Zeer goede service en samenwerking

Bij aankoop werd een zo kort mogelijke levertijd verzocht. Er is alle moeite gedaan om de levertijd tot een absoluut minimum te beperken hetgeen wij zeer op prijs stellen. Er is ook alle moeite gedaan om de gewenste tekst zo goed mogelijk te laten passen in het oppervalk van de steen. Het uiteindelijk resultaat is een gedenksteen van uitmuntende kwaliteit.

Zeer goede ervaring.

Komen afspraken goed na. Er wordt goed geluisterd wat je wilt en bespreken het tussentijds ook met je voordat het gedenkteken geplaatst wordt. Vriendelijke mensen en klantgericht. Kortom: ga eens langs voor een gesprek.

Een mooi gedenkmonument!

Nooit leuk om een grafmonument te moeten uitzoeken. Ik kwam binnen met wat gedachten en Rinus heeft ons super geholpen om tot een anders en mooi grafmonument te komen. Tijdens het ontwerp heel vaak op een fijne manier contact gehad, wat vertrouwen geeft, Het resultaat is mooi en weet zeker dat mijn ouders er trots op zouden zijn!

Samen met mijn moeder langs geweest om een grafsteen voor mijn overleden vader te vinden. We zijn warm ontvangen en wisten concreet wat we wilden, maar dat was niet standaard. Rinus Tonder heeft goed geluisterd naar wat we wilden en dat kunnen omzetten in een 3D tekening. Heeft hierbij goed meegedacht naar passende oplossingen en het was alsof datgene wat we wilden onmogelijk was, maar het is hem toch gelukt en het eindresultaat is precies zoals bedacht. Zijn super tevreden en bevelen hem dan ook aan eenieder aan die niet wenst te slagen met een standaardoplossing, maar juist iets unieks. Nogmaals heel erg bedankt namens mijn Moeder en de Familie.

uitstekend

Het bedrijf heeft alles keurig geregeld en wij zijn erg blij met het eindresultaat.

Super service. Meegaand, meedenkend. In een woord top.

super hulpzaam en meedenkend

Ik ben heel erg tevreden over de service, meedenken en op de hoogte stellen tijdens het hele proces van ontwerpen, bestellen, leveren en plaatsen van de grafsteen. In de moeilijke tijden van verlies en verdriet, kreeg ik meteen een fijn gevoel dat ik de juiste mensen heb gevonden die de rustplek van mijn zoontje mooi gingen maken. Ik had volle vertrouwen in dat alles goed komt. En het is inderdaad heel mooi geworden.

Warm welkom met als eindresultaat een prachtige gedenksteen

In eerste instantie zagen mijn moeder en ik er erg tegenop om een gedenksteen voor mijn vader uit te zoeken. Emotioneel was het voor ons erg zwaar. Bij ons bezoek werden wij ontzettend warm ontvangen door dhr. Tonder. Al gauw haalde meneer dat beladen gevoel bij ons weg en werd het een super fijn gesprek. Uiteindelijk hebben wij een hele mooie gedenksteen laten maken en werd er goed geluisterd naar onze wensen. De gedenksteen had iets vertraging(wegens omstandigheden waar andersgedenkmonumenten niks aan kon doen), maar het resultaat was zeker het wachten waard. Wat was het prachtig geworden en wat zou mijn vader dit ontzettend mooi hebben gevonden. Ik zou andersgedenkmonumenten aan iedereen willen aanraden en ik wil andersgedenkmonumenten voor alles bedanken.

Ik heb Rinus al lang geleden leren kennen. Hij heeft toen zeer zorgvuldig en met overgave en liefde alles perfect verzorgt. Dat heeft geresulteerd dat we in al die jaren al heel vaak bij Rinus zijn geweest (helaas) maar wat fijn dat je dan zo fijn geholpen wordt en er mee wordt gedacht Ik mag met trots zeggen dat Rinus een goede vriend is geworden Ga zo door!! Ruud

Mijn ervaring is zeer positief.

Zeer invoelend en uiterst bekwaam in het geven van voorlichting en advies En niet onbelangrijk vriendelijk geprijsd Het uiteindelijk resultaat is geweldig

Respectvol en snel

Wij zijn dankbaar voor de respectvolle wijze waarop de heer Tonder ons heeft ontvangen als ook voor de keurige en snelle afwerking van de grafsteen van onze moeder. Heel hartelijk dank daarvoor!

Prima ervaring met rinus tonder

Fijn geholpen door rinus

Perfect!

Goed advies. Goed geregeld. Fijne communicatie. Mooie steen. Gemaakte afspraken nagekomen!

Zeer betrouwbaar, goed bereikbaar en super service.

Vanaf mijn eerste contact met Rinus had ik er gelijk een goed gevoel bij. Onze eerste afspraak was heel snel gemaakt. Rinus kwam naar de begraafplaats om het urnengraf en steen te bekijken. Daarna zijn we naar zijn zeer mooie showroom gereden en hebben daar alles door gesproken. Rinus heeft ons heel erg goed geholpen met de opmaak van de steen en keuze om het graf op te knappen. Als eerste heeft Rinus de tekst op de steen aangepast en de letters opnieuw bewerkt. Op de afgesproken dag en tijd heeft Rinus de steen terug geplaatst Het resultaat was SUPER mooi. Mijn broer en ik waren heel erg blij. In september zal Rinus het graf verder gaan verzorgen met een hele mooie omranding. Mede door zijn goede inzicht en lange ervaring zijn wij heel blij met het ontwerp en hebben wij alle vertrouwen in Rinus dat het resultaat TOP zal zijn. Alvast heel erg bedankt voor alles wat je tot nu toe voor ons hebt gedaan. Groetjes Carla en Marcel Groesbeek.

Heel fijn geholpen!

Onze wens is keurig uitgevoerd. Dank je wel Rinus.

Goede service, fijne mensen met hart voor het werk, perfect

goede service , fijne mensen met hart voor het werk ,in een woord perfect

Vriendelijk en persoonlijk

Met dank aan Rinus zijn wij ontzettend goed geholpen met het uitkiezen van een grafsteen. Top service!

Topservice

Heel mooi eindresultaat zoals precies besproken. Heel erg blij mee ! Bedankt

We zijn erg goed geholpen bij de keus van het graf. Rinus begreep wat we wilden en bedoelden en het is zo geworden als we dachten.

Goede afstemming en heel mooi resultaat.

Goed overleg geweest over de uitvoering van het werk. Exact het zelfde lettertype gebruikt en het resultaat is fantastisch. Bovendien de steen weer als nieuw!

Niets anders dan lof voor Andersgedenkmonumenten

De verlening van de service beperkt zich zeker niet enkel tot het plaatsen van een schitterend monument voor een overledene; de service gaat door, ook na plaatsing van het monument. Het belang van After Sales is Tinus Tonder duidelijk. Ik hoop dat mensen zo lang mogelijk verschoond blijven van een vervelende ervaring als het om verliezen van een dierbare gaat. Mocht de situatie niet anders zijn dan kan ik Andersgedenkmonumenten alleen maar aanbevelen als een betrouwbare partner in dit proces.

Geweldige vriendelijke service. Redelijk geprijsd. Klantgericht.

Zelf ontworpen monument is door Andersgedenkmonumenten vertaald naar materiaal, omvang, uitvoering en bevestiging. Prachtige uitvoering. Omdat plaatsing per een bepaalde datum mijn voorkeur had maar lastig werd, heeft de manager met zijn vrouw zelf de plaatsing verricht. Wat een vriendelijke en klantgerichte mensen!

Over Andersgedenkmonumenten

Wij zijn een vertrouwd familie bedrijf dat alles in huis heeft om grafmonumenten helemaal naar wens en voorkeur te maken, op te leveren en te plaatsen. Thema’s als eenvoud, modern, klassiek, design, eigentijds en uniek passeren de revue. Dus van ambachtelijk handmatig beeldhouwen tot op de mm nauwkeurig afgewerkte (met CNC machines) vervaardigde monumenten/sculpturen tot moderne en kunstzinnige gedenktekens en grafmonumenten van glas waarbij alles mogelijk is van bewerkte foto’s tot aan kunstwerken en of combinaties van kleuren, vormen, symbolen, afbeeldingen of gewoonweg de handtekening van de dierbare of specifieke uitspraken verwerken in het ontwerp.