Prettige wijze van vervoer

Heb met verschillende chauffeurs te maken gehad. Allemaal waren het prettige contacten met gebleken ervaring in het soort vervoer. Bij uitzondering was er sprake van gecombineerd vervoer en kostte dat soms extra veel tijd.

Goed!

Komt meestal op tijd.

• Hoe vond u het contact met onze centrale? N.v.t.

Altijd te laat

Het is nooit echt koek en ei Bijna altijd word ik te laat opgehaald en als dat een keer niet het geval is word mijn rit sowieso gecombineerd met meerdere mensen waardoor ik weleens een uur extra onderweg ben geweest De vervoerders van van rijn taxi doen echt super goed hun best dat wil ik wel meegeven alleen is het soms moeilijk om te zien dat hun ook met het handen in het haar zitten Het is maar dat ik het echt nodig heb anders zou ik nooit maar dan ook echt nooit gebruik maken van deze diensten

• Hoe was de ervaring met de vervoerder/chauffeur?

Hallo Heel erg tevreden ben ik over het taxi vervoer. Hele lieve chauffeurs Erg fijn en betrouwbaar. Groetjes Anne

• Hoe was de ervaring met de vervoerder/chauffeur?

Komen op de afgesproken tijd, plezierige,correcte chauffeur!

• Hoe was de ervaring met de vervoerder/chauffeur?

Altijd op tijd , vriendelijk personeel

Goed geregeld!

Netjes op tijd,van tevoren word je gebeld dat ze er aan komen,chauffeurs zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Top

te ruime planning

Belachelijk dat er in de spits voor een rit van 1 uur, je een uur en 3kwartier van te voren wordt ingepland. De chauffeur mag een kwartier eerder komt en dat gebeurt dan ook. Zit je dus een uur te wachten in het ziekenhuis voor je afspraak. Ook worden er mensen opgehaald die buiten de richting liggen. Van oost drenthe via midden drenthe naar groningen lijkt mij uit de route.

heel goed

altijd op tijd aanwezig discrete chauiffeurzx

• Hoe vond u het contact met onze centrale? N.v.t.
  • Hoe was de ervaring met de vervoerder/chauffeur?

prima contact met centrale, en taxi vervoer zonder problemen

Prima contact met centrale en taxi vervoer zonder problemen, aardige chauffeurs en chaufeuses.

Geweldig!

Ondanks de vervelende aanleiding een goede tijd gehad. Alles keurig geregeld en altijd vriendelijk te woord gestaan. Zo fijn dat ik tijdens mijn revalidatie mij daar geen zorgen over hoefde te maken.

• Hoe was de ervaring met de vervoerder/chauffeur?

Vervoer was prima geregeld.

Taxi kwam volgens afspraak goed op tijd. Als er vanuit het ziekenhuis op afroep een taxi moest worden besteld, was de wachttijd zeer kort. Chauffeurs waren voorkomend en vriendelijk.

Fijne service.

Prettige chauffeurs en rijden netjes op tijd.

Een uitstekende dienstverlening

Ik heb prima ervaring met DVG

• Hoe was de ervaring met de vervoerder/chauffeur?

Alles loopt zoals gedacht punctueel

Netjes op de afgesproken tijd aanwezig De terug reis was altijd goed

Was erg goed

Was soms er vroeg maar kon soms niet anders verder erg tevreden

• Hoe was de ervaring met de vervoerder/chauffeur?

Goed en fijn taxibedrijf dat mij vervoerde

Goed en betrouwbaar Taxibedrijf Hoeksewaard wat mij vervoerde, keurige en goed opgeleide chauffeurs. Schone autos en coronaproef vervoerd.

• Hoe was de ervaring met de vervoerder/chauffeur?

2x moeten bellen naar ziekenhuis daar ik niet wist dat we iemand anders gingen ophalen. Daardoor kwam ik in tijdnood voor bestraling. Verder goede service en meedenkend zowel bij planning als chauffeurs.

Waardeloos

Ze laten de chauffeur op draaien voor het te laat komen bij de klant Terwijl een rit dubbel geboekt staat op dezelfde tijd. En dan moet de chauffeur ruim een half uur voor ophaal de klant het ophaal bandje laten horen. Hij moet dat doen van hoger hand uit. Zelf gesprekken opgenomen waar de chauffeur opdracht krijgt daarvoor en mag niet tegen sputteren want jaa. Zoo ga je niet met klanten om die vaak een onderliggende ziekte hebben. Altijd te laat en de klant moet wachten soms wel tot 2 uur lang Spreek uit enorme ervaring

• Hoe was de ervaring met de vervoerder/chauffeur?

Fijn dat je voor die tijd een bel bericht dat de taxi er aan komt, kun je rustig aan je klaar maken voor de reis

Hele goede ervaring

Vriendelijke mensen aan de telefoon. E. Vervoer wordt goed geregend.

Heel erg goed

Zie mijn bedankje van gisteren

Heel goed uitmuntend

Mijn ervaringen met DVG zijn uitstekend, Correct netjes behulpzaam vriendelijk, mocht u meer positieve worden kennen, mag u ze hierbij invullen. De vervoerder heb ik nu een week, maar weet nu al dat het veel beter zal gaan, als de vorige twee vervoerders die ik gehad heb, dat merk je aan alles. Alles geregeld door DVG omdat de vorige vervoerders wat problemen op leverde. DVG gaat alleen voor het beste.

BESTE TAXI OOIT!

Altijd goed op tijd en gezellige taxi chauffeurs.

Over DVG Personenvervoer

DVG is in 1992 opgericht als De Vier Gewesten BV, een landelijke franchiseorganisatie van taxi- en touringcarondernemingen. In ons ruim 25 jaar bestaan zijn we uitgegroeid tot een landelijk opererend netwerk van lokale vervoerders. Door onze krachten te bundelen leveren wij u kwaliteit en expertise op het gebied van personenvervoer. DVG beschikt over een eigen regiecentrale (DVG Regie BV). Vanuit deze centrale verzorgen onze medewerkers dagelijks de gehele coördinatie van de diverse vervoersprojecten. Namens opdrachtgevers in heel Nederland coördineren wij circa 1,5 miljoen ritten per jaar.