prima stek

enkele problemen 1 met de televisie moeilijk programma wisselen wc spoelt erg slecht

Ik

Vorig jaar ben ik bij jullie op Ameland geweest. Het was erg leuk!! Ik weet niet meer precies waar, ik dacht in Hollum. Met vriendelijke groet, Kiki Krudop

Frau Miedema ist sehr zu empfehlen

Frau Miedema ist gut erreichbar, zuvorkommend und zuverlässig in der Absprache. Bisher haben wir mit Frau Miedema über Jahre nur gute Erfahrungen gemacht. Die Mietobjekte entsprachen den Vorstellungen und vorherigen Dastellungen.

Makkelijk om te boeken en altijd goede kwaliteit

Het is altijd een prima ervaring om bij jullie een woning te huren. Huisje was prima schoon.

Al meerdere jaren een vertrouwd adres!

Miedema is al meerdere jaren een vertrouwd adres voor ons. De huizen verkeren in uitstekende condities en het voelt elke keer als ‘thuis’ komen.

Hele goede service, vriendelijk contact. Snel antwoord op vragen. Snelle behandeling van "klachten".

Vriendelijk, attent en goed meedenkend !!!!

keurige service en prettig contact

meedenkend en snel reagerend. alles volgens afspraak geregeld.