Netjes gewerkt

dfg

Uitstekend. Vakwerk.

Afspraken worden nagekomen. Beleefd personeel.

Prima werk

Schilderwerk ziet er heel mooi uit. Ik ben heel tevreden.

ervaring met Michael uitstekend , Quinty levert minder kwaliteit

Beste Vink, Het opgeleverde werk op de Sonatelaan 12 is echt spik en span! Vooral de keuken , klasse van Michael , ziet er erg goed uit. Quinten, schuurt weinig , en liet wat verfspetters achter op balkon , vloer bedekking op de trap en keuken wasbak bleef vies achter. Is uiteindelijk door Michael opgelost. Erg jammer dat Michael weg gaat , wat ik begreep van hem. Ik raad jullie bedrijf wel overal aan nu, omdat de communicatie erg prettig loopt en de prijzen okay zijn. Ik hoop dat er voor Quinten een ervaren schilder bij komt waar hij mee kan sparren. Veel succes Vink met jullie prachtige bedrijf. Keep going with God, Gods Zegen groet Ellen

Goede vakmensen met liefde voor hun werk

Goed team, werkten alleen en als het nodig was samen. Bij de koffie, werkoverleg met een praatje en een grapje en dan weer aan het werk. Gezellige mensen, ben zeer tevreden. Groeten Riet Thijs

Fijne goede schilders; gezellig en betrouwbaar

Werken al jaren met Vink. Fijn dat ook deze keer weer dezelfde schilder geplaatst is als de vorige keer. Zij kennen het huis en weten dan precies wat er moet gebeuren. Goede afspraken mee te maken en betrouwbaar als je niet thuis bent. Het huis staat weer te glimmen.

Vakbekwaam!

Het resultaat is erg netjes en vakkundig gedaan. We zijn blij met het schilderwerk buiten en het behangwerk binnen.

Wij zijn heel erg tevreden.

Zowel de offerte, als het nakomen van de afspraken, alsook de uitvoering van het complete glas- en schilderwerk van onze woning. Complimenten voor de vriendelijke en klantgerichte houding.

Prima kwaliteit geleverd.

Naast de geleverde kwaliteit heb ik de aanwezigheid en klantgerichtheid van de medewerkers als bijzonder plezierig ervaren

Professionele en betrouwbare schilders

Afgelopen 3 weken zijn er schilders bij ons op kantoor geweest. (de Waag Leiden, De forensische zorgspecialisten). Zij hebben het geweldig gedaan, ze waren snel, precies, meedenkend en meewerkend. Flexibel, altijd op tijd. Zij hebben ons geattendeerd op een lekkage waar wij geen weet van hadden, dat waardeerden wij heel erg. Als zij tegen iets aan dreigden te lopen, konden zij ten alle tijden van alles vragen, ook stonden zij open voor suggesties en onze wensen. Zij waren heel aangenaam in de omgang en hele leuke, fijne en harde werkers. Heel erg bedankt voor de nieuwe kleuren in ons pand!

Kundige en vriendelijke werknemers die kwalitatief goed werk leveren.

Zie boven.

Goede organisatie met kundige vakmensen

Vanaf het moment dat er een offerte door mij werd aangevraagd waren de mensen bereid om mee te denken en advies te geven. De offerte was zeer uitgebreid, maar duidelijk. De schilders waren vakbekwaam en werkten uitermate schoon. Het eindresultaat was naar alle tevredenheid. Kortom we zijn blij met Vink.

Fijne schilder, netjes gewerkt

Na een lekkage, hebben we Vink Schilderwerken ingeschakeld om de schade weer te repareren. Het ziet er nog beter uit dan voor de lekkage. De schilder was ook fijn in de omgang.

Goed werk

Vlotte,netjes werkende schilders,maken een vakbekwame indruk,prettig in de omgang. Ruimen goed op. Reparaties goed uitgevoerd.

Goed werk geleverd

-Ondanks het weer toch vlot gewerkt -schilder was plezierig in de omgang

Degelijk vakwerk, aardige lieden

Snel en degelijk vakwerk, gezellige mannen, goed betaalbaar!

buitenkant ziet er weer keurig uit

alles is volgens afspraak prima in een nieuwe laag verf gezet. Het ziet er weer helemaal netjes uit. Het weer zat niet altijd mee maar in goed overleg is het prima gelukt

Ron en Ralph zijn vriendelijk mannen en werken netjes en vakkundig.

Voor zover ik als leek kan beoordelen wordt er vakkundig werk geleverd. De planning was een beetje onduidelijk, maar dat kwam ook door het slechte weer. Op dit project met 14 woningen kunnen wel wat meer schilders aan de slag om het tempo erin te houden.

Uitstekende service, klantvriendelijk, prettig en deskundig!

De heren hebben prima werk verricht, en zijn heel behulpzaam bij het wegwerken van laatste details, flexibel en klantgericht. Nb. uiteraard zullen we na verloop van tijd moeten zien hoe het schilderwerk haar kwaliteit heeft gehouden.

De finishing touch voor verkoop van mijn huis

Je huis gaan verkopen dan is het schilderwerk echt de finishing touch voor de presentatie !! Inmiddels ben ik al een aantal jaren een zeer tevreden klant van Vink Schilderwerken . Zowel binnen als buiten schilderwerk . In sanensoraak met Florus Den Hartog wordt de voorbereiding , kleuradvies en planning nauwkeurig afgestemd voordat het schilderwerk wordt aangevangen . Tijdens de uitvoering is er met de schilders altijd goed overleg mocht er houtrot of andere gebreken zijn . Ook dat wordt dan vakkundig opgelost . Ik kijk nu al uit naar de finishing touch van ons nieuwe huis !!

Vakkundig en vriendelijk personeel

Het buitenwerk van ons pand is door vakkundig en zeer vriendelijk personeel uitgevoerd. Het resultaat van de werkzaamheden ziet er zeer goed uit.

Goed werk door vriendelijk personeel

Keurig vriendelijk personeel dat met plezier aan het werk was. Keurig werk afgeleverd. Toppie

Vakkundig volgens afspraak uitgevoerd door vriendelijke Vakmensen

Zowel vooraf als gedurende de werkzaamheden vriendelijk en duidelijk de werkzaamheden overeengekomen en uitgevoerd. Ook tussentijdse wijzigingen in goed overleg nog mee kunnen nemen.

Zeer goed schilderbedrijf die fijn meedenkt

Contact vooraf was helder en goed. We hadden specifieke wensen m.b.t. wanneer er geverfd moest zijn en hier hebben zo (op korte termijn) rekening mee kunnen houden. Ze denken goed mee en hebben representatief personeel. Kwaliteit van het schilderwerk uitstekend. Strak in de verf gezet en we kunnen er echt meerdere jaren weer tegen aan. Zeer aan te raden!

Prima schildersbedrijf. Goede begeleiding en echte vakschilders.

Vanaf offerte tot en met uitvoering goed contact. Echte vakmensen, die netjes werken en de afspraken nakomen.

Handelsweg 2 4231EZ Meerkerk

Over Vink Schilderwerken

In 1953 richtte Evert Vink ons bedrijf op. Vanaf dag 1 oogstte hij tevreden klanten. Volgens een eenvoudig maar effectief familierecept: betrouwbaarheid en kwaliteit. Inmiddels is het bedrijf overgegaan van vader op zoon…op zoon. Onze directeur Ewoud Vink vertegenwoordigt de derde generatie, samen met zijn zwager Reinder Spijkerboer. Samen met 40 werknemers werken we nog steeds volgens dat aloude familierecept.