Heel fijn geholpen!

Onze wens is keurig uitgevoerd. Dank je wel Rinus.

Goede service, fijne mensen met hart voor het werk, perfect

goede service , fijne mensen met hart voor het werk ,in een woord perfect

Vriendelijk en persoonlijk

Met dank aan Rinus zijn wij ontzettend goed geholpen met het uitkiezen van een grafsteen. Top service!

Topservice

Heel mooi eindresultaat zoals precies besproken. Heel erg blij mee ! Bedankt

We zijn erg goed geholpen bij de keus van het graf. Rinus begreep wat we wilden en bedoelden en het is zo geworden als we dachten.

Goede afstemming en heel mooi resultaat.

Goed overleg geweest over de uitvoering van het werk. Exact het zelfde lettertype gebruikt en het resultaat is fantastisch. Bovendien de steen weer als nieuw!

Niets anders dan lof voor Andersgedenkmonumenten

De verlening van de service beperkt zich zeker niet enkel tot het plaatsen van een schitterend monument voor een overledene; de service gaat door, ook na plaatsing van het monument. Het belang van After Sales is Tinus Tonder duidelijk. Ik hoop dat mensen zo lang mogelijk verschoond blijven van een vervelende ervaring als het om verliezen van een dierbare gaat. Mocht de situatie niet anders zijn dan kan ik Andersgedenkmonumenten alleen maar aanbevelen als een betrouwbare partner in dit proces.

Geweldige vriendelijke service. Redelijk geprijsd. Klantgericht.

Zelf ontworpen monument is door Andersgedenkmonumenten vertaald naar materiaal, omvang, uitvoering en bevestiging. Prachtige uitvoering. Omdat plaatsing per een bepaalde datum mijn voorkeur had maar lastig werd, heeft de manager met zijn vrouw zelf de plaatsing verricht. Wat een vriendelijke en klantgerichte mensen!

Over Andersgedenkmonumenten

Wij zijn een vertrouwd familie bedrijf dat alles in huis heeft om grafmonumenten helemaal naar wens en voorkeur te maken, op te leveren en te plaatsen. Thema’s als eenvoud, modern, klassiek, design, eigentijds en uniek passeren de revue. Dus van ambachtelijk handmatig beeldhouwen tot op de mm nauwkeurig afgewerkte (met CNC machines) vervaardigde monumenten/sculpturen tot moderne en kunstzinnige gedenktekens en grafmonumenten van glas waarbij alles mogelijk is van bewerkte foto’s tot aan kunstwerken en of combinaties van kleuren, vormen, symbolen, afbeeldingen of gewoonweg de handtekening van de dierbare of specifieke uitspraken verwerken in het ontwerp.

Filter op Taal