De dames werken nauwkeurig

Vriendelijk te woord gestaan, het is alleen jammer dat ik bijna iedere keer een andere mondhygiëniste heb.

• de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • de uitleg die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht) N.v.t.
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling N.v.t.
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? N.v.t.
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) Tandarts
  • Weet u dat u online op onze website (www.tpl.dental) een afspraak kunt maken? Ja

Vakkundig en vriendelijk

Prima geholpen om snel een afspraak te maken. Vervolgens vriendelijk en vakkundig behandeld door de tandarts.

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja

Heel goed

Professionele behandeling, goed op tijd, heel aardig personeel

• Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) Mondhygiënist

Niet herkend verhaal

Wat jammer dat u zich niet herkend in ons verhaal, misschien moet u eens in uw team met elkaar praten. U impliceert hiermee dat een en ander niet gebeurt is of dat onze waarheid een ander is dan die van u. Mijn man is ruim een half jaar bezig geweest met een offerte krijgen. Op 25 september was hij voor een intake bij tandarts. Op 9 oktober is hij bij de tandarts geweest voor behandeling, hij kreeg medicatie voorgeschreven tegen een ontsteking in zijn mond en zij vertelde dat zijn gebit in zo’n slechte staat was dat alles er uit moest en hij een klik gebit zou moeten krijgen. Zij zou een offerte opstellen en aan de verzekering voorleggen om te zien wat er vergoed zou worden. Op 10 november is er met de praktijk gebeld om te vragen wanneer we de offerte zouden krijgen. Deze lag mogelijk nog bij de verzekeraar, maar dit zou bij de tandarts nagevraagd worden. Op 27 november weer gebeld, het zou waarschijnlijk druk zijn bij de verzekeraar omdat het de periode van overstappen was, maar dit zou bij de tandarts nagevraagd worden. Op 26 februari 2024 nog steeds geen offerte ontvangen, dus maar weer gebeld. De tandarts zou terug bellen Op 28 februari heeft de tandarts nog niet teruggebeld en hebben we aangegeven dat we onze dossiers willen ontvangen omdat we naar een andere tandarts gaan. Hierbij heb ik duidelijk gemaakt dat ik het absurd vind dat ik zo lang op een offerte moet wachten en dat er vanuit de praktijk geen enkele reactie komt. Op 6 maart hebben we de dossier nog steeds niet gekregen, dus maar weer gebeld. Er wordt aangegeven dat alleen de tandarts de dossiers kan vrijgeven (?). Op 8 maart maar weer gebeld, de tandarts zou die dag de dossiers klaarzetten Op 9 maart hebben we de dossiers ontvangen en al met al is er aan de problemen die mijn man met zijn mond heeft niets gedaan. Ik ben zelf op 25 september bij de tandarts geweest, zij constateerde tandsteen en adviseerde mij voor 2 behandelingen naar de mondhygiëniste te gaan

• de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail) N.v.t.
  • de termijn voor het maken van een afspraak N.v.t.
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie N.v.t.
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn N.v.t.
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.) N.v.t.
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.) N.v.t.
  • de persoonlijke hygiëne, (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.) N.v.t.
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) N.v.t.
  • de uitleg die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan N.v.t.
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan N.v.t.
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? N.v.t.
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) N.v.t.

Prima, professioneel

Deze keer na lange tijdje een vulling nodig. Kon meteen doorlopen, werd vriendelijk te woord gestaan, snel en professioneel behandeld.

Mondhygiëniste goede ervaring

Een fijne behandeling bij deze mondhygiëniste. Er werd zorgvuldig gereinigd met zorg en beleid. Niet ruw of grof wat ik een aantal keren heb meegemaakt.Bij deze kom ik graag terug.

• Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.

Erg prettig en zorgeloos tandartsbezoek

Gisteren heb ik een reguliere halfjaarlijkse controle gehad. Het bezoek was erg prettig en professioneel, waarbij de tandarts informeerde naar mijn algehele gezondheid. De controle ging goed en snel incl het verwijderen van tandsteen en maken foto’s. Uitgebreide uitleg en toelichting gekregen, was top. Meteen een afspraak gemaakt voor over een half jaar.

Heel goed

Deskundig en vriendelijk

Prima eerste kennismaking

Intakegesprek gehad met tandarts wat prettig verliep. Duidelijke uitleg. Ook de dames aan de receptie/administratie zijn vriendelijk en denken mee. Over behandelingen (mondhygiënist en tandarts) kunnen we nog niks melden aangezien we nieuwe patiënten zijn. Maar tot nu toe prima.

• de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling N.v.t.
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.

Na eerste consult zeer positieve indruk.

Zeer vriendelijk en professioneel te woord gestaan tijdens intake.

Prettige praktijk!

Vriendelijkheid, deskundigheid en openheid zijn voor mij de sleutelwoorden in deze praktijk!

Goede ervaring

Ik vond het heel soepel gaan allemaal

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Ja
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? Ja, ik had echt erg hoofdpijn. Waarschijnlijk door het boren. Was na 2 dagen wel weg

goede behandeling, vriendelijk en deskundig

Deskundig en prettig geholpen, alles werd duidelijk uitgelegd indien nodig.

Vriendelijk, zorgvuldig en professioneel

Vriendelijk, zorgvuldig en professioneel

Professioneel en vriendelijk

De tandarts is heel vriendelijk, secuur en neemt de tijd om dingen uitgebreid en duidelijk uit te leggen. Hij ziet er zelf ook netjes verzorgd uit, werkt gestructureerd en is toegankelijk om dingen te bespreken. Het is een prettige tandarts voor kinderen en volwassenen.

• Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.

Ik ben ze zeer dankbaar, binnen 24 uur een afspraak.

Ik snoepte twee 3 -hoekjes van een heerlijke Toblerone reep. Daarna voelde ik een scherpe rand aan één van mijn onderkiezen. Dus ik was bang dat er een stukje vulling was losgeraakt en de kans zou bestaan dat er een ontsteking zou kunnen ontstaan. Gebeld en de volgende dag kon ik al terecht. Ik ben daar ZO blij om!

Prettig, positief

Zowel voor mij als de kinderen

• Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Weet u dat u online op onze website (www.tpl.dental) een afspraak kunt maken? Nee

Fijne tandarts die de tijd neemt

Prima behandeling

Vakkundig en op tijd

Inge Poelman is een goede, rustige tandarts. Zij vertelt wat ze gaat doen en is belangstellend. Geeft goede tips en is niet opdringerig. Schone praktijk. Vriendelijk personeel.

Persoonlijke benadering

Zeer kundig en altijd eerlijk advies

zoals gebruikelijk prima

zoals gebruikelijk prima

• Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.

Deskundig, goede sfeer en altijd op tijd!!

• de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? .

Waardeloos, duur, onduidelijk

Het liefst zou ik 0 punten geven. De twee zaken die goed gingen waren de inschrijving en het sturen van hoge rekeningen. De tandarts adviseerde mij om twee maal naar een mondhygiënist te gaan. Dit zou ca. €500,- gaan kosten, dus eerst een offerte gevraagd. Na geruime tijd deze gekregen. Na de tweede behandeling werd gesteld dat er nog een controle van ca. €200,- zou moeten volgen om te zien of het werk goed gedaan was (?). Dan zouden er nog elke drie maanden afspraken moeten volgen. Dit was niet in de offerte opgenomen, dus weer een offerte gevraagd. Na 3 maanden nog steeds geen offerte ontvangen. Mijn man kwam bij de tandarts en er zouden tanden en kiezen moeten worden getrokken en een klikgebit worden aangemeten. Hiervoor zou een offerte naar de verzekeraar worden gestuurd om te zien wat er vergoed zou worden en wat zelf betaald moet worden. Diverse keren gebeld waar de offerte bleef en nadat men de verantwoordelijkheid bij de verzekeraar had neergelegd heeft na ruim een half jaar nog steeds niets gehoord. Wat een slechte zaak! Afspraken moeten waarschijnlijk in hun ogen alleen door de cliënten worden nagekomen. Geen aandacht voor en interesse in de patiënt. De verzekeraar heeft nooit iets van hen ontvangen. Verdienmodel!

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? Behandeling is nooit uitgevoerd

Wat vervelend om te lezen dat u deze ervaring hebt gehad. Wij herkennen ons niet in dit verhaal. We willen graag in contact komen met u. Wilt u zo vriendelijk zijn contact op te nemen met onze praktijk manager via [email protected]? Vriendelijk dank.

Een voorrecht om patiënt bij deze tandarts te mogen zijn!

kundig betrouwbaar en voldoende sympatiek

kundig betrouwbaar en voldoende sympatiek

Bedrijfsgegevens

Ranonkelweg 1

2651MX Berkel & rodenrijs

[email protected]

Over Tandartsenpraktijk Lansingerland

“ De juiste zorg, dicht bij huis, met een breed team mondzorg verleners.” Tandartsenpraktijk Lansingerland werkt met de meest moderne technieken om u de beste zorg te bieden. Ook in het maken van afspraken; dat doen we bij voorkeur online. Maar bellen mag natuurlijk ook.

Over Patiëntenvertellen 2024

Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.