Wat een slechte organisatie

Me dochter vandaag op 15:15 de school uit en word pas om 16:37 thuis gebracht echtwaar dit slaat gewoon nergens op en dan word ook nog gezegd sorry ja we kennen er niks aan doen zal alleen maar verslechtere en later worden mooie organisatie die dat zegt over zich zelf klacht indienen word niks mee gedaan wat een slechte organisatie

Super bedrijf!

Ze hebben ons super geholpen en alles is goed geregeld bij DVG. Klantvriendelijk en erg behulpzaam . Ze komen haar afspraken na. In 1 woord geweldig!

Waardeloos bedrijf

Ben alleenstaande vader met kind met syndroom van down en hart afwijking de school belde dat me dochter ziek was ik vervolgens dvg gebeld Vera brouwer en zeggen gewoon keihard wij hebben vaste ritten wij gaan uw dochter niet halen zijn ook laatste jaar onderbezet lijkt wel komen ook bijna iedere dag telaat uw kind zit 1,5 uur in de bus is gewoon uit den boze hoe hun met je omgaan meld je een klacht tegen deze persoon en word gewoon helemaal niks mee gedaan ik ben boos maar tegenlijk zit ik in onmach heb het nu gemeld bij de gemeente kijken wat hun gaan doen met me klacht

Slecht vervoer, slechte klachtafhandeling

Voor een operatie te laat in ziekenhuis afgeleverd. Klachten worden niet goed afgehandeld, daardoor niet te hoeven betaalde rit gewoon toch afgehouden, daarop machtiging ingetrokken, nu werd ik eerst gemaild dat ik moest betalen omdat ik niet geklaagd had wel gedaan al 2x wordt ik gebeld door een van de financiële afd. Ik heb toch afgeschreven want ik heb geen opdracht gehad de rit niet te berekenen u moest een klacht indienen! Nu moet ik de rit vooraf pinnen in de taxi zegt men, maar dat kon de laatste keer niet door u raadt het al de CORONA! DVG kan geen goede rit verzorgen, de klachtenafhandeling is waardeloos en de financiële afdeling denken dat zij er alleen maar zijn om afboekingen te doen.

• Hoe was de ervaring met de vervoerder/chauffeur?

Over het al gemeen goed alleen deplanning beter plennen

• Hoe was de ervaring met de vervoerder/chauffeur?

Het komt te vaak voor dat de taxi veel te laat arriveert, vaak meer dan een uur te laat.

Wij hebben cliënten die gebruik maken van deze centrale en van ver weg moet reizen. Het is dan ook zeer vervelend voor onze cliënten als zij vaak meer dan een uur moeten wachten op hun taxi. De taxi ritten zijn allemaal vast gepland op vaste dagen dus hoe moeilijk kan het zijn. Wij hebben ook contact met andere vervoerders en daar lukt het wel om altijd wel op tijd te zijn. Dus geen smoesjes!!!!!!!!!!

• Hoe vond u het contact met onze centrale?
  • Hoe was de ervaring met de vervoerder/chauffeur? N.v.t.

Ontzettend slecht

Ik reed met hun voor mijn behandelingen en ze waren bijna altijd laat, soms met 1 uur, vaak nog andere mensen ophalen en wegbrengen naar een andere stad terwijl ik in de taxi zat. Een keer zat ik met iemands anders rollator op mijn schoot! Ik was bijna altijd 1 uur laat voor mijn behandeling geweest. Verschrikkelijk bedrijf. Als je de keuze hebt, niet met DVG gaan

• Hoe vond u het contact met onze centrale?
  • Hoe was de ervaring met de vervoerder/chauffeur? N.v.t.

Prettige wijze van vervoer

Heb met verschillende chauffeurs te maken gehad. Allemaal waren het prettige contacten met gebleken ervaring in het soort vervoer. Bij uitzondering was er sprake van gecombineerd vervoer en kostte dat soms extra veel tijd.

Goed!

Komt meestal op tijd.

• Hoe vond u het contact met onze centrale? N.v.t.

Altijd te laat

Het is nooit echt koek en ei Bijna altijd word ik te laat opgehaald en als dat een keer niet het geval is word mijn rit sowieso gecombineerd met meerdere mensen waardoor ik weleens een uur extra onderweg ben geweest De vervoerders van van rijn taxi doen echt super goed hun best dat wil ik wel meegeven alleen is het soms moeilijk om te zien dat hun ook met het handen in het haar zitten Het is maar dat ik het echt nodig heb anders zou ik nooit maar dan ook echt nooit gebruik maken van deze diensten

• Hoe was de ervaring met de vervoerder/chauffeur?

Hallo Heel erg tevreden ben ik over het taxi vervoer. Hele lieve chauffeurs Erg fijn en betrouwbaar. Groetjes Anne

• Hoe was de ervaring met de vervoerder/chauffeur?

Komen op de afgesproken tijd, plezierige,correcte chauffeur!

• Hoe was de ervaring met de vervoerder/chauffeur?

Altijd op tijd , vriendelijk personeel

Goed geregeld!

Netjes op tijd,van tevoren word je gebeld dat ze er aan komen,chauffeurs zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Top

te ruime planning

Belachelijk dat er in de spits voor een rit van 1 uur, je een uur en 3kwartier van te voren wordt ingepland. De chauffeur mag een kwartier eerder komt en dat gebeurt dan ook. Zit je dus een uur te wachten in het ziekenhuis voor je afspraak. Ook worden er mensen opgehaald die buiten de richting liggen. Van oost drenthe via midden drenthe naar groningen lijkt mij uit de route.

heel goed

altijd op tijd aanwezig discrete chauiffeurzx

• Hoe vond u het contact met onze centrale? N.v.t.
  • Hoe was de ervaring met de vervoerder/chauffeur?

prima contact met centrale, en taxi vervoer zonder problemen

Prima contact met centrale en taxi vervoer zonder problemen, aardige chauffeurs en chaufeuses.

• Hoe was de ervaring met de vervoerder/chauffeur?

Ondanks de vervelende aanleiding een goede tijd gehad. Alles keurig geregeld en altijd vriendelijk te woord gestaan. Zo fijn dat ik tijdens mijn revalidatie mij daar geen zorgen over hoefde te maken.

• Hoe was de ervaring met de vervoerder/chauffeur?

Vervoer was prima geregeld.

Taxi kwam volgens afspraak goed op tijd. Als er vanuit het ziekenhuis op afroep een taxi moest worden besteld, was de wachttijd zeer kort. Chauffeurs waren voorkomend en vriendelijk.

Fijne service.

Prettige chauffeurs en rijden netjes op tijd.

Een uitstekende dienstverlening

Ik heb prima ervaring met DVG

• Hoe was de ervaring met de vervoerder/chauffeur?

Alles loopt zoals gedacht punctueel

Netjes op de afgesproken tijd aanwezig De terug reis was altijd goed

Was erg goed

Was soms er vroeg maar kon soms niet anders verder erg tevreden

• Hoe was de ervaring met de vervoerder/chauffeur?

Goed en fijn taxibedrijf dat mij vervoerde

Goed en betrouwbaar Taxibedrijf Hoeksewaard wat mij vervoerde, keurige en goed opgeleide chauffeurs. Schone autos en coronaproef vervoerd.

Over DVG Personenvervoer

DVG is in 1992 opgericht als De Vier Gewesten BV, een landelijke franchiseorganisatie van taxi- en touringcarondernemingen. In ons ruim 25 jaar bestaan zijn we uitgegroeid tot een landelijk opererend netwerk van lokale vervoerders. Door onze krachten te bundelen leveren wij u kwaliteit en expertise op het gebied van personenvervoer. DVG beschikt over een eigen regiecentrale (DVG Regie BV). Vanuit deze centrale verzorgen onze medewerkers dagelijks de gehele coördinatie van de diverse vervoersprojecten. Namens opdrachtgevers in heel Nederland coördineren wij circa 1,5 miljoen ritten per jaar.