel juridisch advies nodig, nog dezelfde dag had ik contact met haar. Ze gaf helder en duidelijk advies waar ik mee verder kon. Uiteindelijk heb ik geen gebruik hoeven maken van haar diensten maar ben haar wel ongelofelijk dankbaar voor haar deskundige advies

Fijne duidelijke samenwerking!

Fijne duidelijke maar ook nuchtere samenwerking.

Heel goed!

Carlijn werkt op een zeer gedetailleerde en overzichtelijke wijze. Vanaf het begin had ik een goed gevoel door haar empathische inlevingsvermogen. Ik heb mij altijd door haar gesteund gevoeld.

Duidelijk en professioneel

Met vertrouwen naar aanleiding van een eerdere ervaring met de dienstverlening van Carlijn heb ik ook nu voor haar talent gekozen. Wederom ervaren dat, goed en duidelijk , naast uitstekend advies prima samen gaat in de advocatuur. Durf haar zeker aan te bevelen.

• Betrokkenheid

Snel, efficiënt en fijn om mee te werken

Carlijn was mij aangeraden en dat was volledig terecht. Werkt snel en efficiënt.

Zeer positief

Duidelijk Snel Heel aardig Veel begrijp voor onze situatie

• Betrokkenheid

Zeer begane advocate met veel vakkennis.

Carlijn ken ik nu sinds April 2020 en heeft al erg veel voor mijn gezin betekend. Ik ben een gescheiden vader met 2 puberende kinderen. Ik zou haar willen kenmerken als een zeer aimabel persoon die heel snel weet wat de hoofdlijnen zijn tijdens bv een zitting. Door haar kwaliteiten komt ze gauw tot de kern, maar vergeet de mens erachter niet. Ze is erg begaan en draagt je een warm hart toe. Je krijgt niet het gevoel dat je zomaar een cliënt bent. Ze heeft een luisterend oor, een heel open manier van contact maken dat voor ons erg prettig aanvoelde. Haar bijna onbegrensde inzet, bereidheid om jou als persoon te willen helpen en haar passie voor haar vak, maken haar tot een aanwinst in de advocatuur.

• Betrokkenheid

Een deskundige en prettige ondersteuning

Hoewel mijn casus nog niet is afgerond maar uitgesteld naar een later tijdstip, ben ik tot op de dag van vandaag prima geholpen. Carlijn heeft op duidelijke wijze geschetst wat de mogelijkheden zijn. Prima ondersteuning. Er is ruimte voor eigen inbreng die wel/niet gebruikt kan worden. Het advies is dan duidelijk. Jammer van het Coronatijdperk dat alles via de telefoon moest. Hopelijk wanneer de zaak opnieuw wordt opgepakt dat we tegen over elkaar kunnen zitten. Werkt toch een stuk prettiger.

Uitstekende hulp

Uitstekende hulp Duidelijk advies Alles in goed overleg Prettige samenwerking

Deskundig en persoonlijk

Carlijn heeft mij in korte tijd van het juiste advies weten te voorzien. Het contact was prettig en persoonlijk. Zeker aan te bevelen.

• Betrokkenheid

Ze is erg meelevend en weet waar ze het over heeft en waar ik hulp voor vroeg.

Het was een erg prettig gesprek en ze heeft mij verder geholpen door mij tips te geven hoe ik hulp kan vragen voor mijn kwestie.

Professioneel

Mijn contact met Mr. Rouwet heb ik als zeer ervaren, doortastend, iemand die haar mannetje staat met een groot inlevingsvermogen. Het hele proces was in duidelijke taal.

• Betrokkenheid

Top juridisch advies van een betrokken mens

Carlijn heeft mij twee keer geholpen met een juridische blik op een vraagstuk rond alimentatie. Zij weet snel verbinding te maken. Doorgrondt het vraagstuk grondig en legt een begrijpbaar en juridisch kloppend advies neer. Zeer aan te raden. Kom zeker terug als ik weer een vraagstuk zou tegenkomen.

• Betrokkenheid

Een prettige no nonsense aanpak met gevoel voor de intermenselijke dynamiek

Carlijn heeft voor mijn situatie de goede toon getroffen, zij is betrokken, reageert snel, komt haar afspraken na en zit zo nodig de wederpartij op gepaste wijze achter de broek. Zij heeft goed gezien en mij duidelijk gemaakt waar de (juridische) (on)mogelijkheden en risico's zaten en mij zo goed geholpen om tot een uiteindelijk minnelijke regeling te komen. Ik kan haar van harte aanbevelen.

• Betrokkenheid

Deskundig, betrokken, intelligente aanpak, heldere afspraken.

Carlijn is een deskundig en betrokken adviseur die slimme oplossingen, c.q. aanpak aandraagt. Ze is helder/duidelijk in haar communicatie en verwachtingen. Ze schenk heerlijke koffie!

Over Carlijn Rouwet Advocatuur

Carlijn Rouwet is advocaat familierecht en staat voor deskundig en begrijpelijk juridisch advies. Door dit te combineren met duidelijke en toegankelijke communicatie weet u waar u aan toe bent en kunt u de juiste afweging maken.

Over Advocaatscore.nl