topklasse

vakman, topklasse, hij IS muziek

• Naam Artiest Sjors van der Panne
  • Wat is uw ervaring met BURO2010? N.v.t.

Hilarisch!

I Truccatori: professioneel, ludiek en hilarisch Prof. Drab: inspirerend, to the point en indrukwekkend

• Naam Artiest I Truccatori en Prof. Drab
  • Wat is uw ervaring met BURO2010? Zeer goed

fantastisch feest

Female Fusion trad op tijdens mijn 50-jarige verjaardagsfeest. Vanaf de eerste tot en met de laatste minuut stond de dansvloer vol. Niets dan complimenten over deze powerladies!!!

• Naam Artiest Female fusion
  • Wat is uw ervaring met BURO2010? uitstekend

Vriendelijk, klantgericht

Het contact met Buro2010 verliep goed. Men denkt goed mee. Wat op ons vreemd over kwam was dat we in eerste instantie de auto van Anita moesten wegzetten in een garage (deed ze uiteindelijk zelf) en dat we de geluidsman moesten helpen met het naar binnen sjouwen van de geluidsapparatuur. Wij deden dat graag maar ik kan me voorstellen dat sommige klanten vinden dat het buro dat maar moet regelen.

• Naam Artiest Anita Meijer (was helemaal top)
  • Wat is uw ervaring met BURO2010? Ruim voldoende

Og3ne

Prachtig en goed optreden van de meiden van Og3ne. Ze brachten precies de energie die we graag wilden hebben.

• Naam Artiest Og3ne
  • Wat is uw ervaring met BURO2010? goed

Super optreden en aansluiten bij het feestje

• Naam Artiest Lois Lane

Geweldig!!!

Marco Kraats weet van elk evenement een feest te maken. Nu al meerdere optredens van hem mogen zien en elke keer weer is het even leuk en gezellig! Als je opzoek bent die elk feestje tot een knalfuif maakt is Marco Kraats de entertainer die je zoekt!

• Naam Artiest Marco Kraats

was briljant

van begin tot eind geweldig

• Naam Artiest anita meyer

Fantastisch

De band en sfeer was geweldig. Ik heb voor het eerste bijna alle gasten zien dansen.

• Naam Artiest Groove Department
  • Wat is uw ervaring met BURO2010? Heel goed

Professioneel, vriendelijk en goed!

Vanaf het eerste contact met Guiliaume tot einde optreden alles top! Leuke band, professionele instelling, flexibel en goed geluid. Alles klopte. Dank

• Naam Artiest Club Soda
  • Wat is uw ervaring met BURO2010? super

Presentatie Sandra Ysbrandy

Goede presentatie, veel persoonlijke interactie met deelnemers. Presentatie sluit goed aan bij de doelgroep.

• Naam Artiest Sandra Ysbrandy

Werkelijker waar fantastisch

Heb Booming piano’s voor het eerst gezien in 2010 in een theater, heb toen gezegd als ik ooit ga trouwen wil ik hun als band die de muziek verzorgd. En zo geschiede. Blij dat jullie het repertoire hebben vervullen. Dank jullie wel.

• Naam Artiest N.v.t.
  • Wat is uw ervaring met BURO2010? Hartstikke goed

Één groot feest!!!!!

Marco Kraats is een echte feestmaker voor jong en oud!

• Naam Artiest N.v.t.
  • Wat is uw ervaring met BURO2010? N.v.t.

geweldig

zowel cor als karin zijn zeer sympathieke mensen. we hebben de privacy voor zover mogelijk, optimaal gewaarborgd. een voorstelling zonder een vaste inhoud, alleen de rode draad en maar zien wat het wordt, geweldig. In samenwerking met de 3e gast die karin trouwens nog nooit gezien had, ontaardde de show in een 'ons kent ons' dingetje, met dialect lokale grappen... heb al vele jaren allerlei uiteenlopende voorstellingen verzorgd, maar nog nooit eerder was de 'match' zo perfect. Dank aan Cor, Karin en Maikel, het was voor publiek en organisatie een fantastische show.

• Naam Artiest cor bakker ea

heerlijk vermaak

De professor mocht aan de lopende band handen lezen tijdens ons personeelsfeest en heeft dat ook gedaan. De medewerkers vonden het erg leuk en de professor zat soms dichtbij de waarheid....

• Naam Artiest proffesor Drabb
  • Wat is uw ervaring met BURO2010? prima

Micha gaf een leuk optreden en kreeg alle kinderen mee.

Over het geheel was het een succes. De kinderen waren allemaal razendenthousiast. Hij beloofde alle kinderen in het begin dat ze allemaal een ballon zouden krijgen. Daardoor kwamen ze meteen allemaal om hem heen staan waardoor hij hen maande naar hun plek te gaan. Miscchien wel een tip voor een volgend optreden voor een dergelijke groep om meer kleinere balloncreaties te maken in plaats van 3 grotere. Zeker een aanrader voor jonge kinderen!

• Naam Artiest Micha de Haan

Fantastisch

Edsilia is een ontzettend lief en warm persoon wat ze uitstraalt op het podium! Echt een mens waar ieder in elke generatie van houdt! Haar stem is fenomenaal en samen met haar danseressen verzorgt zij echt een super optreden!

• Naam Artiest Edsilia Rombley
  • Wat is uw ervaring met BURO2010? Prima!

Wat was het tof met Groove Department op ons personeelsfeest !

Groove Department was absoluut top op ons personeelsfeest ! Alles was goed verzorgt en geregeld. De sfeer zat er, naarmate de avond vorderde zeker, goed in!

• Naam Artiest Groove Department

Fantastisch

Goed optreden, professioneel geluid. Een dijk van een stem, ging ook het publiek in, betrok iedereen bij haar optreden.

• Naam Artiest Anita Meijer

• Naam Artiest Anita Meyer
  • Wat is uw ervaring met BURO2010? goed

mooi actief optreden met goede energie en slecht publiek

Prima energiek optreden met goede danseressen. verbazingwekkend dat onze klanten maar deels engaged waren. Kwam ook door positie van het podium. Iets te geïsoleerd. Derhalve extra knap hoe Edsilia en 'crew' een zeer goede performance hebben neergezet.

• Naam Artiest Edsilia

Magisch

1 groot feest! Wat n energie! Wat een enorm muzikaal bereik. Wat n lieverd. Kimberly heeft onze avond zo mooi gemaakt. Zoveel bijdrage geleverd. Zo flexibel geweest. Heel heel veel dank ! Wij wensen Kimberly alle liefs en heel veel gezondheid geluk humor en sprankeling in haar prive en zakelijke leven !!!! Proost!!!! Reineke, oscar, Vida en Jules xxxx

• Naam Artiest Knberly
  • Wat is uw ervaring met BURO2010? Heel goed

Yes-R's optreden was een feestje

Op 11 april 2019 kwam Yes-R optreden op een van onze buitenschoolse opvanglocaties. Hij had voor ons een aangepast lied op een eigen nummer gemaakt. Zijn optreden was een feestje voor de kinderen van de bso. Yes-R was erg enthousiast naar de kinderen toe en dat sloeg over op de groep. Enige kanttekening die we hadden, was dat hij het lied vanaf een A4tje oplas omdat hij de tekst niet uit zijn hoofd kende. Omdat we ook filmopnames maakten, kwam dat minder mooi over op beeld. Maar verder een erg geslaagd optreden.

• Naam Artiest Yes-R
  • Wat is uw ervaring met BURO2010? Prima en vriendelijk contact gehad in de aanloop naar 11 april. Enige minpuntje was dat de afgesproken deadline voor het aanleveren van het lied niet was gehaald en hier op dat moment geen controle op is geweest door BURO2010. Onze contactpersoon bij BURO2010 was op dat moment ook met vakantie en YES-R bevond zich op dat moment in het buitenland. Maar het is goed gekomen :-) En nog een ander aandachtspunt; YES-R probeerde mij op de dag van het optreden te bellen, maar kreeg mij niet te pakken. Uiteindelijk bleek dat hij het nummer van de manager van de bso heeft geprobeerd. Waarschijnlijk had hij de contactpersonen en bijbehorende telefoonnummers (via management of BURO2010) niet goed doorgekregen.

Topband!

Ik was er zelf niet bij maar ik heb gehoord dat het een topfeestje was en veel gedanst is.

• Naam Artiest Magic Inc
  • Wat is uw ervaring met BURO2010? Fijn geholpen

Geweldig feest gehad!

Zoals ook al besproken met Jeffrey, zijn we erg tevreden over het Event van afgelopen zaterdag. De contacten en communicatie met Jeffrey zijn uitmuntend, hij zegt wat hij doet en doet wat hij zegt. Op de dat zelf is hij aanwezig geweest en deed meer dan nodig, heel erg fijn. Het schakelen ging snel, hij was goed bereikbaar, niets dan lof over Jeffrey. De artiesten en line-up waren geweldig, net als de lasershow. We zijn erg blij met jullie aanbeveling en advies hierover. Het heeft supergoed uitgepakt. De volgorde pakte ook heel goed uit, ondanks dat sommigen van ons daar wat twijfel over hadden. De lasershow was creatief en van te voren aangeleverd, zodat we vast wisten wat er kwam. Zowel onze gasten als wijzelf hebben echt een top avond gehad waar nog lang over nagepraat gaat worden. Een minpunt (ook reeds besproken met Jeffrey) was dat de piano van Xander vroegtijdig van het podium gehaald werd, wat erg storend was tijdens de speech en onnodig, omdat Xander na afloop toch nog foto's zou maken (er was dus nog tijd zat om dit na de speeches te doen). Een andere minpunt is dat de outro van de band (die we op jullie advies zouden laten spelen) er niet was. De band vertrok van het podium op het moment dat Xander klaar was. Dit was jammer, omdat de speeches nu vrij kaal waren na een spetterende show, zeker toen de piano op dat moment ook nog afgebroken werd. Als laatste vonden we het vervelend dat we de playlist pas op de dag zelf kregen, terwijl in de eerste gesprekken besproken was dat we die twee weken van tevoren zouden krijgen en er wat inspraak op zouden hebben. Verder nog wat kleine puntjes die we met Jeffrey besproken hebben, maar voor hier niet het noemen waard zijn.

• Naam Artiest Xander, Do en Wolter
  • Wat is uw ervaring met BURO2010? Zeer goed

Over Buro2010

BURO2010 is het directe en officiële entertainmentboekingsbureau van vele bekende artiesten, popgroepen, bands, dj’s, sporters, sprekers en tv-koks. Wij leveren kwalitatief entertainment – in de breedste zin – aan vele bedrijven, instellingen, overheden, particulieren, locaties, cateraars en andere bureaus. Wij creëren ‘Moments to remember’ voor mensen en merken, want een optreden of event kan zoveel meer zijn dan een eenmalige gig of gebeurtenis!