Goede kennis van de markt & fijne samenwerking

Mijn woning in de binnenstad van Zaltbommel is inmiddels in hele korte tijd verkocht, hier zijn we ontzettend blij mee! Voor mij was de keuze voor Moolenaar snel gemaakt na een aantal prettige gesprekken met Thea die veel kennis van de markt heeft. De bezichtigingen zijn goed verlopen, evenals het proces van bieden en het officiële stuk van de verkoop. Ik raad Moolenaar zeker aan!

Prettige samenwerking

Moolenaar Makelaar is zeker aan te bevelen. Vriendelijke mensen en verstand van zaken, al is het voor oudere onder ons niet meer zo makkelijk omdat veel digitaal gaat.

Top ervaring,actief, goede begeleiding en vriendelijk

Hele prettige samenwerking Zijn snel met feedback en je kunt te alle tijde bij hun terecht met vragen. Duidelijke communicatie en regelen alles goed. Het huis is in één week verkocht, top. Het hele team van Moolenaar Makelaardij is enthousiast en actief. Dank jullie wel Mikel,Thea,Silvia,Ilona en Anja( hele goede fotografe) Adrie en Vanna Bronk-Brundu, Zaltbommel

Uitvoeren wat is afgesproken. !

SUPERRR

Vanaf het eerste gesprek (dat door Sylvia goed was voorbereid!) hadden wij al een heel goed gevoel bij deze makelaar. Meteen bij dat gesprek al zo'n goede degelijke informatie dat voor ons meteen vaststond...dit wordt onze makelaar. En ons gevoel is voor 100% uitgekomen. Goede, persoonlijke begeleiding van begin tot eind. We kunnen dit team dan ook alleen maar voor iedereen aanraden.

De beste makelaar om iedereen aan te bevelen! Een 10+

Goede makelaar met verstand van zaken. Altijd bereikbaar en vriendelijk. Niets is te veel. Vragen worden direct beantwoord of er wordt gelijk actie ondernomen. Ook de mensen van alle bezichtigingen die hebben plaats gevonden waren zeer positief! Een geweldig team en daarom een dikke 10+.

Vakmensen!

Fijne makelaar, Veel kennis van de markt en weten waar ze over praten en luisteren heel goed naar je wensen. Niks is te te veel maken beloften meer dan waar. Sylvia is heel betrokken en deskundig. En duidelijke communicatie. Fijn stel mensen Thea, Sylvia, Mikel en duizendpoot Ilona. En Anja maakt prachtige foto's Bedankt voor de fijne samenwerking.

Zeer goede makelaar.

Hebben een fijn contact gehad met de makelaar en ze hadden goed geluisterd naar onze wensen .

Uitstekend!

Goede communicatie, alles loopt volgens planning en afspraken worden na gekomen. Sylvia is vriendelijk, betrokken en weet precies waar ze het over heeft. Ik ben erg tevreden!

Kennis van de markt en erg servicegericht

De contacten verliepen bijzonder plezierig maar wel professioneel. Thea heeft kennis van de markt en kan mensen goed inschatten. Door deze zaken is het verkooptraject soepel verlopen. Ik kon bij haar en haar collega’s altijd terecht met vragen

Nou super gegaan

Nou als ik iemand zou kennen die een huis moet of wil verkopen zou ik jullie aanraden. En als er vragen waren dan werden wij uit stekend geholpen.

Deskundig en klantvriendelijk

Ik heb Thea Molenaar en haar team als professioneel, deskundig en klantgericht ervaren. Prima communicatie, betrouwbaar, goed bereikbaar en denken met je mee.

Fijne en snelle communicatie!

Bij vragen een snelle/duidelijke reactie. Communicatie ontzettend fijn je word direct goed geholpen.

Betrokken en professioneel

Door de goede ervaring bij de aankoop van ons nieuwe huis, hebben wij Thea Molenaar en haar team gevraagd om ons te begeleiden bij de verkoop van ons huis. Met een duidelijk stappenplan, goede adviezen en accurate opvolging van de afspraken is het verkoopproces op een heel prettige manier verlopen met een voor alle partijen gewenst resultaat. Nogmaals dank voor deze samenwerking!

snel en kordaat

In duidelijke stappen en altijd met ons meedenkend heeft Thea met haar team onze mooie plek gepresenteerd en in de markt gezet. Alle afspraken werden netjes nagekomen en met goede gesprekken en adviezen hebben we de verkoop kunnen sluiten waarbij zowel de verkopende als de kopende partij met een grote glimlach het koopcontract heeft getekend. Heel veel dank voor jullie begeleiding en inzet!!

Goede samenwerking

Goede en snelle communicatie, met goed resultaat!

Snel, vakkundig, energiek en ondersteunend in het hele verkoop- en aankoopproces! Toppers!

Thea en haar team zijn toppers, iedereen heeft me enorm geholpen om mijn huis binnen no-time te verkopen op een verantwoorde manier. Ze scheppen geen verwachtingen die ze niet kunnen waarmaken, attenderen je op aandachtspunten in overeenkomsten etc. Kortom... ze ontzorgen je van rompslomp waar je zelf gewoon niet al te veel vanaf wil weten en je kunt ze blindelings vertrouwen.

Correcte en snelle afhandeling.

Een enthousiast team dames die alles in goed onderling overleg en naar volle tevredenheid hebben afgehandeld.

Van Begin tot eind top geregeld.

van mijn eerste telefoontje met Moolenaar tot het einde alles super en professioneel geregeld.

uitermate slecht

Huur huis tijdelijk willen opzeggen, hier komen voorwaardes bij kijken die asociaal en wettelijk niet mogelijk. Borg inhouden Bemiddelingskosten betalen Huur blijven doorbetalen totdat er een nieuwe huurder is/komt Zelf Huurders aandragen en deze dan zonder reden afkeuren Extra maand huur betalen omdat het zogenaamd contract breuk is. Kortom oplichters.

een dikke tien!

Vanaf het eerste moment prima opgepakt, alle afspraken voor inmeten, opname en foto's op een dag. Brochure was snel klaar en kritiek was welkom. Verder geen bemoeienissen met de verkoop, na een bezoek werden we direct geinformeerd. Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Een heerlijk vertrouwd gevoel. Meiden en Mikel bedankt!!

Top goede service

Uitstekende en snelle service

Prettig contact gehad met deze makelaardij, waren bijzonder vriendelijk en behulpzaam, reageerden supersnel en een uitgebreid taxatierapport (incl. validatie) binnen 2 dagen ontvangen voor een niet alledaags object. Klasse, zeker een aanrader!

Gewoon, goed, snel en duidelijk

Zonder enige stubbelingen alles prima geregeld

Gewoon goed en snel

Goed geholpen, duidelijke info en vriendelijke makelaar. Meer woorden zijn niet nodig !