Snel en goed geholpen

Met een voor mij ondefinieerbaar geluid langs deze vakgarage gereden, direct geholpen, diagnose gesteld, auto achtergelaten, oorzaak en oplossing met daarbij de prijsopgave ontvangen, akkoord gegeven, eind van de middag auto weer opgehaald. Zo hoort het! ga zo door ik ben er zeer tevreden over

• Faciliteiten wachtruimte

goede service, vriendelijk personeel, niet duur

al enkele jaren laat ik mijn APK etc. door Paternoster uitvoeren. Het personeel brengt je goed op de hoogte van de kosten en wat noodzakelijk is. Omdat ik slecht ter been ben wordt de auto gehaald en gebracht. Ik ken geen garage die dit ook doet. Ik ben er erg mee geholpen. Erg vriendelijk personeel. De kosten die moeten worden gemaakt trekken je niet het vel over de oren!! Ik kies voor een Nederlandse Vakgarage en om de kosten te drukken geen Turkse beunhaas.

• Faciliteiten wachtruimte

Schade aan mijn auto veroorzaakt door een van deze monteur

Heb mijn auto hier gebracht omdat de laad klep van mijn c350e niet meer open ging. Hebben ze daar lekker met een schroevendraaier dat klepje geprobeerd open te wrikken om er bij te komen dus schade aan de bumper. Ook waren het problemen met een benzine slangetje, vervangen ze gewoon de hele leiding.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Jan, We hebben je netjes van te voren gebeld met wat er precies kapot was en wat het zou gaan kosten. Wij maken alleen gebruik van originele onderdelen want of we maken het goed of we maken het niet. Je hebt zelf ingestemd met de kosten en je hebt geen euro meer betaald dan afgesproken. En niet geheel onbelangrijk om te vertellen, het probleem was opgelost. Nu zou blijken na 3 maanden dat er iets beschadigd is aan je bumper? Waarom heb je dat niet gemeld in de dagen daarna, want je hebt nog wel contact met ons opgenomen? Wij weten dat je daar geen schroevendraaier voor moet gebruiken, dat zal je zelf wel gedaan hebben want je had het eerst zelf geprobeerd te maken. Dat weet je natuurlijk zelf niet meer, want je stond hier tot twee keer toe aangeschoten in onze receptie. We betreuren je besluit dan ook niet, dat je ons niet meer komt bezoeken.

Altijd geweldige service en fijne vak mensen

Super service

Ik werd snel en kundig geholpen en dat ik nog eens kosteloos omdat ik de auto daar had aangeschaft. De oorzaak was een domme handeling van uit mij.

• Faciliteiten wachtruimte

Betrouwbaar, klantvriendelijk en perfecte service

Kwam langs voor klein probleempje met de motorkap, vriendelijk ontvangen. Benodigde onderdeel direct besteld en zelfde dag gemonteerd terwijl ik met een leenauto gewoon op pad kon

• Faciliteiten wachtruimte

Klantvriendelijk, vakkundig en prettig geprijsd!

Vorig jaar via google bij dit autobedrijf terecht gekomen. Toen een zeer omvangrijke reparatie. Goed, snel en vakkundig uitgevoerd. Nu weer een dure reparatie. Auto was niet mee te rijden dus helaas (achteraf) naar de lokale Opel dealer Orange gegaan. Daar totaal verkeerde diagnose gesteld en 400 euro lichter en de reparatie zelf zou op 3000 euri's komen. Paternoster weer gebeld voor een offerte en dik ruim 1000 euro goedkoper. Auto voor de deur opgehaald. Reparatie weer goed uitgevoerd. Ook deze keer keurig geholpen weer.

Echte Roterdammers

Vriendelijk PERSONEEL, Rotterdamse eerlijkheid. Na controle van de auto ben ik gebeld om de benodigde reparatie te bespreken incl kosten in de btw ipv de btw niet te benoemen Top!... Als je op zoek bent naar een vaste garage... dan is het zeker een aanrader. Groet MarQus Hypotheken.

Service zoals het hoort

Werd goed op de hoogte gehouden van de reparaties en de kosten. Je merkt dat ze net even dat extra stapje voor je willen doen. Na afloop nog een goodiebag gekregen! Zeker een aanrader

Open en eerlijk bedrijf

Service zoals het hoort met een persoonlijke benadering en eerlijk advies! Prijsafspraak gemaakt voor een onderhoudsbeurt en een apk. Werd gebeld als er bijzondere dingen of kosten zouden zijn. Ging het een erg goed gevoel weg.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Goede service en super vriendelijk

Top garage👍👍👍

Erg goed geholpen!

Na een klacht over mijn auto erg goed geholpen bij deze garage en kon ik weer veilig km's maken.

• Faciliteiten wachtruimte

Super service en vriendelijke mensen!

Top bedrijf