Toppers!

Het online materiaal en de service is echt super.

Aanrader

Ben geslaagd dus bedankt. Nu snel het water op met nog een aantal dagen mooi weer voor de boeg.

Super tevreden prima online cursus

Duidelijke uitleg met filmpjes en handige ezelsbruggetjes.

Vaarbewijs I en II behaald

Prima doelgerichte cursussen

Zeker aan te raden

Het werkt allemaal erg goed en de lesstof wordt goed uitgelegd met handige ezelsbruggetjes.

In 1 keer geslaagd!

Ik heb de online vaarbewijs 1 cursus als zeer nuttig en prettig ervaren. Ik raad het iedereen aan om het online te doen. Het is veel makkelijker om alles te onthouden en het werkt fijn.

Leert makkelijk en duidelijke vragen

Goede ervaring, vragen via de mail worden ook snel beantwoord

Goede voorbereiding voor je vaarbewijs examen

Fijne heldere uitleg

Geslaagd dus wat moet ik nog meer zeggen

Het is allemaal erg duidelijk en goede uitleg

Gewoon goed!

De cursus was duidelijk en de theorie was allemaal erg goed uitgelegd.

Werkt erg goed voor de voorbereiding op het examen

Ik vond het gemakkelijk om te leren, ook de vragen waren erg duidelijk.

Geslaagd met 71 punten!

De cursus gevolgd i.v.m. Corona had daardoor wat meer vrije tijd over door het wegvallen van sommige werkzaamheden. De vaarbewijs cursus was erg leerzaam, duidelijk en vooral prettig om te volgen. Gisteren examen gedaan voor het vaarbewijs 1 en geslaagd met 71 punten!

Prima cursus

Goeie cursus. Ik ben er mee met vlag en wimpel geslaagd. Met fijne ezelsbruggetjes. En je kan het in je eigen tempo doen. Enige kritiek. Misschien is de toevoeging van extra examens nog een meerwaarde voor de cursus. Die moet je nu voor vrij veel geld kopen. En heb ik voor minder ergens anders vandaan gehaald.

Ahoy David, Gefeliciteerd met het behalen van je vaarbewijs! Er zitten meer dan 150 examenvragen bij de online vaarbewijs cursus. Deze vind je onderaan elk hoofdstuk en kun je zo vaak maken als je wilt. Wellicht heb je ze over het hoofd gezien of heb je de hoofdstukken niet geheel afgemaakt. Het kopen van extra examens is dus absoluut niet nodig en wij bieden dit ook niet aan. Waarschijnlijk heb je dit gekocht bij een andere aanbieder. Team vaarbewijs

Ben tevreden met de cursus.

Prima cursus met goede voorbeelden ter ondersteuning van de lesstof

En ook fijn dat er recente examenvragen gedeeld worden.

Heel tevreden

Cursus is inhoudelijk van goede kwaliteit

De stof wordt echt heel boeiend gebracht met veel beeldmateriaal

Zitten handige ezelsbruggetjes bij waardoor je de belangrijke punten veel beter onthoud

Afgelopen vrijdag geslaagd voor mijn vaarbewijs 1

De cursus is goed bevallen en geeft een prima voorbereiding op het examen.

Ahoy Paul, Gefeliciteerd met het behalen van je vaarbewijs! Team vaarbewijs

jammer door omstandigheden geen examebn gedaan,

Het zou fijn zijn om de lessen aan het eind nogmaals extra te herhalen. Ga dit jaar deze les weer volgen

Ahoy Carolien, De online cursussen zijn onbeperkt geldig dus je kunt alle hoofdstukken en de oefenvragen zo vaak doornemen als je wilt. Veel succes met leren!

Relevant om je examen te halen

De cursussen vaarbewijs 1 en 2 bieden precies de juiste leesstof om het examen te kunnen halen. Het is niet te veel en niet te weinig stof , precies datgene wat je moet weten om je examen te kunnen halen. Korte eenvoudige uitleg en prima vragen aan het eind van elk blok die overeenkomen met het soort vragen in het echte CBR examen. Aanrader!

Die is tot nu toe erg goed

Overzichtelijk wat je precies moet leren.

Geslaagd!

Prima cursus, sluit goed aan bij het examen. Bedankt!

Even zoeken op het begin maar alles was snel duidelijk

Snelle reactie bij vragen

Prima cursus zeer goed bevallen

Prettige lesmateriaal erg duidelijk allemaal.

Erg goed!

Ik ben nu ongeveer halverwege de cursus en de stof wordt helder uitgelegd.

Over OnlineVaarbewijs

Ahoy toekomstig schipper, Op je eigen tempo je vaarbewijs 1 en 2 halen? Dat kan! Meld je aan voor één van onze cursussen. Onze cursussen blijven onbeperkt beschikbaar en bevatten veel oefenvragen zijn altijd up-to-date, examengericht en onbeperkt geldig. Heb je vragen? Ga dan naar onze site en mail de kapitein!