Vakkundig en snel

Altijd goed en snel geholpen , top

• Faciliteiten wachtruimte

Mooie Vakgarage goeie service.

Auto gebracht voor sevice en had hem al weer snel terug. fijn personeel alles goed uitgelegt over de reparaties en prijzen

• Faciliteiten wachtruimte

Vakgarage met Rotterdamse mentaliteit.

Na het verschijnen van een storings indicatie van de DSG op het internet gezocht naar een gespecialiseerde, goed aangeschreven, garage in Rotterdam. Uiteindelijk bij Vakgarage Paternoster uitgekomen en na het uitleggen van de storing zou de auto worden uitgelezen. Geheel volgens afspraak werd ik hierover geïnformeerd en zijn de opties van reparaties besproken: het vervangen of reviseren van de mechatronic, met de daaraan gekoppelde kostenplaatjes. In overleg besloten tot het reviseren hetgeen al na twee dagen was gerealiseerd. Wegens werkzaamheden aan de andere kant van Nederland kon ik mijn auto pas drie dagen later ophalen. Dit was geen enkel probleem: tot die tijd stond hij dan op een afgesloten parkeerplaats. Bij het afhalen nogmaals de klacht, reparatie en de factuur (geheel volgens opgave) besproken waarbij er tevens een aantal defecte lampjes waren vervangen als service! Al met al een uitstekende ervaring.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Hier maken ze altijd even tijd voor je

Onderweg uit Spanje gestrand met m'n Golf GTE. Deze werd na 3 weken transport eindelijk bij de dealer neergezet. Ik was nog lang niet aan de beurt voor reparatie, maar wilde uiteraard graag een analyse van de kosten. Toen ik bedenktijd vroeg om de reparatie van meer dan EUR 4000 te laten uitvoeren werden ze nog minder behulpzaam. Lang verhaal kort; bij Paternoster was het vrij snel gefixt (evengoed duur maar dat is niet anders) ik kreeg alle transparantie in wat er gedaan moest worden, en er werd met me meegedacht wat ik ook verwacht van een garage. Zij hebben tenslotte de technische kennis. Een week na de reparatie wilden ze alles nog even dubbelchecken, daarvoor mocht ik gewoon langsrijden. Nu ze mijn auto kennen (hij moest zo ongeveer uit elkaar) ga ik alleen nog maar hierheen. Bedankt nog! Esther

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Vriendelijk en vakbekwame mensen ben perfect geholpen.

Aardige mensen goede service

Ik had een afspraak gemaakt voor mijn auto die moest een BEURT hebben en APK. alles ging heel erg makkelijk alles werd goed uitgelegt aan de telefoon en ik kon mijn auto de volgende dag gelijk bij hun afleveren en ze zeiden dat ze zo snel mogelijk aan zouden beginnen. De zelfde dag werd ik gebelt omdat er dingen aan de hand zijn met mijn auto en of ik dat wil laten repareren en na 1 dag had ik mijn auto weer terug Dus de de conclusie is dat het een TOP garage is je wordt goed geholpen en je auto is snel klaar.

• Faciliteiten wachtruimte

Top bedrijf echt een VAK garage

Dik tevreden Goed geholpen en zeer deskundige monteurs die met je mee denken

• Faciliteiten wachtruimte

Super garage met een hoge mate van vakkennis.

Ik ben al decennia lang, naar volle tevredenheid, vaste klant. Je wordt daar serieus genomen, snel en vakkundig geholpen. De service is buiten proportioneel. Zo kan je met vertrouwen en een gerust hart blijven autorijden. Klasse die Paternosters…

• Faciliteiten wachtruimte

zeer slechte ervaring met dit bedrijf

auto voor keuring weggebracht bleek de motorsteun kapot te zijn oke kan dus ik vroeg wat zijn de totale kosten van keuring etc. alles bij elkaar hun antwoord 385 euro is zeg nou maak maar het ding bestellen duurde 1 week ik braaf de week erop auto gebracht bleek dat ding nog niet binnen te zijn waarom ze niet even hebben gebeld weet ik niet. volgende week is die er ik oke kan gebeuren week erop auto gebracht sleutel achter gelaten vanmiddag kon ik hem ophalen 3 uur niks 4 uur niks ik bellen onderdeel nog niet binnen ik wagen weer opgehaald kan gebeuren, waarom ze niet even hebben gebeld weet ik niet. ik krijg belletje paar dagen later van de baas dat ik de auto de week erop kon neerzetten en dat hij persoonlijk er voor ging zorgen dat dat ding er is en erop gezet werd hij zei nog al die moeite voor 2 tientjes ik zeg ok eindelijk vaart erin. ik de auto gebracht op de afgesproken dag ..pff je raad het al grootspraak van de baas het ding is er niet ik weer weg. waarom ze niet even gebeld hebben weet ik niet. week later krijg ik belletje van hun dat ze het ding binnen hebben. ik de auto weer gebracht en ja hoor eindelijk zit dat ding er hopelijk in na 4 weken prijs meneer 490 euro oeps dat is wel wat meer dan 385 ja er was een lampje kapot gegaan ik denk wegwezen hier want ik werd beetje boos na 250 euro aan taxi uitgegeven te hebben, dacht ik nog misschien beetje korting te krijgen in plaats van 105 euro meer te moeten betalen. zeker omdat dat ding volgens hem maar 2 tientjes kost bleek erop de factuur ineens 228,74 ex. btw te staan dus afwachten op hun reactie ...ik vertel hier alleen hoe ik het ervaren heb en dat was zeer slecht en een ieder doet hier maar zijn voordeel mee of niet. sorry vak garage paternoster maar dit was heel ver onder de maat. Verder kan ik zeggen dat alle communicatie alleen via email gaat. paternoster heeft gevraagd om de review aan te passen wil ik wel doen maar er is hier niet genoeg ruimte om dat te doen helaas

goeie service

goeie service snelle afhandeling alles goed ( uitgelijnd )

• Faciliteiten wachtruimte

Geweldig qua service en kennis voorbeeld voor vele collega's

Zoals bovenstaand, klant vriendelijk, deskundigheid en goed advies.

Snel en goed geholpen

Met een voor mij ondefinieerbaar geluid langs deze vakgarage gereden, direct geholpen, diagnose gesteld, auto achtergelaten, oorzaak en oplossing met daarbij de prijsopgave ontvangen, akkoord gegeven, eind van de middag auto weer opgehaald. Zo hoort het! ga zo door ik ben er zeer tevreden over

• Faciliteiten wachtruimte

goede service, vriendelijk personeel, niet duur

al enkele jaren laat ik mijn APK etc. door Paternoster uitvoeren. Het personeel brengt je goed op de hoogte van de kosten en wat noodzakelijk is. Omdat ik slecht ter been ben wordt de auto gehaald en gebracht. Ik ken geen garage die dit ook doet. Ik ben er erg mee geholpen. Erg vriendelijk personeel. De kosten die moeten worden gemaakt trekken je niet het vel over de oren!! Ik kies voor een Nederlandse Vakgarage en om de kosten te drukken geen Turkse beunhaas.

• Faciliteiten wachtruimte

Schade aan mijn auto veroorzaakt door een van deze monteur

Heb mijn auto hier gebracht omdat de laad klep van mijn c350e niet meer open ging. Hebben ze daar lekker met een schroevendraaier dat klepje geprobeerd open te wrikken om er bij te komen dus schade aan de bumper. Ook waren het problemen met een benzine slangetje, vervangen ze gewoon de hele leiding.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Jan, We hebben je netjes van te voren gebeld met wat er precies kapot was en wat het zou gaan kosten. Wij maken alleen gebruik van originele onderdelen want of we maken het goed of we maken het niet. Je hebt zelf ingestemd met de kosten en je hebt geen euro meer betaald dan afgesproken. En niet geheel onbelangrijk om te vertellen, het probleem was opgelost. Nu zou blijken na 3 maanden dat er iets beschadigd is aan je bumper? Waarom heb je dat niet gemeld in de dagen daarna, want je hebt nog wel contact met ons opgenomen? Wij weten dat je daar geen schroevendraaier voor moet gebruiken, dat zal je zelf wel gedaan hebben want je had het eerst zelf geprobeerd te maken. Dat weet je natuurlijk zelf niet meer, want je stond hier tot twee keer toe aangeschoten in onze receptie. We betreuren je besluit dan ook niet, dat je ons niet meer komt bezoeken.

Altijd geweldige service en fijne vak mensen

Super service

Ik werd snel en kundig geholpen en dat ik nog eens kosteloos omdat ik de auto daar had aangeschaft. De oorzaak was een domme handeling van uit mij.

• Faciliteiten wachtruimte

Betrouwbaar, klantvriendelijk en perfecte service

Kwam langs voor klein probleempje met de motorkap, vriendelijk ontvangen. Benodigde onderdeel direct besteld en zelfde dag gemonteerd terwijl ik met een leenauto gewoon op pad kon

• Faciliteiten wachtruimte

Klantvriendelijk, vakkundig en prettig geprijsd!

Vorig jaar via google bij dit autobedrijf terecht gekomen. Toen een zeer omvangrijke reparatie. Goed, snel en vakkundig uitgevoerd. Nu weer een dure reparatie. Auto was niet mee te rijden dus helaas (achteraf) naar de lokale Opel dealer Orange gegaan. Daar totaal verkeerde diagnose gesteld en 400 euro lichter en de reparatie zelf zou op 3000 euri's komen. Paternoster weer gebeld voor een offerte en dik ruim 1000 euro goedkoper. Auto voor de deur opgehaald. Reparatie weer goed uitgevoerd. Ook deze keer keurig geholpen weer.

Echte Roterdammers

Vriendelijk PERSONEEL, Rotterdamse eerlijkheid. Na controle van de auto ben ik gebeld om de benodigde reparatie te bespreken incl kosten in de btw ipv de btw niet te benoemen Top!... Als je op zoek bent naar een vaste garage... dan is het zeker een aanrader. Groet MarQus Hypotheken.

Service zoals het hoort

Werd goed op de hoogte gehouden van de reparaties en de kosten. Je merkt dat ze net even dat extra stapje voor je willen doen. Na afloop nog een goodiebag gekregen! Zeker een aanrader

Open en eerlijk bedrijf

Service zoals het hoort met een persoonlijke benadering en eerlijk advies! Prijsafspraak gemaakt voor een onderhoudsbeurt en een apk. Werd gebeld als er bijzondere dingen of kosten zouden zijn. Ging het een erg goed gevoel weg.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Goede service en super vriendelijk

Top garage👍👍👍

Erg goed geholpen!

Na een klacht over mijn auto erg goed geholpen bij deze garage en kon ik weer veilig km's maken.

• Faciliteiten wachtruimte

Super service en vriendelijke mensen!

Top bedrijf

test