Het was weer een prima kamp!

Voor een groep zoals wij hadden (17 personen) is de Mowglihut heel ruim. Fijne keuken ook en een dames- en herendouche. Ook de bedden met dekbed en kussens zijn goed voor elkaar. Daarnaast is de communicatie prima verlopen. Het is wel zo dat er kleine dingetjes moeten worden vervangen of gerepareerd. Ook was de vloer van de woon-/eetkamer echt plakkerig. Die kan wel een goede beurt gebruiken. Volgend jaar zullen we er weer zijn!

• Waar verbleven jullie? De Mowglihut
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Prima locatie om op kamp te gaan.

Wij hebben n heerlijke vakantie hier gehad

Heerlijke accommodatie, Zeer vriendelijke medewerkers, niets was teveel. Mooie fietsomgeving. En het mooie weer deed ook veel. Mooie ervaring met de houtovenpizza om zelf pizza’s te maken.

• Waar verbleven jullie? De Jorishoeve
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? n plek om nooit te vergeten

De Blokhut is een fijne accommodatie in een magnifieke omgeving

Gewoonweg geweldig

• Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Super accommodatie

perfect geregeld

mooie locatie.

• Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? fijne locatie

Voor de derde keer geweest en alles is super geregeld

Mooi accomodatie Vriendelijke personeel/vrijwilligers Alles tot in de puntjes geregeld Top omgeving.. We komen zeker nog een keertje.

• Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Zie boven

We hebben veel plezier gehad

Het was prima voor mekaar allemaal. Wat wel een minpuntje was dat we zaterdag lekker aan het bbqen waren en we wat muziek op achtergrond hadden dat we daar op werden toegesproken. We hadden klachten van buren werd er gezegd. Toen ik die avond even buiten stond hoorde ik de muziek van de buren luid en duidelijk. Beetje jamner was dat. Verder prima verblijf

• Waar verbleven jullie? De Jorishoeve
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Mooie omgeving en alles goed voor mekaar

Beste Boomsma, Goed om te horen dat jullie het naar de zin hebben gehad. We kunnen ons voorstellen dat het vervelend is als je zelf wordt aangesproken op de muziek als je dat dan wel bij de buren hoort. We hebben daarom de afspraak met alle groepen dat er buiten geen radio/versterker gebruikt mag worden (met een groep die je die toch vaak net te hard) en dat t om 23.00 uur stil moet zijn. Zo hebben we geen last van elkaar. Volgende keer kun je in dit geval ons bellen dan hadden we de buren gevraagd ook het geluid uit te doen. Met vriendelijke groet, Team De Wolfskuil

Fantastisch vakantieverblijf.

Prachtige omgeving. Mooi ruim huis. Even wennen aan de 'drukdouches'. Fijn dat er zoveel wastafels zijn. En alles is aanwezig. Een douche deed het niet en werd na het weekend snel gerepareerd. De TV aan de praat krijgen was wat lastiger, maar het is uiteindelijk goed gekomen. Kortom, we hebben genoten van het huis, de omgeving en het heerlijke weer. Gr. Ineke

• Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Zie boven

nog mooier dan op de website

De Den is een groot veld waar je aan weerszijden van de kooktent je tenten kan plaatsen. Wij hebben een festivalweekend gehad met 40 vrienden. Het was onvergetelijk! Goede voorzieningen en hele lieve mensen. En je zit echt midden in het bos.

• Waar verbleven jullie? De Den met eigen tenten
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? natuurcamping om er even helemaal uit te zijn

Heel ontspannen

Een faciliteit voorzien van alle essentiële gemakken. Goed voor groepen.

Geweldig!

Een Super locatie, alles was goed geregeld een geweldig huis. TOP!!

• Waar verbleven jullie? De Joris
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Geweldig, mooi,schoon, eigen slaapkamer, in bos.

Super gezellig

Mooie omgeving super gezellig. Een echte aanrader

• Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Via internet

Groen, rust en speelruimte

Met 5 gezinnen kampeerden wij op de Den. Hoewel het eind april nog wat fris was in de nacht hadden we veel geluk met het zonnige weer en hebben we goed kunnen genieten van de prachtige, bos- en waterrijke omgeving. ‘S ochtends wakker worden van de fluitende vogeltjes, hutten bouwen, graven in de zandkuil, levend stratego en een speurtocht in het bos, pizza’s bakken en koken op de tundra grill. Klein en groot heeft genoten van het buiten zijn. De enige teleurstellingen waren het landelijk open vuurverbod ivm droogte (waar de wolfskuil niets aan kan doen) en het defecte toilet op het veld.

• Waar verbleven jullie? De Den met eigen tenten
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Groepskamperen in het bos

Super leuk

We hadden een heel leuk familie weekend, alles was prima

• Waar verbleven jullie? De Mowglihut

We hebben een geweldig weekend gehad

Mooi ruim huis, schoon, nette keuken, mooi terras met goede stoelen, veel ruimte voor de kinderen om te spelen en heerlijk rustig

• Waar verbleven jullie? De Repelaerhoeve
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Mooi gelegen in het bos en heerlijk rustig

Fantastisch weekend gehad in de Repelaerhoeve!

Fantastische accomodatie in een fantastische omgeving. Wat een top uitzicht!

• Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Mooie omgeving

Complete groepsaccomodatie midden in de mooie natuur.

Mede door het prachtige weer , hebben we volop genoten van de goed ingerichte groeps accomodatie,

• Waar verbleven jullie? De Mowglihut
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Prima plek voor een familie weekend

Een onvergetelijk familie-weekend met Pasen

Prachtig weer, fijne accommodatie met voldoende mogelijkheden binnen en buiten. Hulpvaardige mensen aan de balie.

• Waar verbleven jullie? De Hoeve
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? fijne plek, ga eens kijken

prachtige locatie voor een kleine vakantie

alles mooi en compleet heel mooi

• Waar verbleven jullie? De Repelaerhoeve
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? mooie kindvriendelijke locatie

zeer goede ervaring

prima ervaring in de Blokhut bij de Wolfskuil. Schoon, ruim en goed verzorgd huis. Van alle gemakken voorzien in de keuken. Eenvoudig maar goed huis. Prima bedden, goede douches en toiletten. Heerlijke ligging midden in het bos.

• Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? prima groepsaccomodatie

GEWELDIG verblijf en omgeving

Wij hebben met 12 volwassenen en 12 kinderen gelogeerd in de Repelaerhoeve. Wat een fijn, groot huis. Binnen: alles compleet en voldoende aanwezig. Met een uniek uitzicht. Buiten: Heerlijk terras, waar wij dit zonovergoten weekend van hebben genoten, en dat midden in de winter!! Voldoende speelmogelijkheden voor jong en ouder. Wij hopen dv nog een keer terug te komen.

• Waar verbleven jullie? De Repelaerhoeve
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Heb je veel ruimte nodig, voor jong en oud: Doen!!

GEWELDIG verblijf en omgeving

• Waar verbleven jullie? De Repelaerhoeve

Heel fijn verblijf, huisje van alle gemakken voorzien.

Heel fijn huisje, van alle gemakken voorzien. Fijne keuken. Ruim voldoende douches en toiletten. Ligbad was wel fijn geweest. Doordat het huisje voor veel personen geschikt is, is het ruim en weerklinkt het ook, al is het niet heel storend. De omgeving is echt prachtig en biedt veel!

• Waar verbleven jullie? De Joris
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Erg mooi park, fijn huis.

Heerlijk plekje!

Wat een mooie accommodatie op een mooie plek, we hebben ontzettend genoten. Het team wat er werkt is ook erg gastvrij en meedenkend in alles. Het huisje was zeer compleet, vol met extraatjes als allerlei spellen ed. We zouden er zo nog een keer heen gaan!

• Waar verbleven jullie? De Blokhut
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Fijn!

Het was geweldig!!

Na een hartelijk welkom, werden wij blij verrast met de blokhut. De blokhut is van alle gemakken voorzien en super schoon! Ook hadden wij het weekend maaltijd-arrangement voor €30,- pp (Kun je nog geen boodschappen voor doen) was ook echt top Al met al was het een topweekend op naar de volgende De Kearls club

• Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Zeker weten

Unieke locatie prachtige omgeving mooie accommodatie

Super locatie, alleen de badkamer is erg koud en eigenijk niet te doen in de winter om daar te douchen of tanden te poetsen.

• Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Unieke locatie

Beste Sandra, Fijn dat je hebt genoten van de mooie plek. Wat vervelend om te lezen dat het zo koud was in de badkamer, Dat is niet de bedoeling en ook iets wat we anders niet horen van onze gasten. We gaan even onderzoeken of er technisch iets mis was waarvoor jullie in de kou zaten daar. Het is namelijk zeker de bedoeling dat het in de winter ook goed toeven is bij ons. Met vriendelijke groet, Astrid De Wolfskuil

Over De Wolfskuil

Vier groepsaccommodaties van moderne Hoeve tot houten Blokhut in de bossen bij het gezellige plaatsje Ommen. En er zijn twee kampeerterreinen voor groepen die graag wat avontuurlijker op vakantie gaan. Je hebt dan een eigen veld met groepstent, kooktent en eventueel slaaptenten. Lekker samen vuurtjes stoken en echt tijd hebben voor elkaar. Zie je het al voor je? Iedereen die hier voor het eerst is, is onder de indruk van de mooie omgeving. Het bos en de weilanden zijn om je heen. Er is veel te doen op het terrein -er verschijnen regelmatig hutten in het bos gemaakt door kinderen- maar ook in de omgeving. Wandelen, fietsen, kano varen, pretpark, musea, het is allemaal in de buurt.