goed geholpen

Gewoon goed geholpen mooie aparte show room.

Toppers

We zijn van deze mensen gaan houden Zegt genoeg togg

Perfect uitgevoerd en heel mooi

Ik heb het als heel prettig ervaren tijdens ons eerste bezoek en de latere afspraken, door de vakkundige adviezen en uitvoering van de steen. ik ben net naar de steen wezen kijken en het ziet er heel mooi uit zoals we hadden gewenst. Ik beveel andersgedenkenmonumenten daarom bij een ieder aan als die een steen nodig hebben ook de prijs is erg gunstig t.o.v. van andere aanbieders. Met vriendelijke groet, Rom de Hek

respectvol en met aandacht

Zeer prettig telefonisch contact. Vriendelijk. Duidelijk wat er gaat gebeuren en op welke termijn. app-contact gemakkelijk. Er werden fotos'gestuurd: hoe attent!

Ze verleende een goede en doelgerichte service

We zijn goed en vakkundig geholpen door Leonie en Rinus. Een echte aanrader!

Fijne mensen en erg behulpzaam

Ze hebben ons goed geholpen,bij het uitzoeken van een urn voor mijn man en (schoon) vader, urn moest alleen nog worden besteld. Daarna hebben ze de urn gevuld en afgedicht. Erg fijn geholpen.

Goede ervaring

Enorm tevreden met het resultaat en we zijn daarin heel goed geholpen door Rinus en Leonie. Echte vakmensen met liefde voor hun werk.

Klantvriendelijkheid en meedenkend

Mooie grafsteen gelegd voor ons op begraafplaats Crooswijk. Goed meegedacht en goed gecommuniceerd.

Nou woorden schieten te kort

Nou ik heb gegoogle en heb hun gevonden Duurde tijdje dat ik weer contact opnam met andersgedenkmonumenten Heel vriendelijke meneer en mevrouw Sta voor je klaar Begripvol .. Niet hebberig.,,,, hele goeie mensen Ik waarder oprecht wat hun allemaal heb gedaan . Gelijk aan de slag dat mijn zoontje netje bij ligt. Goede overleg en hebben respect voor wat je wilt ........ Ik wil Julie bedanken voor alles wat Julie voor ons heb gedaan en nog steeds doet Woorden schieten tekort ... Echt een aanrader ...... Bedankt rinusssss

Prettig gesprek, goed advies, mooie prijs

Onder het genot van een kopje koffie, werd ruim de tijd genomen om de diverse gedenkstenen nader te bespreken. Daarna uitgebreid stil gestaan bij tekst en lettertype en kleur daarvan. Ook de plaatsing op Schollevaar was vlot geregeld. Wij zijn allen heel tevreden met het resultaat, tegen een voor ons zeer acceptabel bedrag.

✰✰✰✰✰ 5 STERREN EN EEN 10 MET EEN GRIFFEL

Als er iets is dat Andersgedenkmonumenten verdient, dan is het wel de volle 5 sterren ✰✰✰✰✰ en zonder enige aarzeling een '10 met een griffel' voor hun uitzonderlijke prestaties! Rinus, Lenonie en hun team van professionals hebben onze eeuwige dankbaarheid verdiend met hun schitterende zorg en authentieke klantenservice en oprechte klantbeleving. We raden Andersgedenkmonumenten van harte aan aan iedereen die een gedenkmonument zoekt —ongeacht je budget of wensen, bieden ze eenieder dezelfde klasse service en kwaliteit. ONZE ERVARING: In een tijd van immens verdriet, werden we door warme aanbevelingen van familie en vrienden en zelfs koude aanbevelingen van onbekenden geleid naar Andersgedenkmonumenten. Het was een verademing om in hun atelier te worden ontvangen, waar elk gesprek niet alleen professioneel en deskundig was, maar ook warm en persoonlijk. Wij waren nieuw in de wereld van grafbedekkingen en wisten niet wat we konden verwachten. Toch, met elk open, transparant en kundig advies, met elke uitleg over de talloze mogelijkheden, voelden we ons meer op ons gemak en hebben we Andersgedenkmonumenten vertrouwd met het creëren van onze grafbedekking. Vanaf het eerste moment van contact tot aan de levering van een adembenemend gedenkmonument, hebben ze ons met niets dan compassie, professionaliteit en integriteit behandeld. Het ontwerp van de gedenksteen voor ons familiegraf overtrof alle verwachtingen. Het was niet alleen een toonbeeld van vakmanschap maar ook een diepe reflectie van het leven en de persoonlijkheid van onze dierbare. Elk detail, van de keuze van het materiaal tot de uiteindelijke plaatsing, werd met de grootste zorg en respect behandeld. Dit getuigt van een team dat hun ambacht niet alleen begrijpt maar ook de emotionele waarde die elk monument draagt. Het hele proces was klant en service gericht; vlekkeloos, gekenmerkt door duidelijke communicatie, zorgvuldige levering en respectvolle plaatsing. We zijn diep dankbaar voor de zorg en aa

Mee levend

Fijne mensen Doen er alles aan om respectvol in alle wensen te voorzien

Mission accomplished

Ik kwam bij Andersgedenkmonumenten als een leek. Werd vriendelijk ontvangen. Aangegeven wat ik ongeveer wilde en goede advies gekregen over wat ik niet wist. Van begin tot het einde goed begeleidt en de steen voor onze dierbare is alles wat we wilden. We waarderen Andersgedenkmonumenten voor de hulp, steun en advies om uiteindelijk onze doel te bereiken.

Zeer vriendelijk, meedenkend en mooi werk geleverd

Vriendelijk ontvangst op de zaak, Er wordt ruim de tijd genomen om over alle wensen te praten en je wordt goed geadviseerd. Communicatie na bestelling ook al allemaal vriendelijk en vlot, via email n WhatsApp. Na plaatsen van t grafmonument netjes een foto gekregen en alle planten netjes achter t graf geplaatst en sommige erop. Al met al keurige service. Dank je wel

Met aandacht,inzet en passie voor hun vak een prachtige gedenksteen op ons graf,complimenten!

De begrafenisondernemer had mij verscheidende gedenkmonumentebedrijven toegezonden. Na een paar te hebben bezocht,dacht ik ga eens in de buurt kijken.. Op de fiets naar de Mient 16c. Werd zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen door Rinus en Leonie. Op begraafplaats ‘Oud Kralingen’een grafsteen gezien die ik mooi vond. Rinus en Leonie hebben hun uiterste best gedaan om die te vinden. Na aandachtig en meedenkend naar de wensen te luisteren is er een prachtige gedenksteen gekomen op ons graf. Mijn dank is groot!

Uitstekend verzorgd

Prachtige steen en keurig bewerkt. De letters maar ook de vogeltjes staan er prima op

Wij werden al bij het monument uitzoeken zeer goed geholpen. Er was in de winkel ook heel veel aanwezig om uit te kiezen. We gaan hier zeker een volgende keer weer heen.

Niets was te veel; alles is mogelijk.

Wat een lieve meelevende mensen; echt mensen die hun vak verstaan, zoals je die tegenwoordig nauwelijks nog tegenkomt! Een dikke tien met een griffel.

Zeer tevreden over de dienstverlening van Andersgedenkmonumenten!

Onze ervaring met Andersgedenkmonumenten is zeer positief. In een prettige en ongedwongen sfeer denken ze goed met je mee om al onze wensen uiteindelijk te verwerken in een mooi eind resultaat. Wij bevelen ze dan ook van harte aan!

Fijne samenwerking

Erg tevreden over de ontvangst, communicatie en uitvoering. Daarnaast ook een eerlijke prijsopgave.

Alles prima geregeld goed overleg,

ik ben erg tevreden over mijn vader grafsteen zoals ik had gedacht en gehoopt over grafsteen op maat gemaakt vanaf begin tot het eind een mooi en fijn samen werking Heel erg bedankt.

Heel goed geholpen met alle rust Geweldig

De beste en snelste service en fantastisch advies!

Anders Gedenkmonumenten geeft altijd eerlijk, het beste advies. Daarnaast is de kwaliteit van alles wat er geleverd wordt uitstekend. Ook de levertijd en service is prima!

Fantastisch!

Wat zijn Leonie en Rinus ontzettende warme lieve mensen. Je wordt heel hartelijk en warm ontvangen! Wij hebben maar 3 maanden op de steen van onze vader gewacht. De steen is prachtig geworden. We werden goed op de hoogte gehouden en niets was teveel! Ik zou ANDERS GEDENKMONUMENTEN zeker aanbevelen. Een dikke welverdiende 10 Zeker de moeite waard om eens op de koffie te gaan.

Heel vriendelijke ontvangst

We werden vriendelijk ontvangen en ze nam alle tijd voor onze persoonlijke wensen, wij voelden ons heel erg op ons gemak. Ook het contact erna met het plaatsen van de steen hebben we als heel fijn ervaren.

Over Andersgedenkmonumenten

Wij zijn een vertrouwd familie bedrijf dat alles in huis heeft om grafmonumenten helemaal naar wens en voorkeur te maken, op te leveren en te plaatsen. Thema’s als eenvoud, modern, klassiek, design, eigentijds en uniek passeren de revue. Dus van ambachtelijk handmatig beeldhouwen tot op de mm nauwkeurig afgewerkte (met CNC machines) vervaardigde monumenten/sculpturen tot moderne en kunstzinnige gedenktekens en grafmonumenten van glas waarbij alles mogelijk is van bewerkte foto’s tot aan kunstwerken en of combinaties van kleuren, vormen, symbolen, afbeeldingen of gewoonweg de handtekening van de dierbare of specifieke uitspraken verwerken in het ontwerp.