Wat een geweldige locatie

Wij waren met 4 gezinnen in de Blokhut en het was echt helemaal super. Enige puntje was wat ons betreft dat we boven kastruimte misten.

• Waar verbleven jullie? De Blokhut
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Super leuk huis op een fantastische locatie

Onze kerstweek in de Joris was fantastisch

Midweek rond kerst in de Joris met 8 personen. Comfortabel huis. Wel even wennen aan de douches met knoppen boven. Bedden prima. Goed geoutilleerde keuken, zelfs voor het maken van een uitgebreid kerstdiner. Gezellige zithoek en ook prettige eetkamerstoelen. De omgeving was weliswaar zeer modderig, maar bleef mooi.

• Waar verbleven jullie? De Joris
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? comfortabel hui in het bos

Wij hebben met 6 gezinnen in de Repelaerhoeve gelogeerd en iedereen vond de accommodatie geweldig. Wij zijn niks tekort gekomen. Alles was aanwezig voor een fantastisch verblijf.

• Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Fantastische accommodatie

Heerlijk kerstweekend in de Blokhut

Voor ons vriendenweekend hebben wij met 12 man twee nachten verbleven in de Blokhut, gelegen op het terrein van De Wolfskuil. De ligging van de Blokhut is ideaal, zelfs in de winter. De accommodatie was schoon en zeer gezellig aangekleed van binnen. Zeer geschikt voor een kerst weekend. Vriendelijke service bij de receptie. Zeker aan te raden voor vriendengroepen en families. Wie weet komen we in de zomer nog een keer terug!

• Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Sfeervol

Super locatie in mooie omgeving

We hebben een heel fijn familieweekend gehad. Lekker met zijn allen in de Moglihut. Super locatie voor sport, spel en gezellig samenzijn. ( pubkwis, kubb, blikspuit , en een mooie Atb route rond de Lemelerberg. ) Ook een wandeling richting de Regge was fijn. Bij het witte brugje was o.a. een geocaching zoekopdracht.

• Waar verbleven jullie? De Mowglihut
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Ideale locatie voor sportievelingen die van de natuur houden.

Heerlijke plek.

De blokhut van de Wolfskuil biedt fantastische accomodatie aan een grote groep. Ruime leefkamer met een grote open keuken die van alle gemakken is voorzien. Prima douches ingesteld op grotere gezelschappen. Prima eenpersoonsbedden in ietwat gehorige kamers. Mooie omgeving. De mensen van de Wolfskuil zijn professioneel en zeer vriendelijk. Wij komen zeker terug.

• Waar verbleven jullie? De Blokhut
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Goede accomodatie, mooie locatie

Fantastisch huis in een mooie omgeving, met vriendelijke en behulpzame mederwerkers

Ondanks het zeer matige weer was het verblijf een groot succes. Door de mogelijkheden in- en buitenshuis hoeft het weer geen spelbreker te zijn.

• Waar verbleven jullie? De Jorishoeve
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Huis en locatie zijn een aanrader

Erg leuke plek in een prachtige (fiets)omgeving

Na een hartelijk ontvangst bij de receptie werden we aangenaam verrast door de prachtige bosrijke locatie waar Blokhut zich bevind.

• Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Erg positief

Prima weekend vermaakt met geheele familie

Prima accommodatie netjes en ruim opgezet enige min put is het gas fornuis lastig om aan te krijgen en de oven die niet werkt, locatie is zeer geschikt voor jong en oud en de ligging in het bos is mooi. Prima weekend vermaakt met gehele familie ondanks het slechte weer.

• Waar verbleven jullie? De Jorishoeve
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Prima accommodatie en ligging

Beste Anne, Dank je wel voor je beoordeling. Goed om te horen dat jullie het fijn hebben gehad. Excuses voor het ongemak met de oven, hier zijn we mee bezig om dit snel op te lossen. Met vriendelijke groet, Team De Wolfskuil

Wij hebben genoten op deze mooie locatie!

Wij waren met 24 personen, alle voorzieningen zijn aanwezig, mooie keuken en prachtig gelegen. De pizza-oven was subliem voor een groot gezelschap.

• Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? zie hierboven

perfecte lokatie voor ons, opa, oma, kinderen en kleinkinderen van 6 tot 19 jaar

alles is prima in orde, keurig netjes en van alles voorzien.

• Waar verbleven jullie? De Jorishoeve
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? mooi huis, prachtige omgeving

Vakantie vieren in een unieke omgeving.

Geweldige accommodaties in een prachtige omgeving. Unieke ervaring voor kinderen die hier een kamp mogen beleven. Veel mogelijkheden tot vermaak zowel op het complex zelf als in de nabije omgeving.

• Waar verbleven jullie? De Repelaerhoeve
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Unieke locatie, prachtige accommodaties met zeer veel mogelijkheden tot vermaak en vriendelijke werknemers.

Ondanks het regenachtige weer een heerlijk weekend gehad

De accommodatie is ruim en comfortabel. Binnenzitten vanwege het slechte weer was geen probleem. Ruime, goede keuken en ook het sanitair was prima. ligging prachtig.

• Waar verbleven jullie? De Joris
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? aanrader vanwege ligging en comfort

Was een geweldig weekend in een super compleet huis

Mede bewoners zeiden, een spiegeltje in iedere kamer en een Broodrooster zou fijn zijn! Verder was alles prima.

• Waar verbleven jullie? De Hoeve
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Goede en mooie schone locatie op een prachtige plek

Het voelt als thuis komen.

Wij komen al een paar jaren om een familieweekend te vieren en het bevalt ons nog steeds. Mooier verblijf is er niet, ruim en een prachtig uitzicht op het Reggedal.

• Waar verbleven jullie? De Repelaerhoeve
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Vriendelijk en behulpzaam. Ruime verblijfplaats.

fantastische groepslocatie

Met 30 volwassenen een familieweekend doorgebracht in de Repelaerhoeve. Locatie is zeer ruim, uitzicht is prachtig, het huis is royaal uitgerust met alles wat je nodig zou kunnen hebben. Heel prettig contact met de mensen van de Wolfskuil.

• Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? toplocatie

Fijne locatie super team

Alles vanuit de Wolfskuil te kunnen doen was heel fijn. De tips over alle activiteiten en de verzorging ervan was super. Iedereen was tevreden en heeft genoten. Jullie zijn zeer klantgericht en denken goed mee! We zullen jullie zeker aanbevelen aan anderen!

• Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Zie bovenstaand bericht

Fijne locatie, prachtig uitzicht

We hebben er weer van genoten, ook dankzij het prachtige weer. We hebben gefietst, langs de Regge gewandeld, bij de beachclub gelounged en gezwommen in de Vecht. Onze maaltijden hebben we zelf gemaakt in de goed geoutilleerde keuken. Onze youngsters hadden de woonkamer als "speelhol" geclaimed voor hun bordspellen. Het terras met vuurkorf ,gitaarspel en zang maakte het weekend helemaal af.

• Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? zie boven

Wat worden we blij van zo'n mooie beoordeling en beschrijving van een mooi weekend! Team De Wolfskuil

Voor ons heerlijk thuis komen.

Het was onze 10e keer dat we met 16 lopers in de Mowglihut ver- bleven. Dat zegt genoeg over hoe tevreden we zijn.

• Waar verbleven jullie? De Mowglihut
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Fijne locatie voor een groep.

10 jaar alweer! Op naar de 20 ;-). Met vrolijke wandelgroet, Team De Wolfskuil

Een toplocatie voor een groeps(familie)verblijf

Wij hebben tijdens een weekend ons 50-jarig huwelijk gevierd in de Jorishoeve met familie en vrienden. Het eerste contact gaf ons meteen een goed gevoel. Wij kregen een luisterend oor voor onze plannen en wensen. Er werd meegedacht en kregen goede praktische adviezen. Alle afspraken werden volledig nagekomen. De sfeervol ingerichte locatie met de bijbehorende inventaris liet niets te wensen over.

• Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? topgelegenheid

Beste familie de Lange, Dank u wel voor uw hartelijke woorden! We hopen dat u een mooie 50 jarige huwelijksfeest heeft gehad waar u lang op kunt terug kijken. Wellicht tot ziens, De Wolfskuil.

Mooie omgeving, goede zorg

Mijn ervaring is goed te noemen, wellicht niet meer met deze doelgroep dan wel met een andere groep de volgende keer. Prachtige omgeving, mooi terrein.

• Waar verbleven jullie? De Den met eigen tenten
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Absoluut een aanrader

super huis en super begeleiding

We zijn met 21 personen in de Joris-Hoeve geweest. We hebben het ontzettend naar het zin gehad. Er was voldoende beddengoed en keuken handdoeken. Vuilniszakken lager er maar een paar maar als je naar de receptie ging kreeg je zo nieuwe. De dames van de receptie waren super aardig niks was te veel. Ook de mannen die in de tuin werkte en de kliko kwam legen was super vriendelijk en behulpzaam. Kortom wij waren erg tevreden. Dan zou je zeggen waarom dan een 9 en geen 10. Omdat ik het keukengerij een beetje aan de zuinige kant vond. er waren kopjes en borden enzo genoeg ook bestek maar ik miste een goed mes waar je bij het koken goed mee kon snijden. Dat is eigenlijk het enige min puntje. Een paar goede messen om groente en vlees te snijden en misschien wat tupperware bakjes om restjes eten in te bewaren of mee te kunnen nemen op een picknick.

• Waar verbleven jullie? De Jorishoeve
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? gewelig huis van super organisatie

Beste Marlies, Bedankt voor je uitgebreide beoordeling. Waarderen wij. Goed om te lezen dat jullie het erg naar de zin hebben gehad en onze hulpvaardigheid plezierig hebben gevonden. Wat betreft de messen: er zou een vleesmes en een broodmes aanwezig moeten zijn. Excues als dat niet het geval was. We hopen jullie nogmaals te mogen begroeten op De Wolfskuil! Met vriendelijke groet, Astrid De Wolfskuil

Mooie Accomodatie op een prachtige Locatie !

Goede en schoon Vacantieverblijf op een erg mooie Plaats. Met vriendelijke en behulpzame mensen. Zeer aan te bevelen!

• Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Erg Goed

top!!

het was net als de andere jaren weer een super verblijf. obs de toonladder zwolle

• Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? goed

Een mooie locatie met veel mogelijkheden.

De Wolfskuil is een mooie locatie met veel mogelijkheden. Een fantastische plek om te spelen en bosspellen te doen, de accommodatie is modern met fijne bedden en voldoende servies en bestek. De communicatie verliep in eerste instantie goed, op moment van aankomst helaas wat minder.

• Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Groot, mooi, bos

Over De Wolfskuil

Vier groepsaccommodaties van moderne Hoeve tot houten Blokhut in de bossen bij het gezellige plaatsje Ommen. En er zijn twee kampeerterreinen voor groepen die graag wat avontuurlijker op vakantie gaan. Je hebt dan een eigen veld met groepstent, kooktent en eventueel slaaptenten. Lekker samen vuurtjes stoken en echt tijd hebben voor elkaar. Zie je het al voor je? Iedereen die hier voor het eerst is, is onder de indruk van de mooie omgeving. Het bos en de weilanden zijn om je heen. Er is veel te doen op het terrein -er verschijnen regelmatig hutten in het bos gemaakt door kinderen- maar ook in de omgeving. Wandelen, fietsen, kano varen, pretpark, musea, het is allemaal in de buurt.