Correcte leveringsduur en nette levering bank

Prima ervaring met verkoopadviseur van Gasse, bedrijf met hoogwaardige meubels

Prachtige winkel super service van advies tot realisatie.

Prettig en deskundig

Geweldige winkel met personeel dat weet waar ze het over hebben.

Het is heel jammer dat de levertijden zo ontzettend lang duren. Wij hebben 17 weken gewacht op een stoel. Bij het bellen voor informatie werd de levertijd elke keer 2 weken uitgesteld.

De bank is een verrijking van mijn interieur!

Mijn aankoop heb ik gedaan toen ik naar een appartement in Noordwijk aan Zee ging verhuizen . De collectie was uitgebreid en mooi en ik ben heel goed geholpen bij het maken van mijn keuze. Het model, de kleuren en de stoffen zijn prachtig en passen mooi bij de rest van mijn interieur . Ik ben dus heel blij en tevreden met mijn aankoop en met de professionele begeleiding van uw medewerkster Cynthia. Met vriendelijke groet, Jeanette Steenvoorden

Goed!

Zowel in de zaak in Mijdrecht als de mensen van de bezorging: heel prettig! Helaas heeft de bezorger ( per ongeluk) de fijne Rolf Benz pen meegenomen!

Service op het niveau van de producten die aangeboden worden, top dus!

Een uitstekend advies, meedenken en uiteindelijk leveren zoals afgesproken/beloofd.

• Garantie / nazorg

Hr Ben , heeft alles uit de kast gehaald om ons van dienst te zijn geweest, keurig ons van advies gediend , mooie hoogwaardige spullen geleverd met uitmuntende service erbij. Een aanrader om daar mooie banken en of kasten te kopen.

Fijn contact

In corona tijd heb ik Rolf Benz Center gevraagd of ze met een bankstel bij ons thuis wilden langskomen voor een demo aangezien de showroom dicht was. Dat hebben ze gedaan, een hele fijne service. We moesten echter een half jaar wachten voor levering en de bezorging ging niet helemaal goed. Dat laatste werd goed opgelost door hen.

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.

Helemaal perfect!

Op het hoogtepunt van coronatijd makkelijk afspraak kunnen maken en allervriendelijkst ontvangen in de showroom in Mijdrecht. Alle tijd gekregen om op ons gemak rond te kijken. Advies was heel plezierig, niet opdringerig of sturend. Uiteindelijk een tweezits Mera-bank besteld met het geluk dat net ook de duurste stoffen voor de prijs van de goedkoopste verkrijgbaar waren. Adviseuse Tilly Vlaming bood spontaan aan om binnen enkele dagen bij ons thuis te komen toen bleek, dat wij geen stof konden kiezen. Eenmaal thuis had zij binnen enkele minuten de juiste stof gevonden. Toen de spannende tijd tot de levering. Iets later dan gepland (door corona, wij werden steeds op de hoogte gehouden). Wat een succes, wij zijn erg blij met onze bank, hij voldoet aan alle verwachtingen, de stof past perfect in het interieur en belangrijk: hij zit prima.

Tilly's service was top.

We waren al lang op zoek naar een goede nieuwe bank en Rolf Benz was wel het merk waar we voor vielen. Tweede paasdag hadden we een afspraak met Tilly die ons erg goed hielp in onze keuze. Een echte aanrader wat ons betreft.

• Garantie / nazorg

Geweldig en zeer vakkundig geholpen met de aanschaf van een nieuwe Hulsta kast

Vanwege de uitgebreide collectie van Hulsta zijn wij bij Gasse in Mijdrecht terecht gekomen. Wij zijn zeer vriendelijk ontvangen en er werd uitgebreid de tijd genomen om onze Navis kast samen te stellen, wij waren onder de indruk over de kennis en het meedenken tijdens het hele proces tot in de kleinste details door Dana. Ondanks de coronatijd is onze kast precies op het tijdstip geleverd die wij wilden en perfect en vakkundig geplaatst door de technische dienst van Hulsta uit duitsland

• Garantie / nazorg

We zijn in de winkel heel goed geadviseerd..

Wij hebben bij het uitzoeken van onze meubels een grote deskundigheid ervaren. Er is prima advies gegeven en daar is de nodige tijd voor genomen. Bij de uiteindelijke levering was er iets mis gegaan maar dat is professioneel en uitstekend opgelost.

• Garantie / nazorg

Zeer goed geïnformeerd en geholpen

Duidelijke uitleg over de mogelijkheden. Geen moeite teveel, gewoon met een Rolf Benz stoel naar ons toegekomen toen de winkels gesloten waren. Top service en exact geleverd conform afspraken. Met name door Mv Dana zeer goed geholpen.

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Mooie winkel met een groot aanbod!

We zijn heel fijn en deskundig geholpen door Dana bij de aankoop van ons bankstel van Rolf Benz. De levering was op tijd en zonder problemen. Inmiddels zijn wij ook voor onze servieskast en dressoir van Hülsta bij Gasse geslaagd. Nog even wachten....en dan ook daarvan genieten. Wij zullen in de toekomst zeker weer naar Gasse gaan!

Vijf sterren ⭐️

Fijn geholpen door Gasse in Mijdrecht.

Klasse verloochent zich niet

Je huis in deze Coronatijd upgraden; je kan toch niet op vakantie (grapje). Bij een gehele nieuwe laminaatvloer, nieuwe vitrage en nieuwe schemerlampen past een nieuwe hoekbank. Met in het achterhoofd dat alles een geheel moet vormen, bewust gekozen voor Gasse in Mijdrecht. Bijgestaan door een bekende zeer ervaren adviseuse was de keuze snel gemaakt; een Jori Longueville Landscape met meerdere zit-uitbouw-mogelijkheden. En de aantrekkelijke showroom-prijs maakte de beslissing (nog) eenvoudiger. Last but not least was de bezorging en het installeren van de hoekbank professioneel, plezierig en conform afspraak. Het staat buiten kijf dat wij met volle overtuiging Gasse Mijdrecht aanbevelen.

Mooie beleving

Uiterst vriendelijk ontvangen en kundig advies. Niets is te veel! Fijn gesprek gehad en fijne afwikkeling van onze bestelling! Kortom uiterst tevreden en de bank staat fantastisch!!!

• Garantie / nazorg

Ons bezoek aan Gasse en onze aankoop heeft weer aan alle verwach- tingen voldaan.

Al jaren een prachtige stijl- en sfeervolle winkel met volop keus in kwaliteitsmeubelen. Bovendien aardige en deskundige medewerkers en een fantastische service, ook als blijkt dat je zelf achteraf misschien niet de juiste keuze hebt gemaakt en dingen na levering alsnog aangepast wil hebben. Ook dat wordt dan heel professioneel, deskundig en servicegericht opgelost. Wij zijn ontzettend tevreden.

• Garantie / nazorg

Heel betrouwbaar bedrijf met zeer goede communicatie

2 jaar geleden een prachtige Rolf Benz bank gekocht en recent 4 eetkamerstoelen van Leolux. We zijn met beide aankopen heel erg content. Wat o.a. prettig is van het bedrijf is dat ze enige tijd na de levering van de goederen contact opnemen of de levering goed is verlopen en of de goederen goed bevallen. Dat hebben wij nog niet eerder bij een bedrijf meegemaakt. Ook was het prettig dat we bij onze laatste aankoop, lange tijd voor de afgesproken leverdatum werden gebeld dat de levering, tgv Covid 19 , wat later zou plaatsvinden. Zodoende waren we bijtijds op de hoogte.

Geweldige beleving

Bijzondere medewerkers die veel van samenhang ervaring hebben en Rolf Benz zeer goed vertegenwoordigen.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Een prettig bezoek met goede, persoonlijke service.

We kwamen met een bepaalde fauteuil op het oog maar dankzij de deskundige raad van het personeel kwamen we uiteindelijk bij een fauteuil uit die nog beter bij onze wensen en behoeftes paste. Bekleding was snel uitgezocht, er was ruim keuze aan mooie stoffen. Een winkel met een uitgelezen keuze aan mooi meubilair.

goed vrijblijvend advies

na diverse bezoeken, waarbij ik op eigen houtje de showroom heb kunnen verkennen, in gedeeltes, een geheel nieuwe inrichting gekocht; goede adviezen gekregen, situatieschets gemaakt waardoor ik tot andere inzichten ben gekomen; bezoek aan huis; thuis alles op elkaar afgestemd met behulp van kleur stalen van diverse materialen;

• Garantie / nazorg

Klantvriendelijke benadering en deskundig advies

Uiterst prettig geholpen door adviseur Dana die geduldig en deskundig adviseerde over de aankoop van een nieuwe bank. De service en after-sale zijn van hoog niveau bij Gasse Mijdrecht.

• Garantie / nazorg

Een fijn, open en eerlijk bedrijf.

Een bedrijf en zeer zeker ook de verkoopster wat mee denkt in het geval er speciale wensen zijn. En waar in overleg tot naar alle tevredenheid een mooie oplossing uit is gekomen.

• Garantie / nazorg

Voor Rolf Benz producten moet je hier zijn !

Mooie overzichtelijke winkel met een heel fraai assortiment. Je kunt er zonder lastig te worden gevallen rustig rondkijken en alles uitproberen. Het personeel is heel vriendelijk, snel beschikbaar voor hulp en informatie en is ECHT deskundig en neemt de tijd voor de klant. Kan deze meubelzaak daarom van harte aanbevelen.

Bozenhoven 53

3641AC Mijdrecht

0297 522430

Over Rolf Benz Experience Center

In het Rolf Benz Experience Center in Mijdrecht vindt u de volledige Rolf Benz collectie in een showroom ontworpen dóór Rolf Benz architecten vóór de Rolf Benz collectie.