Heel tevreden

Cursus is inhoudelijk van goede kwaliteit

De stof wordt echt heel boeiend gebracht met veel beeldmateriaal

Zitten handige ezelsbruggetjes bij waardoor je de belangrijke punten veel beter onthoud

Afgelopen vrijdag geslaagd voor mijn vaarbewijs 1

De cursus is goed bevallen en geeft een prima voorbereiding op het examen.

jammer door omstandigheden geen examebn gedaan,

Het zou fijn zijn om de lessen aan het eind nogmaals extra te herhalen. Ga dit jaar deze les weer volgen

Ahoy Carolien, De online cursussen zijn onbeperkt geldig dus je kunt alle hoofdstukken en de oefenvragen zo vaak doornemen als je wilt. Veel succes met leren!

Relevant om je examen te halen

De cursussen vaarbewijs 1 en 2 bieden precies de juiste leesstof om het examen te kunnen halen. Het is niet te veel en niet te weinig stof , precies datgene wat je moet weten om je examen te kunnen halen. Korte eenvoudige uitleg en prima vragen aan het eind van elk blok die overeenkomen met het soort vragen in het echte CBR examen. Aanrader!

Die is tot nu toe erg goed

Overzichtelijk wat je precies moet leren.

Geslaagd!

Prima cursus, sluit goed aan bij het examen. Bedankt!

Even zoeken op het begin maar alles was snel duidelijk

Snelle reactie bij vragen

Prima cursus zeer goed bevallen

Prettige lesmateriaal erg duidelijk allemaal.

Erg goed!

Ik ben nu ongeveer halverwege de cursus en de stof wordt helder uitgelegd.

Goed omschreven uitleg vragen antwoorden

Met een lange weg te gaan en al een eerdere ondervinding heb ik uit jullie side veel informatie kreeg ik het toch voor elkaar om het te kunnen opslaan in mijn brein en door uitstel door corona werd het voor mij niet makkelijker maar och afgelopen maandag uiteindelijk een examen en met voldoende cijfers geslaagt ook jullie zijn aan te raden voor iedereen ik ben zelfs met tussenpozen 5 jaar er mee bezig geweest en gehaald

Gewoon goed

Tot nu gaat het prima en trouwens met dit corona virus heb ik genoeg tijd over om te leren voor mijn vaarbewijs.

Uitstekend!

Ik vond dit een fijne manier van leren.

Helder, duidelijk en makkelijk te volgen

De uitleg blijft hangen door de handige ezelsbruggetjes.

Prima kan niet anders zeggen

Alles is duidelijk beschreven op de site

Heldere uitleg

En de online cursussen zijn zo lang te volgen als je wilt na aankoop er zit geen tijdslimiet aan. Toppertje!

Goede site en duidelijk lesmateriaal met handige ezelsbruggetjes om belangrijke informatie over de theorie van het vaarbewijs te onthouden

In één keer geslaagd bij het CBR voor mijn vaarbewijs

Hele fijne en duidelijke online cursus en ze zijn super behulpzaam. Bedankt!

Servicegerichte, niet star en goed bereikbaar.

Door een fout van mijn kant, werd ik toch nog geholpen om mn account te kunnen gebruiken. Echt fijn!

Super goed contact!

Ik had een probleem met inloggen nadat ik heel lang niet met mijn cursus was verder gegaan. In no-time werd mij weer toegang tot de cursus Vaarbewijs 1 gegeven, zonder moeilijk te doen over lange tijd inactiviteit. Top service!

snelle en goede service nav mijn vraag en fijn werken met het programma

Enige tijd niet bezig geweest met het programma. Toen weer begon werkte het niet. Op mijn vraag hoe dit kwam werd heel snel gereageerd en binnen erg korte tijd opgelost en teruggekoppeld

Goed en duidelijk cursusmateriaal.

Hele fijne manier van studeren voor het behalen van je vaarbewijs.

Snelle service en duidelijke uitleg

De cursus is goed opgebouwd en heel goed te doen.

Zeer tevreden tot nu toe!

Heel gemakkelijk om te leren via de website alles is duidelijk en als je hulp nodig hebt reageren ze echt super snel.

Prima, ben zeer tevreden

Was een tijdje ziek geweest waardoor ik niet kon leren, maar gelukkig was de cursus onbeperkt geldig dus ik hoefde me niet te haasten met leren en kon alles daarna weer rustig oppakken. Volgende maand heb ik mijn examen voor vaarbewijs 1 en dat gaat helemaal goed komen.

Over OnlineVaarbewijs

Ahoy toekomstig schipper, Op je eigen tempo je vaarbewijs 1 en 2 halen? Dat kan! Meld je aan voor één van onze cursussen. Onze cursussen blijven onbeperkt beschikbaar en bevatten veel oefenvragen zijn altijd up-to-date, examengericht en onbeperkt geldig. Heb je vragen? Ga dan naar onze site en mail de kapitein!