Een erg mooie locatie.

Niet alleen een mooie locatie maar het Jorishoeve heeft voldoende ruimte om er met meerdere personen te genieten. We hebben genoten en meerderen vroegen al of we volgend jaar hier weer naar toe gaan.

• Waar verbleven jullie? De Jorishoeve
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Een mooie omgeving voor grotere groepen

Prachtige locatie, in alles voorzien, 100% aanrader!

Wij hebben een weekend doorgebracht in de blokhut met 17 man, en het was echt geweldig! De locatie is echt heel erg mooi, midden in een prachtig bos, dat laat gelijk een bijzondere indruk achter. Je hebt geen buren en hebt privacy, verder kun je elk gewenst moment een wandeling maken en de natuur opsnuiven, echt heerlijk! De accommodatie zelf is ook heel fijn, zeer ruim en voorzien van alle gemakken. Alles werkte goed en er waren ook genoeg opties vanuit het park om uit te breiden zoals bijvoorbeeld beddengoed. Het personeel is heel vriendelijk en begripvol, er is niet altijd iemand op de receptie, maar als je belt staan ze in een mum van tijd voor je klaar. Al met al hebben wij een heel fijn weekend doorgebracht voor een hele acceptabele prijs, dit kan ik iedereen aanraden :)

• Waar verbleven jullie? De Blokhut
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Prachtige locatie en betaalbaar

Bedankt voor je uitgebreide beoordeling, goed om te horen dat jullie zo tevreden waren met de locatie en het huis. Het is ook een erg mooie locatie he? Top dat jullie zo genoten hebben!

gezellig

het was leuk, gezellige activiteiten

• Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Ja

Beste Josianne, fijn om te horen dat jullie een gezellige leuke activiteiten hebben gedaan. Maar jammer dat het ontvangt en communicatie wat minder liep als we je beoordeling lezen. Als je tips voor ons hebt om dit te verbeteren, dan horen we dit graag.

Super accommodatie!!

We verbleven met onze vriendengroep en kinderen in de Repelaerhoeve. Wat een fijn verblijf voor zo'n grote groep. Alles was erg schoon, gezellig ingericht en een prachtige omgeving. De communicatie met de Wolfskuil verliep zeer prettig en uitgebreid.

• Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Fantastisch

pracht omgeving

wat een heerlijke omgeving om een schoolkamp te houden. Veel mogelijkheden.

• Waar verbleven jullie? De Blokhut
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? ruim, netjes, beleefde ontvangst.

De Blokhut: Schitterend en gezellig!

Wij hebben met onze school genoten van de schitterende accomodatie! De kinderen hebben genoten van de omgeving; er is heel veel gespeeld! De zandkuil leent zich voor Levend stratego, Jachtseizoen en.verstoppertje. De Blokhut was schoon en gezellig! Bedankt! IKC Sint Jozef, Heerenveen

• Waar verbleven jullie? De Blokhut
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Gezellig, schoon, sfeervol

Prachtige omgeving en uitzicht vanaf het terras op het Reggedal en de lakenvelders.

Prima zo.

• Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Vriendelijk

Topaccomodatie op toplocatie

Deze accomodatie is voor mij een soort thuis komen. Jarenlang familieweekend hier gehouden. Helaas komen we er nu niet meer ieder jaar. Dus nu zelf keer accomodatie gehuurd en feestje gevierd met vrienden en familie. De accomodatie is ruim en zeer compleet. De handige grote keuken is top. Groot terras. Vind alles top!

• Waar verbleven jullie? De Repelaerhoeve
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Beste groepsaccomodatie in NL met geweldig mooi uitzicht.

Een prachtplek, midden in het bos.

Een heerlijke plek voor ons familieweekend. We hebben ons prima vermaakt. We hoefden de kinderen niet bezig te houden, want ze speelden maar door .

• Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Zie hierboven

Vond het een heel leuk en knus huisje

Het enige was dat het boven erg warm was om te slapen. Maar daar is natuurlijk niets aan te doen door het schuine dak. En sommige bedden was het matras/lattenbodem/vering al uitgezakt.

• Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Leuk en knus huisje

Fijne kampweek met een stel pubers!

De plek was ontzettend mooi, lekker rustige omgeving maar toch ook wel uitnodigend om lekker naar buiten te gaan. Alles was goed voor elkaar in het huisje. Enige nadeel was dat het huisje enorm gehorig is.

• Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Rustig

Heerlijk weekend gehad

Net als vorig jaar was het ook dit jaar weer een heerlijk weekend. Heel fijn dat er zulke mooie kookfaciliteiten op het kampeerterrein zijn.

• Waar verbleven jullie? De Den met eigen tenten
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Prachtig groepskampeerterrein

Mooie locatie en alles goed geregeld.

We hadden een vergadering met aansluitend een hapje en drankje in de Mowglihut. De accommodatie was prima in orde en ook het eten en drinken was goed verzorgd.

• Waar verbleven jullie? De Mowglihut
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? prachtige locatie met veel mogelijkheden

Het was weer een prima kamp!

Voor een groep zoals wij hadden (17 personen) is de Mowglihut heel ruim. Fijne keuken ook en een dames- en herendouche. Ook de bedden met dekbed en kussens zijn goed voor elkaar. Daarnaast is de communicatie prima verlopen. Het is wel zo dat er kleine dingetjes moeten worden vervangen of gerepareerd. Ook was de vloer van de woon-/eetkamer echt plakkerig. Die kan wel een goede beurt gebruiken. Volgend jaar zullen we er weer zijn!

• Waar verbleven jullie? De Mowglihut
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Prima locatie om op kamp te gaan.

Leuk om te horen dat jullie het goed hebben gehad, goed om te horen! Vervelend van de vloer, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Zal volgend jaar zeker anders zijn. Tot dan!

Wij hebben n heerlijke vakantie hier gehad

Heerlijke accommodatie, Zeer vriendelijke medewerkers, niets was teveel. Mooie fietsomgeving. En het mooie weer deed ook veel. Mooie ervaring met de houtovenpizza om zelf pizza’s te maken.

• Waar verbleven jullie? De Jorishoeve
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? n plek om nooit te vergeten

De Blokhut is een fijne accommodatie in een magnifieke omgeving

Gewoonweg geweldig

• Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Super accommodatie

perfect geregeld

mooie locatie.

• Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? fijne locatie

Voor de derde keer geweest en alles is super geregeld

Mooi accomodatie Vriendelijke personeel/vrijwilligers Alles tot in de puntjes geregeld Top omgeving.. We komen zeker nog een keertje.

• Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Zie boven

We hebben veel plezier gehad

Het was prima voor mekaar allemaal. Wat wel een minpuntje was dat we zaterdag lekker aan het bbqen waren en we wat muziek op achtergrond hadden dat we daar op werden toegesproken. We hadden klachten van buren werd er gezegd. Toen ik die avond even buiten stond hoorde ik de muziek van de buren luid en duidelijk. Beetje jamner was dat. Verder prima verblijf

• Waar verbleven jullie? De Jorishoeve
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Mooie omgeving en alles goed voor mekaar

Beste Boomsma, Goed om te horen dat jullie het naar de zin hebben gehad. We kunnen ons voorstellen dat het vervelend is als je zelf wordt aangesproken op de muziek als je dat dan wel bij de buren hoort. We hebben daarom de afspraak met alle groepen dat er buiten geen radio/versterker gebruikt mag worden (met een groep die je die toch vaak net te hard) en dat t om 23.00 uur stil moet zijn. Zo hebben we geen last van elkaar. Volgende keer kun je in dit geval ons bellen dan hadden we de buren gevraagd ook het geluid uit te doen. Met vriendelijke groet, Team De Wolfskuil

Fantastisch vakantieverblijf.

Prachtige omgeving. Mooi ruim huis. Even wennen aan de 'drukdouches'. Fijn dat er zoveel wastafels zijn. En alles is aanwezig. Een douche deed het niet en werd na het weekend snel gerepareerd. De TV aan de praat krijgen was wat lastiger, maar het is uiteindelijk goed gekomen. Kortom, we hebben genoten van het huis, de omgeving en het heerlijke weer. Gr. Ineke

• Waar verbleven jullie? De Joris
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Zie boven

nog mooier dan op de website

De Den is een groot veld waar je aan weerszijden van de kooktent je tenten kan plaatsen. Wij hebben een festivalweekend gehad met 40 vrienden. Het was onvergetelijk! Goede voorzieningen en hele lieve mensen. En je zit echt midden in het bos.

• Waar verbleven jullie? De Den met eigen tenten
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? natuurcamping om er even helemaal uit te zijn

Heel ontspannen

Een faciliteit voorzien van alle essentiële gemakken. Goed voor groepen.

Geweldig!

Een Super locatie, alles was goed geregeld een geweldig huis. TOP!!

• Waar verbleven jullie? De Joris
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Geweldig, mooi,schoon, eigen slaapkamer, in bos.

Super gezellig

Mooie omgeving super gezellig. Een echte aanrader

• Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Via internet

Groen, rust en speelruimte

Met 5 gezinnen kampeerden wij op de Den. Hoewel het eind april nog wat fris was in de nacht hadden we veel geluk met het zonnige weer en hebben we goed kunnen genieten van de prachtige, bos- en waterrijke omgeving. ‘S ochtends wakker worden van de fluitende vogeltjes, hutten bouwen, graven in de zandkuil, levend stratego en een speurtocht in het bos, pizza’s bakken en koken op de tundra grill. Klein en groot heeft genoten van het buiten zijn. De enige teleurstellingen waren het landelijk open vuurverbod ivm droogte (waar de wolfskuil niets aan kan doen) en het defecte toilet op het veld.

• Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Groepskamperen in het bos

Over De Wolfskuil

Vier groepsaccommodaties van moderne Hoeve tot houten Blokhut in de bossen bij het gezellige plaatsje Ommen. En er zijn twee kampeerterreinen voor groepen die graag wat avontuurlijker op vakantie gaan. Je hebt dan een eigen veld met groepstent, kooktent en eventueel slaaptenten. Lekker samen vuurtjes stoken en echt tijd hebben voor elkaar. Zie je het al voor je? Iedereen die hier voor het eerst is, is onder de indruk van de mooie omgeving. Het bos en de weilanden zijn om je heen. Er is veel te doen op het terrein -er verschijnen regelmatig hutten in het bos gemaakt door kinderen- maar ook in de omgeving. Wandelen, fietsen, kano varen, pretpark, musea, het is allemaal in de buurt.