Super leuk

We hadden een heel leuk familie weekend, alles was prima

• Waar verbleven jullie? De Mowglihut

We hebben een geweldig weekend gehad

Mooi ruim huis, schoon, nette keuken, mooi terras met goede stoelen, veel ruimte voor de kinderen om te spelen en heerlijk rustig

• Waar verbleven jullie? De Repelaerhoeve
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Mooi gelegen in het bos en heerlijk rustig

Fantastisch weekend gehad in de Repelaerhoeve!

Fantastische accomodatie in een fantastische omgeving. Wat een top uitzicht!

• Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Mooie omgeving

Complete groepsaccomodatie midden in de mooie natuur.

Mede door het prachtige weer , hebben we volop genoten van de goed ingerichte groeps accomodatie,

• Waar verbleven jullie? De Mowglihut
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Prima plek voor een familie weekend

Een onvergetelijk familie-weekend met Pasen

Prachtig weer, fijne accommodatie met voldoende mogelijkheden binnen en buiten. Hulpvaardige mensen aan de balie.

• Waar verbleven jullie? De Hoeve
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? fijne plek, ga eens kijken

prachtige locatie voor een kleine vakantie

alles mooi en compleet heel mooi

• Waar verbleven jullie? De Repelaerhoeve
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? mooie kindvriendelijke locatie

zeer goede ervaring

prima ervaring in de Blokhut bij de Wolfskuil. Schoon, ruim en goed verzorgd huis. Van alle gemakken voorzien in de keuken. Eenvoudig maar goed huis. Prima bedden, goede douches en toiletten. Heerlijke ligging midden in het bos.

• Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? prima groepsaccomodatie

GEWELDIG verblijf en omgeving

Wij hebben met 12 volwassenen en 12 kinderen gelogeerd in de Repelaerhoeve. Wat een fijn, groot huis. Binnen: alles compleet en voldoende aanwezig. Met een uniek uitzicht. Buiten: Heerlijk terras, waar wij dit zonovergoten weekend van hebben genoten, en dat midden in de winter!! Voldoende speelmogelijkheden voor jong en ouder. Wij hopen dv nog een keer terug te komen.

• Waar verbleven jullie? De Repelaerhoeve
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Heb je veel ruimte nodig, voor jong en oud: Doen!!

GEWELDIG verblijf en omgeving

• Waar verbleven jullie? De Repelaerhoeve

Heel fijn verblijf, huisje van alle gemakken voorzien.

Heel fijn huisje, van alle gemakken voorzien. Fijne keuken. Ruim voldoende douches en toiletten. Ligbad was wel fijn geweest. Doordat het huisje voor veel personen geschikt is, is het ruim en weerklinkt het ook, al is het niet heel storend. De omgeving is echt prachtig en biedt veel!

• Waar verbleven jullie? De Joris
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Erg mooi park, fijn huis.

Heerlijk plekje!

Wat een mooie accommodatie op een mooie plek, we hebben ontzettend genoten. Het team wat er werkt is ook erg gastvrij en meedenkend in alles. Het huisje was zeer compleet, vol met extraatjes als allerlei spellen ed. We zouden er zo nog een keer heen gaan!

• Waar verbleven jullie? De Blokhut
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Fijn!

Het was geweldig!!

Na een hartelijk welkom, werden wij blij verrast met de blokhut. De blokhut is van alle gemakken voorzien en super schoon! Ook hadden wij het weekend maaltijd-arrangement voor €30,- pp (Kun je nog geen boodschappen voor doen) was ook echt top Al met al was het een topweekend op naar de volgende De Kearls club

• Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Zeker weten

Unieke locatie prachtige omgeving mooie accommodatie

Super locatie, alleen de badkamer is erg koud en eigenijk niet te doen in de winter om daar te douchen of tanden te poetsen.

• Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Unieke locatie

Beste Sandra, Fijn dat je hebt genoten van de mooie plek. Wat vervelend om te lezen dat het zo koud was in de badkamer, Dat is niet de bedoeling en ook iets wat we anders niet horen van onze gasten. We gaan even onderzoeken of er technisch iets mis was waarvoor jullie in de kou zaten daar. Het is namelijk zeker de bedoeling dat het in de winter ook goed toeven is bij ons. Met vriendelijke groet, Astrid De Wolfskuil

Volop genoten

Geweldig weekend gehad

• Waar verbleven jullie? De Repelaerhoeve
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Fijne locatie in prachtig natuurgebied

Erg tevreden over de communicatie, flexibiliteit en verblijf!

Leuk verblijf gehad, dit was de 3e keer dat we hier met onze groep verbleven. Blijft een prachtige omgeving, een eenvoudig maar goed huisje met prima apparatuur (wel goed de gebruiksaanwijzing lezen). Het buiten zijn en mogelijkheid om een vuurtje te maken maakt het een fijne plek!

• Waar verbleven jullie? De Blokhut
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Eenvoudig maar goed verblijf, heerlijk rustig in het bos.

Een geweldig verblijf op een toplocatie

Na een hartelijk welkom bij de receptie werden we blij verrast door het mooie huis. Schoon, gezellig met een handig ingerichte keuken. Prima bedden en douche gelegenheid. En dit alles gelegen aan de rand van het bos waar prachtige wandelingen kunnen worden gemaakt.

• Waar verbleven jullie? De Mowglihut
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Als je iets te organiseren hebt is dit een top locatie.

Geweldige plek!

Van alle gemakken voorzien, fijne communicatie en geweldige lokatie!

• Waar verbleven jullie? De Blokhut
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Ruim huis middenin het bos

Nette communicatie en ontvangst. Alles prima in orde!

• Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Gezellig en rustig

Alles was aanwezig

Wij hebben genoten.

• Waar verbleven jullie? De Joris
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Super

Mooie, ruime en schone accomodatie!

Heerlijk weekend gehad met onze volleybal vereniging. Met het weer hebben we het ook echt getroffen waardoor we veel buiten op het terras konden zijn.

• Waar verbleven jullie? De Mowglihut
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Ruime en schone accommodatie nabij het bos.

Prachtige omgeving, mooi huis en vriendelijk personeel!

We hebben hier ons jaarlijkse familieweekend gevierd. Het huis staat prachtig in de natuur en is goed schoon. De voorzieningen zijn prima. De reuze scrabble is een aanrader om te huren! Ook de fotokompastocht was mooi om te doen.

• Waar verbleven jullie? De Jorishoeve
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Prima huis in een prachtige locatie

Weekens Repelearhoeve

Uitstekend, schoon en ruim. Heel aardige mensen die je graag helpen. Genoten van de omgeving die nooit verveeld. Vooral de ochtend kijken over het dal richting de Regge. Volgend jaar de achtste keer familie weekend en op naar de tien.

• Waar verbleven jullie? De Repelaerhoeve
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Vriendelijk en heel mooie omgeving.

Heel leuk dat jullie zo trouw bij ons komen en zo genieten! we zien uit naar de 8e, 9e en 10 e keer....en verder ;-). Team De wolfskuil

Een onvergetelijk weekend.

Een prachtige kampeerplek op een hele mooie locatie. De medewerkers zijn uiterst vriendelijk, de communicatie verloopt heel soepel. Heel fijn dat met je mee gedacht wordt in mogelijkheden en dat activiteiten via de medewerkers van De Wolskuil te regelen zijn. Het verse brood dat 's ochtends door de bakker op het veld gebracht werd is ook erg gewaardeerd.

• Waar verbleven jullie? De Den met eigen tenten
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Ontzettend mooie en leuke plek.

Geweldige plek en brilliant team !

De wolfskuil is gelegen op een prachtige plek in het bos en toch heel dichtbij de dorpskern. Wij zijn van het begin tot het einde super ontvangen door het team van de Wolfskuil , in ons geval was het contact veelal met Astrid. Zo gastvrij , behulpzaam en meedenkend. Het huis was geweldig, ruim, modern en super schoon. Een absolute aanrader !

• Waar verbleven jullie? De Jorishoeve

Wat leuk dat jullie zo enthousiast zijn over onze locatie en tevreden zijn over onze hulp. We vonden het ook erg leuk dat jullie er waren, een heel gezellig programma volgens mij! Wie weet tot ziens. Astrid, De Wolfskuil

Prima verblijf voor onze groep.

Fijn en ontspannen weekend met een gastvrij onthaal.

• Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? prima prijs-kwaliteit

Over De Wolfskuil

Vier groepsaccommodaties van moderne Hoeve tot houten Blokhut in de bossen bij het gezellige plaatsje Ommen. En er zijn twee kampeerterreinen voor groepen die graag wat avontuurlijker op vakantie gaan. Je hebt dan een eigen veld met groepstent, kooktent en eventueel slaaptenten. Lekker samen vuurtjes stoken en echt tijd hebben voor elkaar. Zie je het al voor je? Iedereen die hier voor het eerst is, is onder de indruk van de mooie omgeving. Het bos en de weilanden zijn om je heen. Er is veel te doen op het terrein -er verschijnen regelmatig hutten in het bos gemaakt door kinderen- maar ook in de omgeving. Wandelen, fietsen, kano varen, pretpark, musea, het is allemaal in de buurt.