Erg tevreden over de nieuwe vloer

Ons oude huis had nog een houten vloer op houten balken. In de winter kwam er altijd veel kou en tocht door de vloer. Harald is langs geweest en heeft een mooie offerte af gegeven en ons van advies voorzien. Zelfs 2 extra verwarmings leidingen aanleggen door de anhydriet vloer was geen probleem. Prima begeleiding gehad voor, tijdens en na het aanbrengen van de renovatie vloer. Het enigste waar we spijt van hebben is dat we dit niet eerder hebben gedaan. Straks zitten we in de winter er weer warmpjes bij.

Fantastisch!

Enorm prettig geholpen door Top Renovloer! Harald en Mie staan altijd voor je klaar, leveren snelle service en een fantastisch resultaat. Alles ging ik goed overleg en als er een vraag was werd deze uitgebreid en prettig beantwoord. Zeer zeker een aanrader!! Bedankt Harald en Mie!

Professionele organisatie, zeer klantvriendelijk en service gericht.

Onze kruipruimte is door Top Renovloer voorzien van schuimbeton en deklaag. Top Renovloer hebben wij ervaren als een professionele organisatie met veel ervaring en vakkennis, klantvriendelijk en zeer service gericht. Top Renovloer hebben ons op een goede wijze geadviseerd en tips gegeven tijdens de voorbereidende werkzaamheden en planning van uitvoerende werkzaamheden verliep volledig volgens afspraak. Wij zijn dan ook bijzonder tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden.

Vakkundig aevies

We zijn in het hele proces van voorbereiden zeer goed begeleid. Het resultaat is uitstekend!

Top !

Zonder meer aan te bevelen! Persoonlijke benadering, open, vriendelijk, strak gepland en alles bespreekbaar. En een uitstekend resultaat ! Dank Harald en Mie !

Laagdrempellig, betrokken, vakkundig!!!

Op 3 verdiepingen anhydriet laten aanbrengen... na zelf vloerverwarming te hebben aangelegt... (met de nodige adviezen van Harald!) De voorzorg, de uitvoering, en zelfs de nazorg is "TOP".

Wij zijn zeer tevreden over het verloop van onze vloer(schuimbeton vloerverwarming anhydrietvloer) Netjes uitgelegd hoe en wat ze gingen doen perfecte begleiding van a tot z Voor vragen kon je altijd bellen Zeker een aanrader

Alles naar tevredenheid,

Alles ging precies zoals afgesproken, netjes en zonder tegenvallers ofzo.

Uitstekend werk afgeleverd en goede service

Schuimbeton laten aanbrengen; uitstekend werk afgeleverd, goede service en bereikbaarheid. Top!!!

Persoonlijk en geheel volgens afspraak

Wij hebben een schuimbeton en anhydrietvloer laten maken door Top Renovloer, de vloerverwarming hebben we zelf gedaan. De aanpak is kundig en persoonlijk, de uitvoering geheel volgens afspraak. Wij zijn er zeer tevreden over.

Over Top Renovloer

www.toprenovloer.nl