Lieve, betrokken medewerkers, leuke activiteiten!

Een warm gevoel bij de leidsters van de Jonge wereld, ze zijn betrokken en houden rekening met je wensen, we hebben echt het gevoel dat onze kinderen gezien worden. Er wordt veel georganiseerd voor de kindjes, ook op de BSO! Erg leuk! En de warme maaltijd is ook zeker een succes!

Prima ;)

Brengen onze dochter altijd met goed gevoel naar de opvang. Ze zingt altijd en is vaak blij als ze terug komt

• Veiligheid

Jullie zorgen voor een glimlach op het gezicht van Luca

Hoe klein Luca nu ook nog is hij heeft altijd een glimlach op zijn gezicht als hij bij jullie is en daar gaat het toch om. Jullie zijn meedenkend, enthousiast, vrolijk en deskundig. Ik vind de jonge wereld een fijne plek om Luca naar toe te brengen omdat ik weet dat het goed zit en ik alle vertrouwen heb in het personeel. Altijd belangstellend. Ook ben ik zeer tevreden over de maaltijden en de aandacht voor de ontwikkeling.

Vertrouwd en veelzijdig

Wij brengen onze kindjes met veel vertrouwen naar de opvang. De persoonlijke benadering van de kinderen en toch ook de kleinere groepen bevalt heel goed. We merken dat de meiden het naar hun zin hebben en worden zelf ook altijd heel vriendelijk en volledig op de hoogte gehouden.

• Veiligheid

Wij zijn heel blij met de peuterspeelzaal voor onze zoon.

• Veiligheid

Hele fijne peuterspeelzaal waar onze dochter graag naartoe gaat en waar de mensen echt gevoel hebben voor kinderen. Er worden heel leuke en leerzame dingen gedaan.

• Veiligheid

Hele leuke kinderopvang met vriendelijk personeel!

Het personeel gaat super leuk met de kinderen om, ze kijken naar je kind en handelen hiernaar. De kinderopvang is sfeervol en veilig ingedeeld, aan alles is gedacht. Wij zijn zeer tevreden!

• Veiligheid

Geen zaken aan te merken.

Kinderen hebben het heel erg naar hun zin op de bso. Er worden genoeg activiteiten geactiveerd.

Leuke kinderopvang!

Leuke kinderopvang! Er wordt goed gezorgd voor onze zoon. Hij heeft het er goed naar zijn zin.

• Veiligheid

Lieve mensen, fijne plek voor de kinderen

Onze kinderen voelen zich thuis op het kdv. De lieve leidsters geven ze een veilig en welkom gevoel, er is veel aandacht voor de kinderen en dat is voor ons als ouders ook erg fijn. Ze bieden genoeg leuke activiteiten op een dag. We krijgen altijd hele blije kindjes weer mee na een dagje spelen bij de Jonge wereld

• Veiligheid

DJW biedt de kinderen een totaalpakket

Het contact nu in coronatijd aan de deur is prettig en via de Bitcare verloopt de communicatie vlekkeloos, heel goed middel. Laatst bij een inloopavond even binnen mogen kijken en een praatje gemaakt met de mentor en overige leidsters dat was ook waardevol.

Leuke opvang

Netjes geregeld er wordt goed naar de ouders geluisterd

• Veiligheid

Mijn zoon vindt het fantastisch hier

Een erg leuke kinderopvang waar ze het maximale uit de kinderen willen halen door het aanbieden van verschillende, uitdagende activiteiten. De medewerkers zijn enthousiast en gaan super leuk met de kinderen om.

• Veiligheid

Leuke BSO met veel mogelijkheden voor de kids

1 dingetje wat mij op viel.. Als de kinderen vanaf school lopend naar de BSO gaan, verwacht je dat ze dan direct wat te drinken krijgen. Hebben immers na 12 uur niks meer gegeten en gedronken. Viel me op toen ik Lukas een keertje ziek op hield om 15.30 dat ze toen nog geen eten en drinken hebben gehad.

Fijne betrokken opvang

Betrokken medewerkers, flexibel en het belangrijkste is dat de kinderen het er naar hun zin hebben!

• Veiligheid

Fijn team, doen leuke dingen

Leuk enthousiast personeel. Er word veel ondernomen, van knutselen tot bewegen en uitjes. Goede communicatie

• Veiligheid

prima opvang met leuke activiteiten

P

Hele fijne avtieve opvang

Genoeg activiteiten met de kinderen en fijn dat het een gezonde BSO is. Mijn zoon is altijd blij als ik hem ophaal en heeft altijd een leuke dag gehad! Enige minpunt voor mij is dat uitjes meestal op donderdag/ vrijdag plaatsvinden. Dat zijn net de dagen dat mijn zoontje niet gaat.

• Veiligheid

Ik ervaar het zeer positief

Ik vindt het fijn om te zien hoeveel plezier ons zoontje heeft bij jullie. Hoe jullie hem ontvangen.

Geweldig, fijn en leuk

Onze zoon gaat elke week met plezier heen en vindt het niks aan als hij een x niet heen hoeft / kan. Dat zegt genoeg in onze ogen. Op de zondag geeft hij aan dat hij al heel veel zin heeft om maandag weer naar de jonge wereld te gaan omdat het zo leuk is.

super

super

• Veiligheid

Super opvang! Goed geregeld.

In deze bizare tijd, staat het team vd jonge wereld klaar om je kinderen op te vangen, maar ook voor de corona periode zeer tevreden. Kinderen komen thuis hebben leuk gespeeld en veel geleerd. Helemaal op de onderwater wereld. De bso mis ik nog wel wat beeldmateriaal o.d. Maar tevreden!

Ondernemend enthousiast team

Mijn kinderen gaat met veel plezier heen. Ze komen met enthousiaste verhalen thuis, er wordt veel aangeboden en gedaan qua activiteiten. Er is wel heel veel wisseling van personeel, waar ik als ouder mijn vraagtekens bij heb. Maar mijn kinderen lijken er geen last van te hebben en de "nieuwe" mensen zijn net zo enthousiast. De accommodatie zijn prima, wel onhandig als ik om 18u mijn beide kinderen moet ophalen van 2 plekken, hierdoor in tijdnood kom en eigenlijk langer opvang moet afnemen. Dat zou ik niet hebben als het op 1 plek zou zijn allemaal. Het zou goed zijn als dat ruimer wordt bekeken, dat je niet hoeft te betalen tot bijv 18.30 opvang. Verder is de communicatie altijd keurig in orde. Gewoon tevreden dus.

• Aandacht ontwikkeling kind N.v.t.
  • Veiligheid

Super meedenkend in deze tijd! Laagdrempelig noodopvang.

Super meedenkend in deze tijd! Laagdrempelig noodopvang.

• Aandacht ontwikkeling kind N.v.t.
  • Veiligheid

Een fijne plek waar ze je kind zien staan.

Ik ervaar DJW als een fijne plek. De leidsters zijn allemaal erg vriendelijk en zien je kind echt staan. Mocht er een keer iets zijn dan wordt er goed overlegd en advies gegeven. Ook is het prettig dat er via Bitcare foto's worden gedeeld. Dit geeft een fijn gevoel om te weten waar je kind mee bezig is. Niet elke keer worden er foto's gedeeld. Dit vind ik wel een verbeterpunt; het is als ouders echt heel fijn om een foto te zien, ook al is het een groepsfoto. Tot slot vind ik de ruimtes binnen erg overzichtelijk en fris. Het buitengedeelte is ook heel erg mooi en aantrekkelijk om te spelen. Verbeterpunt buiten: Er staan wel mooie dakbomen maar een aantal zijn dood. Dit zorgt in de zomer helaas voor onvoldoende schaduw. Mogelijk vervangen indien mogelijk.