zeer slechte service en onwettige (ruil)termijn
Via onderdelenlijn bij Carparts Heesch uitgekomen en een linkerachterlicht voor mijn Volvo vooruitbetaald en ontvangen. Dit geleverde (mist)achterlicht was defect. Kan gebeuren natuurlijk, helaas had Volvo dit defecte achterlicht er wel al ingebouwd (ze kwamen er pas achter toen hij er al in zat). Nogmaals gebeld, nieuw linkerachterlicht zou worden opgestuurd. Krijg ik door Carparts Heesch een rechterachterlicht opgestuurd... Inbouwafspraak bij Volvo geannuleerd en elders linkerachterlicht besteld, opgestuurd gekregen en laten inbouwen. Het kan dus wel. Meerdere dagen bezig geweest met Carparts Heesch, Volvodealer en derde partij. Voor een enkel achterlicht. Volvo rekent mij €80 voor het inbouwen van twee achterlichten. Aan Carparts Heesch voorgesteld of zij aankoopbedrag €85, verzendkosten €15 en het inbouwen van een defect achterlicht €40 wilde dekken. Aangezien mij geen blaam trof. Dit weigerde zij: zij wilden wel achterlicht en verzendkosten betalen. Als laatst voorgesteld de €40 dan maar te splitten. Ook hiermee ging Carparts Heesch (Jos) niet akkoord. Jos wees mij ook op de ruiltermijn van 7 dagen, genoemd op de factuur. Dit moet 14 dagen zijn (online aankoop)!! Ruiltermijn is dus tegen de wet, verzocht aan Jos dit aan te passen, ben benieuwd.
Nooit, maar dan ook nooit meer doe ik zaken met Carparts Heesch.
Ik heb aangegeven dat ik een slechte review zou uitbrengen. Dan zou Jos wel wat mails gaan plakken in deze review. Ik ga het zien, Jos. Lever gewoon vakwerk, man: het gaat om een achterlichtje en €40 waar jullie aansprakelijk voor zijn (ook volgens mijn rechtsbijstand en consumentenbond).
Zeer teleurgestelde groeten, Tim