Een geweldige koopervaring.

Een geweldige voorlichting met een luisterend oor gekomen tot de aankoop van een heerlijk bed en alles wat er bij hoort. Super ontvangen!

Alle tijd om uit te zoeken en uit te proberen. Deskundig advies.

Goed geholpen bij het vinden van een matras

Personeel is vriendelijk, denken mee en geven goed advies.

Goede winkel met fijn personeel

Goed advies fijn niet opdringerig personeel. Laten je rustig eerst even rondkijken en als je wat wilt vragen ook de tijd voor je nemen.

Hele prettige mensen ,leveren goed werk. Werken heel netjes.

Zeer goede ervaring.

Super advies en service

We hebben uitstekend advies gehad over de aankoop van ons nieuwe boxspring. Deze slaapt geweldig. Ook de afhandeling en installatie was zeer professioneel. Bessel en team bedankt!

Zeer goede en professionele hulp bij uitzoeken van het soort bed. Levering fijn volgens afspraak en vakkundig gemonteerd.

Zeer klantvriendelijk

Vriendelijk en kundig. Prachtige winkel.

Duidelijke uitleg in de winkel door goed en vriendelijk personeel. Vriendelijke bezorgers. Duidelijke mail over betaling en bezorging.

Fijne service en advies op maat!

Fijne zaak! Wij werden in alle rust geholpen en er werd goed meegedacht wat voor ons de beste keuze was.

Aangenaam professionalisme

Na jaren diverse bedden te hebben beslapen kwamen mijn vrouw en ik tot de conclusie dat het nu tijd was voor een echt goed bed dat maximaal support en comfort biedt. Omdat dit keuzes en uitgaven zijn die je niet jaarlijks doet hebben we ons uitgebreid georiënteerd en zijn uiteindelijk bij den Herder in Harderwijk terechtgekomen. Hier begrijpen ze dat heel goed en gaan eerst het gesprek met je aan over waarom een nieuw bed, welke wensen, welk budget, etc. We zijn erg prettig geholpen en er wordt actief mee gedacht. Bijvoorbeeld omdat we voor een paar weken een leenbed nodig hadden. Conclusie: aangename professionals en prima service!

geweldig

wij kwamen met een wens. we hebben ervaring met pulman. maar de meneer van den herder heeft ons zo goed geholpen. we hebben nu een rowa. de meneer heeft het heel goed uitgelegd en we zijn blij dat we geluisterd hebben. in een woord fantastisch

Goed, maar toch ontbreekt er iets

Goed en rustig geholpen bij het uitzoeken van een nieuw bed en de afspraken netjes nagekomen. Maar toch ontbreekt er in mijn ogen iets: je geeft als consument een hele klap geld uit voor een goed bed, wat vervolgens geïnstalleerd wordt door een door de verkoper ingehuurd bedrijf. Dan verwacht ik eigenlijk dat je als verkopend bedrijf in de periode erna (zeg zo binnen 2 weken) eventjes een belletje doet naar de klant om te vragen of je het bed bevalt en of je nog iets anders kan betekenen. Gemiste kans om een langdurige relatie aan te gaan, jammer.

Prima service, alles netjes nagekomen en mooie producten

Heel fijne ontvangst, goede service, ze nemen echt de tijd voor je als klant en de producten zijn ook echt heel goed.

Super tevreden. Goede voorlichting door meneer Bessel en nette levering . We zijn er blij mee!

Heel prettig geholpen. En tot nog toe slaapt de combinatie zeer prettig. 100% natuur rubber medium

Heel prettig geholpen. Korte levertijd. En tot nog toe slaapt de combi 100 % natuurrubber, medium, voor matras en kussen stukken beter.

Prettige omgang, service gericht

Altijd prettig en oplossing gericht, mee denkend.

Helemaal goed

Vriendelijk personeel

We zijn heel fijn en correct geholpen er werd alle tijd voor ons genomen en goede adviezen gegeven heel blij mee. O ja en de service ook belangrijk die hebben wij als positief ervaren.

Helemaal goed

Professioneel

goede en tijdige levering

Goed geregeld tot nu toe

Prettige verkoper met een goed advies en keurige levering. Nu wacht ik nog op een reactie op een vraag die nadien door ons gesteld is over een kleine wijziging.

Goed (slaap)advies en goede producten

We kwamen bij Den Herder voor oriëntatie voor een nieuw bed. We kregen uitgebreid advies over matrassen, lattenbodem en bed. We hebben uiteindelijk een compleet bed met toebehoren gekocht. We zijn heel tevreden over onze aankoop.

Levering volgens plan

In de winkel een duidelijke uitleg van producten, zoals verschillende types. Bedrijf dat bed leverde goed bereikbaar.

Deventerweg 7

3843GA Harderwijk

Over denherder.nl

Slaapspecialist Den Herder biedt je een toegankelijk, persoonlijk en onafhankelijk slaapadvies, Speciaal voor Jou. Zo ben je altijd verzekerd van een goede nachtrust en sta je 's ochtends positiever, actiever en meer ontspannen uit je bed.