Waardeloos

Onduidelijke communicatie aangaande mobiliteitsgarantie waardoor ik voor onverwachtse kosten kwam te staan. Hierover op verschillende manieren getracht contact te zoeken wat zeer moeizaam verliep omdat ik telkens werd doorverwezen. Uiteindelijk geen inhoudelijke reactie gehad op mijn bezwaren maar doorverwezen naar volkswagen aangaande de mobiliteitsgarantie terwijl een werknemer van dit bedrijf zelf niets wist van de mobiliteitsgarantie en mij daardoor onvoldoende en onjuist informeerde en hier heeft het bedrijf op geen enkele manier verantwoordelijk voor genomen, echt waardeloos.

100% tevreden

Zoals al jaren mijn ervaring is. Ik blijf graag klant.

Mijn ervaringen zijn goed. Ik schrok echter wel van het werkplaats tarief. Sinds de overgang naar Century voor mijn gevoel duidelijk hoger.

Gewoon een fijn klimaat in de showroom, en afdeling garage.

Beter kan niet

Op vakantie en dan blijkt de navigatie niet te kloppen. Maar geen probleem Renate regelt in enkele uren een nieuwe update

De behulpzaamheid was ik zeer tevreden over.

Nadat mijn auto niet meer wilde starten, was de hulp van jullie uitstekend te noemen. Behalve viel het mij op, dat de rekeningen die ik normaal ontvang, binnen 14 dagen betaald moeten zijn. Deze rekening was binnen enkele dagen.

prima service

Alles prima! Dat de auto schoon gemaakt is, was een een fijne verrassing!

Zeer vakkundig

Altijd eerlijk en goed advies

Een top bedrijf dat mij nog 42 jaar of meer mag doorgaan!

Iedere jaar altijd betrouwbaar onderhoud voor mij Volkswagen UP GTI!

Vriendelijk, vakkundig en aandacht voor de klant

Plezierig contact, uitleg, prijsopgave vooraf en tussentijdse terugkoppeling. Prima service en een goede leenfiets. Aandacht en betrokkenheid van medewerkers is groot.

Prima!

Zoals altijd werkzaamheden naar tevredenheid uitgevoerd. Auto gehaald en gebracht.

Prima!

Apk laten uitvoeren, was mooi vlot klaar.

De ontvangst en service is TOP!

Mijn ervaring is dat ik bij jullie als mens wordt behandeld en niet als een nummer. De ontvangst was prima en ook de onderhoudsbeurten heel positief. Nog bedankt voor de koffie!

Jaarlijkse onderhoud, auto gehaald en teruggebracht. Helemaal top.

Service was goed nadat ik Pruijs even had herinnerd dat ze de auto zouden ophalen.

Auto heeft de benodigde beurt gehad en werd keurig op tijd weer teruggebracht. Bij het ophalen ging het even mis maar dat was snel opgelost.

Kon snel terecht, vakkundig personeel

Goed overleg over de kosten. Persoonlijke benadering, fijne wachtruimte en goede koffie.

Geweldige service

Vriendelijke medewerkers en goede service!

Afspraken zijn goed nagekomen. Erg gewaard dat auto voor een onderhoudsbeurt is opgehaald en terug gebracht. Ook het wassen van de auto erg gewaardeerd. Alleen de kostenopgave mondeling gemeld. Tot op heden (29-05-2021) nog geen factuur ontvangen

Lange wachttijd

Na 100% tevredenheid in de eerste jaren dat ik klant ben is deze de afgelopen 2 jaar toch wat minder aan het worden. Deze keer had ik een afspraak voor de halfjaarlijkse velgenwissel gemaakt meteen na de lunchpauze, waarbij ik hierop kon wachten. Het was echter wat teleurstellend dat de auto om 13.00 uur wel meteen op de brug werd gezet maar er desondanks pas 40 minuten later begonnen werd met de wissel. Geen grote ramp maar evengoed jammer. Grtn Jan van der Valk HB-354-X

Naar Pruijs gebracht voor onderhoud en APK. Een onderhoudsbeurt bleek nog niet nodig te zijn. Dus geen onnodige onkosten in rekening gebracht. De auto was zelfs nog gewassen. Gewoon top!

Goedemorgen, Prima service en na diverse APK’s nog nooit met panne langs de weg hoeven staan!

Prima service, maar....

U stuurt me na elk contact een vraag of ik tevreden ben. Dat vind ik vervelend. Dat gebeurt steeds vaker door bedrijven, bv ook als ik bij de Gamma drie bussen purschuim gekocht heb. Dat vind ik irritant. Ik wil graag bv 1x per jaar aangeven of ik tevreden ben, maar niet na elk contact. Jan Rake

Alles is goed gegaan

Persoonlijk, deskundig,

Prima autobedrijf

Prima kwa uitvoering beurt.

Telefonisch wilde ik graag uitleg over het verschil tussen een kleine en grote beurt in de bijgevoegde papieren. Hoe kan ik zien wat er wel en niet gecontroleerd is? Dat kon men mij vrijdag jl. 19/3/21 niet vertellen. Ik zou hierover teruggebeld worden door Koen. Ik hoop, dat dat z.s.m. een keer gebeurt.