Goed georganiseerd en uitdagende teamactiviteot

Vooraf was infornatie op website duidelijk en persoonlijke contact vriendelijk. Op locatie goed en vriendelijk ontvangen. Challenge route was uitdagend en abseilen ook. Begeleiding Timo was leuk. Archery Tag had op wat uitdagendere plek (bos of veld met obstakels) kunnen zijn. Lunch was uitgebreid en lekker.

Goed georganiseerd kamp, met top instructeurs en een uitdagend programma

Erg leuk kamp gehad met Venturix. Een leuk dagvullend programma en eten goed verzorgd.

Wij hebben het met on team geweldig gehad bij VenturiX

Geweldig georganiseerd, leuke uitdagende activiteiten. Spannend vooral het abseilen en speleologie.

Geweldige dag gehad samen met ons team!

Goed geregeld, fijne begeleiding!

Super begeleiding!!! Mooi opgezet.

Wij hadden een hele dag avontuur. Eerst klimmen en abseilen vanaf een prachtige rotspartij met super goede uitleg. Waarna we voor het 2de deel de bergen in konden voor een hoogte parcour met all uitdagingen die waren opgezet. Super leuke dag en bedankt! Een echte aanrader voor grote groepen en teambuilding!!!

Fantastische begeleiding en ondersteuning

Ik heb contact gezocht met Venturix om een teamdag voor een klant te organiseren. Venturix heeft de activiteiten en de locatie verzorgd, de rest heb ik naar eigen inzicht aangepakt. Als bushcraft/buitensport enthousiast en teamcoach bezit ik zelf veel kennis en heb ik van Venturix de ruimte gekregen om mijn eigen invulling aan deze dag te geven. Venturix heeft op haar beurt precies de juiste ondersteuning geleverd. Steeds in overleg, op maat afgestemd. Echt top, een aanrader.

Leuke ervaring op mooie lokatie

Mooie en uitdagende klimwand voor elk niveau

Tijd ging rap voorbij

Onze ervaring was geweldig, iedereen in ons team heeft zich 100% ingezet en vonden alle activiteiten heel leuk. Speciale dank aan Vera en Franky voor de fantastische uitleg en enthousiasme.

Great wall, very fine guide, super experience!

Fun experience for the whole family. Great wall, great guide, professional gear, it all sparked a nerve to get our kids to outdoor sports expanding their limited city lives and experiences. A must do at the Ardennes!

grensverleggend!

Heel bekwaam personeel, fantastische begeleiding!! Super locatie!

Geweldige beleving!

Wij hebben een geweldig weekend gehad bij VenturiX. Waar we begonnen met een grot tocht met extra uitdaging van een blind stuk aan het einde samen met mijn zoon wat echt nooit meer te vergeten is! Waarna we heerlijke pizza's in dutch ovens hebben gemaakt. Ook met mijn lastige combinatie allergie hadden ze overal aangedacht! De nacht was voor mij iets minder gezien ik ondanks mijn licht gewicht 45 kilo echt door het matrasje heen lag en het super koud had. Dus was wat gebroken de volgende ochtend. Maar met goede moet en na weer een kampvuurtje opgewarmd te zijn gaan klimmen. Je verwacht wat en het overtreft bij VenturiX elke keer weer! Wij hadden alle adventures met het gezin alleen. Dus dat was ook heerlijk! Na het klimmen een lekkere uitgebreide lunch En door naar het chalange pacours. Daarna was ik ook echt versleten! Wat een uitdagingen en fijne gezellige bereiding die je een veilig gevoel geven! Toppers!! Echt voor herhaling vatbaar!! Een geweldige beleving!

Dank je wel!

Top ervaring

Wij (gezin van 7 personen van 22 t/m 60 jaar) hebben de challenge tocht in de oude steengroeve van Comblain au Pont gedaan. Het was koud, af en toe nat, modderig en glad en daardoor voor de een de uitdaging groter dan voor de ander. Het parcours is afwisselend en uitdagend. Onze begeleider Johan gaf duidelijke instructies en wist sommigen met geduld en op een leuke manier te motiveren om zich over bepaalde angsten heen te zetten! Door de nattigheid en de modder in het bos was het soms zelfs lastiger om bij de volgende 'challenge' te komen dan de 'challenge' te doen :-) maar dat mocht de pret niet drukken! We hebben enorm veel plezier gehad en genoten!

Gezellig, sportief, top geregeld!

De communicatie vooraf verliep heel soepel. Bij aankomst stonden de mountainbikes klaar; de groep werd in tweeën gesplitst en samen met de instructeurs vertrokken we op de tocht. Duidelijke uitleg, gezelligheid, aandacht voor iedereen (zowel de wat sportievere als iets minder sportieve deelnemers). Naderhand konden we gezellig nog een drankje drinken als afsluiting. Erg gezellige dag gehad, zeker aan te raden!

Hoi Anne, Leuk dat jullie er waren, en super dat een 'beetje' modder jullie niet tegen kon houden! Graag tot ziens, Ton

Leuke activiteit!

De Challenge toch is een leuke activiteit voor groepen! De omgeving leent zich perfect voor laagdrempelig klimmen en klauteren. De ‘aankleding’ van de activiteit kan beter. En dat zit hem vooral in de details. Denk aan een stukje service en enthousiasme bij ontvangst.

Geweldige ervaring!

Met 5 vrienden van zaterdag op zondag langs geweest bij Venturix. Dit was incl overnachting op de bamping en activiteiten zoals, de challengetocht, schietkamp en klimmen abseilen. Het eten was ook inbegrepen. Denk hierbij aan een outdoor bbq en een ontbijt en lunch. Ontzettend goed geregeld en dank aan Ruth en Timo die ons hebben begeleid. Mooie omgeving en perfect als je even wilt ontsnappen aan de bewoonde wereld. Zeker een aanrader!

Veel aandacht voor de beginnende/angstige klimmer

Ton van Grondelle biedt de beginnende/ angstige klimmer een veilige setting om de rots te bedwingen. Hij geeft de mogelijkheid om op verschillende niveaus een route uit te stippelen, met meer dan voldoende uitdaging voor alle niveaus. Zo werkt het voor groepen met verschillende sportachtergronden motiverend om deel te nemen aan de klimactiviteit. Ton heeft veel ervaring in het begeleiden van klimmers met hoogtevrees (dat heeft hij zelf ook) en neemt echt de tijd om iedereen een positieve klimervaring te geven.

Begeleiding was heel fijn en vriendelijk

Hele leuke ervaring gehad, fantastisch om met vrienden en familie te doen.

Goed advies, leuke activiteiten en gezellig personeel!

Begin oktober 2023 zijn wij met 6 personen afgereisd naar de Ardennen voor een actief vakantieweekend die grotendeels door Venturix geregeld was. De heen- en terugreis geschiedde op de motorfiets en ook het pendelen tussen de campinglocatie en activiteitenlocaties deden wij met de motorfiets. Vooraf werd door Venturix alles goed bedacht, gepland en gecommuniceerd en een aantal vragen die ik nog stelde werden snel beantwoord. Fijn ook dat de communicatie in het Nederlands kon vanwege de vele NLse medewerkers. Vrijdagmiddag arriveerden wij en verbleven wij in een ingerichte safaritent (tip! de lokale supermarkten sluiten blijkbaar al om 19:00u, zorg dus dat je de boodschappen vroeg doet!). Zaterdag-, zondag- en maandagochtend bracht Venturix een prima ontbijt naar onze safaritent (omstreeks 09u). Zaterdagochtend gingen wij een paar uur zelfstandig op pad met een mountainbike en volgden wij een GPS route (pittige activiteit voor ongetrainde benen). Zaterdagmiddag mochten we klimmen, abseilen en klettersteigen en een echte rotswand. Wij kregen goede instructie en konden snel aan de slag (zowel klimmen als zekeren), heel tof. Zondagochtend liepen wij met een instructrice een spannend parcours op hoogte door hun steengroeve. Deze dag konden wij wederom in praktijk brengen wat wij een dag eerder hadden geleerd. Zeer leuke en gezellige activiteiten gehad. Maandag rustig inpakken en weer richting huis.

Prachtige en goed georganiseerde dag gehad met ons gezin.

Een geweldig leuke dag gehad die begon met een mooie uitdagende MTB route. Bij terugkomst een goede lunch gegeten zodat we daarna konden beginnen met de GPS route. Een mooie wandeling door de omgeving met enkele puzzel opdrachten onderweg. Bij terugkomst een drankje genomen en daarna met ons gezin te gaan barbecuen om zo de inwendige mens weer aan te sterken. Kortom een geweldige dag gehad met Venturix en mooie herinneringen gemaakt.

Ontzettend toffe ervaring gehad met onze groep

Het was ontzettend tof. We hebben een gave nachtdropping gehad en de andere dag een toffe MTB tocht met een heerlijke BBQ als afsluiting.

Een uitdagende en leuke ervaring

Ons bedrijfsuitje was erg geslaagd! Alles was goed geregeld, fijne communicatie vooraf en op de dag zelf. Wij hebben een top weekend gehad!

Prima organisatie, leuk parcours!

prima organisatie, leuk parcours

Erg leuke dag gehad met super begeleiding!

Wij zijn met het team naar de klimrots geweest, voor iedereen was dit een nieuwe ervaring en wat voor een. Iedereen razend enthousiast, mede door de fijne begeleiding. Naast de activiteiten is de communicatie ook super, reageren snel en alles is duidelijk. Aanrader.

Hoi Tomas, Fijn om te horen dat jullie een goede tijg gehad hebben! Leuk dat jullie er waren, Grt, Ton

Superleuke schiet driekamp ervaring in goede sfeer

We hebben een fantastische dag gehad met een groep vrienden en leuke en goede begeleiding van Xander. In een ontspannen sfeer wist hij alles in goede banen te leiden en we hebben genoten.

Beste Boris, Dank voor je mooie reactie. Ksander heeft er ook van genoten! Grt, Ton

We vonden het een geweldige ervaring. De instructeur (Ton) was erg relaxed en erg duidelijk in zijn uitleg. Het voelde allemaal erg veilig. Zeker een aanrader voor iedereen die het een keer wil proberen.

Hoi Esther, leuk en sportief kluppie jullie, hoor! Graag tot ziens. Grt, Ton

Over VenturiX Outdoor

Sinds 1994 organiseren wij outdoor activiteiten voor uw teambuilding of bedrijfsuitje, familie uitje of voor een leuke schoolreis of werkweek. Hiervoor beschikken wij over zo'n 25 ha eigen locaties in de Ardennen, vlak onder Luik. Daarnaast zijn wij tevens actief in Nederland, de overige delen van België en in bijvoorbeeld Slovenie en Noorwegen. U kunt bij ons terecht voor een enkele activiteit, maar ook voor een compleet arrangement, inclusief een mooie vakantiewoning, een hotel of camping. Ook kunnen wij voor u uw catering verzorgen. Alles wordt op maat voor u samengesteld. Door onze achtergrond en jarenlange ervaring in hospitality en events weten wij dat het verschil in de details zit.