Heel fijn geholpen je voelt je hier echt welkom zeer tevreden met het eindresultaat.

Prettig contact en prima uitvoering.

Het urngrafmonument voor mijn vrouw is helemaal uitgevoerd zoals besproken. Het contact vooraf was prettig en het uiteindelijke resultaat was mooi en waardig. Ik vond het ook fijn dat er meteen een foto werd gestuurd na plaatsing.

Prettig en correct bedrijf.

Na 1 telefoontje werd alles geregeld, netjes op de hoogte gebracht toen het door het weer uitgesteld was. Toen de werkzaamheden gedaan waren keurig foto's ontvangen in de WhatsApp. Top bedrijf

Fantastische lieve mensen met vakwerk

Rinus en Leonie zijn fantastische mensen. Ze hebben veel vakkennis en het persoonlijke contact maakt het uitzoeken van een moeilijk iets tot iets prettigs.

Alles uitstekend geregeld, niets op aan te merken

Ik ben zeer tevreden over de behandeling en het contact met de mensen van de levering van het monument.

Zeer vriendelijke ondernemers, ze respecteren jouw wens, ontzettend werk inleveren ,ze leven met je mee, begripvol en ze zijn echt specialist. Ik ben zeer tevreden en ben ik blij dat opdracht aan hen gegeven.

Heel veel dank voor alles in deze moeilijke tijd!

Onze ervaring met Anders gedenkmonumenten was ondanks de moeilijke tijd voor ons heel fijn en zijn liefdevol geholpen! De urn/ steen is echt heel mooi geworden Heel erg bedankt Rinus en Leoni!!!

Geweldig geholpen in deze moeilijke tijd

Ook het plaatsen van de gedenksteen ging keurig.

Geweldige service!

Zeer tevreden, Hele lieve, vriendelijke, meelevende en meedenkende mensen. We hebben samen het ontwerp geperfectioneerd en het is echt prachtig geworden. Na iedere verandering in het ontwerp kregen we een keurig berichtje met het bijgewerkte ontwerp. Absolute aanrader!

Zeer klantvriendelijk, meedenkend, snelle service!

Namens oudere dame een grafsteen geregeld en vriendelijk, snel en betrokken geholpen door dit bedrijf. Van harte aanbevolen!

ZEER TEVREDEN

Bedankt Rinus en Leontien Na eerst een afspraak te hebben gemaakt, bij Andersgedenkmonumenten in Capelle aan de IJssel, kwamen wij met veel verdriet bij Rinus en zijn vrouw aan om een gedenkmonument te bestellen voor onze lieve (schoon)zus die zeer onverwachts was overleden. Wij werden heel hartelijk ontvangen en Leontien bood ons gelijk een kopje koffie aan. We zijn aan een tafel gaan zitten en hebben eerst een tijdje zitten praten alsof ze al jaren vrienden van ons waren. Het zijn zeer empathische mensen en ze leven erg met je mee. Tijdens dit gesprek ging het geruisloos over wat voor monument wij wilden hebben. Niets was voor hen te veel. Wij zagen er erg tegenop maar wij gingen er met een fijn en warm gevoel weg. Rinus heeft intussen het monument prachtig geplaatst. Wij willen jullie nogmaals hartelijk danken. Wij kunnen "Andersgedenkmonumenten" in Capelle aan de IJssel aan iedereen aanbevelen.

Toppie

Fijn warm Sympathiek En cervies gericht

Bitterzoet

Wij hadden een goed gevoel bij dit bedrijf, zijn heel goed geholpen, graf voor mijn moeder is heel mooi geworden! Vervolgens komen wij op de begraafplaats om de grafsteen te bewonderen na plaatsing. Komen wij erachter dat er een stukje van de grafsteen is afgebroken en er weer aan is gelijmd. Hier moesten wij zelf achterkomen dit is helaas nooit eerlijk tegen ons verteld en dat heeft helaas toch een beetje een nare nasmaak bij ons achtergelaten en het vertrouwen verminderd.

heel persoonlijk en veel keuze

Een persoonlijke benadering, goed meegedacht over de foto op de steen. Toen wij op het laatst moment nog een extra hartje wilde toevoegen was dat geen enkel probleem. Dank daarvoor.

Zeer geslaagd.

Zeer mooie sfeervolle showroom. Super vriendelijk geholpen door eigenaar en eigenaresse. Werd met ons meegedacht en goed geluisterd. Eindresultaat is helemaal naar wens.

Warm ontvangst

Tot nu toe zeer tevreden! Mijn zussen en ik voelde ons zeer op ons gemak door de lieve ontvangst bij het bestellen van een tegel voor onze pa. Er wordt mee gedacht en niets is hun teveel onder het genot van Koffie met chocola hebben wij een keuze kunnen maken. En Kees de chihuahua deed ons, ons verdriet even vergeten wat een schatje wij waren opslag verliefd.

Hele mooie en liefdevolle mensen.

Ik ben dankbaar dat deze mensen op mijn pad zijn gekomen, ze hebben mijn met heel veel liefde en medeleven gesteund in dit proces. Dankjewel lieve Rinus en vrouw ❤️

Lieve mensen en een goede service

Lieve mensen en een goede service. Denken met je mee.

Deskundig

In een moeilijke keuze empathie kunnen tonen, gemoedelijke sfeer en sympathie kunnen opbrengen voor een niet alledaagse beslissing dank jullie wel.

vriendelijke en professionele mensen

Vriendelijke, meevoelende, meedenkende en professionele mensen. een volgende keer zal ik zeker weer naar hun toegaan.

Geweldig !!!

Wij als familie hebben heel veel binding met dit bedrijf, vanwege de vele overlijdens de laatste jaren. Dit heeft te maken met alle expertise, het meedenken en de perfecte uitvoering van alle gedenkstenen. Bij dit bedrijf voelt je de warmte van dit familiebedrijf, zij maken jouw wensen waar. Wij bevelen hen van harte aan.

Over Andersgedenkmonumenten

Wij zijn een vertrouwd familie bedrijf dat alles in huis heeft om grafmonumenten helemaal naar wens en voorkeur te maken, op te leveren en te plaatsen. Thema’s als eenvoud, modern, klassiek, design, eigentijds en uniek passeren de revue. Dus van ambachtelijk handmatig beeldhouwen tot op de mm nauwkeurig afgewerkte (met CNC machines) vervaardigde monumenten/sculpturen tot moderne en kunstzinnige gedenktekens en grafmonumenten van glas waarbij alles mogelijk is van bewerkte foto’s tot aan kunstwerken en of combinaties van kleuren, vormen, symbolen, afbeeldingen of gewoonweg de handtekening van de dierbare of specifieke uitspraken verwerken in het ontwerp.