Uitstekend, goede service, snel en duidelijk

Professioneel, snel en heldere communicatie van Mika in een prettige sfeer!

goed geholpen

snel geholpen met lease van bedrijfauto TOP!

Telefonisch contact verloopt goed. De reken module vind ik niet echt klantvriendelijk. Je kunt die alleen gebruiken na keuze van een auto. Je " moet" dan werken uitgaande van de prijs van die auto. Eingen bedragen invullen om eea te berekenen gaat dan niet. Het kan m.i. echt wel eenvoudiger.

Super service

Alles was snel en goed geregeld

Helemaal tevreden!

Snel, professioneel en persoonlijk! geholpen.

Wasal heeft mij perfect geholpen. Communicatie verliep heel netjes. Via de app, bellen en mailen. Ook buiten de kantoortijden om. En t belangrijkste is dat het super snel geregeld was. Had de auto in 2 dagen in bezit. THANKS

Snel, duidelijk, kristalhelder

Ik ben zeer goed geholpen door Ky, hij was zeer goed bereikbaar en regelde de zaken binnen 48 uur.!! Tevens is alles vooraf duidelijk uitgelegd en besproken en heeft Ky zijn professionaliteit en kennis laten spreken. Alle volgende auto’s gaan allemaal via Ky / Milestone! Dank voor de goede zorgen Ky en tot de volgende keer!

Grandioos

We zijn grandioos geholpen door Micheal. Alles goed en duidelijk uitgelegd.

Snel,hulpvaardig,meedenkende,efficiënt,responsief op vragen

Goede ervaring

Hele goede service en goede begeleiding.

Mika Maas heeft mij heel goed geholpen en je kon hem altijd appen voor vragen. Goede gast.

snel en duidelijk

zeer snel geregeld duidelijke taal

Heel vriendelijk en snelle service

Heel snel geaccepteerd binnen drie dagen, de medewerker is heel vriendelijk en duidelijk.

Perfecte ondersteuning bij de aanschaf van mijn nieuwe auto.

Een auto kopen doe je niet iedere dag. De ondersteuning die ik heb gekregen bij dit, voor mij, spannende traject was fantastisch.

Goed en snel geregeld

Bij vragen altijd bereikbaar. Ook via app buiten kantoortijden! Verder goed geholpen met alles en snel geregeld.

Zeer goed geholpen door wasal qais. Zeer veel moeite voor ons gedaan en collega michael ook

Helder en snelle afhandeling

In een week tijd was alles snel afgerond. Van aanvraag tot het afhalen van de auto. Dhr. Wasal heeft me goed op weg geholpen, en de vragen wat ik had werd ook netjes beantwoord. Mocht ik iemand Milestone finance aanraden dan zou ik het 100% doen.

Tevreden met de service!

Bij twee partijen een aanvraag ingediend. Wasal heeft mij goed geholpen en duidelijk geïnformeerd. Voorstel van Milestone was het beste.

Goede snelle service

Idem als de titel

Top geholpen!

Ik ben super goed geholpen, had ik vragen kon ik altijd bij hem terecht en kreeg super snel reactie. Hij was duidelijk, sociaal en behulpzaam.

Duidelijk

Geholpen door wasal. regelde alles voor me en pakte alle administratie op! Top gedaan!

Top! Snel contact, hulpvaardig en snel!

Milestone reageert snel en doet een goede aanbieding. Geen hele ingewikkelde papierwinkel. Aanvragen, aanbieding ondertekenen en wat documenten inleveren en klaar! Ik ben dik tevreden.

Zo hoort een advies te zijn

Via toeval kwam ik terecht bij MF. Ik kreeg eerst een zeer vriendelijke jongeman de heer Qais. Hij sprak me zeer beleefd aan en gaf me goede tips en de antwoorden die hij niet kon geven verwees hij mij naar zijn collega heer Ottenhof en die belde mij tien minuten later op. Ik kan een heel stuk over deze man schrijven, maar waar het op neer komt, is dat deze meneer zijn vaktaal goed kent. Ik ben echt een leek op dit gebied, maar deze man heeft mij in 20 minuten tijd alles heel netjes uitgelegd. Dank heren en hopelijk tot snel!

Fantastische snelle goede service.

Had nog nooit wat met een financiering voor een auto gedaan en wist dus niet precies hoe het werkte. Ik werd goed geadviseerd en prettig en snel geholpen. Goed contact via app. Altijd bereikbaar.

Vlotte afhandeling

Kort en bondig, gemakkelijk te benaderen!

Juiste financier met goed advies

Alles was redelijk snel geregeld met het juiste advies voor een scherp tarief dus kon snel weer rijden..

Over PlusAdvies Finance

Milestone Finance is een specialist op het gebied van Financial Lease voor ondernemers. Transparantie, gemak, maatwerk en prijs staan altijd centraal.