Fijne en geruststellende ervaring

Bij mij is er een spiraaltje geplaatst en omdat het bij mijn vorige ervaring bij de huisarts fout ging was ik een beetje angstig. Die Angst werd al snel weggenomen nadat er heel duidelijk werd uitgelegd wat er ging gebeuren en de behandeling zelf was ook niet onaangenaam. Ik had veel pijn verwacht maar dat viel heel erg mee en de behandeling was ook snel voorbij. De verloskundige was ontzettend vriendelijk wat ook hielp met de stres.

Helemaal blij met Verloskundige Praktijk Papendrecht!

Super fijn dat Ellen ons, bij de bevalling van ons 2e zoontje, weer heeft kunnen begeleiden! Het voelde bij de eerste al heel erg goed, maar nu was het nog vertrouwder! We zijn enorm dankbaar voor deze ervaringen!

Topervaring!

We hebben de begeleiding van alle verloskundigen als erg prettig ervaren. Zowel tijdens de controles voor, na en bij de bevalling. Het team bestaat momenteel uit 5 verloskundigen die elkaar aanvullen door verschillende persoonlijkheden + hierdoor een sterk team zijn. Ze staan allemaal open voor alle vragen en wensen die je hebt en voorzien je van goede adviezen. Ik weet niet of het gebruikelijk is, maar ik vond het leuk om Ellen te zien na mijn bevalling en bij de laatste afspraak, omdat ze mijn bevalling heeft begeleid :) + het evalueren met Mireille en Angélique na de bevalling was ook fijn, omdat we beiden meiden vaker gezien/ gehad hebben met de controles (: Ook hebben we de zwangerschapscursus "prettig bevallen" gevolgd, aangezien we nog niet eerder ervaring hadden met een bevalling, dit wordt aangeboden door de praktijk (door Angélique). Dit is een compacte cursus, doordat hij uit 2 avonden bestaat, maar dit is mijns inziens voldoende om de basics te horen, zodat je een idee hebt wat je te wachten staat + er gebruik van kan maken in de praktijk bij de bevalling. Fijn dat dit ook mogelijk is! Al met al een aanrader als je op zoek bent naar begeleiding bij je bevalling en woont in (of in de buurt van) Papendrecht!

Fijne begeleiding

Ik heb het contact met de verloskundigen altijd als prettig en kundig ervaren. De dames zijn goed op de hoogte hierdoor kreeg ik niet het gevoel een nummer te zijn.

Heel tevreden

Via mijn huisarts werd ik doorverwezen naar Verloskundige praktijk Papendrecht voor het plaatsen van een spiraaltje. Ik kwam hiervoor bij Ellen terecht en kan echt een ieder aanraden hiervoor naar haar te gaan. Voel mij altijd erg op mijn gemak bij haar. Erg kundig, betrokken en geduldig. Ik heb nu zelf twee keer de mirena laten zetten door haar en ze helpt mij met haar adviezen om mijn hormonen in balans te houden. Ellen ontzettend bedankt voor je lieve zorgen! Je doet het fantastisch.

Vanaf het eerste gesprek een goed gevoel bij deze praktijk. Met vragen kan je altijd terecht. Hele goede begeleiding tijdens de bevalling en daarna regelmatig contact. 8 weken na de bevalling ook een spiraaltje laten plaatsen. Alles als heel fijn ervaren en mocht er ooit een 2e komen dan weet ik deze praktijk zeker weer te vinden!!!!

Ontzettend goede en betrokken verloskundigen

2 zwangerschappen bij deze fijne praktijk onder controle geweest. De korte lijntjes zijn enorm fijn, waardoor je je echt gezien/gehoord voelt. De nazorg en het zetten van het spiraal gingen ook vlekkeloos. Heel fijn dat ook dat bij deze praktijk kan, zodat je steeds dezelfde vertrouwde gezichten ziet. Mocht er ooit een 3e komen, ga ik heel graag terug naar deze fijne praktijk

Heel goed geholpen

Door de huisarts werd ik doorverwezen naar Ellen voor het vervangen van mijn spiraal. Ik ben heel tevreden over de goede adviezen, het luisteren en beantwoorden van al mijn vragen en de tijd die Ellen nam voor de telefoongesprekken vooraf en achteraf en tijdens de behandeling. Het is natuurlijk een verloskundige praktijk, waar ik geen oordeel over kan vellen, maar ik zou Ellen zeer aanraden bij adviezen over anticonceptie en hormonen.

Fijne praktijk

Fijne meiden, je word fijn geholpen. maar door t corona virus was alles anders. Heel weinig contact gehad. Alleen een paar dagen na mijn bevalling.

Hele lieve vrouwen die altijd voor je klaar staan en je overal mee helpen

Ik ben 7 april bevallen van de 4e en na 3 jongens nu van een heel klein meisje. En alle 3 de zwangerschappen van de jongens heb ik alle de zwangerschappen bij de verloskundige gelopen en dat heb ik als heel fijn ervaren en gezellig want daar gaat het ook om want de verloskundige is toch aanwezig bij een heel mooi moment in je leven. Mijn 4e zwangerschap heb ik echt als niet leuk ervaren maar dat kwam absoluut niet door de verloskundige maar door mijn eigen gezondheid dus ik liep al snel in het ziekenhuis bij de gynaecoloog maar ondanks dat ik daar liep had ik toch goed contact met de verloskundige zij waren erg geïnteresseerd in mij toonde veel belangstelling. En ik kon hun altijd bellen als ik een vraag had of ergens mee zat. Voor de toekomstige moeders jullie zitten heel goed hij verloskundigepraktijk Papendrecht.

Fijne (verloskundige) zorg

Hele fijne en goede zorg ontvangen bij mijn 2 zwangerschappen en geboortes. Altijd bereikbaar, luisterend oor en er wordt goed meegedacht. 2x fijn begeleid bij de bevallingen van onze 2 jongens door Ellen en Angelique. Zeker aan te bevelen!

Ontzettend fijn en goed!

Ik ben vanaf het begin goed geholpen, had ik vragen kon ik bellen of langskomen! Erg aardig is iedereen. Maar met name Ellen is echt een topper! Wat een begeleiding tijdens de bevalling en erna zeg! Bedankt allemaal! En mocht er ooit nog een kleine komen, kom ik zeker weer bij jullie ❤️

Fijne verloskundigen met ervaring

Bij beide zwangerschappen en bevallingen heel goed begeleid. Er werd goed naar mijn wensen geluisterd en naar mijn situatie gekeken. Vooral de laatste zwangerschap was bijzonder (in coronatijd) , maar ondanks dat was de begeleiding nog super.

Heel fijn en vertrouwd!

Altijd snel bereikbaar en ik voelde me altijd welkom om te bellen als ik een vraag had, hoe klein ook. Alle 4 de verloskundigen als heel prettig en kundig ervaren. Er was ruimte om mijn vragen te stellen en ik voelde me heel erg op mijn gemak bij hen tijdens mijn gehele zwangerschap.

Vertrouwd

Altijd het gevoel gehad dat ik alles kon vragen. Elke verloskundige was anders, maar ik voelde mij op mijn gemak bij iedereen.

Ik ben altijd goed geholpen door de verloskundigen zeer vriendelijk en goede informatie over de baby en het hele proces van zwangerschap tot de bevalling.

3 x mogen bevallen met deze toppers aan mijn zijde, in het bijzonder ellen.

Heb mij altijd op mijn gemak gevoeld, zou jullie zeker aanbevelen. Groetjes samantha

Allemaal fijne verloskundige. Hele prettige en ontspannen begeleiding gehad tijdens en na mijn zwangerschap. Heel fijn om ondanks mijn geplande keizersnede toch tot 36 weken bij deze verloskundigen te mogen komen.

Persoonlijke aandacht staat centraal. Enthousiaste verloskundigen

Goede begeleiding tijdens de zwangerschap en bevalling. Ook toen ik naar het ziekenhuis moest ging de verloskundige met mij mee. Prettige, rustige verloskundigen. Hebben ook aandacht voor sociaal emotioneel welzijn!

Heel netjes geholpen!

Ik heb alleen nazorg ontvangen, maar dat is heel fijn gegaan! Alleen telefonisch maar kon terecht met vragen en die werden prima beantwoord!

Een hele fijne praktijk

Tijdens de afspraken goed geholpen. En door lian een topbevalling gehad! Bedankt meiden!

Hele lieve, meedenkende vrouwen die altijd voor je klaar staan en je eventuele zorgen serieus nemen en wegnemen.

Goede, deskundige zorg bij zwangerschap en bevalling

De verloskundigen zijn erg betrokken, duidelijk in hun adviezen en enthousiast in hun werk. Ik kijk terug op een goede tijd bij een vertrouwd adres!

Super praktijk!

Wij zijn meer dan tevreden over de praktijk. Zowel tijdens de zwangerschap als in de kraamtijd zijn we altijd goed geholpen en begeleid. Al onze vragen werden zorgvuldig en liefdevol behandeld. Een absolute aanrader!

Super!!