Geweldig bedrijf, doen alles voor een super resultaat.

De steen voor mijn vader is heel mooi geworden. Het overtreft onze verwachtingen. De manier waarop wij begeleid werden bij de keus van de steen was super en ook de vriendelijkheid en medeleven. Zeker een aanrader.

Ik ben bij dit bedrijf gaan kijken op advies van een kennis van mij! Wat een assortiment ,echt super! Ik ben hier geslaagd voor de as van mijn man! En ik ben hier zeer vriendelijk geholpen ,echt een aanrader!

Uitstekend geholpen.

Gedenksteen tot grote tevredenheid opnieuw gelakt.

Mooi liefdevol en persoonlijk.

Ze doen dit werk vanuit hun hart. Dat voel en merk je aan alles. Ze denken met je mee en zorgen er voor dat het afscheid echt persoonlijk wordt. Ik kan met zo'n goed gevoel terugkijken en dat is zo ontzettend belangrijk! We hebben precies kunnen doen wat wij wilden of wat onze vader gewild zou hebben.

Vriendelijk, persoonlijk, geduldig, meedenkend

Het is een kunst om iets mooi te maken van een grafsteen. Dat is niet zo bijzonder. Meer bijzonder is, als je merkt dat met liefde en toewijding deze steen ter nagedachtenis van je geliefde gemaakt wordt. Dat is pas echte kunst. Vriendelijk, persoonlijk, geduldig, warm en meedenkend communiceren over een koude steen, die meer betekenis gaat geven aan de laatste rustplaats. Van harte aanbevolen!

Ik zou ze iedereen aanbevelen. Het zijn zeer oprechte en aardige mensen die altijd voor je klaarstaan en alles zullen doen om te zorgen dat de klant zich er goed bij voelt.

Wij zijn zeer tevreden over Andersgedenkmonumenten. Wij zijn warm ontvangen door Rinus en zijn partner. Wij hebben een fijn gesprek gehad en er is goed geluisterd naar de wensen. Het zijn mensen die met je meedenken en niks is te veel. Lijkt een situatie onmogelijk dan komen zij altijd met een oplossing. Daarnaast was het contact/ de bereikbaarheid altijd goed. Wij hebben de samenwerking als zeer prettig ervaren. Het zijn mensen met een hart van goud! Ga vooral zo door!

Heel blij met het geleverde product

Snelle reactie op mail Denkt mee Komt afspraken na Levert goed product

Hele goede uitvoering van onze wens van het gedenk monument.

Vriendelijke ontvangst, er werd tijd genomen om te luisteren naar onze wensen. Goede communicatie en overleg. Monument is netjes geplaatst.

Prachtig werk geleverd

Wat een verschil, Van bijna geen letters naar duidelijke mooie letters en ook het roosje en grote hart is heel mooi geworden. Superblij met deze vooruitgang. Het ziet er weer TOP uit. Bedankt heren voor t prachtige werk.

Tevreden

Wij zijn zeer tevreden over het grafsteen van onze vader. Andersgedenkmonumenten heeft gedaan wat er besproken en beloofd is. Men stond open voor onze wensen en vragen. Zij gaven ook tips en suggestie's aan hoe het beter of anders kon. Ook de wens om een tekst uit "De Koran " in het arabisch te laten graveren was geen probleem. Als familie zijn wij er trots op en zeer tevreden hoe alles afgehandeld is er hoe het graf er nu erbij ligt. Dank je wel Andersgedenkmonutenten.

Een onderneming die meedenkt, flexibel is, waar maakt en vriendelijkheid aan alle kanten uitstraalt.

Ons eigen ontwerp is tot in de kleinste details perfect gefabriceerd en uitgevoerd. Wij zijn echt uiterst tevreden met het prachtige resultaat.

Een warm contact, waarbij altijd ruimte is voor overleg.

Al hebben we heel wat keren over en weer gemaild, uiteindelijk hebben we een prachtige grafsteen voor mijn vader kunnen realiseren met elkaar.

Meelevend

Deze mensen denken met je mee. Ze zijb professioneel hebben heel veel ervaring.

"Wij moesten er een goed gevoel bij hebben"

Het was voor ons een betrouwbaar bedrijf omdat we er rustig over na konden denken welke tekst we konden gebruiken, ook meerdere opties bekeken en niks was teveel. We hebben er best wel lang over moeten nadenken en er was nergens druk over, 'wij moesten er een goed gevoel bij hebben'. Fijn dat we deze moeilijke periode zo mooi en rustig af konden sluiten.

Mijn ervaring in deze, wat we hebben afgesproken is ruim voldoende.

Vakwerk !

Prima dienstverlening ervaren.

Hartelijke en warme ontvangst , ondanks midden in een drukke verhuizing van het pand. Fijn begingesprek gehad , goed geluisterd , geadviseerd en gecommuniceerd uitstekend eindresultaat ! Bedankt !

Het allemaal perfect geregeld en verzorgt.

We zijn zeer tevreden over de plaatsing en belettering. Het gedenkmonument is mooi en perfect geplaatst.precies zoals we het willen hebben.

Een 10 met een griffel.

Wij wilden het grafje van onze zoon Stefan met een mooie omlijsting verfraaien. Zo kwamen we bij Andersgedenkmonumenten terecht. Dit was een schot in de roos. Een geweldig bedrijf, die met je meedenkt en dit op een zeer prettige manier doet. Je voelt totaal geen afstand, je staat er als een in om het gezamenlijk tot een mooi en fijn eindproduct te komen. Ook als er een obstakel overbrugt moet worden is dit totaal geen probleem. Kortom een wereldbedrijf bij ons Capelle aan den IJssel. Van harte aanbevolen. Succes met de vriendelijke groeten van, Karin en Rens Sonnega

wij zijn super tevreden

Wij hebben een hele fijne ervaring, heel erg klantvriendelijk en denken met je mee. Er wordt goed naar je geluisterd en het resultaat is perfect. Alles is keurig geregeld, persoonlijk gemaakt en met liefde en aandacht behandeld. Van mij een tienplus

Geweldig .

Geweldige mensen die mee denken en met oplossingen komen , wij hebben de samenwerking heel erg gewaardeerd en alles is tot in de puntjes verzorgd . Top .

Perfecte afhandeling in de hele gang van zaken

We werden constant op de hoogte gehouden. Zeer vriendelijk beleefd meedenkend en gevoelsmens. Je komt daar toch met emoties. Kortom: aan te bevelen in verdrietige periode. Een 10 met een griffel.

Tevreden en dankbaar

Goede communicatie en fijne samenwerking! Klant is koning en goed meedenkende partner om mee te werken. Blij hier via via terecht te zijn gekomen . Fijne service

Heel persoonlijk en liefdevol

Wij hebben een hele fijne ervaring. Alles is keurig geregeld, persoonlijk gemaakt en met liefde en aandacht behandeld.

Over Andersgedenkmonumenten

Wij zijn een vertrouwd familie bedrijf dat alles in huis heeft om grafmonumenten helemaal naar wens en voorkeur te maken, op te leveren en te plaatsen. Thema’s als eenvoud, modern, klassiek, design, eigentijds en uniek passeren de revue. Dus van ambachtelijk handmatig beeldhouwen tot op de mm nauwkeurig afgewerkte (met CNC machines) vervaardigde monumenten/sculpturen tot moderne en kunstzinnige gedenktekens en grafmonumenten van glas waarbij alles mogelijk is van bewerkte foto’s tot aan kunstwerken en of combinaties van kleuren, vormen, symbolen, afbeeldingen of gewoonweg de handtekening van de dierbare of specifieke uitspraken verwerken in het ontwerp.