Er is goed geluisterd naar mijn wensen en verwachtingen t.a.v. verkoop van mijn huis en aankoop nieuwe woning. Na elke bezichtiging snelle terugkoppeling, toegankelijk in communicatie. Dit heeft geresulteerd dat ik binnen 2 wkn mijn huis heb verkocht en mijn nieuwe huis heb gekocht.

super tevreden

Wij zijn zeer tevreden over de aanpak en de persoonlijke begeleiding van de verkoop van ons huis. Wij hebben dit als zeer prettig ervaren vandaar deze reactie

Verkoop woning

Goed en fijn contact,en in no time ons huis verkocht!!!

Ons nieuwe huis hebben we aangekocht via Moolenaar. Snel en concreet contact met bezichtiging en onderhandelingen. Ook ons huis hebben we verkocht via de module ikverkoopmijneigenhuis.nl. Moolenaar heeft snel de foto's laten maken en de brochure opgesteld, en binnen enkele dagen hadden we de eerste belichting en was het huis ook binnen een week verkocht.

Het was helemaal goed

De bereikbaarheid was ook goed, we hebbeb Sylvia als heel prettig ervaren, en telefonisch Ilona ook!

Professionele en uitstekende makelaar

Professioneel en goed geholpen met de verkoop van mijn woning! Ik heb deskundig advies gekregen en klanttevredenheid staat hoog in het vaandel bij deze makelaar. Kortom een zeer fijne ervaring, mocht ik ooit mijn nieuwe woning gaan verkopen ga ik zeker contact opnemen!

klantvriendelijk, toegankelijk en vlot!

Moolenaar Makelaardij is makkelijk benaderbaar, reageert zeer vlot op een manier die helder en zakelijk is maar ook vlot 'Bommels'. Ze stellen de client voorop en zijn representatief en meedenkend. Er is sprake van korte lijntjes en een goede informatievoorziening. Zowel verkoop en aankoop van nieuwe woning zeer naar wens verlopen. Als er nog een volgende keer komt, is onze keus snel gemaakt.

Hoge klantvriendelijkheid, goede service, allemaal fijne vriendelijke en behulpzame mensen. Makkelijk en informeel in de omgang. Men neemt de tijd voor je. Enige minpuntje is dat telefoon op kantoor soms niet opgenomen wordt, maar das dan ook echt het enige. Had eigenlijk een negen willen geven maar die stond er niet bij helaas.

Behulpzaam, duidelijk, komt afspraken na en is prettig om mee samen te werken.

Zoals hiervoor in 1 zin omschreven

Prima geregeld!

Moolenaar Makelaardij heeft in 2017 een taxatie voor ons, toen nog te bouwen, huis verzorgd. Hiermee hebben we zonder problemen onze hypotheek kunnen afsluiten. Super service!

Uitstekende verkoopmakelaar

Goede communicatie. Mooie verkoopbrochure. Meedenkend. Altijd bereikbaar voor vragen. Kortom: uitstekende service.

Keurig en betrouwbaar

Alle afspraken worden nagekomen, goed advies en goede begeleiding. 100% betrouwbaar. Keurig personeel.

Mooie folder, snelle communicatie, huis snel verkocht!

Fijn dat je het huis kan verkopen via ikverkooomijneigenhuis.nl en als dat niet lukt de makelaar het van je over kan nemen. Alles in overleg, prima service!

Duidelijk, prettige samenwerking, goede begeleiding.

Prettige samenwerking en goede expertise bij het verhuren van de woning.

Super personeel, vooral Sylvia

Zeer vriendelijk contact en correcte handelingen en afspraken nagekomen, wij waren op vakantie in Spanje, is allemaal vanuit Nederland met ons en koper geregeld. Onze dank hiervoor

Vakkundig en zeer goede begeleiding

Wij zijn zeer tevreden met de dienstverlening van deze makelaar, vakkundig, eerlijk en ook nog een goede prijs. De beide dames Thea en Sylvia communiceerden heel goed met ons, alle vragen werden vlot beantwoord. Zij zijn echt enthousiast en goed in hun vak. Ze hebben ons heel goed geadviseerd tijdens het hele proces van de verkoop, ik raad hen zeker aan.

Goed, vlot en vriendelijk.

Na het eerste contact alles vlot en duidelijk geregeld.

Uitstekende service, behulpzaam en altijd vriendelijk

Goede communicatie en feed-back

Zeer Goed

zeer goed

Goede begeleiding

Goede contacten gehad. Tevreden over de begeleiding.

Aktief, goede begeleiding en correcte afwerking

Prettig contact en overleg ten alle tijden mogelijk.

Fantastische mensen

De manier waarop Thea, Michael en Sylvia van Makelaardij Moolenaar ons hebben geholpen bij de ellende rond de verkoop van ons huis in Heerewaarden verdient alle lof!