Professioneel, vriendelijk en uitdagend.

We hebben een heerlijke mountainbike tocht gemaakt. Goede fietsen, prima uitleg, top dag gehad. Dank je wel voor de goede zorgen! Fam. Fijten

Hartelijk dank! Graag tot ziens...

Fantastisch, kicken en gezellig

Het was een prachtige omgeving omringd door ruige natuur. De activiteiten waren leuk en voor ieder niveau uitdagend. De groep was ook erg gezellig. Het bivakkeren was een echte beleving met zware regenval, maar dat had ik ondanks de regen toch niet willen missen. Het hoogtepunt was voor mij het top rope klimmen op de stenen wanden. Geweldig om dit samen met mijn zoon van 13 te doen. We hebben beiden enorm genoten en komen nog wel een keer terug.

Beste Mark, Mooi om te horen dat het zo goed is bevallen! Wij vonden het ook erg leuk dat jullie er waren. Tot ziens! Ton

Onvergetelijk

Activiteiten waar voor iedere leerling iets bijzat. Tandje bij kon, maar even iets overslaan ook. De sfeer is ontspannen en de instructeurs kunnen goed met de leerlingen omgaan.

Beste Niels, Dank voor je reactie. Ook de complimenten naar jullie leerlingen en team! Zo'n ervaring maak je samen... Tot de volgende keer. Ton

Teleurstellend

Wij zijn inmiddels weer terug in Nederland van het weekendje bivak. Wij hebben de afgelopen jaren, jaarlijks gebivakkeerd in de Ardennen. Dit was altijd prima. Door een last minute boeking konden wij er dit jaar niet terecht en zijn wij naar jullie uitgeweken. Ik ben zwaar teleurgesteld. De bivakplek was namelijk verre van veilig! Overal lag glas, kapotte flesjes en staal/gaas. Daarnaast lag er overal toiletpapier, verre van hygiënisch te noemen. Ik weet niet wanneer jullie deze plek voor het laatst bezocht hebben maar op deze manier hadden jullie hem niet aan mogen bieden en zelfs geen geld voor mogen vragen. Wij hebben de plek zo goed als veilig gemaakt.

Beste Dennis, Dank voor je reactie. Jammer om te horen dat het terrein niet voldeed aan wat je mocht verwachten. Dit mag niet gebeuren en uiteraard nemen we dit mee voor een volgende gelegenheid. Mijn collega heeft nog geholpen om jullie te installeren, en daarbij is niets geks opgevallen. Het is echter een groot terrein, en omdat het niet afgesloten is, wordt er ook wel eens ongeauthoriseerd gebruik van gemaakt. Daarbij wordt niet altijd netjes opgeruimd, en dat hebben we deze keer helaas over het hoofd gezien. Mijn excuses hiervoor. Groet, Ton

Het was een avontuur

Wij zijn door jullie team goed verzorgd. Helaas hadden we het weer niet mee maar ondanks dat toch een fijn verblijf gehad. Jullie gingen heel flexibel om met het programma en het verzorgen van extra tenten. Mijn collega's en ik hebben een leuke tijd gehad; dank daarvoor!

Top!!

Gewoon een top team. Vanaf het reserveren tot het event zelf, superleuke en enhousiaste werknemers. En dat voor een zeer betaalbare prijs.. Ik zou het zo nog een keer doen..

Onder de deskundig leiding van instructeur Frank hebben wij het rotsklimmen en abseilen gedaan. Wat een fantastische middag hadden wij. Geholpen door het mooie weer, konden wij een 5-tal parcoursen proberen, variërend van "te doen" tot "bijna onmogelijk".

Was weer fantastisch!!

Super leuke activiteiten en top personeel!

We kunnen niet wachten tot volgend jaar! Groet, Ton

ontzettend leuk

Ideaal actief weekend met de kids. Erg leuke groep van 7 volwassenen en 6 kinderen gehad. de activiteiten zijn ook zeer geschikt voor de leeftijdscategorie 9-14 jaar.

Leuke, goed verzorgde familiedag gehad.

Goede advisering en ondersteuning voorafgaand aan de boeking. Attente en leuke begeleiding door de medewerkers. Ook de lunch en de bbq waren uitstekend verzorgd. Dank voor de gratis consumptie. We hebben genoten, mede geholpen door het fraaie weer. Aandachtspunt vinden wij de sanitaire voorzieningen.

Fantastisch

Het was een regenachtige dag in de Belgische Ardennen maar dat mocht de pret niet drukken. We troffen een super enthousiast en ervaren team dat ons (12 pers.) ondanks de regen alleen nog maar enthousiaster wist te maken voor het klimmen. Een mooie ervaring!

Prachtige locatie met heel veel mogelijkheden

De locatie van Venturix is prachtig! Vanwege het slechte weer kon de bivak in het bos niet doorgaan, maar er is een prima alternatief geboden. Er werden tentjes bij de steengroeve geplaatst waar wij konden overnachten. Ontbijt en lunch waren nagenoeg hetzelfde, maar voldoende. De BBQ was top! Activiteiten waren heel erg leuk, vooral de challenge tocht en het buksschieten. Dit kwam mede door de zeer enthousiaste begeleiding van Johan. Tips: *Er is geen kleedruimte/douche. Dit is echt een groot gemis! *De toiletten waren heel erg vies. *Een begeleider maakt een activiteit tot een succes. Probeer je als begeleider te mengen in de groep. Tops: *Begeleider Johan, zeer enthousiast en ervaren! *BBQ heerlijk gegeten en voldoende keuze. *De locatie is fantastisch. *De shelter met het kacheltje is heel gezellig! Wij hebben als collega's een hele leuke en gezellige tijd bij jullie gehad!

Erg leuke, actieve activiteit met uitstekende begeleiding.

Onze activiteit in de Ardennen was super! De ontvangst was duidelijk en goed. Onze gids had erg veel expertise en heeft ons uitstekend begeleid, mooi afgestemd op ons als doelgroep. Met een vriendengroep van 7 genoten van onze actieve, challenge tocht. Zeker aan te raden voor iedereen, die op zoek is naar een actieve en zeer leuke activiteit (ook leuk als teambuilding).

Leuke activiteiten met een goede gids

Leuke outdoor activiteiten voor teambuilding. Enige minpunt was de tel opdracht, die was wat saai. Andere activiteiten waren allemaal super.

Super leuke ervaring!

Super leuke activiteiten, iedereen was mega enthousiast en de instructeurs zijn ook toppers!

Gezellig

De activiteiten waren leuk, goed georganiseerd en leuke begeleiders. Ik vond de lunch wel te weinig voor een grote groep, daar mag nog wel werk aan gedaan worden

Mooie locatie, fijne mensen, veel te doen

Mooi uniek terrein. We hebben met 4 man twee overnachtingen geboekt inclusief ontbijt en barbecue. Goed verzorgd, prima geslapen en lekker gegeten. Uitgebreide schietworkshop en een dropping in een prachtige omgeving. Het weer was er niet naar, maar gelukkig een goede shelter met kachel en bar! We komen zeker weer eens terug.

Hoi Daan, Dank voor je bericht, en buitengewoon dapper hoe jullie je vooral niet lieten afschrikken door de weergoden! Tot de volgende keer.. Ton

Mooie locatie, vriendelijk personeel

Was leuk

Dank je wel! Leuk dat jullie er waren en graag tot ziens. Groet, Ton

Leuke en goed georganiseerde activiteit

Communicatie lief vlot, uitleg was professioneel de sfeer zat goed. Kortom, een leuke namiddag voor ons gezin.

Beste Ann, Fijn om te horen dat het klimmen zo goed bevallen is. Tot ziens, Ton

Wauw

Hadden geboekt voor de speleologie, een nieuwe ervaring voor ons hele gezelschap. Best spannend maar wat een geweldige ervaring. We werden zeer vriendelijk onthaald. Onze gids Frank stelde ons door zijn rustige uitleg onmiddellijk op ons gemak. Zeer professioneel en gastvriendelijk. Gaf ons het gevoel 'thuis' te zijn. Ook de nazorg was zeer aangenaam, er werd ons iets aangeboden in de bar, we kregen de ruimte om na de activiteit terug te 'landen', zonder druk of snelsnel. Het enthousiasme van de gids werkte zo aanstekelijk dat we gelijk een nieuwe activiteit boekten: het challenge parcours. Een pittige maar aangename uitdaging. Ook hier wist onze gids ons allemaal mee te nemen op een zeer aangename ervaring. Uitleg en begeleiding was uitgebreid, vriendelijk en behulpzaam. Naar het creëren van een veilig gevoel was niets te veel of te moeilijk. Naast de gids kregen we ook de surplus van 2 stagiaires mee. Hoedje af om zowel een hele groep te begeleiden en gelijk collega's op te leiden zonder een spoor van stress of druk. Ieder van ons ging dan ook met een zeer voldaan en aangenaam gevoel naar huis. Dit alles beviel ons zo goed dat we in de toekomst zeker nog zullen terugkomen. Vanuit onze hele groep dan ook een welgemeende dank je wel voor deze fantastische en mooi ervaring aan Frank en zijn nieuwe collega's. Mogen ze nog lang bij jullie werkzaam zijn. Hun kwaliteit, vriendelijkheid en professionaliteit straalt mooi en brengt het geheel tot een topniveau. Sportieve groetjes, Sandra

Hoi Sandra, Het gebeurt niet snel, maar van zo'n mooi review worden zelfs wij een beetje stil... Dank voor jullie enthousiasme, en we zien jullie graag weer eens terug. Grtjs, Ton en Frank

Outdooractiviteiten dik voldoende, onderkomen in de Herberg is hygiënisch zwaar ondermaats.

Jullie mensen outdoor zijn klantgericht, proactief, vriendelijk en behulpzaam De herberg staat qua onderkomen prima, maar de wasruimte en keuken zijn echt gruwelijk vies! Communicatie met jullie is zeer vriendelijk en behulpzaam

Beste Arnaud, Dank voor je reactie. Je hebt gelijk dat de accommodatie niet op orde was. Wij hebben dit met de eigenaar opgenomen, en die geeft aan dat dit inderdaad fout is gegaan. Zijn en mijn excuses daarvoor. Dit mag niet voorkomen. Fijn om te horen (ook jouw complimenten ter plaatse naar onze medewerkers) dat jullie voor wat betreft de activiteiten en verdere begeleiding wel een goed weekend hebben gehad. Met vriendelijke groet, Ton

We hebben genoten van de activiteiten. De begeleiders zijn heel vriendelijk, vrolijk en bekwaam. We hebben met onze 15 jarige zoon en 14 jarige dochter de challengetocht gedaan, zijn wezen mountainbiken en zijn wezen klimmen en abseilen. Activiteiten verspreid over 3 dagen. We hebben een heerlijke midweek gehad en genoten van deze vakantie. Lekker sportief geweest onder goede begeleiding. We raden Venturix zeker aan.

Mooie locatie, enthousiaste en betrokken begeleiding, top activiteiten.

We hebben onder begeleiding van Wesley en Roland (als we de namen goed hebben) het hoogteparcours gedaan en gemountainbiked. De ontvangst was heel hartelijk en enthousiast, hele goede begeleiding. Dus topcomplimenten voor de jongens. We hebben met z’n allen: van 15 tot 49 jaar veel plezier gehad met het klimmen en fietsen. Inhoud en duur van de activiteiten was goed afgestemd.

Prachtige klimervaring met vriendelijke mensen.

Goed georganiseerd en uitdagende teamactiviteot

Vooraf was infornatie op website duidelijk en persoonlijke contact vriendelijk. Op locatie goed en vriendelijk ontvangen. Challenge route was uitdagend en abseilen ook. Begeleiding Timo was leuk. Archery Tag had op wat uitdagendere plek (bos of veld met obstakels) kunnen zijn. Lunch was uitgebreid en lekker.

Bedrijfsgegevens

Mechelaarstraat 17

4903RE Oosterhout

06-46330529

[email protected]

Over VenturiX Outdoor

Sinds 1994 organiseren wij outdoor activiteiten voor uw teambuilding of bedrijfsuitje, familie uitje of voor een leuke schoolreis of werkweek. Hiervoor beschikken wij over zo'n 25 ha eigen locaties in de Ardennen, vlak onder Luik. Daarnaast zijn wij tevens actief in Nederland, de overige delen van België en in bijvoorbeeld Slovenie en Noorwegen. U kunt bij ons terecht voor een enkele activiteit, maar ook voor een compleet arrangement, inclusief een mooie vakantiewoning, een hotel of camping. Ook kunnen wij voor u uw catering verzorgen. Alles wordt op maat voor u samengesteld. Door onze achtergrond en jarenlange ervaring in hospitality en events weten wij dat het verschil in de details zit.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.