Leuke activiteiten en een leuke BBQ!

De medewerkers hielpen ons super en de activiteiten waren leuk. Het vlees van de BBQ was echt enorm lekker. De lunch was prima, niet heel bijzonder.

Geweldig !

Het was een heel fijn weekend wat we hebben mogen ervaren met Venturix. Alles was verzorgd zoals van te voren besproken. We hebben in een prachtig huis gelogeerd en de activeiten en het eten waren ook top ! Echt voor herhaling vatbaar !

Wij hadden Venturix ingehuurd voor ons bedrijfsuitje in de buurt van de Ardennen. Hierbij hadden wij via Venturix twee groepsactiviteiten, lunchpakketjes voor 40 personen en een barbeque bij ons op de accomodatie. Alles was goed en fijn geregeld. De communicatie tussen ons en Venturix liep heel goed, het personeel bij de groepsactiviteiten waren erg leuk, kundig en vriendelijk. Een extra pluspuntje was de flexibiliteit vanuit Venturix, het kwam last-minute voor ons toch beter uit om de barbeque een uur eerder te houden en dat was allemaal geen probeem. We kregen positieve reacties vanuit de groep en iedereen heeft het goed naar hun zin gehad. Zeker een aanrader en zou Venturix zeker nog een keer inhuren!

Geweldige klimervaring met het hele gezin.

We hebben via Venturix geklommen in de steengroeve bij Comblain au Pont (Belgische Ardennen) Ik, mijn vrouw en de kinderen van 7 en 12 jaar. Zelf klim ik al jaren in een hal, maar de kinderen waren nauwelijks bekend met klimmen. Ze vonden het dus echt spannend op zo'n echte rots. Toch was deze locatie er prachtig voor. De routes waren goed te doen voor de kinderen en verder naar boven voor mij ook echt een uitdaging. De begeleiders hadden heel erg veel geduld met de kinderen en konden het allemaal goed uitleggen. Ik zou dit zo weer doen.

Fijn bedrijf, mooie klimwand!

Lekker geklommen op de klimwand, +/- 25 meter hoog. Verschillende routes en goede begeleiding. Faciliteiten zijn wat mager (bankjes/afdakje) en een aantal grepen zitten los. Echter, niets wat echt een probleem vormde. Fijne middag gehad (ondanks regen), en perfect begeleid. Dank!

Een uitdagende en erg leuke ervaring voor t hele gezi.

We vonden het rotsklimmen, naast dathet heel leuk was om te doen, goed georganiseerd! De instructeurs warenfijn in de omgang en zeer bereid om te helpen waar het maar bij kon. Op deze manier hebben we alle vier(twee volwassenen en onze kinderen van 7 en 9 jaar) een heerlijke klim ervaring gehad. Als we weer in de Ardennen zijn zullen we hier zeker weer een activiteit komen doen.

Hoi Sasja, Wat leuk om te horen dat het voor jullie zo'n succes was. Complimenten aan je kinderen! Zijn toppers....

Het was weer helemaal geweldig

Wij komen liefst elk jaar met al onze kids en zij genieten ten volle uit. Sinds twee jaar klim ik zelf niet meer mee (ben inmiddels 60), maar de rest van activiteiten doe ik nog altijd graag mee. De begeleiding is top en de kwaliteit van de BBQ is echt uitstekend. Iedereen is superlief en geduldig, zodat het ook voor de wat onzekerdere heel goed te doen is en iedereen de kans krijgt zijn/haar eigen grenzen te overtreffen of aan te geven. Wij zijn fan van Ton en zijn team en hun locatie:)

Hoi Nicole, het was voor ons weer een feestje dat jullie weer bij ons waren. Fantastisch om te zien hoe jullie de kinderen in hun kracht zetten! Tot volgend jaar... Ton

Super leuk maar het weer moet wel meezitten

Het is super leuk om met een gezin te doen. Helaas hadden we slecht weer en ging niet alles door op de laatste dag. De bivak was zwaar omdat de zeilen niet waterdicht waren en iedereen slecht heeft geslapen en spullen nat waren. Met slecht weer is met het slapen wel beter materiaal nodig. Omdat het weer slecht was zijn we niet een extra nacht blijven slapen terwijl dit wel de bedoeling was en al betaald was. Verder echt een leuk weekend gehad!

Heerlijke plek voor een gezellig weekend

Met de vriendengroep een weekend in de tentjes geslapen, was top. Ruimte om te koken, vuur te maken, vissen, voetballen. Erg geslaagd!

Geweldige dag gehad!

Nadat wij in de ochtend geklommen hebben met Lisanne, bleek het nog mogelijk om in de middag de grot Steinlein te onderzoeken. Hier alle hoeken en gaten onderzocht met enthousiaste begeleider Lisanne. Er was alle tijd en het was een onvergetelijke ervaring. Bedankt daarvoor.

Super leuke activiteiten en mooie omgeving

Super leuke ervaring op mogen doen. Mss mogelijk iets meer begeleiding gevoel geven aan diegene die dit nog niet gedaan hadden. Dochter heeft dit wel gemist.

Superweekend met vrienden

Om eerlijk te zijn had ik nog nooit van VenturiX gehoord, ik had geboekt bij een andere organisator maar deze was op de fles gegaan vlak na mijn reservatie... Maar toch had hij de moeite gedaan om voor mij een alternatief te zoeken en een organisator te zoeken die het zelfde te bieden had, zo ben ik bij VenturiX terecht gekomen. VenturiX heeft ons schitterend geholpen en zelfs hun prijs wat aangepast zodat mijn clubleden het zelfde moesten betalen als oorspronkelijk afgesproken bij de eerste organisator, en dat terwijl VenturiX toch een mooier aanbod had qua activiteiten en catering. Mijn clubleden waren super tevreden en hadden enorm genoten van ons avonturenweekend. VenturiX is zeker een aanrader.

Fantastische belevenis gehad!

We hebben een heel fijn weekend gehad. Goed verzorgd eten, goede en vakkundige begeleiding op het gebied van de klim en abseil activiteiten. Zeker voor herhaling vatbaar.

Leuk weekend gehad met mijn zoon 17jr

Van vrijdag tot en met zondag een leuke ervaring gehad bij Venturix! 2 nachten basic in een tentje in de steengroeve. Tip matrasjes zouden iets dikker mogen :-) Muurklimmen en abseilen was tof Mountainbiken met gps lastig voor twee gasten met kleurblindheid op een klein scherm :-) Gelukkig heeft Ton het goed gemaakt met een heerlijk lokaal Biertje. Zondag heerlijk de Ourthe af gegaan met een Kayak.

De begeleiders maken er een vertrouwde en veilige ervaring van.

Zelden heb ik ons gezin zo zien zweten, schreeuwen, schrikken, lol hebben en inspanning zien leveren. De begeleiders die wij troffen hebben fantastisch werk afgeleverd. Zelfs onze dochter met een rugzakje vol uitdagingen hebben ze over, op en door alle activiteiten geloodst. Chapea!

Samen met Venturix kunnen we weer terugkijken op een goed georganiseerde survivalweek!

Hike-survivalkamp-3vmbo met onder andere; Overnachting op het bivakterrein, challengeparcours, mountainbiken, vlotvaren, klimmen en abseilen onder begeleiding van Venturix. Het was weer als vanouds goed geregeld! Op naar 2024!!

Leuk en uitdagend weekend

Met ons gezin, geklommen het challenge parcours en Mtb route gedaan. Prettige en kundige begeleiding. Prima materiaal. Dank en misschien tot een volgende keer Fam Blonk

Zalig

2de keer op de bamping. Weer echt genoten. Dank u

Geweldige ondersteuning van een QuestKamp van MyQuest.

Ton en zijn team zijn goud waard. Kundig, hulpvaardig en vriendelijk. Prachtweek gehad in een prachtig deel van de Ardennen.

Hoi Mark, Ik wordt hier een beetje verlegen van :-). Dank je wel en tot de volgende keer! Ton

Fantastisch, goed geregeld allemaal.

Heerlijk weekend gehad met mijn dochter. Mooie locatie, goed eten, leuke afwisselende activiteiten. Gezellige crew en overige deelnemers. Groep was lekker compact (8 personen) Erg geslaagd… thanks!

Hoi Martijn, Fijn om te horen dat het zo goed bevallen is! Leuk dat jullie er waren... Tot ziens in de mooie Ardennen! Groet, Ton

Super!!

Twee top dagen gehad met 100 leerlingen. Alles was goed georganiseerd, we kwamen niks te kort. Volgens jaar weer!!!

Hoi Ardan, Wij hebben evengoed genoten van jullie fantastische en gemotiveerde leerlingen! Het was een feestje. Tot volgend jaar! Groet, Ton

Goede begeleiding in mooie omgeving

Vergeleken met de andere groepen die speleologie deden, zag je meteen dat VenturiX het veel professioneler aanpakte en meer op veiligheid van deelnemers lette. Ook werden er duidelijke instructies vooraf gestuurd zoals routebeschrijving en kledintips. Verder leuk dat er ook wat informatie over de grotten en de omgeving werd gegeven. Al met al een superleuke activiteit, waarbij ik VenturiX zeker zou aanraden!

Hoi Lotte, Het veschil zit hem in de details, maar jullie enthousiasme maakte het af! Tot de volgende keer. Groet, Ton

Zeer goede en heldere instructie bij het rots klimmen en abseilen.

Hoi rené, Dank je wel voor je berichtje! Leuk dat jullie er waren... Groet, Ton

We hebben er enorm van genoten

Ik had een dag met mijn zoons gepland om te gaan klimmen en abseilen, het heeft mijn verwachtingen meer dan voldaan.

Hoi Walter, Fijn dat het zo'n geslaagde dag is geworden. Lag zeker ook aan jullie enthousiasme. Groet, Ton

Zeer leuke ( klim) ervaring

We hebben een zeer leuke klimervararing opgedaan bij VenturiX. De begeleiding was prima .

Over VenturiX Outdoor

Sinds 1994 organiseren wij outdoor activiteiten voor uw teambuilding of bedrijfsuitje, familie uitje of voor een leuke schoolreis of werkweek. Hiervoor beschikken wij over zo'n 25 ha eigen locaties in de Ardennen, vlak onder Luik. Daarnaast zijn wij tevens actief in Nederland, de overige delen van België en in bijvoorbeeld Slovenie en Noorwegen. U kunt bij ons terecht voor een enkele activiteit, maar ook voor een compleet arrangement, inclusief een mooie vakantiewoning, een hotel of camping. Ook kunnen wij voor u uw catering verzorgen. Alles wordt op maat voor u samengesteld. Door onze achtergrond en jarenlange ervaring in hospitality en events weten wij dat het verschil in de details zit.