Een toplocatie voor een groeps(familie)verblijf

Wij hebben tijdens een weekend ons 50-jarig huwelijk gevierd in de Jorishoeve met familie en vrienden. Het eerste contact gaf ons meteen een goed gevoel. Wij kregen een luisterend oor voor onze plannen en wensen. Er werd meegedacht en kregen goede praktische adviezen. Alle afspraken werden volledig nagekomen. De sfeervol ingerichte locatie met de bijbehorende inventaris liet niets te wensen over.

• Waar verbleef u? De Jorishoeve
  • Hoe zou u ons beschrijven aan een vriend? topgelegenheid

Beste familie de Lange, Dank u wel voor uw hartelijke woorden! We hopen dat u een mooie 50 jarige huwelijksfeest heeft gehad waar u lang op kunt terug kijken. Wellicht tot ziens, De Wolfskuil.

Mooie omgeving, goede zorg

Mijn ervaring is goed te noemen, wellicht niet meer met deze doelgroep dan wel met een andere groep de volgende keer. Prachtige omgeving, mooi terrein.

• Waar verbleef u? De Den met eigen tenten
  • Hoe zou u ons beschrijven aan een vriend? Absoluut een aanrader

super huis en super begeleiding

We zijn met 21 personen in de Joris-Hoeve geweest. We hebben het ontzettend naar het zin gehad. Er was voldoende beddengoed en keuken handdoeken. Vuilniszakken lager er maar een paar maar als je naar de receptie ging kreeg je zo nieuwe. De dames van de receptie waren super aardig niks was te veel. Ook de mannen die in de tuin werkte en de kliko kwam legen was super vriendelijk en behulpzaam. Kortom wij waren erg tevreden. Dan zou je zeggen waarom dan een 9 en geen 10. Omdat ik het keukengerij een beetje aan de zuinige kant vond. er waren kopjes en borden enzo genoeg ook bestek maar ik miste een goed mes waar je bij het koken goed mee kon snijden. Dat is eigenlijk het enige min puntje. Een paar goede messen om groente en vlees te snijden en misschien wat tupperware bakjes om restjes eten in te bewaren of mee te kunnen nemen op een picknick.

• Waar verbleef u? De Jorishoeve
  • Hoe zou u ons beschrijven aan een vriend? gewelig huis van super organisatie

Beste Marlies, Bedankt voor je uitgebreide beoordeling. Waarderen wij. Goed om te lezen dat jullie het erg naar de zin hebben gehad en onze hulpvaardigheid plezierig hebben gevonden. Wat betreft de messen: er zou een vleesmes en een broodmes aanwezig moeten zijn. Excues als dat niet het geval was. We hopen jullie nogmaals te mogen begroeten op De Wolfskuil! Met vriendelijke groet, Astrid De Wolfskuil

Mooie Accomodatie op een prachtige Locatie !

Goede en schoon Vacantieverblijf op een erg mooie Plaats. Met vriendelijke en behulpzame mensen. Zeer aan te bevelen!

• Hoe zou u ons beschrijven aan een vriend? Erg Goed

top!!

het was net als de andere jaren weer een super verblijf. obs de toonladder zwolle

• Waar verbleef u? De Repelaerhoeve
  • Hoe zou u ons beschrijven aan een vriend? goed

Een mooie locatie met veel mogelijkheden.

De Wolfskuil is een mooie locatie met veel mogelijkheden. Een fantastische plek om te spelen en bosspellen te doen, de accommodatie is modern met fijne bedden en voldoende servies en bestek. De communicatie verliep in eerste instantie goed, op moment van aankomst helaas wat minder.

• Waar verbleef u? De Jorishoeve
  • Hoe zou u ons beschrijven aan een vriend? Groot, mooi, bos

Prima serc

Hartelijke ontvangst op een prachtige lokatie ! Prima service en duidelijke informatie.

• Waar verbleef u? De Repelaerhoeve
  • Hoe zou u ons beschrijven aan een vriend? als boven

relaxed, prima locatie om met grote groep te verblijven! Alleen de oven laat te wensen over, dit kan anders

• Waar verbleef u? De Mowglihut
  • Hoe zou u ons beschrijven aan een vriend? prima

Een prachtige accommodatie met zeer vriendelijk, behulpzaam personeel in een mooie omgeving.

Fantastische locatie!! Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel! Kortom een echte aanrader.

• Waar verbleef u? De Jorishoeve
  • Hoe zou u ons beschrijven aan een vriend? Fabtastische plek voor een groot gezelschap

Een mooie, goed onderhouden, warme en liefdevolle plek.

Wij komen met onze organisatie nu al jaren meerdere keren per jaar bij de Wolfskuil om vakantieweken te houden. Wij ervaren deze plek als een tweede thuis waar iedereen zichzelf kan zijn en waar altijd iets nieuws te beleven valt. Zowel de accomodaties als de mensen die er werken zijn fantastisch. De omgeving is goed onderhouden en piekfijn in orde. Voor extra activiteiten zijn er genoeg leuke dingen te doen en denken de werknemers met alle liefde mee, is er veel mogelijk en blijft alles in ontwikkeling. Boven alles is het voor ons een plek waar de kinderen kunnen zijn wie ze zijn in een fijne, warme en liefdevolle omgeving.

• Waar verbleef u? De Jorishoeve
  • Hoe zou u ons beschrijven aan een vriend? Mooie ruime goed onderhouden accomodaties op een mooi onderhouden terrein in een prachtige omgeving.

uitstekende locatie, mooi huis, geen overdreven luxe, goede keuken, bedden ietsje minder

vriendelijk, behulpzaam.

• Waar verbleef u? De Blokhut
  • Hoe zou u ons beschrijven aan een vriend? rustige locatei, rustige mensen, vriendelijk, geen overbodige bemoeienis

Uitsdtekende lokatie voor een langer uitje.

Wij waren hier met schoolkamp. Zoals gewoonlijk was alles netjes geregeld en hadden we nergens iets op aan te merken. Er kan altijd van alles geregeld worden. Aan vriendelijkheid dus geen gebrek! Een aanrader voor grotere groepen en schoolkamp!

• Waar verbleef u? De Mowglihut
  • Hoe zou u ons beschrijven aan een vriend? Prima gelegenheid

mooie locatie met voldoende vrijheid en privacy

Mooie ligging en vriendelijk en behulpzaam personeel. de accommodatie was goed onderhouden en schoon bij aankomst. Er zijn voldoende toiletten en douches. Voor de fietsen was wat weinig ruimte, maar leverde geen problemen op.

• Waar verbleef u? De Repelaerhoeve
  • Hoe zou u ons beschrijven aan een vriend? mooie locatie

Fantastische locatie

We hebben hier een top weekeind gehad deze locatie is zeker aan te bevelen

• Waar verbleef u? De Repelaerhoeve
  • Hoe zou u ons beschrijven aan een vriend? Top locatie

Fijn verblijf gehad!

Vooraf zeer geregeld contact gehad, telefonisch en via de mail. Altijd snelle en vriendelijke reactie. Ook ter plekke vlot geholpen met inchecken. De Blokhut was netjes en schoon. We hebben weer erg genoten.

• Waar verbleef u? De Blokhut
  • Hoe zou u ons beschrijven aan een vriend? Prachtige plek!

Fijne locatie met prettig (meedenkend) personeel

Voor de tweede keer als kamplocatie voor groep 8 gebruikt. Fijne plek in een prachtige omgeving. Het personeel denkt ook goed mee!

• Waar verbleef u? De Beuk met slaaptenten
  • Hoe zou u ons beschrijven aan een vriend? N.v.t.

Wat een geweldige omgeving in een sfeervolle accommodatie!

Heerlijk weekend met m'n vrienden gehad; voldoende ruimte, zowel binnen als buiten. Leuke activiteiten gedaan in de omgeving (mountainbiken en dagje Zwolle met de trein!).

• Waar verbleef u? De Repelaerhoeve
  • Hoe zou u ons beschrijven aan een vriend? Door hem een foto te laten zien van het uitzicht!!

Gastvrijheid, klantvriendelijk en altijd bereid om mee te denken!

Al jaren verblijven wij met groepen van Adios Reizen bij de Wolfskuil. De Jorishoeve is onze vaste stek. Een heerlijk ruim huis waar we met twee groepen kunnen verblijven. Goed ingericht, voldoende ruimte en ook voorzieningen voor minder validen.

• Welk cijfer zou u geven voor uw ontvangst? N.v.t.
  • Waar verbleef u? De Jorishoeve
  • Hoe zou u ons beschrijven aan een vriend? Unieke locatie voor groepen!

Een geweldige plek!

Een plek waar je onbezorgd kunt genieten van alles, met klantvriendelijk, meedenkend personeel.

• Waar verbleef u? De Repelaerhoeve
  • Hoe zou u ons beschrijven aan een vriend? Een mooie plek, met mooie accomodaties

Een ontzettend mooie plek en erg vriendelijk personeel

Ik ben door de jaren heen met verschillende groepen, met name doelgroep jeugd, bij de Wolfskuil geweest. De deelnemers zijn altijd enthousiast en kijken met veel plezier terug op de overnachtingen op deze toffe locatie.

• Waar verbleef u? De Blokhut
  • Hoe zou u ons beschrijven aan een vriend? Een ontzettend mooie plek in een mooie omgeving, veel te doen, rustgevend, vriendelijk personeel

Een ontzettend mooie plek en erg vriendelijk personeel

• Waar verbleef u? De Blokhut

De Blokhut ligt op een super locatie, midden in het bos. De kinderen waren de hele tijd buiten.

Mijn veertigste verjaardag heb ik gevierd in de Blokhut. Wat me opviel was dat zowel de volwassenen als de kinderen zich vermaakten. De kinderen bouwden hutten in het bos. De zoon van een vriendin (van 9 jaar) van mij zei dat het 'vet gaaf' was. Dat vonden wij zelf ook :-).

• Waar verbleef u? De Blokhut
  • Hoe zou u ons beschrijven aan een vriend? Een gezellige houten blokhut in het bos, bij een zandkuil. Echt heel leuk voor een weekendje weg.

Over De Wolfskuil

Vier groepsaccommodaties van moderne Hoeve tot houten Blokhut in de bossen bij het gezellige plaatsje Ommen. En er zijn twee kampeerterreinen voor groepen die graag wat avontuurlijker op vakantie gaan. Je hebt dan een eigen veld met groepstent, kooktent en eventueel slaaptenten. Lekker samen vuurtjes stoken en echt tijd hebben voor elkaar. Zie je het al voor je? Iedereen die hier voor het eerst is, is onder de indruk van de mooie omgeving. Het bos en de weilanden zijn om je heen. Er is veel te doen op het terrein -er verschijnen regelmatig hutten in het bos gemaakt door kinderen- maar ook in de omgeving. Wandelen, fietsen, kano varen, pretpark, musea, het is allemaal in de buurt.