Goede service in coronatijd

Vaak data moeten verplaatsen in coronatijd. Dit werd soepel en professioneel afgehandeld, heel fijn.

• Wat is uw ervaring met BURO2010? Fijn en professioneel

Behulpzaam, duidelijke afspraken, goede service..

Bob, van Buro2010, heeft mij enorm geholpen met het mogelijk maken van het vervullen van de laatste wens van een dierbare vriendin: een prive concert door Wibi Soerjadi. Communicatie met Bob was helder en snel. Daarnaast toonde hij grote betrokkenheid en behulpzaamheid, waardoor het concert, ondanks de korte termijn waarop alles geregeld moest worden, doorgang kon vinden.

• Wat is uw ervaring met BURO2010? Zeer goed

Groot succes, met enthousiast publiek

De zaal was aangelicht met fraaie verlichting waardoor Wibi goed in de spotlights stond. Het enthousiaste publiek trakteerde Wibi op vele applaus momenten. Het repertoire was divers waardoor vele bezoekers lang konden nagenieten.

• Wat is uw ervaring met BURO2010? Prima

Magische weergave van de geschiedenis van ons dorp

Gert is bijzonder professioneel en plezierig in het contact. Hij wist zich echt in minder dan een half uur volledig in te leven in de geschiedenis van ons dorp en dit op magische wijze in zand weer te geven. Keurig voorzien van van prachtige harpmuziek. Wat een geweldig artiest!

• Naam Artiest Gert van de Vijver
  • Wat is uw ervaring met BURO2010? Goed

Een uitstekende eerste ervaring!

Een eerste ervaring kan maar beter goed zijn. Dankzij Jeffrey is dat gelukt. Hij is energiek, zeer klantgericht, meedenkend, ruimdenkend, to the point en vriendelijk tegelijk. Als Jeffrey model staat voor de totale organisatie, dan zit het uitstekend met Buro2010!

• Wat is uw ervaring met BURO2010? Uitstekend

Supergoed ontvangen optreden en wat een toegankelijke artiest

Niet alleen de organisatie van het evenement heeft genoten van het optreden van Jeroen, maar iedereen die het online event heeft meegemaakt, ook. Collega's die het optreden op 31/8 niet hebben kunnen meemaken, hebben deze kunnen terugkijken en daar is dan ook gretig gebruik van gemaakt. Jeroen is een zeer toegankelijke artiest en heel enthousiast wat het online event nog meer tot een echt (lustrum)feestje heeft gemaakt. Collega's hadden verzoeknummers aangevraagd, enkele van hen heeft Jeroen gebeld tijdens zijn optreden en hun nummer gezongen. Hoe leuk is dat? Langer doorgaan was voor hem niet meer dan normaal en heeft hij ook gewoon gedaan :) een (alcoholvrij) biertje daarna met z'n allen gedronken en op de foto, ook geen probleem voor Jeroen. Was top ik kan niets anders melden.

• Naam Artiest Jeroen van der Boom
  • Wat is uw ervaring met BURO2010? Goed en fijn buro om mee te werken

topklasse

vakman, topklasse, hij IS muziek

• Naam Artiest Sjors van der Panne
  • Wat is uw ervaring met BURO2010? N.v.t.

Hilarisch!

I Truccatori: professioneel, ludiek en hilarisch Prof. Drab: inspirerend, to the point en indrukwekkend

• Naam Artiest I Truccatori en Prof. Drab
  • Wat is uw ervaring met BURO2010? Zeer goed

fantastisch feest

Female Fusion trad op tijdens mijn 50-jarige verjaardagsfeest. Vanaf de eerste tot en met de laatste minuut stond de dansvloer vol. Niets dan complimenten over deze powerladies!!!

• Naam Artiest Female fusion
  • Wat is uw ervaring met BURO2010? uitstekend

Vriendelijk, klantgericht

Het contact met Buro2010 verliep goed. Men denkt goed mee. Wat op ons vreemd over kwam was dat we in eerste instantie de auto van Anita moesten wegzetten in een garage (deed ze uiteindelijk zelf) en dat we de geluidsman moesten helpen met het naar binnen sjouwen van de geluidsapparatuur. Wij deden dat graag maar ik kan me voorstellen dat sommige klanten vinden dat het buro dat maar moet regelen.

• Naam Artiest Anita Meijer (was helemaal top)
  • Wat is uw ervaring met BURO2010? Ruim voldoende

Og3ne

Prachtig en goed optreden van de meiden van Og3ne. Ze brachten precies de energie die we graag wilden hebben.

• Naam Artiest Og3ne
  • Wat is uw ervaring met BURO2010? goed

Super optreden en aansluiten bij het feestje

• Naam Artiest Lois Lane

Geweldig!!!

Marco Kraats weet van elk evenement een feest te maken. Nu al meerdere optredens van hem mogen zien en elke keer weer is het even leuk en gezellig! Als je opzoek bent die elk feestje tot een knalfuif maakt is Marco Kraats de entertainer die je zoekt!

• Naam Artiest Marco Kraats

was briljant

van begin tot eind geweldig

• Naam Artiest anita meyer
  • Wat is uw ervaring met BURO2010? goed

De band en sfeer was geweldig. Ik heb voor het eerste bijna alle gasten zien dansen.

• Naam Artiest Groove Department
  • Wat is uw ervaring met BURO2010? Heel goed

Professioneel, vriendelijk en goed!

Vanaf het eerste contact met Guiliaume tot einde optreden alles top! Leuke band, professionele instelling, flexibel en goed geluid. Alles klopte. Dank

• Naam Artiest Club Soda
  • Wat is uw ervaring met BURO2010? super

Presentatie Sandra Ysbrandy

Goede presentatie, veel persoonlijke interactie met deelnemers. Presentatie sluit goed aan bij de doelgroep.

• Naam Artiest Sandra Ysbrandy

Werkelijker waar fantastisch

Heb Booming piano’s voor het eerst gezien in 2010 in een theater, heb toen gezegd als ik ooit ga trouwen wil ik hun als band die de muziek verzorgd. En zo geschiede. Blij dat jullie het repertoire hebben vervullen. Dank jullie wel.

• Wat is uw ervaring met BURO2010? Hartstikke goed

Één groot feest!!!!!

Marco Kraats is een echte feestmaker voor jong en oud!

• Naam Artiest N.v.t.
  • Wat is uw ervaring met BURO2010? N.v.t.

geweldig

zowel cor als karin zijn zeer sympathieke mensen. we hebben de privacy voor zover mogelijk, optimaal gewaarborgd. een voorstelling zonder een vaste inhoud, alleen de rode draad en maar zien wat het wordt, geweldig. In samenwerking met de 3e gast die karin trouwens nog nooit gezien had, ontaardde de show in een 'ons kent ons' dingetje, met dialect lokale grappen... heb al vele jaren allerlei uiteenlopende voorstellingen verzorgd, maar nog nooit eerder was de 'match' zo perfect. Dank aan Cor, Karin en Maikel, het was voor publiek en organisatie een fantastische show.

• Naam Artiest cor bakker ea

heerlijk vermaak

De professor mocht aan de lopende band handen lezen tijdens ons personeelsfeest en heeft dat ook gedaan. De medewerkers vonden het erg leuk en de professor zat soms dichtbij de waarheid....

• Naam Artiest proffesor Drabb
  • Wat is uw ervaring met BURO2010? prima

Micha gaf een leuk optreden en kreeg alle kinderen mee.

Over het geheel was het een succes. De kinderen waren allemaal razendenthousiast. Hij beloofde alle kinderen in het begin dat ze allemaal een ballon zouden krijgen. Daardoor kwamen ze meteen allemaal om hem heen staan waardoor hij hen maande naar hun plek te gaan. Miscchien wel een tip voor een volgend optreden voor een dergelijke groep om meer kleinere balloncreaties te maken in plaats van 3 grotere. Zeker een aanrader voor jonge kinderen!

• Naam Artiest Micha de Haan
  • Wat is uw ervaring met BURO2010? Goed

Edsilia is een ontzettend lief en warm persoon wat ze uitstraalt op het podium! Echt een mens waar ieder in elke generatie van houdt! Haar stem is fenomenaal en samen met haar danseressen verzorgt zij echt een super optreden!

• Naam Artiest Edsilia Rombley
  • Wat is uw ervaring met BURO2010? Prima!

Wat was het tof met Groove Department op ons personeelsfeest !

Groove Department was absoluut top op ons personeelsfeest ! Alles was goed verzorgt en geregeld. De sfeer zat er, naarmate de avond vorderde zeker, goed in!

• Naam Artiest Groove Department
  • Wat is uw ervaring met BURO2010? Goed

Goed optreden, professioneel geluid. Een dijk van een stem, ging ook het publiek in, betrok iedereen bij haar optreden.

• Naam Artiest Anita Meijer

Over Buro2010

BURO2010 is het directe en officiële entertainmentboekingsbureau van vele bekende artiesten, popgroepen, bands, dj’s, sporters, sprekers en tv-koks. Wij leveren kwalitatief entertainment – in de breedste zin – aan vele bedrijven, instellingen, overheden, particulieren, locaties, cateraars en andere bureaus. Wij creëren ‘Moments to remember’ voor mensen en merken, want een optreden of event kan zoveel meer zijn dan een eenmalige gig of gebeurtenis!