Onze ervaring was geweldig, omdat ze de tijd voor je nemen, begeleiden je door het proces en perfecte afwerking afleveren. Dus een heel fijn bedrijf en mensen.

Grafmonument helmaal naar wens geplaatst

Goede persoonlijke service, komen afspraken na & een prettige communicatie!

Uitstekend!

IN een woord fantastisch!

Erg goed

Alles kon niets was gek erg geduldig en super vriendelijk

Er word met je mee gedacht..dat is heel fijn.

Super goed

Aardige man en een mooie steen uitgezocht met een mooi letter type. Opvallend is het enthousiasme van de man die daar werkt

Persoonlijk en begripvol

Fijne ontvangst in ruime showroom, persoonlijk, luisterend oor, snelle reacties, begripvol , en betaalbaar. Dank je wel Rinus , voor de perfect uitgevoerde gedenksteen.

Ik heb precies gekregen wat ik had verwacht.

Vanaf het eerste gesprek een fijn, warm en medelevend gevoel. Heel begaan en respectvol, luisterend oor.

NETJES GEREGELD - PRECIES ZOALS 'T HOORT

alles was precies zoals 't was afgesproken , zo hoort het te zijn ... complimenten voor Rinus ....

Heel prettig en professioneel

Heel mooi bedrijf, met warm en hartelijk ontvangst. De communicatie was duidelijk en prettig, met goed advies. Gedenksteen is prachtig geworden. Erg blij mee

Fantastisch.

Als zeer prettig. De heer Tonder begrijpt je helemaal in verdriet en denkt heel goed met je mee aangaande het monument wat je geplaatst zou willen hebben. Wij komen steeds terug bij de heer Tonder hij verstaat zijn vak .

Eerlijk, oprecht, begripvol en liefdevol geholpen.

Het is zo belangrijk het uitzoeken van een gedenksteen en tekst. Je kan dat maar 1 keer goed doen, wij hebben veel steun mooie ideeën en begrip gehad van Rinus Tonder. Daardoor hebben wij het heel persoonlijk kunnen maken. Wij zijn als familie bijzonder tevreden en trots op het resultaat Dankjewel Rinus.

kan niet in één zin gezegd worden

De ontvangst ,het respect ,het meeleven ,het meedenken, wow Rinus ,bedankt voor alles ,je geduld ,je vakmanschap. Jammer dat er geen 10 sterren gegeven kunnen worden. Het monument voor ons moeke is zo mooi geworden ,dank je wel Peter

Vakbekwaam bedrijf, snelle en betaalbare service prettige ervaring in een moeilijke tijd.

Onze ervaring is een “ prettige “ in een ontzettend moeilijke tijd. Je krijgt duidelijk advies over de verschillende mogelijkheden in het algemeen, en daarnaast ook toegespitst op het budget wat je wil/kan uitgeven. De medewerker die wij hebben gesproken was zeer deskundig over wat bij welke begraafplaats wel en niet mag worden geplaatst, zo kom je niet voor een verrassing te staan bij het plaatsen. De medewerker dacht actief met ons mee in het uitkiezen van onze steen, en wanneer dit ons budget overschreed kwam hij met een haalbaar alternatief. Daarnaast had hij goede ideeën om de steen een persoonlijke tint mee te geven via tekst of afbeelding. We hebben bij de aankoop een goed gevoel overgehouden en raden daarom dit bedrijf aan.

Ik ben zeer tevreden werd enorm goed geholpen door Rinus Tonder, hij neemt alle tijd voor je, laat alle mogelijkheden zien. Het gedenkmonument van mijn moeder nog voor de kerst geplaatst in een woord geweldig Ben er erg blij mee. Ik raad dit bedrijf zeker aan

Goed. Fijn geholpen. Goed advies.

Wij zijn fijn geholpen en kregen goed advies.

Prima, geheel volgens afspraak!

Tijdens het hele proces is Rinus een rustige, meelevende en oplossings- gerichte vakman. Met alle geduld van de wereld kwamen we toch snel tot een goed resultaat en ondanks de corona vertraging toch binnen de verwachte tijd geplaatst.

zeer blij en tevreden

Beste heer Tonder, Rinus, Dank voor het bijzonder en exact uitvoeren van het met recht te noemen grafmonument van mijn man in ruste Emanuel. Ik ben er zeer blij mee en heel tevreden over. U en uw dierbaren Fijne Kerstdagen en een Voorspoedig 2021 toewensend, ook namens m’n zoon en gezin

Wij zijn zeer tevreden over het contact met Rinus Tonder. Alles keurig geregeld!

Alles is netjes afgehandeld goede service.

Mijn ervaring is goed we zijn overal bij betrokken de steen is heel netjes afgewerkt dit bedrijf is een aanrader

Het ontzorgt

Ben blij te weten dat de graven nu altijd schoon gemaakt worden. En er regelmatig zorg aan besteed wordt.

Super! Echt een bedrijf waar de klant koning is.

We zijn nu voor de 3e keer bij Anders Gedenk Monumenten geweest. De eerste keer hebben ze een hele mooie steen verzorgd voor mijn moeder. Met wat tips en trucs van de heer Tonder is dit een zeer waardig monument voor mijn moeder geworden. Omdat wij toch nog iets moois voor thuis wilde hebben, heeft de heer Tonder het glas, wat ook op het monument zit, in het klein gemaakt. Ook dit weer met alle eerbied en top gemaakt. Vorige maand is onze hond overleden en hier heeft hij een mooie urn voor gemaakt. De afbeelding is erg mooi geworden, welke met lasertechniek in de urn is gezet. Al met al, een bedrijf waar, je ondanks een moeilijke periode, je helemaal op je gemak gesteld wordt en hij meedenkt met de mogelijkheden binnen het gestelde budget. Wij zijn dik tevreden! Daarnaast heeft hij een gedenksteentje gemaakt voor onze fokker, zodat ook zij een mooi aandenken heeft.

zeer persoonlijk en fijn geholpen ,

vriendelijk en goed advies,en goed op de hoogte gehouden met de voortgang van het maken en plaatsen van ons gedenk teken.

Erg Fijn!

Na een eerste vrijblijvende kennismaking een goed gevoel overgehouden. Welke uiteindelijk de doorslag gaf om de gedenksteen van mijn vader bij Rinus te laten maken. Wij zijn erg blij met het resultaat!

Over Andersgedenkmonumenten

Wij zijn een vertrouwd familie bedrijf dat alles in huis heeft om grafmonumenten helemaal naar wens en voorkeur te maken, op te leveren en te plaatsen. Thema’s als eenvoud, modern, klassiek, design, eigentijds en uniek passeren de revue. Dus van ambachtelijk handmatig beeldhouwen tot op de mm nauwkeurig afgewerkte (met CNC machines) vervaardigde monumenten/sculpturen tot moderne en kunstzinnige gedenktekens en grafmonumenten van glas waarbij alles mogelijk is van bewerkte foto’s tot aan kunstwerken en of combinaties van kleuren, vormen, symbolen, afbeeldingen of gewoonweg de handtekening van de dierbare of specifieke uitspraken verwerken in het ontwerp.