thoes kom'n in Twente

Als blogger, << www.jemoethetzien.nl >> zie ik elke bezoek, dat ik aan de watermolen van Bels breng als "thoes kom'n " in Twente. sinds begin jaren '70 kom ik regelmatig even naar Bels om te genieten van de heerlijke twentse sfeer en entourage. Vooral de koffie met krentenwegge, te eten zonder mes en vork, is aan te bevelen.

Lekker eten

Top restaurant en geweldig personeel

Sfeervol, klantvriendelijk en lekker eten

Bij watermolen Bels kun je prachtig zitten. De vele kleurrijke bloemen begroeten je al bij binnenkomst en maken het terras erg sfeervol. In de zon of liever in de schaduw, het kan allebei. Het personeel is zeer vriendelijk, gemoedelijk en behulpzaam. Er lopen er genoeg, dus lang hoef je niet te wachten. Het eten daar is erg smaakvol! Alle producten zijn zeer vers en goed bereid. Er is ruime keuze, dus voor ieder wat wils. Al met al zeker de moeite waard om er eens een hapje te gaan eten!! Ps. De corona maatregelen worden goed in acht genomen.

Super restaurant

Deze winter met mijn vriendin hier wezen dineren, het was erg lekker.