Prima verblijf voor onze groep.

Fijn en ontspannen weekend met een gastvrij onthaal.

• Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? prima prijs-kwaliteit

het was al met al een prima onderkomen!

wat moeten we aan bovenstaande toevoegen? Alles was dik in orde.

• Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? alles keurig geregeld

Goede en ruime accomodatie op uitstekende lokatie

Weekend met groot gezelschap inclusief kinderen. Heel prettig ontvangen. Accomodatie was ruim, opgeruimd en schoon met goede kookmogelijkheden en ruim voldoende sanitair.

• Waar verbleven jullie? De Hoeve
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Leuke gelegenheid voor een week of weekend met het hele gezin

Geweldige locatie en de accommodatie is van alle gemakken voorzien!

Met onze groep hebben we een geweldig teamweekend gehad in de Blokhut. Het was allemaal picobello in orde, mooie locatie, mooie algemene ruimtes en een hele fijne communicatie met de mensen van De Wolfskuil. Ook konden wij nog last minute nog een kampvuur regelen en hebben wij een toptijd gehad!

• Waar verbleven jullie? De Blokhut

Thuiskomen op een prachtige plek

Het huis is een prettig en overzichtelijk gebouw dat één en al vriendelijkheid uitstraalt. De bedden zijn simpel maar slapen prima. De keuken heeft alles wat je nodig hebt. En dan kom je buiten… dit is echt een bosbrand nemen, omringt door bomen. We hadden zelf een partytent mee, in deze regenachtige zomer was dat niet alleen voor ons een uitkomst maar ook voor hele groepen scouts. Fijne medewerking en verzorging van het team, het contact vooraf verliep ook uiterst prettig. Dankjewel Wolfskuil, we komen graag terug!

• Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Bosparadijs

Dat houden we er graag in: een bosparadijs! wat leuk dat jullie zo enthousiast zijn. We verhuren trouwens ook partytenten dus als je wil kun je dat de volgende keer ook doen. Leuk dat jullie terug willen komen! Groet, Team De Wolfskuil

super fijne vakantie gehad in een super locatie

de wolfskuil is een hele mooie omgeving en de medewerkers zijn super aardig en betrokken zonder te veel te bemoeien. wederom bedankt voor een fijne week.

• Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? top locatie

Wat een heerlijke plek midden in het bos om met onze familie van klein tot groot vakantie te vieren!

We logeerden met ons elven, in de leeftijd van 1,5 tot 69, in de Mowglihut. Een heerlijk huis, voor ieder een goede plek. De kleintjes konden veilig voor en achter het huis spelen, rennen, klimmen, een hut bouwen en op verkenning. De 30-ers en 60-ers konden vanuit het huis mooie wandelingen maken, badmintonnen, tafeltennissen, jeu de boulen en 's avonds met elkaar lekker buiten eten en rond de vuurschaal bij kletsen. Het huis is heel compleet en schoon. Een fijne ruime keuken met veel plek om met een paar mensen te koken. Drie grote tafels. Ideaal! De ene voor de ukken, de andere voor spelletjes en de derde om aan te eten. Ruim voldoende schoon en praktisch sanitair. En prima bedden boven op de slaapkamers. Een slaapkamer beneden met douche, heel fijn voor de rustzoeker of senior ;-) En wat een rust en stilte op het terrein, terwijl de tenten bezet waren en later het huis tegenover ons. We hebben een paar tips; een paar plankjes extra in de keuken voor voorraadje boodschappen, een droogrek voor natte handdoeken als het regent, wat extra hangmogelijkheden voor kleding op de slaapkamers. We voelden ons erg welkom en thuis bij jullie. Wat een mooie organisatie! Annelie Baten

• Waar verbleven jullie? De Mowglihut
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Een hele fijne gezellige zorgzame organisatie op een prachtige plek in de bossen.

Dag Annelie, wat leuk om zo'n uitgebreide reactie van je te krijgen! En super fijn dat jullie je welkom en thuis voelde, daar doen we het voor :-). Bedankt ook voor je praktische tips die ga ik doorgeven. Wellicht tot een volgende keer, Astrid De Wolfskuil

Mooi huis op een prachtige plek!

Wij hebben een heerlijk weekend gehad op de Wolfskuil. De Jorishoeve is een mooi ruim huis met voldoende voorzieningen. Ook de pizza oven was een groot succes. Heerlijk deeg en ruime variatie aan beleg. Alleen wel jammer dat we zelf alle groente nog moesten snijden. Wat we vervelend vonden waren de drangers op alle slaapkamerdeuren. Daardoor klappen de deuren met nogal wat lawaai dicht, wat behoorlijk storend is, omdat niet iedereen op dezelfde tijd naar bed gaat en opstaat. De noodzaak ontgaat ons ook, dus ons advies is om ze weg te halen. De douches boven waren ook niet heel fijn, beetje minimale straal.

• Waar verbleven jullie? De Jorishoeve

Vrij zijn, blij zijn, samen zijn.

Schoon, thuis, ruim, alles aanwezig. Kuch, lucht. Fijne matrassen, goede douches. Heerlijke terrassen. Fijne contacten met medewerkers. Super fijn weekend

• Waar verbleven jullie? De Repelaerhoeve
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Zoals hierboven.

Bedankt voor je review!

Een prachtig terrein met veel ruimte voor je eigen groep

Twee nachten met 14 mensen gekampeerd op De Den. Faciliteiten zijn prima, fijn zo'n kooktent en servieskast. Het terrein is prima voor deze groepsgrootte. De Wolkskuil als geheel is heel ruim opgezet, waardoor het moeilijk is om anderen tot last te zijn als je wat later blijft zitten praten. Omgeving is prachtig. Enige minimale minpuntje is de loopafstand tot het sanitair vanaf De Den. Voor een douche niet erg, voor een toiletbezoek net wat ver. Maar daar komt verandering in begrepen we. Met een eigen toilet voor De Den.

• Waar verbleven jullie? De Den met eigen tenten
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? prachtig groepskampeerterrein

Prima adres met goede service

Wij hebben heerlijk gekampeerd met onze familie op de Den. Hou je van natuurlijk kamperen met elkaar. Dan is dit de ideale plek om in een bos te staan op een prachtige open plek. De groeps tent is ideaal. Het koken is basic maar prima te doen. Wij huurde de barbeque. Over de vuurschaal zijn we wat minder enthousiast. Een bewegend vuur aan een paar kettingen is niet zo handig als je er boven wilt koken. Als de schaal op een paar stenen lag zou al enorm schelen. Dan kan de driepoot gewoon dienen om de pan op te hangen. Maar je kunt nou eenmaal niet alles hebben. Fijn is als het toilet op de den zou komen dat was nu wel erg ver weg. Maar daar wordt aan gewerkt. We hopen dat het toilet een beetje wordt weggewerkt met een scherm want het is ook een beetje zonde van de plek. Wolfskuil goed gedaan en ga zo door.

• Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Prachtig terrein

Dank je wel voor je uitgebreide en eerlijk revieuw! Fijn dat het kamperen jullie is bevallen. We zijn inderdaad hard aan het werk om een huisje te maken met 2 toiletten (richting het pad dus niet op het veld zelf). Wat betreft de vuurschaal, deze is echt voor het stoken van een vuurtje. Wil je koken op het vuur dan raden we je aan de Tundragrill eens te proberen, die kun je bij ons huren. Je kunt dan op open vuur verschillende pannen draaien op het vuur. Zeker de moeite waard. We hopen jullie een andere keer weer te mogen begroeten, De Wolfskuil 🐾

We hadden een prachtig weekend met ons gezin in de Mowglihut

We hebben volop genoten van het mountainbiken, zwemmen in de Regge, pizza's bakken op de terrashaard, wandelen en de afzaktocht met kayaks op de Regge en Vecht. Kortom: super verblijf!

• Waar verbleven jullie? De Mowglihut
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? mooie accommodatie voor een groep.

Ontzettend fijne plek en behulpzame gastvrouw

Grote en mooi opgezetten accommodatie. Goed uitgeruste keuken. En het allermooist is de locatie, het terras aan het huisje en het geweldige uitzicht!

• Waar verbleven jullie? De Repelaerhoeve
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Fijne en ruime plek. Ontzettend mooi uitzicht en van alle gemakken voorzien. Hahaha

Dank jullie wel voor jullie vrolijke beoordeling! En we gaan jullie zo te lezen wel weer een keer begroeten :-) 🐾

Een top locatie

Wij waren hier met een groep 8 op kamp. Alles goed voor elkaar. Zowel activiteiten buiten het gebouw als bijvoorbeeld het verblijf zelf. Nette ruimtes en duidelijke handleidingen etc.

• Waar verbleven jullie? De Blokhut
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Top locatie en zeker geschikt voor een grote groep.

Heerlijk!

Een heerlijke omgeving om met een groep te kamperen. Op je eigen veld met alles wat je nodig hebt. Een aanrader!

• Waar verbleven jullie? De Den met eigen tenten
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Perfect voor groepskamperen

Met familie een heerlijk weekend gehad!! Mooie omgeving leuk wandelen of fietsen.

• Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Relaxed

Heerlijk

De Den. Ruime plaats voor grote groep. het enige nadeel is dat sanitair een eindje lopen is. Wij en de studenten hebben genoten!

• Waar verbleven jullie? De Den met eigen tenten
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Mooie omgeving voor leuke activiteiten

Leuk om te horen dat zowel de studenten als jullie hebben genoten van jullie kampeer avontuur! We zijn hard aan het werk om een toilet te realiseren op De Den, is nu inderdaad een aardig loopje. Wellicht tot ziens, Team De Wolfskuil 🐾

Prachtig gelegen, schoon en comfortabel

Heerlijk weekend gehad, uiterst vriendelijke medewerkers. Mooie schone locatie met fijne bedden en complete keukenuitrusting. Veel leuke spellen en materialen te huur. Aanrader!

• Waar verbleven jullie? De Jorishoeve
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Fijne locatie voor een grote groep

Beste Monique, bedankt voor je mooie beoordeling, worden we blij van :-)! Wellicht tot ziens bij De Wolfskuil! 🐾

Een geweldig weekend, in een mooie omgeving

Een mooi gelegen camping, waarbij de plekken zover uit elkaar liggen dat je geen hinder hebt van buren. Locatie prima.

• Waar verbleven jullie? De Den met eigen tenten
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Mooie, rustige camping met vriendelijke, attente beheerders

Bedankt voor jullie positieve beoordeling. Fijn dat jullie van de mooie omgeving hebben genoten. Mochten jullie weer een keer op De Den komen kamperen dan zal daar een toilet op dit veld staan (en natuurlijk bij sprotveld). Zijn we op dit moment mee bezig, Wellicht tot een volgende keer, Team De Wolfskuil

Fijne plek, fijne mensen.

Mooie ligging, vriendelijke medewerkers.

• Waar verbleven jullie? De Jorishoeve
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Mooie ligging, ruime accommodatie, en er wordt gedacht in mogelijkheden

Bedankt voor je positieve beoordeling! 🐾

Perfecte groepsplek

Goede service op een heerlijke plek in een heel mooi bos.

• Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Prima groepsaccomodatie

Leuk om te horen dat jullie een goed verblijf hebben gehad bij ons. Lekker de hele dag in de buitenlucht zijn, he? Hopelijk hebben de vogels ook goed hebben gefloten. Met vriendelijke groet, Team De Wolfskuil

Weer als vanouds top geregeld allemaal!

Wij waren met groep 8 op kamp. Ondanks de coronamaatregelen hebben we een heel fijn kamp gehad. We hebben voor het eerst spellen gehuurd en die waren een groot succes.

• Waar verbleven jullie? De Blokhut
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Superfijne en schone kamplocatie. Mooie ligging

Wat fijn dat jullie genoten hebben van het schoolkamp! En leuk te horen dat de spelen een succes was. Tot ziens bij De Wolfskuil!

Wat een super leuke camping

Wij hadden gestaan op het veld de beuk met vrienden. Wat een leuke plek. Ook is er een enorme gezamelijke tipi daar waar je samen kan zitten. Erg fijn want het regende toen wij er waren. Ondanks de regen was het dus super gezellig alsnog

• Waar verbleven jullie? De Beuk met slaaptenten
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Een super leuke camping

Voor herhaling vatbaar

We hebben geweldig genoten van ons verblijf in de Blokhut in een werkelijk prachtige uitdagende omgeving.Een ouderwets scoutinggevoel omschrijft het beste onze ervaring

• Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Scoutinggevoel

Geweldige service, mooi huisje in een geweldige omgeving. Zeer vriendelijke medewerkers waarbij niets teveel gevraagd is. Dank jullie wel voor deze geweldige ervaring

• Waar verbleven jullie? De Blokhut
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? vrijstaand huis in een geweldige omgeving

Wolfskuil 15

7731AP Ommen

Over De Wolfskuil

Vier groepsaccommodaties van moderne Hoeve tot houten Blokhut in de bossen bij het gezellige plaatsje Ommen. En er zijn twee kampeerterreinen voor groepen die graag wat avontuurlijker op vakantie gaan. Je hebt dan een eigen veld met groepstent, kooktent en eventueel slaaptenten. Lekker samen vuurtjes stoken en echt tijd hebben voor elkaar. Zie je het al voor je? Iedereen die hier voor het eerst is, is onder de indruk van de mooie omgeving. Het bos en de weilanden zijn om je heen. Er is veel te doen op het terrein -er verschijnen regelmatig hutten in het bos gemaakt door kinderen- maar ook in de omgeving. Wandelen, fietsen, kano varen, pretpark, musea, het is allemaal in de buurt.