Hallo, Ten eerste dank voor het uitbrengen van een review. 90% van wat u schrijft is waar. Het is alleen jammer dat je aangeeft dat wanneer je een slechte review zou schrijven er wat mails geplaatst zouden worden. Ik heb alleen aangegeven dat ik wel hoop dat u eerlijk schrijft wat er is besproken via de mail. Tot op zekere hoogte heeft u dat ook gedaan. U vergeet alleen erbij te zetten dat na de verkeerde kant achterlicht wij wederom het juiste wilde opsturen op onze kosten? U heeft er zelf toen voor gekozen hem ergens anders te bestellen, prima! vervolgens laat u niks meer van u horen. (Ook de wettelijke 14 dagen waren al verstreken) Na deze wettelijke 14 Dagen heb ik u alsnog de kans gegeven te zorgen dat de achterlichten afgelopen week bij mij retour geleverd zouden worden en ik u 85 euro voor de achterlicht, en 15 euro voor het retour zenden zou vergoeden. Tot op heden zijn er nog steeds geen achterlichten terug gestuurd naar mij. Maar u verwacht wel dat er geld terug betaald gaat worden? Voor ons is hiermee dan ook de kous af. Ik hoop dat u in het vervolg wel plezier gaat beleven aan een collega bedrijf van ons. Team Carparts Heesch
Hallo Henk, Bedankt voor uw reactie, Blij dat wij u weer snel op weg hebben kunnen helpen! Team Carparts Heesch
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.