Toppunt van Flexibiliteit!Goed in Leerlingenvervoer & Personenvervoer!

Als Consultant & Recruiter heb ik de afgelopen 3 jaar wekelijks te maken gehad met medewerkers die via onze arbeidsbemiddeling bij DVG te werk zijn gesteld. Het contact is altijd prettig, rechtdoorzee, professioneel en gebaseerd op een duurzame dienstverlening. Men gaat ook met z'n tijd mee. Wij hebben als Recruiters mee helpen zoeken naar Klantmedewerkers voor de Centrale in Rijen, maar ook Planners en coördinatoren geplaatst. In het bijzonder in Bemmel de Dependance van DVG in Gelderland. Van die plaatst uit en ook vanuit Rijen waar het Hoofdkantoor zit van DVG wordt dagelijks het Leerlingenvervoer aangestuurd. Tussen Nijmegen en Arnhem wordt dit in de schoolperioden door AVAN geregeld. Een mega organisatie, want AVAN rijdt ook zittend ziekenvervoer dus men is niet alleen actief in de schoolperioden. Dat is best heel goed Plannen van routes, in z'n algemeenheid voor al het personenvervoer. Samen met alle Franchisers is het werken met DVG welswaar keihard werken, maar is gericht op professionaliteit.

• Hoe vond u het contact met onze centrale?
  • Hoe was de ervaring met de vervoerder/chauffeur?

Netjes geholpen aan de telefoon, correct gereden door de chauffeur

• Hoe vond u het contact met onze centrale?
  • Hoe was de ervaring met de vervoerder/chauffeur?

Fenomenaal dat wij er zijn.

Geeft de mensen heel veel vrijheid om te reizen, naar familie, vrienden en andere sociale contacten. Ik ben erg tevreden over het vervoer en over het contactcenter. Ik zou echt niet meer zonder kunnen.

Inderdaad een goede service ervaring gehad door vriendelijk personeel!

Ik zocht een speciale taxi dienst en die werd zo gevonden voor me door DVG.

Over DVG Personenvervoer

DVG is in 1992 opgericht als De Vier Gewesten BV, een landelijke franchiseorganisatie van taxi- en touringcarondernemingen. In ons ruim 25 jaar bestaan zijn we uitgegroeid tot een landelijk opererend netwerk van lokale vervoerders. Door onze krachten te bundelen leveren wij u kwaliteit en expertise op het gebied van personenvervoer. DVG beschikt over een eigen regiecentrale (DVG Regie BV). Vanuit deze centrale verzorgen onze medewerkers dagelijks de gehele coördinatie van de diverse vervoersprojecten. Namens opdrachtgevers in heel Nederland coördineren wij circa 1,5 miljoen ritten per jaar.