Prima werk geleverd!

Fijne vaklui die secuur werken. Verfwerk ziet er weer keurig uit!

Prima!

Gezellige goede schilders

Correct en vertrouwd.vooraf duidelijke afspraken maken. Prettige en ijverige medewerkers.

Alles perfect verlopen.

Uitmuntend en Professioneel vakwerk!

Ons huis uit de jaren 30 laten heeft veel houtwerk en was hard toe aan een opknapbeurt . Groot onderhoud . Erg prettig is dat vooraf Floris als projectmanager langs komt voor opname en afstemming hoe het aan te pakken en af te stemmen wanneer het werk uitgevoerd kan worden . Er wordt rekening gehouden met de voorkeur van schilders die er hebben.Duidelijke en concrete afspraken werken perfect. Tijdens aanvang werkzaamheden prettige samenwerking met de schilders en flexibel als er tijdens het traject nog dingen willen veranderen . Erg fijn dat Vink een eigen timmerman heeft die evt vernieuwing van houtwerk en evt reparaties direct kan uitvoeren . Zeer tevreden over resultaat en de schilders weet echt vakwerk afgeleverd !

Prettige samenwerking, netjes gewerkt!

Prima werk geleverd. Goed contact geweest met werknemers en directie, afspraken nagekomen.

Prima bedrijf!

De schilders waren geschikte mannen, hebben het werk keurig uitgevoerd! Over de offerte hadden we een vraag die niet beantwoord is geworden, maar na afloop is dat alsnog keurig afgehandeld.

Heel aardige schilder en netjes gewerkt

Contact met Vink was meteen goed. Ze kwamen snel langs voor een offerte en die had ik binnen 2 dagen. Prijs/kwaliteit prima. De schilder kon zelfs wat eerder komen, wat fijn was. Binnen 3 dagen was het klaar. Nog een keertje terug gekomen voor wat bijwerk. De schilder was aardig en netjes.

Het schilderwerk is buiten netjes en correct uitgevoerd.

In eerdere beoordeling is ten onrechte opgemerkt dat nooddeur aan de N/O-zijde van het gebouw Serica niet was meegenomen. Excuses voor die opmerking in de beoordeling want de firm. VINK heeft daar zeer accuraat op gereageerd en nogmaals onze compliment voor de nette wijze van werken. Met vriendelijke groet het bestuur.

betrouwbaar met kwaliteit

je voelt en ervaart dat dit bedrijf achter hun product en uitvoering staan. De planning met uitvoering is onberispelijk.

Goed geschilderd en het ging best snel. Aardige mensen.

We zagen er tegen op, mede door de coronacrisis, maar dat bleek niet nodig. De mannen werkten snel en ons huis ziet er weer mooi uit.

Top kwaliteit door vakkundige schilders

Deskundige, vriendelijke vakmensen die perfect schilderwerk hebben afgeleverd. Wij zijn zeer tevreden! Complimenten aan de twee schilders die rustig en zeer netjes hun werk verrichtten. Vanaf het opnemen van de offerte tot oplevering schilderwerk goede service.

Afspraken worden na gekomen en super netjes geverfd. Perfect!

Heel blij met alles. De afspraak die we hadden is na gekomen. De schilder was keurig netjes. We zijn heel blij met het eind resultaat. Alsnog bedankt!

Tevreden

Tevreden.

Werk prima en volgens afspraak uitgevoerd, goede kwaliteit

Prima werk afgeleverd, zowel binnen als buiten. Goede deskundige vakmensen, die echt voor hun werk instaan en goede adviezen geven. Daarnaast is Vink een vrij groot bedrijf, dat geeft voor de klant ook de mogelijkheden om flexibel met planning en inzet van mensen om te gaan. Zijn alle afspraken nagekomen.

super schilderwerk

Hele fijne klantvriendelijke schilders, ons huis is mooi geschilderd en kan er weer aantal jaren tegenaan. Zeker een aanrader.

prettig /netjes

prettige communicatie en netjes gewerkt .

Goede service en samenwerking met de schilders zeker in deze tijd

Goed werk geleverd Dank ook aan de 2 schilders

Plezierig, snel en kwaliteit

Goede en correcte benadering, gedegen offerte, vriendelijke medewerkers, goed werk en goede service.

Werkzaamheden zijn comform offerte naar tevredenheid uitgevoerd.

Overweeg in geval van komende werzaamheden de firma Vink te consulteren.

Gewoon goed.

Goede inventarisatie van tevoren. Afspraken worden goed nagekomen Er wordt heel netjes en rustig gewerkt. Precies wat je van een vakman mag verwachten. Ben erg tevreden.

Zeer tevreden en netjes👍🏻

Er is prima werk afgeleverd.

De schilders hebben prima werk afgeleverd en waren ook flexibel in het indelen van het werk.

Onze woning als nieuw!

Andere schilder liet ons op het allerlaatste moment in de steek. Onder tijdsdruk nam Vink onze opdracht aan. Geen misbruik van de situatie: een offerte waarin alles geregeld werd tegen een buitengewoon scherpe prijs-kwaliteitsverhouding. Het afgesproken werk is tot op de puntjes uitgevoerd volledig conform offerte en tegen afgesproken prijs. Speciale dank aan schilder Jeroen van Sprang die zich nagenoeg persoonlijk verantwoordelijk leek te voelen voor de onderhoudsstatus van onze woning. Extra pluspunt: over alle onvoorziene zaken werd tijdig en adequaat met ons bewoners en opdrachtgevers gecommuniceerd.

Goede kwaliteit door gedegen vakmensen!

Het was best een hele schilderklus; het hele huis onder handen. De uitvoering is vlekkeloos verlopen. De ingezette vaklieden waren zeer prettig in de omgang. Kortom: Gedegen werk door prettige mensen.

Vakkundige en vriendelijke schilders, perfect werk!

Wie ooit in een ouder huis deuren, kozijnen en vensterbanken heeft geverfd weet hoe veel kleine maar lastige probleempunten erbij komen. De uiterst vakkundige en vriendelijke schilders van Vink hebben elk probleem moeiteloos in een prachtig resultaat omgezet. En bij al die werkzaamheden steeds schoon en netjes gewerkt. Top!

Over Vink Schilderwerken

In 1953 richtte Evert Vink ons bedrijf op. Vanaf dag 1 oogstte hij tevreden klanten. Volgens een eenvoudig maar effectief familierecept: betrouwbaarheid en kwaliteit. Inmiddels is het bedrijf overgegaan van vader op zoon…op zoon. Onze directeur Ewoud Vink vertegenwoordigt de derde generatie, samen met zijn zwager Reinder Spijkerboer. Samen met 40 werknemers werken we nog steeds volgens dat aloude familierecept.