Heel mooi geschilderd en goed gedaan!

Dakveer en Dakraam zijn heel netjes geverfd. Omdat het erg hoog is heb ik de schilder ingeschakeld. We zijn blij mee!

Goed werk

Goed werk geleverd

Vakwerk

Prima schilders, vrolijk en vakbekwaam

Goed en vakkundig

Het vervangen van de oude ruiten voor HR++ ruiten, zijn vakkundig uitgevoerd door vriendelijk en vakbekwaam personeel. De doorlooptijd van de opdracht was gezien de huidige tijd snel. Communicatie kan hier en daar nog iets beter qua planning. Maar we zijn overall zeer tevreden.

doet wat is afgesproken

snelle offerte en snelle levering en montage zoals afgesproken

top

keurig volgens afspraak vriendelijk personeel goed werk geleverd in een woord top.

Goed!

Vink heeft ons buitenschilderwerk verzorgd. Het duurde even voor we aan de beurt waren, maar dit soort werkzaamheden laten zich natuurlijk niet al te precies plannen. De schilder werkte netjes, de communicatie en afstemming verliep prettig. Zowel met de schilder als de binnendienst. Tevreden dus!

Prettige mensen die goed werk hebben geleverd

Zag op tegen de “overlast” maar er kwamen 2 schilders die goed op elkaar ingespeeld waren en rustig hun gang gingen. Voor ik het wist was de klus geklaard binnen de afgesproken tijd. Ziet er allemaal weer keurig uit. Goede keus om voor Vink schilderwerken te kiezen

zeer goede ervaring

Bij een volgend schilder of timmer werk, zullen we zeker weer met dit bedrijf contact op gaan nemen.

Prima!

Goed personeel en goed werk

Top schilders!

Nette vakkundige schilders, heel blij met het eindresultaat!

Prima verfwerk afgeleverd.

Heel prettig geholpen door het (aardige)personeel van Vink schilderwerken. Vooral tevreden over het feit dat de afspraak, mijn pand, voor de winter te verven ook daadwerkelijk is nagekomen. Het pand in de Molenstraat ziet er weer prachtig uit, ik ben dan ook zeer tevreden. Ik hoop u hiermede voldoende te hebben ingelicht. Met vriendelijk groet Ineke Pellicaan.

Prima werk geleverd door de schilder en de timmerman.

Met Pim was het prima samenwerken. Hij gaf aan waar het houtwerk hersteld moest worden en ik kon alles prima volgen. ook het verven (de verschillende lagen) kon ik prima volgen. Gelukkig werkte het weer ook mee. Over het eindresultaat ben ik meer dan tevreden. De gevel ziet er weer uitstekend uit.

keurig werk

keurig werk en op tijd klaar

Vakwerk voor een correcte prijs.

Vakwerk voor een correcte prijs.

Fantastische vakmannen!

Dank voor de prettige samenwerking

zorgvuldig en mooi werk

fijne mensen die keurig hun werk deden altijd in overleg wij waren zeer content met hen wees er zuinig op

Vakwerk

Mooi werk, volgens afspraak, fijn personeel

Prima vaklui, correct vriendelijk en zorgvuldig

Goed werk verricht, inclusief de reparatie werkzaamheden aan de kozijnen.

Tevreden

Ik vind dat er redelijk goed werk geleverd is door de schilders. Her en der mag het iets strakker, met name het laatste stuk is duidelijk snel geschilderd. Verder heb ik om meerwerk gevraagd, namelijk ook het huis aan de voorkant schilderen. Dat zat niet in de oorspronkelijke offerte. Dat meerwerk is op urenbasis gegaan, en dat is me niet zo goed bevallen. Want daardoor kwamen de mannen (overigens zzp'ers ingehuurd door Vink), mij dagelijks vertellen wat er meer tijd kostte, en of ik daarmee akkoord was. Dat vond ik geen plezierige werkwijze. Overall ben ik wel tevreden, en zou ik graag een afspraak maken voor een meerjarenplan voor schilderonderhoud aan ons huis.

keurig verfwerk geleverd!

vink schilderwerken zijn echte vak schilders leveren goed werk, zijn op tijd en ruimen alles netjes op na afloop en leveren kwaliteit voor een goede prijs. Het ziet er weer Top uit !

Het is prima bevallen, aardige schilders, elke dag op tijd, werk is goed en als je iets gezien had wat ze over het hoofd gezien hadden maakten ze het in orde, regelmatig contact over hoe de zaken gingen en of het beviel. Zou ze zeker aanraden

Bedankt voor het geduld door het uitstellen ( van mijn kant )van het werk

Jammer dat het werk moest worden uitgevoerd tijdens een regenperiode. Opletten dat de snelheid van werken niet ten koste gaat van de kwaliteit.

Prima werk geleverd zowel timmerwerk als schilderwerk

Correct personeel. chapeau.

Goed werk, prettige mensen

Goed werk geleverd en de schilders hebben zich prettig gedragen terwijl ze in en om het huisbezig waren.

Over Vink Schilderwerken

In 1953 richtte Evert Vink ons bedrijf op. Vanaf dag 1 oogstte hij tevreden klanten. Volgens een eenvoudig maar effectief familierecept: betrouwbaarheid en kwaliteit. Inmiddels is het bedrijf overgegaan van vader op zoon…op zoon. Onze directeur Ewoud Vink vertegenwoordigt de derde generatie, samen met zijn zwager Reinder Spijkerboer. Samen met 40 werknemers werken we nog steeds volgens dat aloude familierecept.