Erg leuke en leerzame muziek activiteit voor peuter en ouder

Wij zijn erg enthousiast over de muziek activiteit omdat peuters op een ontspannen manier veel plezier beleven aan het maken van muziek zowel individueel als in de groep. Elke les is weer een verrassing met herkenbare elementen,ook hebben we onder de enthousaste leiding van Caprice gezongen gedanst en spelletjes gedaan op muziek. Ik kan iedere ouder en peuter adviseren deel te nemen en te genieten

Leuk voor de kleintjes

Mijn dochter van 3 (pas geworden) vond dit heel leuk. Thuis zingt ze de liedjes die worden behandeld tijdens de lessen. Ze doet heel leuk mee en zeker niet verlegen. De juffrouw heeft ook heel veel geduld als de kinderen ongeduldig staan te wachten op iets wat ze uitdeelt. Hele leuke dame.

Heel leuk!!!

Was samen met kleindochter van 3 jaar, ze heeft genoten!! Erg leuk en hoop op vervolg.

Toppie!

De juf doet het erg leuk en houdt rekening met de stemming van de kindjes. De liedjes zijn leuk evenals de instrumenten!

Fantastisch!!

Elke week was het weer een feestje bij de muziekles van Caprice! Maddox vond het geweldig en heeft veel liedjes geleerd en vriendjes gemaakt. Caprice had elke week weer een nieuwe leuke les met ook herhaling erin aangepast naar het seizoen of feestdag. Mijn zoontje, oma en ik vonden het geweldig en bevelen dit iedereen aan! Wij hebben hier mooie herinneringen gemaakt!!

We hebben enorm genoten van de muzieklessen voor peuters van Caprice. Wat een bevlogen enthousiaste lerares! Caprice voelt de kinderen heel goed aan en kan ook makkelijk improviseren als er iets onverwachts gebeurd of als de kinderen behoefte hebben aan iets anders dan gepland was. De lessen zijn afwisselend met terugkerende elementen en m’n zoontje zingt de liedjes een paar weken na de laatste les nog steeds mee. Kortom een enorme aanrader!

Bedankt voor de geweldige review over mijn muzieklessen. Het doet me goed om te horen dat jij en je kleintje ervan genieten.

Leuke, gezellige sfeer en liedjes

Sem en ik hebben genoten van de leuke liedjes, zeker ook met de attributen en muziekinstrumenten die erbij werden gebruikt.

Wij hebben een paar hele leuke ochtenden gehad. Caprice is een lief en fijn mens en het was heel waardevol om samen met mijn dochter liedjes te leren en te zingen.

Genieten!

Heel fijne en leuke lessen met zowel veel afwisseling als herhaling (leuk voor de doelgroep). Wij zijn enthousiast!

Leuke lessen in het Westland

Samen met mijn zoontje van 3 hebben we met plezier de muzieklessen gevolgd. Caprice is heel lief en straalt van enthousiasme. Iedere les heeft dezelfde opbouw met afwisseling van verschillende instrumenten. Echt een aanrader!

Op een gezellige, ongedwongen manier kennis maken met muziek

Wij hebben de lessen voor 1- tot 2-jarigen gevolgd in Barendrecht met een gezellig en trouw groepje ouders en kinderen. Er was ruim voldoende variatie en ook herhaling, zodat het niet saai werd, maar de kinderen wel bekend raakten met de liedjes. De liedjes waarbij wordt bewogen waren bij mijn dochter wel favoriet, omdat ze stilzitten nog best lastig vond. Caprice was erg lief voor alle kindjes en vond het helemaal geen probleem dat sommige kinderen zich nog niet zo lang konden concentreren. Ze had elke les wel iets anders bij zich wat aansloot bij de liedjes en waar de kinderen mee mochten spelen tijdens de muziek. We hebben het heel fijn gehad!

Fantastisch!

Mijn moeder en zoontje van 2 jaar gingen met veel plezier naar muziek op schoot toe. Oma en kleinzoon genoten er echt van en de liedjes worden nog dagelijks gezongen thuis. Hele lieve enthousiaste juf die van elke les weer een feestje maakte. Liedjes worden steeds herhaald maar toch was elke les weer anders en nooit saai. Echt een aanrader!

We hebben genoten van de leuke lessen

Mijn dochtertje Indy keek er elke week enorm naar uit! De lessen waren dan ook echt een feestje! We hebben kennisgemaakt met mooie instrumenten en de liedjes zingen we nog steeds thuis! Bedankt voor de leuke lessen & tot snel!

Wat leuk om te horen dat jij en Indy nog steeds de liedjes thuis blijven zingen. 😊 Zingen is altijd een feestje daar word je blij van. Ik in ieder geval wel 🥳

Een fijne manier om kinderen kennis te laten maken met muziek

De lessen zijn erg leuk en precies lang genoeg. Door de grootte van het lokaal (en het drukke karakter van mijn kind en sommige anderen) was er af en toe wat meer aandacht voor het rennen en springen dan de les zelf. Mijn zoon heeft het erg naar zijn zin gehad en ging vol enthousiasme erheen.

Mijn zoontje heeft het erg naar zijn zin gehad!

Caprice is een zeer vriendelijke gezellige muziek docent en past zich aan naar waar de groep op dat moment behoefte aan heeft. Goede voorbereiding en duidelijke informatie!!

Leuk, leuk, leuk

Met veel plezier ga ik iedere week naar pianoles. De juf helpt mij goed en kan alles goed uitleggen. Ook doen wij leuke muziekspelletjes.

Fijne manier om piano te leren spelen.

Les geven gebeurt op een relaxte manier. Zo kan je het lang volhouden. Er wordt met zorg muziek uitgezocht, uiteraard passend bij je niveau. Kortom leuk en ontspannen. Compliment aan/voor Caprice 👍😃

Erg leerzaam en super gezellig!

Ik heb in de 4 jaar dat ik op les zit ontzettend veel geleerd. De lessen zijn gezellig dus is het leuk er heen te gaan. De focus ligt grotendeels op klassieke muziek. Persoonlijk zou ik meer muziek van nu willen spelen.(Einaudi, maar ook Queen, of Evanscence.

Wordt heel goed les gegeven door Caprice

Prima docent, goede sfeer. Er wordt goed lesgegeven.

Goede uitleg, uitgebreid antwoord op je vragen en onwijs gezellig!

Ik heb super leuke lessen gehad. Altijd wel kunnen lachen, ook als iets niet helemaal lukte. Altijd vriendelijk en geduldig geweest bij me, ook als ik mezelf af en toe rot voelde als ik het liedje verkeerd speelde met een verkeerde noot.

Leuke lessen!

Leuke en leerzame lessen

Caprice is een goede, geduldige docent.

Hele goede en geduldige docent! Weet precies waar ze het over heeft en verstaat haar vak echt!