Geweldig!!!

Marco Kraats weet van elk evenement een feest te maken. Nu al meerdere optredens van hem mogen zien en elke keer weer is het even leuk en gezellig! Als je opzoek bent die elk feestje tot een knalfuif maakt is Marco Kraats de entertainer die je zoekt!

• Naam Artiest Marco Kraats

was briljant

van begin tot eind geweldig

• Naam Artiest anita meyer
  • Wat is uw ervaring met BURO2010? goed

Fantastisch

De band en sfeer was geweldig. Ik heb voor het eerste bijna alle gasten zien dansen.

• Wat is uw ervaring met BURO2010? Heel goed

Professioneel, vriendelijk en goed!

Vanaf het eerste contact met Guiliaume tot einde optreden alles top! Leuke band, professionele instelling, flexibel en goed geluid. Alles klopte. Dank

• Naam Artiest Club Soda
  • Wat is uw ervaring met BURO2010? super

Presentatie Sandra Ysbrandy

Goede presentatie, veel persoonlijke interactie met deelnemers. Presentatie sluit goed aan bij de doelgroep.

• Naam Artiest Sandra Ysbrandy

Werkelijker waar fantastisch

Heb Booming piano’s voor het eerst gezien in 2010 in een theater, heb toen gezegd als ik ooit ga trouwen wil ik hun als band die de muziek verzorgd. En zo geschiede. Blij dat jullie het repertoire hebben vervullen. Dank jullie wel.

• Naam Artiest N.v.t.
  • Wat is uw ervaring met BURO2010? Hartstikke goed

Één groot feest!!!!!

Marco Kraats is een echte feestmaker voor jong en oud!

• Naam Artiest N.v.t.
  • Wat is uw ervaring met BURO2010? N.v.t.

geweldig

zowel cor als karin zijn zeer sympathieke mensen. we hebben de privacy voor zover mogelijk, optimaal gewaarborgd. een voorstelling zonder een vaste inhoud, alleen de rode draad en maar zien wat het wordt, geweldig. In samenwerking met de 3e gast die karin trouwens nog nooit gezien had, ontaardde de show in een 'ons kent ons' dingetje, met dialect lokale grappen... heb al vele jaren allerlei uiteenlopende voorstellingen verzorgd, maar nog nooit eerder was de 'match' zo perfect. Dank aan Cor, Karin en Maikel, het was voor publiek en organisatie een fantastische show.

• Naam Artiest cor bakker ea

heerlijk vermaak

De professor mocht aan de lopende band handen lezen tijdens ons personeelsfeest en heeft dat ook gedaan. De medewerkers vonden het erg leuk en de professor zat soms dichtbij de waarheid....

• Naam Artiest proffesor Drabb
  • Wat is uw ervaring met BURO2010? prima

Micha gaf een leuk optreden en kreeg alle kinderen mee.

Over het geheel was het een succes. De kinderen waren allemaal razendenthousiast. Hij beloofde alle kinderen in het begin dat ze allemaal een ballon zouden krijgen. Daardoor kwamen ze meteen allemaal om hem heen staan waardoor hij hen maande naar hun plek te gaan. Miscchien wel een tip voor een volgend optreden voor een dergelijke groep om meer kleinere balloncreaties te maken in plaats van 3 grotere. Zeker een aanrader voor jonge kinderen!

• Naam Artiest Micha de Haan

Fantastisch

Edsilia is een ontzettend lief en warm persoon wat ze uitstraalt op het podium! Echt een mens waar ieder in elke generatie van houdt! Haar stem is fenomenaal en samen met haar danseressen verzorgt zij echt een super optreden!

• Naam Artiest Edsilia Rombley
  • Wat is uw ervaring met BURO2010? Prima!

Wat was het tof met Groove Department op ons personeelsfeest !

Groove Department was absoluut top op ons personeelsfeest ! Alles was goed verzorgt en geregeld. De sfeer zat er, naarmate de avond vorderde zeker, goed in!

Fantastisch

Goed optreden, professioneel geluid. Een dijk van een stem, ging ook het publiek in, betrok iedereen bij haar optreden.

• Naam Artiest Anita Meijer

• Naam Artiest Anita Meyer
  • Wat is uw ervaring met BURO2010? goed

mooi actief optreden met goede energie en slecht publiek

Prima energiek optreden met goede danseressen. verbazingwekkend dat onze klanten maar deels engaged waren. Kwam ook door positie van het podium. Iets te geïsoleerd. Derhalve extra knap hoe Edsilia en 'crew' een zeer goede performance hebben neergezet.

• Naam Artiest Edsilia

Magisch

1 groot feest! Wat n energie! Wat een enorm muzikaal bereik. Wat n lieverd. Kimberly heeft onze avond zo mooi gemaakt. Zoveel bijdrage geleverd. Zo flexibel geweest. Heel heel veel dank ! Wij wensen Kimberly alle liefs en heel veel gezondheid geluk humor en sprankeling in haar prive en zakelijke leven !!!! Proost!!!! Reineke, oscar, Vida en Jules xxxx

• Naam Artiest Knberly
  • Wat is uw ervaring met BURO2010? Heel goed

Yes-R's optreden was een feestje

Op 11 april 2019 kwam Yes-R optreden op een van onze buitenschoolse opvanglocaties. Hij had voor ons een aangepast lied op een eigen nummer gemaakt. Zijn optreden was een feestje voor de kinderen van de bso. Yes-R was erg enthousiast naar de kinderen toe en dat sloeg over op de groep. Enige kanttekening die we hadden, was dat hij het lied vanaf een A4tje oplas omdat hij de tekst niet uit zijn hoofd kende. Omdat we ook filmopnames maakten, kwam dat minder mooi over op beeld. Maar verder een erg geslaagd optreden.

• Naam Artiest Yes-R
  • Wat is uw ervaring met BURO2010? Prima en vriendelijk contact gehad in de aanloop naar 11 april. Enige minpuntje was dat de afgesproken deadline voor het aanleveren van het lied niet was gehaald en hier op dat moment geen controle op is geweest door BURO2010. Onze contactpersoon bij BURO2010 was op dat moment ook met vakantie en YES-R bevond zich op dat moment in het buitenland. Maar het is goed gekomen :-) En nog een ander aandachtspunt; YES-R probeerde mij op de dag van het optreden te bellen, maar kreeg mij niet te pakken. Uiteindelijk bleek dat hij het nummer van de manager van de bso heeft geprobeerd. Waarschijnlijk had hij de contactpersonen en bijbehorende telefoonnummers (via management of BURO2010) niet goed doorgekregen.

Topband!

Ik was er zelf niet bij maar ik heb gehoord dat het een topfeestje was en veel gedanst is.

• Naam Artiest Magic Inc
  • Wat is uw ervaring met BURO2010? Fijn geholpen

Geweldig feest gehad!

Zoals ook al besproken met Jeffrey, zijn we erg tevreden over het Event van afgelopen zaterdag. De contacten en communicatie met Jeffrey zijn uitmuntend, hij zegt wat hij doet en doet wat hij zegt. Op de dat zelf is hij aanwezig geweest en deed meer dan nodig, heel erg fijn. Het schakelen ging snel, hij was goed bereikbaar, niets dan lof over Jeffrey. De artiesten en line-up waren geweldig, net als de lasershow. We zijn erg blij met jullie aanbeveling en advies hierover. Het heeft supergoed uitgepakt. De volgorde pakte ook heel goed uit, ondanks dat sommigen van ons daar wat twijfel over hadden. De lasershow was creatief en van te voren aangeleverd, zodat we vast wisten wat er kwam. Zowel onze gasten als wijzelf hebben echt een top avond gehad waar nog lang over nagepraat gaat worden. Een minpunt (ook reeds besproken met Jeffrey) was dat de piano van Xander vroegtijdig van het podium gehaald werd, wat erg storend was tijdens de speech en onnodig, omdat Xander na afloop toch nog foto's zou maken (er was dus nog tijd zat om dit na de speeches te doen). Een andere minpunt is dat de outro van de band (die we op jullie advies zouden laten spelen) er niet was. De band vertrok van het podium op het moment dat Xander klaar was. Dit was jammer, omdat de speeches nu vrij kaal waren na een spetterende show, zeker toen de piano op dat moment ook nog afgebroken werd. Als laatste vonden we het vervelend dat we de playlist pas op de dag zelf kregen, terwijl in de eerste gesprekken besproken was dat we die twee weken van tevoren zouden krijgen en er wat inspraak op zouden hebben. Verder nog wat kleine puntjes die we met Jeffrey besproken hebben, maar voor hier niet het noemen waard zijn.

• Naam Artiest Xander, Do en Wolter
  • Wat is uw ervaring met BURO2010? Zeer goed

Prima organisatie, maar niet voor herhaling vatbaar als enige optreden vd avond

De opkomst was heel laag helaas. Dat zorgde voor weinig vragen tijdens de Q&A. Het blijft lastig om deze doelgroep in de bibliotheek te krijgen. Dat was (en blijft) voor ons een hele uitdaging. Birgit had nauwelijks iets voorbereid in de vorm van een presentatie of filmpje of een wat inhoudelijk verhaal. Dat was jammer. Voor het aanwezige publiek was het denk ik niet erg, zij hebben een leuke ontmoeting gehad. Het ging ze ook vooral om een foto en handtekening. Ik denk dat ze goed op wat grotere events kan staan, als onderdeel bijvoorbeeld van meerdere artiesten, maar voor een optreden van haar alleen zou ik haar niet adviseren. Daarom zou ik haar niet aanbevelen voor een soortgelijk optreden. Ook gezien de kosten en de inhoud van de avond, dat is wat mij betreft niet in verhouding. Doet niets af aan de vriendelijkheid van Birgit trouwens, ze is een leuke meid!

• Naam Artiest Birgit Kunstt
  • Wat is uw ervaring met BURO2010? Prima

Goede communicatie

Ik werd goed op de hoogte gehouden van alle ontwikkelingen rondom de afspraak. Er werd goed meegedacht in de mogelijkheden en alles was prima verzorgd!

• Naam Artiest Lois Lane
  • Wat is uw ervaring met BURO2010? Top

Fantastisch

Wij hebben enorm genoten. Het optreden van Anita was fantastisch! Grote verrassing voor de meeste. Wat een goede zangeres en een mooie vrouw en persoonlijkheid!! DJ Rob was ook top, voelde het goed aan en de dansvloer stond de hele avond vol. Leuk dat je de clips kon zien. Super leuke en enthousiaste reacties gehad. Een top avond om niet meer te vergeten! Bedankt.

• Naam Artiest Anita Meijer en DJ Rob
  • Wat is uw ervaring met BURO2010? Goed

Het was een geweldig optreden.

Ik had hem als verrassing geboekt voor ongeveer 60 man. Hij heeft er iets geweldigs van gemaakt. Een rasartiest.

• Naam Artiest George lotze.
  • Wat is uw ervaring met BURO2010? Goed

Groove Department is een topband die een zaal veertigers tot laat op de dansvloer weet te houden!

Na Groove Department een paar keer gehoord te hebben hebben wij hen geboekt voor ons trouwfeest. Een betere band hadden we niet kunnen treffen. Bijzonder professioneel, bereid om mijn dochter even achter de toetsen te laten plaatsnemen voor 'ons' liedje, en in staat een zaal vol veertigers en vijftigers tot laat op de dansvloer te houden. Nu nog krijg ik veel complimenten voor de sfeer en de goede band!

• Wat is uw ervaring met BURO2010? Prima

Was een prachtige ervaring!

Gordon kwam goed voorbereid en heeft ons geholpen er een geslaagde dag van te maken. Ons ''podium gesprek'' welke we inhoudelijk hebben gevoerd, kwam goed over bij ons publiek. Hij is ontzettend meelevend, vriendelijk, grappig en leuk. Ik heb zijn aanwezigheid en deelname als enorm prettig ervaren. Zijn muzikale afsluiting was super leuk. De zaal ging volledig op de kop en hij betrok ons bij de afsluiting! Al met al een fantastische ervaring!

• Naam Artiest Gordon

Over Buro2010

BURO2010 is het directe en officiële entertainmentboekingsbureau van vele bekende artiesten, popgroepen, bands, dj’s, sporters, sprekers en tv-koks. Wij leveren kwalitatief entertainment – in de breedste zin – aan vele bedrijven, instellingen, overheden, particulieren, locaties, cateraars en andere bureaus. Wij creëren ‘Moments to remember’ voor mensen en merken, want een optreden of event kan zoveel meer zijn dan een eenmalige gig of gebeurtenis!