Alles top geregeld.

Top.

Prettig en deskundig.

Vakman!

Deskundig. Vakkundig. Precies. Netjes. Beter kan het niet.

Vlotte en vriendelijke service

Harry is een topper

Snel geholpen! Goede prijs! Gezellige monteur! Aanrader!

Uiterst tevreden

Harry is een zeer vriendelijke en uiterst bekwame vakman! Onze Bosch wasmachine (2016) gaf een E18 storing; pluizenfilter was geblokkeerd. Dakzij Harry is het probleem met de wasmachine naar volle tevredenheid verholpen. Harry is zijn afspraken netjes nagekomen; kwam op tijd en de klus werd tegen het vooraf afgesproken tarief uitgevoerd. Harry werkt netjes en zorgvuldig. Kan Harry van Sitatronics een ieder zeer zeker aanbevelen!!

Uiterst vriendelijke en deskundige monteur die defecte vaatwasser heeft gerepareerd.

De monteur heeft eerst gevraagd wat er met de vaatwasser aan de hand was. Heeft toen op rusige heldere wijze uitgelegd wat hij ging doen en is toen op secure en nette/schone wijze aan de slag gegaan. Heeft de vaatwasser ook geruime tijd getest. Hij heeft de tijd genomen om de vaatwasser te repareren maar heeft hiervoor geen extra kosten gerekend. Heeft de klus geklaard tegen de voorafgaande afgesproken kosten (die een stuk lager waren dan de officiële Elektrolux-monteur, die veel later pas kon komen). Sitatronics heeft de volgende dag nog gebeld of het goed is gegaan met de gerepareerde vaatwasser. Al met al zeer tevreden met de reparatie die uitgevoerd.

Harry deelt wat hij doet en doet het goed. Heeft ons witgoed al enkele keren weten te repareren ( wasmachine droogt niet & vaatwas lek ). Ik zal zeker nogmaals gebruik maken van zijn diensten! abels.

Reactie op Review Waardeloos!

Heel vervelend dat deze Mijnheer/Mevrouw niets heeft gehoord op de vraag of men ook Boretti apparatuur wil repareren. Wij Weten dat Sitatronics dat wel doet, Harry is namelijk voor ons ook bezig om te proberen aan de juiste onderdelen te komen bij Boretti. Maar door medische oorzaak is Harry maanden niet in de gelegenheid geweest om te werken of ook maar ergens op te reageren.

Waardeloos

Ze nemen niet eens de moeite om je te laten weten dat ze geen Boretti apparatuur willen repareren

Snel en duidelijk advies

Zeer vriendelijk en oplossingsgericht. Wist gelijk wat er aan de hand was en duidelijk advies meegegeven! Top!

Erg positief

Harry doet alles om de klant goed te helpen en gaat net de extra stap om klantverwachtingen te overtreffen. Dank!

Prettig, snel én vakkundig !

"Snel, vakkundig, voordelig en professioneel" en "met onverminderd enthousiasme" staat er op de site en.... DAT KLOPT ALLEMAAL :-) Harry is een hardwerkend vakman die binnen no-time mijn vaatwasser weer "als een zonnetje" heeft weten te repareren, en een bijzónder aangenaam man; een mooi mens! Wat prettig om zo iemand te kennen, die, mócht er onverhoopt weer een probleem opdoemen, ik met volledig vertrouwen kan inroepen. (En dat wil wat zeggen want ik heb een diepgeworteld wantrouwen tegen reparateur-mannetjes.. Doe daarom het liefst alles zelf, maar nu had ik toch écht professionele hulp nodig) Absoluut een AANRADER !

Harry is een vriendelijke, ervaren monteur die onze vaatwasser snel en vakkundig heeft gerepareerd. Hij neemt de tijd en legt desgewenst uit wat hij doet en hoe een en ander werkt. Ik raad deze monteur aan.

Sitatronics saved my dinner party tonight

I woke up this morning to find out that my SMEG oven & stove weren't working. I came across Sitatronics by chance through a Google search. I explained the urgency of the situation to Harry and he managed to come over today within an hour. I was ready to cancel the dinner party I have planned this evening but, Harry managed to get the oven & stove working within no time. On the top of his efficiency and skills, Harry is a real gentleman. I highly recommend him!

Deskundig

Harry is een ervaren monteur met een uitstekende service. Mijn wasmachine deed raar en dat heeft ie prima verholpen. Gr A. Es-Saghir