Zeer tevreden over Top Renovloer

Wij hebben door Top Renovloer onze oude houten draagbalken vloer laten vervangen door schuimbeton. Van begin tot het eind zijn wij zeer goed begeleid. Ze denken goed mee en oplossingsgericht. Ook de communicatie is zeer prettig zowel met uitvoerend- als kantoor personeel. Wij zijn zeer tevreden over het eindresultaat en raden Top Renovloer zeer zeker aan!

Super ervaring, totale ontzorging.

De job: houten vloer verwijderen, schuimbeton met zandcement dekvloer storten (circa 75 m2, totale benedenverdieping). Vanaf het eerste contact duidelijkheid omtrent uit te voeren werkzaamheden, kosten. Wie-doet-wat. Planning door zorg van Mie. Het contact op locatie met Harald. Alle afspraken die feilloos worden nagekomen. Na uitvoeren van werkzaamheden (door onder aannemers) steeds weer de controle door Harald voor dat met de volgende werkzaamheden wordt begonnen. Terugkoppeling van Harald via Whatsapp met foto's ter ondersteuning. Ik kan nog heel lang zo doorgaan, maar dit bedrijf mag zich met recht TOP noemen. Totale ontzorging waarbij de klant centraal staat. Een voorbeeld voor vele andere bedrijven. Enorm dankbaar voor het hele proces en het zeer strakke eindresultaat. Een dank aan mijn broer die dit bedrijf heeft aanbevolen naar aanleiding van een soortgelijke ervaring bij hem thuis en een absolute aanrader voor iedereen die soortgelijke werkzaamheden wil laten uitvoeren.

Goede communicatie en duidelijke afspraken

Prijstechnisch ook heel scherp

Een super bedrijf

Van het begin dat Harold hier binnen kwam goed overleg gehad goed geadviseerd heel blij met mijn vloer en de vloerverwarming nogmaals dank je wel Harold en Mi

Klasse !

Ik kan niet bedenken wat er beter had kunnen lopen. Elke ochtend als ik beneden kom, ben ik zo blij met de warme vloer en het klimaat dat hierdoor in onze woning is ontstaan. Het is natuurlijk spannend om je gehele kruipruimte op te heffen en vullen met schuimbeton. Door de goede technische uitleg van Harrald was ik als kritische techneut snel overtuigd. De levering klopte exact met zijn plan. Dit bedrijf is echt een aanrader.

Echt een top bedrijf!

Als u een goed bedrijf zoekt voor het vervangen van je betonnen vloer, kan je niet beter zitten dan bij Top Renovloer. De afgelopen weken is Harald regelmatig bij ons thuis geweest, om ons stap voor stap te begeleiden in, wat voor ons voelde als, een enorme verbouwing. Offerte was duidelijk, alles wat wij zelf wilden doen, werd ons op papier aangeleverd met duidelijke uitleg. Afspraken voor de verschillende fases werden ruim op tijd afgesproken en zijn één voor één nagekomen. Harald en alle mannen van je team, ontzettend bedankt! Wij zijn heel blij met jullie en met het resultaat! Fam. Verwijmeren

Uitstekend begeleid traject en uitvoering

Er komt uiteindelijk toch heel wat bij kijken, bij het plaatsen van een schuimbetonvloer. In gedachten verloopt alles veel eenvoudiger dan in de werkelijkheid --althans, zo verliep het bij ons. Een goede planning is dan ook heel belangrijk: je moet het in een keer goed doen. Alle kabels en buizen, extra buizen voor evt. toekomstige kabels, het stutten van de schuif-separatie, aanleggen van keukeneiland ventilatie (metalen platte buis), etc. etc. Zand, heel veel zand uitgraven en afvoeren. In die periode ziet het er allemaal nogal hopeloos uit. Zowel de persoonlijke benadering bij het doornemen van alle mogelijke hindernissen en het vertrouwen in een goede uitkomst heeft ons hierbij enorm geholpen. Alle afspraken zijn nagekomen. Ook de vloerverwarming is zeer professioneel gelegd, in een dag. Eindresultaat: fantastisch! In de wilde stromingen van een volledige renovatie is TopRenoVloer een welkome oase van professionaliteit.

Professioneel en goede communicatie

Zeer prettig bedrijf om mee in zee te gaan. Bij ons is schuimbeton geplaatst om de vloer te isoleren. Het betreft een huis uit 1922. Ook is vloerverwarming geplaatst met een dekvloer. Harald heeft erg veel kennis en is goed bereikbaar. Hij denkt goed met je mee en bij vragen komt hij langs. Alles is erg fijn verlopen en wij zijn super tevreden. We zouden het zo weer opnieuw doen.

Top Renovloer staat voor kwaliteit, service en klantvriendelijkheid!

Ik kan Top Renovloer iedereen aanbevelen. Zij komen afspraken na, reageren snel op vragen en zijn meer dan klantvriendelijk. Het was meer dan prettig samenwerken met Harald en Mie. Wij zijn heel erg tevreden met onze renovatievloer met vloerverwarming. Alles naar volle tevredenheid uitgevoerd. Voor mij echt een dikke 10!

Prima service en nauwkeurige werkwijze.

Werkzaamheden uitgevoerd door een team dat lol heeft in het werk en daarbij een goed en mooi eind resultaat levert. Vloer hoogte nauwkeurig uitgemeten en opgeleverd volgens plan.

zeer prettige samenwerking

Harald is zeer vakbekwaam. Geeft goeie tips en advies op locatie. Zijn onderaannemers komen aan op afgesproken tijden. Producten worden goed aangebracht. Communicatie met Mie per email verloopt zeer goed.

Fijn bedrijf, goede communicatie en denken mee!

Sinds 6 maanden het schuimbeton en vloerverwarming. Duidelijk protocol hoe voorbereidingen te treffen. Harald kan je altijd bellen voor advies en komt ook regelmatig kijken. Eindresultaat mag er zijn. Fijner klimaat in huis. Ben benieuwd naar deze winter en wat het verschil dan is.

Vanaf het moment dat ik met deze firma in contact kwam hebben ze mij een vertrouwd gevoel gegeven. Ik had er al een paar over de vloer gehad. Harald kwam lang op de afgesproken tijd en heeft alles in de details uitgelegd. Ze zijn uit de offertes die ik heb gehad niet de goedkoopste maar zeker ook niet de duurste. Ik moet zeggen de service de tijd en energie die ze in je steken zijn ons die paar 100euro duurder zekers waard geweest, geen vraag was teveel voor Top Renovloer geloof me een bedrijf zoals deze heb je echt wel nodig in de spannende bouwperiode waar je op zn moment in zit. Daarnaast het contact en communicate met Mie is ook zeer goed te noemen. Ik beveel Top Renovloer zekers aan.

Super!!!!

Vanaf de informatie tijdens het aanvragen van de offerte, tot het storten van de gietvloer alles super verlopen. Ook met vragen kon ik altijd terecht.

Fantastisch bedrijf!

Wij zijn zeer tevreden over Top Renovloer. Nette communicatie, vriendelijk en eerlijk personeel, en bovenal een kwalitatief perfecte vloer. Ik kan ze iedereen aanbevelen!

Hele goede ervaring gehad. Duidelijke afspraken die ook werden nagekomen. Het resultaat was/is ook echt super geworden. Communicatie verliep ook heel soepel en duidelijk. Kortom, wij zijn heel tevreden met onze nieuwe vloer.

Uitstekend geholpen door Top Renovloer. Vanaf het eerste mailcontact al zeer meedenkend en behulpzaam. Hier bent u geen nummer. De eigenaar komt persoonlijk meerdere malen langs om de zaken te regelen. Schuimbeton, maatwerk vloerverwarming (tbv warmtepomp) en anhydriet dekvloer liggen er keurig en zonder problemen in. Aanrader.

super samenwerking en fijn meegedacht

Prima ervaring met dit bedrijf! Erg fijne persoonlijke benadering en erg veel ervaring met het storten van vloeren. Harald neemt de tijd voor voor uitleg en begeleiding bij het aangaan van je project. Ook de ondersteuning en afhandeling met Mie als zeer prettig ervaren. Het product is ook uitstekend. Een prima egale en waterpas vloer in ons huis gekregen.

Top bedrijf

Alles tot in de puntjes geregeld, Harold stond constant voor ons klaar. Als je belde direct reactie heb geen vervelende dingen mee gemaakt. Bedankt Mie en Harold voor de fantastische service.

Geweldige samenwerking

Een klein bedrijf met grote resultaten.! Uitstekende communicatie en goede uitvoering van schuimbetonvloer met vloerverwarming en anhydrietvloer. Perfect op tijd! Altijd goed bereikbaar via mail en telefoon.

Prima ervaring gehad met Top Renovloer

Alles is volgens de gemaakte afspraken verlopen.

Top ervaring met Top Renovloer

Ik heb een goede ervaring met Top Renovloer. Ze zijn deskundig en leveren heel goed werk. Komen altijd alle afspraken na. Reageren snel en vriendelijk op mijn vragen via e-mail of whatsapp. Erg tevreden!

Een Top Renovloer in ons jaren 50 huis

Van het eerste gesprek tot zojuist het storten van de eindvloer een prettig gevoel gehad bij dit bedrijf. Harald met zijn jarenlange ervaring weet voor elk probleem wel een oplossing en is altijd vlot met het beantwoorden van vragen. Op de achtergrond ook hulp van Mie. Al met al een fijne ervaring en we zijn erg blij met het eindresultaat. Eén dikke aanrader.

Super goed bedrijf

Super goed bedrijf. Mensen werken lekker mee. Prima kwaliteiten van de producten en diensten. Snelle en nauwkeurige uitvoering

Professioneel, vriendelijk en top bedrijf.

Wij zijn van A tot Z waanzinnig goed geholpen en ze hebben perfect werk afgeleverd. Duidelijke communicatie via de mail en telefoon. Bij vragen kun je altijd terecht en je wordt snel geholpen. Al met al een heel erg professioneel bedrijf die ik iedereen zou aanraden als je je vloer wilt vervangen.

Over Top Renovloer

www.toprenovloer.nl