Een bijzonder professioneel bedrijf welk subliem werk levert.

Nu ik vier keer door DVG taxi Hilverink uit Den Helder ben vervoerd naar het Spaarne gasthuis in Hoofddorp . Wil gaarne zowel DVG als het personeel van Hilverink bedanken voor hun manier van rijden, het altijd op tijd zijn en de compassie met de passagier en DVG voor voor treffelijke flexibele op stelling . Well Done.

• Hoe was de ervaring met de vervoerder/chauffeur?

DVG zelf is goed, maar uitbesteding naar Taxi Ruiter niet.

Het gebeurd erg vaak dat ik in plaats van om 15.15 pas om 17.00 op wordt gehaald. Dit betreft vaste ritten, die dus al maanden van te voren bekend zijn. DVG staat mij netjes te woord, maar hebben het vervoer uitbesteed aan Taxi Ruiter. Volgens Taxi Ruiter ligt het aan de verkeersdrukte, maar de chauffeurs geven aan dat er steeds nieuwe ritten tussendoor worden gepland. Erg vervelend en er wordt niks met mijn klachten gedaan, vandaar dan maar op deze manier. Hopelijk wordt er nu wel iets aan gedaan..

• Hoe was de ervaring met de vervoerder/chauffeur?

Toppunt van Flexibiliteit!Goed in Leerlingenvervoer & Personenvervoer!

Als Consultant & Recruiter heb ik de afgelopen 3 jaar wekelijks te maken gehad met medewerkers die via onze arbeidsbemiddeling bij DVG te werk zijn gesteld. Het contact is altijd prettig, rechtdoorzee, professioneel en gebaseerd op een duurzame dienstverlening. Men gaat ook met z'n tijd mee. Wij hebben als Recruiters mee helpen zoeken naar Klantmedewerkers voor de Centrale in Rijen, maar ook Planners en coördinatoren geplaatst. In het bijzonder in Bemmel de Dependance van DVG in Gelderland. Van die plaatst uit en ook vanuit Rijen waar het Hoofdkantoor zit van DVG wordt dagelijks het Leerlingenvervoer aangestuurd. Tussen Nijmegen en Arnhem wordt dit in de schoolperioden door AVAN geregeld. Een mega organisatie, want AVAN rijdt ook zittend ziekenvervoer dus men is niet alleen actief in de schoolperioden. Dat is best heel goed Plannen van routes, in z'n algemeenheid voor al het personenvervoer. Samen met alle Franchisers is het werken met DVG welswaar keihard werken, maar is gericht op professionaliteit.

• Hoe was de ervaring met de vervoerder/chauffeur?

Netjes geholpen aan de telefoon, correct gereden door de chauffeur

• Hoe was de ervaring met de vervoerder/chauffeur?

Fenomenaal dat wij er zijn.

Geeft de mensen heel veel vrijheid om te reizen, naar familie, vrienden en andere sociale contacten. Ik ben erg tevreden over het vervoer en over het contactcenter. Ik zou echt niet meer zonder kunnen.

Inderdaad een goede service ervaring gehad door vriendelijk personeel!

Ik zocht een speciale taxi dienst en die werd zo gevonden voor me door DVG.

Over DVG Personenvervoer

DVG is in 1992 opgericht als De Vier Gewesten BV, een landelijke franchiseorganisatie van taxi- en touringcarondernemingen. In ons ruim 25 jaar bestaan zijn we uitgegroeid tot een landelijk opererend netwerk van lokale vervoerders. Door onze krachten te bundelen leveren wij u kwaliteit en expertise op het gebied van personenvervoer. DVG beschikt over een eigen regiecentrale (DVG Regie BV). Vanuit deze centrale verzorgen onze medewerkers dagelijks de gehele coördinatie van de diverse vervoersprojecten. Namens opdrachtgevers in heel Nederland coördineren wij circa 1,5 miljoen ritten per jaar.